[ART] Bullet Journal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Granoek
Blogger
Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 17:43

Dankjewel! Het was een schatje :)

Ik heb die pagina nog wel veranderd, die schrijffout stak me mijn ogen uit
[ img ]

Ben helemaal los gegaan in de action vanmorgen. Papier in leuke prints, stickers, alles wat ik er leuk uit vond zien. Ik merk ook dat ik er nu ineens weer heel veel zin in heb nu ik die druk niet meer heb om de perfecte indeling te houden. Agenda's gebruik ik toch niet dus dan zou ik ze er in zetten voor de 'show'.

Veel gedaan vandaag!
Alvast een blz gemaakt voor uitgaven van februari
[ img ]
Dan blz open gelaten voor april tem december, daarna dit overzicht:
[ img ]

Film tracker en verjaardagskalender
[ img ]

Bucketlist opnieuw gedaan
[ img ]

En vakantie plan/aftelding nog under construction
[ img ]
[ img ]


Daihyo
Berichten: 88034
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 18:31

Oh grappig. Ik heb dat juist andersom. Was heel lang op zoek naar trackers die ik wél zou gebruiken. Ik gebruik voornamelijk de agenda.
Mooi!

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

landvrouw
Berichten: 1797
Geregistreerd: 03-02-09
Woonplaats: Daar waar mijn kat is

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 19:02

Oooh ziet er mooi uit zeg!
Action is echt niet goed voor me nu zeg.. zoveel moois!
Lekker op vakantie naar Tenerife. Weet niet of je op playa des las americanas zit toevallig, maar daar is echt een super toffe midgetgolf-baan. Meerdere parcours, kost weinig en is super super mooi aangelegd. Echt een aanrader om eens een avondje langs te gaan. (Minigolf parque santiago 5)

Ik heb twinmarkers van de action en ben er echt niet blij mee, ghosting en bleeding. Ben nu op zoek naar een leuk alternatief, wat gebruiken jullie voor kleur en mooie lettering?

Be so happy that when others look at you they become happy too!

Daihyo
Berichten: 88034
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 19:18

Ecoline brushpennen. Of brushpennen van Faber Castell.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Granoek
Blogger
Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 19:25

landvrouw schreef:
Oooh ziet er mooi uit zeg!
Action is echt niet goed voor me nu zeg.. zoveel moois!
Lekker op vakantie naar Tenerife. Weet niet of je op playa des las americanas zit toevallig, maar daar is echt een super toffe midgetgolf-baan. Meerdere parcours, kost weinig en is super super mooi aangelegd. Echt een aanrader om eens een avondje langs te gaan. (Minigolf parque santiago 5)

Ik heb twinmarkers van de action en ben er echt niet blij mee, ghosting en bleeding. Ben nu op zoek naar een leuk alternatief, wat gebruiken jullie voor kleur en mooie lettering?

Ah daar ben ik wel eens langs gelopen volgens mij, maar nog nooit heen geweest. We zitten idd op americas! Daar ken ik de weg en het is voor mijn vriend zijn eerste vliegvakantie dus dan vind ik het wel een prettig idee als tenminste 1 van ons ongeveer weet waar hij is :')

Die twinmarkers had ik ook maar die drukten enorm door bij mij :(

oeps, te snel gedrukt. Ik gebruik trouwens gewoon fineliners en die brede 'stroke' die fake ik :o

thirteenn
Berichten: 2082
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-20 19:30

Nou heb 3ven wat foto's gemaakt van mijn bujo
[ img ]
Dit is een schema van wat ik nog moest schrijven aan mijn boek
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Weet niet of de volgorde goed staat. Is lastig te zien op mijn telefoon. Ik heb iig een boekenlijst van alles wat ik nog moet lezen, een soort monthly (meet heb ik niet nodig), een tracker voor 365 days Bible leesplan (ik ben niet gelovig, maar het leek me interessant om de bijbel te lezen, ik schrijf dingen die ik interessant vind ook op) zoals je ziet is mijn bujo super minimalistisch en dat werkt goed. Had eerst altijd veel creaties maar dat is niet waar het bujo voor is (origineel gezien)

All magic comes with a price, dearie

landvrouw
Berichten: 1797
Geregistreerd: 03-02-09
Woonplaats: Daar waar mijn kat is

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 01:44

Daihyo schreef:
Ecoline brushpennen. Of brushpennen van Faber Castell.

