[ART] Bullet Journal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjo

Berichten: 37214
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 11:31

Zijn stabilo pennen niet op alcohol basis?

Telpeva

Berichten: 14708
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 11:31

Wat zonde zeg

Stabilo's zijn waterbasis

Doedatje
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-06-15
Woonplaats: Groningen

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 16:05

Is er al iemand die een December pagina heeft gemaakt?

Telpeva

Berichten: 14708
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 16:33

Work in progress voor December, beetje saai nog wel. Zelfde als vorige maand met de Dutch doors, maar een ander kleurschema en ik weet nog niet precies wat ik wil bijhouden komende maand.

Afbeelding

xxemmely

Berichten: 1479
Geregistreerd: 25-01-12
Woonplaats: Huijbergen

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 18:43

Ik heb december al af. Ben gisteren aan mn nieuwe bj voor 2019 begonnen. Ik zal straks foto's maken :)

Anoniem

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 19:09

Ik moet december nog maken..

Heb zitten kijken voor een nieuwe bujo voor volgend jaar. Denk dat ik voor een dingbats ga.

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 00:01

idinn schreef:
Ik moet december nog maken..

Heb zitten kijken voor een nieuwe bujo voor volgend jaar. Denk dat ik voor een dingbats ga.

Dingbats lijkt mij ook erg leuk!!
Ik heb december van de week al grotendeels gemaakt, alleen mijn weken nog! Ik heb gekozen voor een groen/rood thema :D

meggiemeg

Berichten: 12220
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 08:07

Ik heb een Filofax met losse bladen, heb de wat zwaardere bladen genomen en met donkere stempels of stiften laat deze eigenlijk niets door aan de andere kant van de bladzijde.
Ben bezig met mijn eerste bujo. Ben begonnen met januari '19. Heb nu de maand lay-outs klaar tot en met april. Moet ze nog wel gaan versieren e.d. maar wil het agenda gedeelte wel al klaar hebben voor het hele jaar zodat ik afspraken alvast kan noteren. De rest vult zich dan wel vanzelf in, daar heb ik ruimte voor gelaten.

Doedatje
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-06-15
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 18:44

Mijn december pagina. Ik vind alleen op de rechter pagina 'December' niet mooi, dus dat moet nog even anders. <|-

Afbeelding

De kwaliteit van de foto is nogal slecht, want ik heb mijn telefoon laten vallen, sorry!

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 19:21

Ooh maar daar kun je zeker nog iets van maken, die december! Toch nog erg leuk hoor *\o/*


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xxemmely

Berichten: 1479
Geregistreerd: 25-01-12
Woonplaats: Huijbergen

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 19:35

Oh wauw laulitz echt mooi gedaan heel je ontwerp !

Bumba01

Berichten: 5774
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Koekstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 13:21

Afbeelding

Deze zie ik vaak op Insta voorbij komen :)
Heeft iemand hier ervaring mee?

Anoniem

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 11:31

Ik ken ze niet .. ben wel benieuwd..

Voor de liefhebbers: bij dingbats zijn de verzendkosten nu gratis.

Dandy200

Berichten: 855
Geregistreerd: 05-04-12
Woonplaats: Ergens aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 22:29

Mijn pagina's voor de maand december zijn ook zo goed als af. Alleen het maandoverzicht moet nog, maar de belangrijkste dingen zijn er. Wegens tijdgebrek deze keer alleen het agenda deel en verder geen lijstjes of andere leuke pagina's, gewoon simpel.

Afbeelding
Afbeelding

Omdat mijn mus ook heel vol en vooral dik begint te worden, waardoor het niet meer lekker werkt en meeneemt heb ik een nieuwe bullet journal gekocht voor januari. Een leuchtturm <3

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 01:09

Ik ben ook begonnen in mijn semi-bujo van komend jaar. Semi, omdat het wel een agenda is met een vaste lay-out, maar wel een heel neutrale met veel ruimte voor eigen invulling. Er komen dus ook lijstjes en trackers in :j

Nu vooral bezig met reddingspogingen voor verkleaute pagina's, ik moet er nog een beetje inkomen :')

Monthly;
Afbeelding

Reddingspoging, nog geen idee wat er links gaat komen...
Afbeelding

Begonnen met voorkant inkleuren, maar ik ga hem met fineliner inkleuren denk ik, vind het met potlood niet heel mooi worden.
Afbeelding

gerlindie

Berichten: 4638
Geregistreerd: 10-08-10

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 08:23

Oeh, met fineliner komt het er vast heel leuk uit te zien <3
Al vind ik het zo ook niet slecht :D

JustOneBite

Berichten: 824
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Nieuw-lekkerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 09:57

black_kelpie schreef:
Ik ben ook begonnen in mijn semi-bujo van komend jaar. Semi, omdat het wel een agenda is met een vaste lay-out, maar wel een heel neutrale met veel ruimte voor eigen invulling. Er komen dus ook lijstjes en trackers in :j

Nu vooral bezig met reddingspogingen voor verkleaute pagina's, ik moet er nog een beetje inkomen :')

Monthly;
[ [url=m/StlFno.jpg]Afbeelding[/url] ]

Reddingspoging, nog geen idee wat er links gaat komen...
[ [url=m/gkIIol.jpg]Afbeelding[/url] ]

Begonnen met voorkant inkleuren, maar ik ga hem met fineliner inkleuren denk ik, vind het met potlood niet heel mooi worden.
[ [url=m/RgefgZ.jpg]Afbeelding[/url] ]



Stille meelezer hier! Doe steeds een poging maar het wil niet helemaal om hem zelf bezig te houden. Gebruik hem niet als agenda namelijk.

