[ART] Bullet Journal

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Daihyo
Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 14:40

Maartje_M schreef:
Ik heb een nieuwe voor 2020, maar ik hou denk ik ook maar een pagina of 20 over in die van 2019 :=

Ik ben nu langzaam aan begonnen in mijn nieuwe boekje met de 2020 opzet. Bedenk alleen steeds weer dingen die er dan weer bij moeten :+ Maar goed dat ik met potlood ben begonnen

Ik gebruik die pagina's in de oude die ik over heb om vast een schets van de nieuwe te maken.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


Maartje_M
Berichten: 9300
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 14:42

ja ik ook! Ik had al een opzet gemaakt, die uitgeschreven in potlood om te kijken of ik uit kwam en toen bedacht ik me vandaag dat er nog wat bij moest haha

thirteenn
Berichten: 2080
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-19 16:47

Ik heb ook eindelijk weer een bujo gekocht! een a6 boekje wel. Ik hou er geen agenda in bij maar wel hoeveel ik nog moet schrijven aan mijn boek, welke series ik kijk, welke films ik wil zien, welke boeken ik van mn planken nog moet lezen.... Heeft iemand meer ideetjes?

All magic comes with a price, dearie

Photograph
Berichten: 1369
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 16:48

Pinterest

Stuur een pbtje en krijg een gratis “een fijne dag” terug :)

thirteenn
Berichten: 2080
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-19 16:51

Photograph schreef:
Pinterest

Daar heb ik al op gekeken, maar zit niets bij :+

All magic comes with a price, dearie

Photograph
Berichten: 1369
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 16:52

Och, uh.. Ja, geen idee

Stuur een pbtje en krijg een gratis “een fijne dag” terug :)

Telpeva
Berichten: 14599
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 17:03

thirteenn schreef:
Ik heb ook eindelijk weer een bujo gekocht! een a6 boekje wel. Ik hou er geen agenda in bij maar wel hoeveel ik nog moet schrijven aan mijn boek, welke series ik kijk, welke films ik wil zien, welke boeken ik van mn planken nog moet lezen.... Heeft iemand meer ideetjes?

Ik heb ook beschrijvingen van mijn personages er in, tijdlijnen met de gebeurtenissen van het verhaal er in, lijstjes van personages die ik nog wil uitwerken.

Nog eentje die ik graag wil hebben maar die ik nog moet maken, is zoiets als dit maar dan van mijn eigen personages:
[ img ]
De dots wil ik dan gebruiken als liniaal zeg maar zodat alles wel in verhouding is.

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif

thirteenn
Berichten: 2080
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-19 19:25

Telpeva schreef:
thirteenn schreef:
Ik heb ook eindelijk weer een bujo gekocht! een a6 boekje wel. Ik hou er geen agenda in bij maar wel hoeveel ik nog moet schrijven aan mijn boek, welke series ik kijk, welke films ik wil zien, welke boeken ik van mn planken nog moet lezen.... Heeft iemand meer ideetjes?

Ik heb ook beschrijvingen van mijn personages er in, tijdlijnen met de gebeurtenissen van het verhaal er in, lijstjes van personages die ik nog wil uitwerken.

Nog eentje die ik graag wil hebben maar die ik nog moet maken, is zoiets als dit maar dan van mijn eigen personages:
[ Afbeelding ]
De dots wil ik dan gebruiken als liniaal zeg maar zodat alles wel in verhouding is.


Oh ja goed idee!

All magic comes with a price, dearie

Daihyo
Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 20:37

Ik heb op Ali een organiser besteld met losse vellen. Ik las goede recensies en voor dat geld... :D
Vandaag even een pennentest gedaan. De meesten zijn glansrijk geslaagd! Beter dan de MUS :j
Alleen de een na onderste drukt door, maar dat is een permanentmarker, dus geen grote verrassing.
Ik had in de MUS januari en februari al gemaakt, maar ik denk dat ik die in deze maar overnieuw maak in deze. Ik zat me zo te irriteren aan dat doordrukken :o
[ img ]

[ img ]

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

MerleSimone
Berichten: 5715
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 20:44

Ik ben ook weer begonnen in m'n MUS omdat ik nog zo veel ruimte heb, maar wil wel graag een nieuwe. Welk merk drukt niet zo door? Want daar loop ik dus ook tegenaan..
Die hello January heb ik maar een dubbel blad dichtgeplakt..
[ img ]
[ img ]

Alex B+10 -> L1+17 -> L2+22 -> M1+10! <3
Volg ons op INSTAGRAM: @alex.the.kwpn
[ITP] Alex in de sneeuw!