Bedankt voor de tip! Ga eens googelen.

Be so happy that when others look at you they become happy too!

Maartje_M
Berichten: 9344
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 15:19

Wat is het rustig hier. Ik heb gister besloten weer wat meer creatief in mijn bujo te stoppen. De laatste tijd was hij vooral functioneel (wat ik ook veel belangrijker vind) maar ik merkte dat ik graag weer wat ga freubelen. En aangezien dat BuJo er toch al is, is dat een mooie plek om weer een beetje aan mijn technieken te werken.

Gister al een veertje toegevoegd. Stempel met watercolour. Moet weer even oefenen :+
[ img ]

Doedatje
Berichten: 620
Geregistreerd: 28-06-15
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 16:24

Ik ben in een nieuwe bullet journal begonnen en om de voorgedrukte pagina's te verbergen heb ik dit gemaakt:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Mijn februari spread:

[ img ]

En mijn voorstel pagina met foto's van mezelf en een korte beschrijving erbij. Hier mis ik nog iets. Het is nog een beetje leeg:

[ img ]

Paletti-Anouk-Hugo-Bente

Maartje_M
Berichten: 9344
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 16:31

Leuk! Lekker kleurrijk

zefiros
Berichten: 409
Geregistreerd: 30-09-10
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 19:30

Doedatje schreef:
Ik ben in een nieuwe bullet journal begonnen en om de voorgedrukte pagina's te verbergen heb ik dit gemaakt:

[ [url=m/0W7bpG.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/hhmKkk.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/df7yVO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn februari spread:

[ [url=m/qN7QQy.jpg]Afbeelding[/url] ]

En mijn voorstel pagina met foto's van mezelf en een korte beschrijving erbij. Hier mis ik nog iets. Het is nog een beetje leeg:

[ [url=m/dFnKTz.jpg]Afbeelding[/url] ]


Leuk gedaan! Misschien leuk om bij je voorstelpagina te schrijven wat je doel of focus is voor een bepaalde periode of een mooie quote die op dit moment goed bij je past?

tessyke
Berichten: 8945
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: België

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 20:07

Ik moet dringend aan mijn bujo werken :=
Volgende week is nog niet gemaakt :=

Doedatje: leuk Bujo :D

Inspiratieloos....

Photograph
Berichten: 1370
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-20 16:39

Hee meiden, kan iemand me uitleg wat het verschil is tussen polychromos potloden van faber castel en de normale?

Stuur een pbtje en krijg een gratis “een fijne dag” terug :)

Lolacabana
Berichten: 3357
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 11:50

Ik ben ook weer een stukje verder met mijn journal :

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Ik gebruik deze alleen voor dit soort dingen, mijn dagelijkse journal is gewoon standaard met balpen en alleen functioneel :)

Nee

Maartje_M
Berichten: 9344
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 19:29

Toch wel gaaf zo’n zwarte

laraxXxemma
Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 22:58

Ik wil nog steeds heel graag een nieuwe maar ik kom er maar niet aan om een nieuw boekje te kopen :=

Eigenlijk is 20 euro me veel te duur maar anderzijds wil ik geen goedkope :')

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

Photograph
Berichten: 1370
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 22:59

laraxXxemma schreef:
Ik wil nog steeds heel graag een nieuwe maar ik kom er maar niet aan om een nieuw boekje te kopen :=

Eigenlijk is 20 euro me veel te duur maar anderzijds wil ik geen goedkope :')


Ik heb er een van 10 euro. Ik vind hem niet te duur en het is echt geen goedkoop materiaal.

Stuur een pbtje en krijg een gratis “een fijne dag” terug :)

Maartje_M
Berichten: 9344
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 09:32

Ik vind €20 voor een boekje waar ik een heel jaar mee doe best oke, maar dat kan natuurlijk voor iedereen anders zijn

Marjo
Berichten: 37202
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 19:51

Hoihoi!

