[ART] Bullet Journal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanne_com

Berichten: 2486
Geregistreerd: 26-07-10
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 20:52

Photograph schreef:
Sanne_com schreef:
Als je lang de tijd hebt, kan je ook eventueel zibra mildliners van AlieExpress zijn ook erg fijn! en leuke kleurtjes, duurt wel een tijdje voor dat ze er zijn.

Wel belangrijk, kijk even of je pennen wel/niet doorschijnen in je nieuwe, ik heb achterin mijn Bujo een paar paginas voor pen testen, elke BuJo's papier is anders, dus das soms best lastig met pennen


Toen ik daar had besteldzijn ze niet binnen gkeomen.


Oh das jammer, ik heb tot nu toe echt alles wat ik daar besteld heb binnen gekregen... En hen er echt al te veel besteld xD (iets met leuke whasitape zien en dan toch maar bestellen xD)

Marieke1495

Berichten: 5218
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 21:32

Hier is ook alles binnen gekomen wat op aliexpress besteld is. Soms wel erg lang wachten maar dat weet je van te voren. :)

Sodera

Berichten: 5298
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Ireland

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 21:46

Ik heb de Crayola viltstiften, die drukken op mijn relatief goedkope papier ook niet/nauwelijks door!
Ik heb zo’n set met 50 stiften voor €10/15!

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 21:57

Sodera schreef:
Ik heb de Crayola viltstiften, die drukken op mijn relatief goedkope papier ook niet/nauwelijks door!
Ik heb zo’n set met 50 stiften voor €10/15!


Bedankt dat is wel een betere prijs inderdaad.

Seni

Berichten: 2729
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: De Nederlandse versie van Aspen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 20:01

Photograph schreef:
Sanne_com schreef:
Als je lang de tijd hebt, kan je ook eventueel zibra mildliners van AlieExpress zijn ook erg fijn! en leuke kleurtjes, duurt wel een tijdje voor dat ze er zijn.

Wel belangrijk, kijk even of je pennen wel/niet doorschijnen in je nieuwe, ik heb achterin mijn Bujo een paar paginas voor pen testen, elke BuJo's papier is anders, dus das soms best lastig met pennen


Toen ik daar had besteldzijn ze niet binnen gkeomen.


De mildliners zijn nu ook bij de pipoos te koop

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 12:19

Ik heb de smaak te pakken. Ik zocht al een tijd iets handigs om de titels van boeken etc in te kunnen noteren en dat mee te nemen. Want ik weet lang niet altijd uit mijn hoofd welke delen van boeken ik nu wel of niet heb (meer dan 400 boeken :o ). Nu een leeg boekje thuis gevonden en met wasabi tape aan de slag. :P
Wat dat betreft benijd ik mijn vriend, die weet dit soort dingen allemaal wel uit zijn hoofd. _O-
Afbeelding

Photograph

Berichten: 1372
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 12:53

magda_90 schreef:
Ik heb de smaak te pakken. Ik zocht al een tijd iets handigs om de titels van boeken etc in te kunnen noteren en dat mee te nemen. Want ik weet lang niet altijd uit mijn hoofd welke delen van boeken ik nu wel of niet heb (meer dan 400 boeken :o ). Nu een leeg boekje thuis gevonden en met wasabi tape aan de slag. :P
Wat dat betreft benijd ik mijn vriend, die weet dit soort dingen allemaal wel uit zijn hoofd. _O-
[ [url=m/5eOk4P.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh, geen Bullet Journal dus. Ahaha

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 12:58

Als ik dit boekje niet had, had ik wel een bujo gekocht. Maar dat vond ik weer zonde dus omdat deze ook niets lag te doen. :P

thirteenn

Berichten: 2082
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-19 17:35

magda_90 schreef:
Als ik dit boekje niet had, had ik wel een bujo gekocht. Maar dat vond ik weer zonde dus omdat deze ook niets lag te doen. :P

Ken je de site/app Goodreads? kan je opslaan wat je gelezen hebt, zien welke delen er zijn en in welke volgorde en je kan ze ratings geven. Zo weet ik altijd wat ik wel of niet heb thuis.

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 17:47

Maar maar maar nu heb ik net alles met de hand erin geschreven. _O- :')

Photograph

Berichten: 1372
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 17:49

Ik ga straks weer verder met mijn bullet journal. Zou ik een jaarkalender maken?