Telpeva
Berichten: 14599
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 20:55

Klinkt goed Daihyo! Kan je mij misschien vertellen of het papier wel of niet bobbelt op de plek waar je de ecoline pen hebt gebruikt? Het papier wat ik hebt bobbelt altijd met die pennen

Merlesimone, dat is toevallig afgelopen paar pagina's besproken misschien dat daar leuke tips bij staan voor je? Dan hoef je niet heel het topic door te spitten :) zelf kan ik je niet echg helpen, er zijn in de loop van de tijd zo veel merken journals bij gekomen dat ik het niet meer zo bij hou wat goed werkt en wat niet. Ik ben zelf fan van Rhodia webnote en Leuchtturm, maar er zijn ook andere merken die ook voldoen die soms ook leukere kleuren en opdrukken hebben.

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif

Daihyo
Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 21:34

Ik heb even wat laagjes over elkaar getest en bij de 3e laag werd het iets ongelijk, 4e bobbelig.
1 en 2 lagen gaan goed :j

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Telpeva
Berichten: 14599
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 21:38

Omg dat papier wil ik, kan je mij een linkje sturen welke het precies is? <3 mijne bobbelt al wanneer ik 1 lijntje neerzet met ecoline brushpen!
Dankjewel dat je het voor mij wou testen :*

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif

Daihyo
Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 22:02


∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Telpeva
Berichten: 14599
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 22:31

Heel fijn dankjewel! Ringband is geen probleem, die gebruik ik al. Dit papier klinkt beter als het papier dat ik tot nu toe gebruikt heb voor in mijn ringband (ik gebruik rhodia dotpad papier, steeds zelf gaatjes erin gemaakt met een pons). Maar rhodia dotpad is niet hetzelfde puntjes papier als het papier in rhodia boekjes, ik vind het dotpad papier iets tegenvallen maar ik was nog geen beter alternatief voor los papier tegen gekomen. Ik ben dus heel blij met je post :D

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif

laraxXxemma
Berichten: 4687
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 22:10

Nieuw jaar nieuwe kansen. Ik wil het toch nog eens proberen, begint te kriebelen als ik mn oude boekjes terug zie.

Iemand bekend met de hieroglyphs boekjes? Ik vind ze erg op leuchttrum lijken zo van de plaatjes maar geen idee of dat ook zo is

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

RenskeFrea
Berichten: 865
Geregistreerd: 03-02-13
Woonplaats: Veldhoven

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 22:38

Ik heb deze dingbats voor Sinterklaas gekregen, dus ik heb ook weer plannen om wat fanatieker bezig te gaan

[ img ]

Mijn bujo van afgelopen jaar zit nog niet voor een kwart vol, maar ach. Ik heb veel dingen in een soort klad bujo geschreven maar nooit overgenomen dus heb eigenlijk 2 halfbakken in gebruik gehad, is toch niet zo heel erg handig :P

Pepperrr
Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 11:57

Mag ik mij ook melden hier?

Ik heb van mijn lieve secret santa hier op bokt een Bullet Journal gekregen, echt superleuk!

Ben alleen enorm slecht in agenda's bijhouden, dus ik maak er een 'Charlottes Quotes' boekje van. Een boekje met mijn meest geweldige, domme, rare en andere lachwekkende uitspraken. Klinkt misschien een beetje raar, maar ik vind het zelf echt fijn om dat soort dingen door te lezen als ik er even helemaal doorheen zit.

En misschien dat ik er nog wat lijstjes bij gooi met bijv. dingen die ik graag wil hebben of een soort mini bucketlist oid.

Ik ben zelf ontzettend creatief en hou enorm veel van tekenen. Kan daar ook heerlijk mijn gevoel in kwijt. Dus ik ben er echt superblij mee en ben erg benieuwd wat het mij gaat brengen haha!

Ik zie hier trouwens wel echt supergave dingen voorbij komen <3

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Loes1996
Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 18:21

Hier mijn januari frontje af .. [ img ]

Momenteel samenwerken met Hannah van de Doezehoeve (V. Namorai, M. Happiness).

Loes1996
Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:25


Momenteel samenwerken met Hannah van de Doezehoeve (V. Namorai, M. Happiness).

xSagan
Berichten: 651
Geregistreerd: 27-08-15

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 18:17

In het nieuwe jaar ga ik een archer & olive proberen! Een Nederlandse website gevonden die er betrouwbaar uit zag. Ben zee4 benieuwd naar de hand van de YouTube filmpjes enzo.:)

tessyke
Berichten: 8945
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 19:52

Sinds ik Dahyo haar losse papiertjes heb gezien ben ik er helemaal wild van *\o/*
Ik heb me voor kerst dus ook losse papieren gegeven en de planner had ik nog.
Nu dus een hele nieuwe lay out in de nieuwe Bujo <3

Ook heeft mijn man van die plastieken stencils gekocht voor me, 20 in een set en ze kosten helemaal niet veel op amazon :D


[ img ]

[ img ]

Inspiratieloos....

Telpeva
Berichten: 14599
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 19:53

Ziet er leuk uit!

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif

Daihyo
Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 20:24

Leuk! Handig he, dat losse :D

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Granoek
Blogger
Berichten: 10463
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 20:55

Oh verdorie... nu wil ik dat ook


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Catfish, douschka, jasz, Mariett, Polarize, Selina, SemrushBot, Vernon en 7 bezoekers