Ik heb even een vraagje, want ik ben op zoek naar een journal :D
Mijn favoriete serie, Supernatural, stopt dit jaar na 15 seizoenen en ik wil graag een smash journal maken over de serie. Hiervoor ben ik op zoek naar een notitieboek :D

  • Bruine kaft, leder heeft een voorkeur maar hoeft niet
  • Dotted grid aan de binnenkant
  • Bij voorkeur hervulbaar
  • Moet goed dik kunnen worden zonder dat ie lelijk wordt (met ringen in het midden bijvoorbeeld)
  • Liefst ook een elastiek om het mee dicht te doen
  • A5 formaat

Nu vind ik de Dingbats erg mooi maar die kan niet echt dikker worden heb ik het idee, plus dat die niet neutraal zijn en er dus altijd een dier op de voorkant staat.

Ik heb al naar filofax gekeken, maar ik heb hier nog geen journal gevonden die voor mij de wauw-factor heeft.
Deze vind ik ook enorm tof: https://www.mylovelynotebook.nl/product ... chocolate/ maar die heeft niet de juiste inhoud...

Dandy200
Berichten: 855
Geregistreerd: 05-04-12
Woonplaats: Ergens aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 11:31

Mijn pagina's voor de maand maart <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Excuus voor de gedraaide foto's. Ik merk dat ik deze lay-out nu al meerdere keren achterelkaar heb gebruikt en dat ik weer toe ben aan iets nieuws. Misschien dat een van jullie nog inspiratie heeft? Ik vind overzicht en genoeg ruimte om te schrijven erg belangrijk.

Anne. Schrieken fotografie , te vinden op facebook: https://www.facebook.com/Anne-Schrieken ... 976181948/
Bedankt voor de geweldige 3 jaar vriendje <3 [i]Ik mis je nog altijd.

AlwaysH
Berichten: 11265
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 10:44

Die vind ik leuk gelukt!!

Ik zal later eens foto’s maken van mijn opmaak. Misschien inspireert het je.

<3 Een nieuw avontuur met Pirate Jack's Azumar! <3
Onze driejarige KWPN ruin.
Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22

Fellow
Berichten: 5117
Geregistreerd: 25-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 11:07

Hmm ben dit jaar weer fanatiek begonnen in een nieuwe MUS, maar deze heeft echt veel slechter papier dan mijn MUS van vorig jaar. Merk dat ik hem amper nog gebruik daardoor.. Alles drukt door. Snap niet dat mijn vorige bujo dat totaal niet had, terwijl ze gewoon van hetzelfde merk zijn.. -O-

Ik denk dat ik maar weer een nieuwe ga kopen, heeft iemand van jullie aanraders? Was vorig jaar super blij met mijn MUS..




[ img ]

Op 1 lege pagina kan ik de 3 vorige pagina's nog teruglezen. :')
[ img ]

Ik zie overigens super mooie pagina's weer voorbij komen hier! Jullie zijn echt creatief <3

Sodera
Berichten: 5296
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Ireland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 11:13

Ik heb hetzelfde Fellow -O- ...
Vorig jaar eentje van de Flying Tiger gekocht, die drukte wat door met m’n Crayola super tips maar m’n Microns en gewone pennen niet.
Nu een stuk duurdere Dingbats gekocht en nu drukken al m’n Microns en fineliners door, maar m’n Crayola super tips niet.
Zit nu te twijfelen of ik de eigen range van Notebook Therapy want inderdaad, de motivatie zakt er wel van af...

[I want you by my side]
Je hebt altijd de middelen om te doen waarvan je droomt.

    [So that I never feel alone again]

Sanne_com
Berichten: 2486
Geregistreerd: 26-07-10
Woonplaats: Den Haag

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 11:33

Ik heb hier een leachtturm1917 liggen. En je ziet zeker wel iets op de volgende pagina bij het gebruik van zwarte fineliners. Maar niet in zo een mate dat ik me er aan irriteer
Heb denk ik ook maar gewoon geaccepteerd dat je iets ziet :p

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 11:42

De Archer & Olive journals schijnen heel goed te zijn.

Ik heb sindskort ook een van mus, wel een ''Mijn black journal'' met zwarte pagina's dus <3 Ben nog even aan het wachten op mijn Sakura Gelly Rolls voordat ik er echt in kan beginnen. Maar ben heel benieuwd. Wou eigenlijk een Blackout book van Archer & Olive, maar die zijn 35 euro en deze was maar 20. Dus prima om eerst even mee te beginnen, mocht het wel bevallen kan ik altijd nog een duurdere kopen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers