[ART] Bullet Journal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 23:07

Ik heb nog meer :o

Doedatje
Berichten: 621
Geregistreerd: 28-06-15
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 23:25

Daihyo schreef:
Ik heb nog meer :o


Fotooo!!!

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 23:32

Zal ik van de week eens maken. Ze liggen nu in een plastic bak gegooid en moet ze toch nog eens uitzoeken :D

Lolacabana

Berichten: 3357
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 12:26

Ik heb ook meer, maar dat zit in een verhuisdoos momenteel haha :+

Duke

Berichten: 8332
Geregistreerd: 01-06-05
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 12:46

Ik heb ook heel veel :o ... wel jammer dat ze na verloop van tijd toch hun plakkracht verliezen. -O-

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 13:51

Ja of dat je rolletjes hebt waar bijzonder weinig op zit. Ik koop veel via Ali. Goedkoop, maar soms kan ik er niet eens 1 maand mee maken zeg maar :+

Duke

Berichten: 8332
Geregistreerd: 01-06-05
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 16:01

Maar begonnen met december. Wil wel dat kerstgevoel erin, maar niet te bont. Wat inspiratie opgedaan op Insta en Pinterest en een beetje van mezelf. De maandspread is klaar. Nu de rest nog.


Afbeelding


Afbeelding

Telpeva

Berichten: 14698
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 18:44

Wat leuk gedaan weer, echt leuk jouw pagina's!

Nog een hebberige vraag haha. Het is bijna black friday, en ik heb best wel zin om wat leuks te scoren voor mijn bullet journal hobby. Heeft iemand al leuke aanbiedingen gespot?

Sodera

Berichten: 5298
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Ireland

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 18:47

Notebook therapy (duurt wel énorm lang maar wel leuke dingen) en handlettering doen we zo (ofzo iets, dat is iig hun insta) hebben wel leuke aanbiedingen. Archer & Olive ook...

Telpeva

Berichten: 14698
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 19:17

Dankjewel ik ga kijken! :D

Als ik wat vind zal ik het ook hier posten

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 21:21

Zo ik kom me ook melden. Paar jaar tegen gehouden want kom op hé we zitten in het digitale tijdperk maar vanmiddag op Bol een Hieroglyphs gekocht, A5.
Lang getwijfeld tussen een soort van doelen- planner en een bullet journal maar deze heeft gewonnen :-)

Ik wil mijn gezondheid op alle vlakken verbeteren en lijkt me dan ook een goed idee om er wat leuks mee te doen.

Ik ben A creatief en teken mensen nog steeds met harken als handen en voeten dus ik zal veel zoeken op Facebook groepen, pinterest en instagram :-)

Duke

Berichten: 8332
Geregistreerd: 01-06-05
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 10:02

Hoi Ingrid, leuk dat je ook mee gaat doen! Je hoeft helemaal niet creatief te zijn en te kunnen tekenen. Kijk ook eens bij minimalistische bullet journals. In feite is het basisdoel om structuur in je leven te krijgen. En een goede planning te kunnen maken. Hoe je het verder invult is aan jou, maar er zijn ook enorm toffe stickers en washi tape te koop om je BuJo op te fleuren.

Qua Black Friday deals... pffff. Ik heb voor Sinterklaas al even genoeg geld uit gegeven (voor anderen <:) [&] ). En ik heb genoeg zooi al. :+ Dus ik laat het allemaal even aan mij voorbij gaan.

Heb gisteren wel even mijn collectie Tombows Dual Brush geïnventariseerd en uitgezocht welke kleurtjes ik nog mis. Daar heb ik nog wel een wensenlijstje voor. :o

Afbeelding

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 10:40

Herkenbaar :D
Ik heb dat met potloden. En heb mezelf net een leuk cadeautje gedaan :o
Ik werk veel met kleurpotloden. Heb nu Bruynzeel Design 8805 en dan een doos van 48. Maar had altijd de wens om nog eens een mooie set Faber Castell Polychromos aan te schaffen. Ik kwam van de week een mooie aanbieding voor een doos van 60 tegen en heb mezelf maar een vervroegd kerstcadeau gedaan :D

Ik vind jouw creaties echt heel gaaf Duke! Ik zal binnenkort ook weer eens foto's maken van mijn weekly's. Moet nodig weer verder, want ik heb t/m december en afspraken voor het nieuwe jaar lopen alweer binnen.
Ik las overigens in eerste instantie wel rum ipv run :o :+

Welkom Ingrid!
Genoeg inspiratie hier of via google te vinden. Van simpel tot super crea. Gewoon gaan proberen en uitzoeken wat bij je past :j

Duke

Berichten: 8332
Geregistreerd: 01-06-05
Woonplaats: Waddinxveen

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 10:48

Hahaha, dan zou er Rim moeten staan! Maar ik weet dat er Run staat en dat is het belangrijkste. :D