Maar dit ziet er wel super handig uit! Mag ik vragen waar je deze vandaan hebt?

Wil namelijk zoiets om de trainingen met mijn jonkies bij te houden maar ook dingen als bekappen, voeding etc. Dus dit is top dat de basis er al is. Dan kan ik hem verder invullen met leuke dingen haha!

IMANDRA

Berichten: 9811
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 10:51

Leuk Kelpie! Ik ben nog steeds gestrand bij Maart, had gehoopt hem in januari helemaal af te hebben maar gaat niet lukken :)). Ben nog steeds elke week een andere layout aan het tekenen omdat ik er niet uit kom wat ik fijn vind haha.

Seni

Berichten: 2730
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: De Nederlandse versie van Aspen

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 10:57

Wat zouden jullie doen als je eind van je bujo nog een paar pagina’s over hebt? En Januari ligt om de hoek?

IMANDRA

Berichten: 9811
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 11:05

Seni schreef:
Wat zouden jullie doen als je eind van je bujo nog een paar pagina’s over hebt? En Januari ligt om de hoek?


Ik ga zelf naar het volgende bujo toe, maar gebruik de lege pagina's van mijn oude bujo als schetspagina's voor mijn nieuwe :P

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 11:39

JustOneBite schreef:
Stille meelezer hier! Doe steeds een poging maar het wil niet helemaal om hem zelf bezig te houden. Gebruik hem niet als agenda namelijk.

Maar dit ziet er wel super handig uit! Mag ik vragen waar je deze vandaan hebt?

Wil namelijk zoiets om de trainingen met mijn jonkies bij te houden maar ook dingen als bekappen, voeding etc. Dus dit is top dat de basis er al is. Dan kan ik hem verder invullen met leuke dingen haha!

Deze komt van Etsy; PensAndPages

In overleg met haar is heel veel mogelijk, ze heeft vaste layouts (daily, weekly - dots, lijntjes, blanco) maar als je het anders wil is dat ook bespreekbaar. Ik heb een standaard weekly layout zonder lijntjes (academic planner).

Elke keer de agenda voor de maand uittekenen is echt mijn ding niet, maar ik heb een bujo voornamelijk als agenda dus dit leek me wel een oplossing. Afspraken voor verderop in het jaar niet op hun plek kunnen schrijven totdat ik die maand heb helemaal heb uitgetekend gaat hier niet goed komen, die verdwalen dan ergens :+

Etsy heeft sowieso veel teveel leuke bujo-meuk ben ik achter gekomen :Y)

JustOneBite

Berichten: 824
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Nieuw-lekkerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 14:15

black_kelpie schreef:
JustOneBite schreef:
Stille meelezer hier! Doe steeds een poging maar het wil niet helemaal om hem zelf bezig te houden. Gebruik hem niet als agenda namelijk.

Maar dit ziet er wel super handig uit! Mag ik vragen waar je deze vandaan hebt?

Wil namelijk zoiets om de trainingen met mijn jonkies bij te houden maar ook dingen als bekappen, voeding etc. Dus dit is top dat de basis er al is. Dan kan ik hem verder invullen met leuke dingen haha!

Deze komt van Etsy; PensAndPages

In overleg met haar is heel veel mogelijk, ze heeft vaste layouts (daily, weekly - dots, lijntjes, blanco) maar als je het anders wil is dat ook bespreekbaar. Ik heb een standaard weekly layout zonder lijntjes (academic planner).

Elke keer de agenda voor de maand uittekenen is echt mijn ding niet, maar ik heb een bujo voornamelijk als agenda dus dit leek me wel een oplossing. Afspraken voor verderop in het jaar niet op hun plek kunnen schrijven totdat ik die maand heb helemaal heb uitgetekend gaat hier niet goed komen, die verdwalen dan ergens :+

Etsy heeft sowieso veel teveel leuke bujo-meuk ben ik achter gekomen :Y)


Oké thanks! Ik ga eens spieken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 14:26

Seni schreef:
Wat zouden jullie doen als je eind van je bujo nog een paar pagina’s over hebt? En Januari ligt om de hoek?

Die gebruiken om je nieuwe bujo te plannen. Ik heb het te druk om december nog te maken. In de kerstvakantie hopelijk wel tijd om die van 2019 te gaan voorbereiden.

Marjo

Berichten: 37214
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 14:31

Ik zou een terugblik op 2018 maken en per maand de leukste herinneringen opschrijven om zo je BuJo af te sluiten.

Ik wil per jaar een nieuw BuJo

Seni

Berichten: 2730
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: De Nederlandse versie van Aspen

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 21:45

Oh goed idee Marjoow! En idd plannen wat ik in die van 2019 ga doen! Ik denk dat ik een halfjaar met een bujo kan doen. In April begonnen in mijn MUS die nu bijna vol is. Hierna komt een Dingbats maar die is toch wel stukkie dunner dus die zal het wat minder lang volhouden denk ik!