Fellow
Berichten: 5117
Geregistreerd: 25-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 17:53

Photograph schreef:
Ik ga straks weer verder met mijn bullet journal. Zou ik een jaarkalender maken?


Ja echt doen! Of in ieder geval een plekje waar je afspraken een paar maanden vooruit al in kan zetten. :D

Photograph

Berichten: 1372
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 18:02

Fellow schreef:
Photograph schreef:
Ik ga straks weer verder met mijn bullet journal. Zou ik een jaarkalender maken?


Ja echt doen! Of in ieder geval een plekje waar je afspraken een paar maanden vooruit al in kan zetten. :D


Nou, ik ga dat dus ook doen. Ik zat dus te denken. Ik wil opzich wel een jaarkalender eerst maken. Maar vanaf dan ga ik per maand ook een kalender maken. Is dat dan niet dubbel?

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 19:08

Fellow schreef:
Photograph schreef:
Ik ga straks weer verder met mijn bullet journal. Zou ik een jaarkalender maken?


Ja echt doen! Of in ieder geval een plekje waar je afspraken een paar maanden vooruit al in kan zetten. :D


Ik heb inderdaad al een verjaardagskalender en een werkkaart gemaakt. En dan wat bladzijden leeg gelaten voor eventuele verdere afspraken. :)

thirteenn

Berichten: 2082
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-19 22:21

magda_90 schreef:
Maar maar maar nu heb ik net alles met de hand erin geschreven. _O- :')

sorry! hihi :+

Photograph

Berichten: 1372
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 22:22

Ik kom niet toe aan me Bullet Journal. Ik heb een nieuwe Sims gekocht :)

Telpeva

Berichten: 14704
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 22:53

Photograph schreef:
Ik kom niet toe aan me Bullet Journal. Ik heb een nieuwe Sims gekocht :)


:D
Doe je wel eens sims challenges, die kan je er ook in bijhouden. Apocalypse challenges bijvoorbeeld, of hoe ze ook mogen heten (het is voor mij al even geleden, weet niet meer hoe het precies ging en hoe het heet :D). Sims speel ik momenteel niet maar ik gebruik mijn bujo ook voor minecraft en harvest moon, of andere spellen waarin je graag dingen wilt bijhouden of af wilt kunnen vinken.

Photograph

Berichten: 1372
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 22:55

Jaa nou ik heb tot nu toe geen challenge gedaan, ben nu bezig met een huis te bouwen. Maar opzich kan ik mijn idee er wel in kwijt :) Dankjewel!

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 23:54

thirteenn schreef:
magda_90 schreef:
Maar maar maar nu heb ik net alles met de hand erin geschreven. _O- :')

sorry! hihi :+


Zul je altijd zien. _O-

Tiahastrona

Berichten: 1532
Geregistreerd: 03-06-09
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 07:54

thirteenn schreef:
magda_90 schreef:
Als ik dit boekje niet had, had ik wel een bujo gekocht. Maar dat vond ik weer zonde dus omdat deze ook niets lag te doen. :P

Ken je de site/app Goodreads? kan je opslaan wat je gelezen hebt, zien welke delen er zijn en in welke volgorde en je kan ze ratings geven. Zo weet ik altijd wat ik wel of niet heb thuis.

Er handige app. Heb je ook altijd je lijst bij je zodat je geen dubbele boeken koopt

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 08:38

Ik zit nu inderdaad vertwijfeld naar mijn mooie boekje te kijken versus dat ik de app wil installeren. :')

Photograph

Berichten: 1372
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 19:54

Zijn jullie albezig voor 2020?

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 21:24

Yup. Diverse trackers, jaaroverzichten en januari zijn al ingevuld

Sanne_com

Berichten: 2486
Geregistreerd: 26-07-10
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 22:04

Photograph schreef:
Zijn jullie albezig voor 2020?


Ben een beetje aan het kijken welke kleur ik wil, maar ga er zelf pas echt in December aan beginnen. Wil wel een nieuwe zodat ik elk jaar in een ander kleurtje kan doen :P

Photograph

Berichten: 1372
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 22:05

Sanne_com schreef:
Photograph schreef:
Zijn jullie albezig voor 2020?


Ben een beetje aan het kijken welke kleur ik wil, maar ga er zelf pas echt in December aan beginnen. Wil wel een nieuwe zodat ik elk jaar in een ander kleurtje kan doen :P


Kom je niet dan een beetje tijd te kort? Weet niet of je Januarie dan echt precies in Januari af hebt. Of ga je echt elke dag eraan werken en ook verder maken?