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 10:52

Haha, ja ik zag het later wel. Maar las er snel overheen en ik dacht: waarom een lijstje voor rum?
Maar toen ik beter keek zag ik dat het run was inderdaad :D
Rum is ook lekker overigens, maar in jouw geval is de link met run logischer dan met rum :D

Duke

Berichten: 8332
Geregistreerd: 01-06-05
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:08

Hahaha! Ja, ik houd graag mijn rum-consumptie bij. :')

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:25

_O-

Celebi
Berichten: 3626
Geregistreerd: 04-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:06

Is er een topic voor Bullet Journaling?! <3

Ben zelf al een aantal jaar aan het journalen, vooral als creatieve uitlaatklep en om een beetje orde in de chaos van mijn leven te brengen. Mijn Instagram volgers stegen als een malle en was helemaal enthousiast.

Helaas de laatste maanden in een gat gevallen. De Instagram volgers zijn langzaam aan het kelderen (wat op zich natuurlijk niet echt uit maakt) en ik zoek de motivatie om weer te beginnen. Sinds ik een paard heb gekocht heb ik er gewoonweg de tijd niet meer voor 's avonds. Hopen maar dat dit topic me weer een beetje enthousiast maakt!

Oh en stiekem ben ik wel benieuwd of iemand me hier al kent via Instagram. B-)

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 17:43

Bedankt voor het welkom heten!

M'n spullen zijn net aangekomen bij de AH dus morgen ophalen. Ik ben alleen zo stom geweest om een stickerboek bij bol te kopen ook. Veel te duur natuurlijk. Nou ja maakt niet heel veel uit, betaald van cadeaubon maar toch.

Had ook sjablonen gekocht, super handig voor mij omdat ik zelf niet zo creatief ben. Zo kan ik creatief zijn op mijn niveau :-)

Stabilo fineliners etc heb ik al omdat ik ook af en toe kleur.

Ik heb al leuke voorbeelden gezien op pinterest over hoe simpele dingen te tekenen.

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 17:54

Als je het geduld op kunt brengen: AliExpress.
Voor stickers, sjablonen, stempels, washitape. Zeker als je zelf geen tekenwonder bent, kun je daar je BuJo onwijs mee opleuken. Het kan alleen even duren voor je je bestelling binnen hebt.
Action heeft ook wel betaalbare spullen, alleen wat beperkter assortiment. Maar om te starten zeker leuk!

Maartje_M

Berichten: 9358
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 22:01

Ik ben ook meer van het simpele in mijn bujo, ik heb echt geen tijd om naast mijn gezin en paarden nog uitgebreid creatief te zijn. Soms wel, en dan neem ik die tijd ook, maar meestal niet en dan hoeft het dus niet.
Ik heb nu een hele tijd heel minimalistisch gewerkt en wil in december weer eens wat meer trackers gebruiken. Ik zit even niet helemaal lekker in mijn vel en ik hoop dat de structuur helpt.

Ik wilde ook aan december beginnen, maar ik zet geen weekly op vooraf en schrijf gewoon dag na dag zeg maar, en nu twijfel ik of ik nog net een extra pagina nodig ga hebben voor november :+ maar goed, dat weet ik dit weekeind wel en dan kan ik beginnen.

Photograph

Berichten: 1372
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:10

michenou schreef:
Is er een topic voor Bullet Journaling?! <3

Ben zelf al een aantal jaar aan het journalen, vooral als creatieve uitlaatklep en om een beetje orde in de chaos van mijn leven te brengen. Mijn Instagram volgers stegen als een malle en was helemaal enthousiast.

Helaas de laatste maanden in een gat gevallen. De Instagram volgers zijn langzaam aan het kelderen (wat op zich natuurlijk niet echt uit maakt) en ik zoek de motivatie om weer te beginnen. Sinds ik een paard heb gekocht heb ik er gewoonweg de tijd niet meer voor 's avonds. Hopen maar dat dit topic me weer een beetje enthousiast maakt!

Oh en stiekem ben ik wel benieuwd of iemand me hier al kent via Instagram. B-)


Ik heb geen instagram ahaha

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 14:17

Mijn spulletjes zijn binnen dus ik kan gaan beginnen, leuk leuk :-)

Afbeelding

Telpeva

Berichten: 14698
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 00:06

Leuk Ingrid, ben benieuwd wat je daarvan gaat maken!

Ik kwam deze net nog tegen, dit weekend 20% korting bij lacouronneducomte, daar verkopen ze naast pennen ook notitieboeken
https://www.lacouronneducomte.nl/

Maartje_M

Berichten: 9358
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 09:24

Wel belabberde service daar :+