[ART] Bullet Journal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 06:52

Goeiemorgen :) Ik kom hier even binnen vallen. Ik zou heel graag eindelijks eens orde in de chaos in mijn hoofd krijgen en tegelijkertijd mijn huishouden plannen. Een bullet journal lijkt mij dus de oplossing. Nu vroeg ik mij af waar jullie voor kiezen? Een schrift? Een leeg boek? Harde kaft, zachte kaft? Met blaadjes die je er uit kunt halen en kunt versteken in jou map etc. Ik heb onwijs schrik dat ik in het begin zaken/pagina’s ga vergeten maken en ik het overzicht dan helemaal kwijt ben omdat het weer een rommeltje wordt.


Anoniem

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 09:54

Bedankt voor de tips! Ze hadden helaas geen dotted boek hier bij de action dus het is maar gewoon 1 met lijntjes geworden. Heb direct een hele hoop andere zooi mee zoals markers, stickers, washi tape, kalligrafie stiften etc. Wou heel erg graag naar de boekenbeurs gaan afgelopen weekend in Hasselt maar zag, dankzij jullie gelukkig, dat die failliet is. Wat onwijs zonde. Heb daar zoveel boeken vandaan gehaald die je in een gewone boekenwinkel niet tegen komt.

Ik ga nu beginnen met de journal en hoop zo eindelijk de chaos in mijn hoofd een plaatsje te kunnen bieden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 13:19

3 uur verder :') Maar hij is af. Voor deze week dan toch :D Niet alles staat op foto ivm persoonlijke info zoals de maandagenda, to do list etc. Op de to do list staat er bijna 20 dingen :wow: Dingen die in mijn hoofd rond gingen, die ik constant moest onthouden, buiten de dagelijkse zaken etc. Hoop dat dit echt de oplossing is voor mij.

Niet super speciaal overigens. Misschien komt dat nog wel, als ik wat meer tijd en orde heb :) Ook nog wat foutjes. Zo staat de jaarlijkse to do list ergens tussen de september lijsten en komen de week en maandlijst voor de daglijsten etc :+ Nog eventjes mijn weg vinden dus.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 09:56

tessyke schreef:
ach als je van de kat af wil kom ik ze wel halen hoor :')

Hebben jullie een AVA in Nederland?
Hier is dat een papier/hobbywinkel met echt super degelijke spulletjes.
Qua prijs natuurlijk niet te vergelijken met de action maar de stiften gaan aanzienlijk langer mee :=


Helaas zijn de stickers pokkeduur :')

Anoniem

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 10:17

Ja maar daar hadden ze enkel nog van die hele dikke toen ik ben geweest _-:(

Anoniem

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 14:52

Ik volg even want wil al een nieuwe journal starten. Vind de lijntjes niet handig :')


Anoniem

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 17:53

Die van Nicole Neven?

Anoniem

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 17:57

Oh ok. Naar die zat ik te kijken op bol.com :P

Anoniem

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 11:11

Ik train niet meer, sorry :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 13:28

Ik ben bezig met een nieuwe journal te maken. Nu al. Ik miste toch al een hoop dingen, alles stond door elkaar en papier + stiften drukten enorm door. Heb nu een journal van Deltas en stiften van stabilo. Wat een verademing :D

Anoniem

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 10:36

Oh ja, feestdagen. Inderdaad belachelijk duur :+

Hier enkel de eerste week van oktober klaar :) Even gepruts met de intro maar vind het nog niet wauw :+

[ img ]

Anoniem

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 18:40

Niet tevreden met hoe de verf is geworden 8)7 Het is gewoon prachtig _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 09:01

Heeft er hier iemand ervaring met de bullets van Mus of creachick? Hoe bevallen ze?

Anoniem

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 09:18

Ik vind nergens een papierdikte. Zijn ze dik genoeg om niet door te drukken? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 15:06

Ik ben even aan het prutsen geweest met een gewichts tracker. Dit is nog mijn oude Bujo. Er is een nieuwe onderweg om het wat netter te maken. In deze staat echt alles overal en nergens.


[ img ]

[ img ]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 15:54


Anoniem

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 16:51

Haha klopt :D Ben er zeer tevreden van. Ze plakken erg goed!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers