[ART] Bullet Journal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 10:13

Wauw Sanne! <3 Kikki.k is zo''n gaaf merk :))


MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 20:59


MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:13

Moleskine :) Althans, die blijven bij mij goed openliggen. En in filmpjes op youtube heb ik ook al een aantal gezien die goed blijven liggen.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 20:38

Ik heb gister mijn moleskine ontvangen. Gister al wat aan het prutsen geweest. Niet helemaal tevreden maar ach. :D

[ img ]
[ img ]

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 17:13

Ik ben ook nog steeds aan het kliederen :))
Ik vond die weekly die Sanne laatst had geplaatst zo leuk dat ik hem heb gebruikt, voor deze week en voor vorige week. :))

Deze week met natuurlijk het grootste en belangrijkste evenement op vrijdag *\o/* :') :
[ img ]

Alvast voor december; maandoverzicht en goals.
[ img ]

Vorige week, deze ging uiteindelijk een beetje mis waardoor ik hem in heb moeten plakken dus het is niet zo heel netjes :')
[ img ]

Random To Do lijstje:
[ img ]

Topics to study voor mijn hertentamens:
[ img ]

Engels to do en hardlooptracking ding:
[ img ]

En een overzicht van al m'n series:
[ img ]

Ik ben nog aan het twijfelen of ik een nieuwe bestel voor volgend jaar, of doorga in deze. Mooi nieuw schrift voor volgend jaar <3 Maar aan de andere kant; deze is nog lang niet uit.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 23:02

Even snel iets anders tussendoor, maar wel een beetje in deze trant denk ik.

Kent iemand de Knock Knock notepads? Dit is een voorbeeld: http://knockknockstuff.com/product/this-weekend-pad/

Heeft iemand enig idee of deze in Nederland te koop zijn? Zo ja, waar?
Ik kan ze ook bestellen op bovenstaande website, maar dan komt er bijna 20 dollar aan verzendkosten bij. Dus dat is wel een beetje het laatste plan :=

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 14:39

Ik heb ze inmiddels op de Duitse Amazon gevonden. Moet alleen nog even een prepaid creditcard aanschaffen, aangezien je niet met ideal kan betalen. Gratis verzending *\o/*

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 13:36

Søstrene Grene is inderdaad leuk! En ik vind Van der Velde ook altijd leuk om even te kijken, maar die heeft volgens mij niet zoveel Bullet Journal dingen. Van der Velde zit op de Grote Markt en op het Akerkhof. Mocht je nog op zoek zijn naar een vulpen: dan is er ook De Vulpenwereld in de Oude Ebbingestraat nog.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 14:03

Is dat een Nuuna boekje Cabelona? :D

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 22:10

Felicxa schreef:
Nuuna heeft heel dik papier, maar die moet je wel uit het buitenland halen/ bestellen. Is ook best prijzig. Heb er zelf geen nog nooit in een geschreven, dus ik kan jullie niet mijn eigen ervaring vertellen.

Bij mij ligt het door drukte een beetje stil, het kost dan toch te veel tijd en ik heb nog niet iets gevonden wat echt optimaal voor mij werkt. Ik zit erover te denken om alles er meteen in te tekenen tot het einde van het jaar en 'm dan als agenda te gebruiken.


Nuuna kun je ook in Nederland bestellen ;) Ik heb hem bij DDKado besteld en de volgende dag in huis :)

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 14:43

Rena100 schreef:
Fineliners heb ik inderdaad al wel, ik ben alleen op zoek naar leuke stiften, waarmee je je doodles in kan kleuren, of teksten kan markeren (maar wellicht is een markeerstift daar toch handiger voor). Iets dat dus ook niet doordrukt :)

Maar ik ga denk ik maar gewoon starten met de basis, want heb al best veel gespendeerd aan van alles en nog wat.


Crayola SuperTips zijn dan wel iets voor jou denk ik! Ze drukken niet door in mijn Bullet Journal. Markeren wil er ook heel handig mee. Ze schijnen ook geschikt te zijn voor handlettering, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 20:43

In Groningen kun je de Leuchtturms ook kopen bij de Vulpenwereld. Voor de mensen die hier in de buurt wonen.

Ik ben inmiddels weer terug naar een Bullet Journal. Mijn planner beviel toch niet helemaal en ik vind het fijner om elke week een andere indeling te kunnen maken.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 21:14

Als je witter papier wilt: Nuuna. In die van mij had ik trouwens vrijwel geen ghosting, maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik hem niet veel hebt gebruikt. Ik vond het papier te wit en wou weer terug naar het creme-achtige papier :D

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 14:54

Hij valt mij ook niet tegen! Ik heb hem gister in de winkel zien liggen, bijna spijt dat ik twee weken geleden een Moleskine heb gekocht _O-

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 19:54

Telpeva schreef:
Ja dat eigen papier erin stoppen had ik inderdaad ook als plan, als het prettig werkt dan wil ik mijn eigen favoriete papier kopen voor er in en dan los een pons erbij voor die 6 gaatjes. Ik zit er ook helemaal naar uit te kijken om daar dividers voor te gaan knutselen met leuk gekleurd cardstock enzo :o *\o/*

Hebben jullie ook een pons voor die 6 gaatjes? en zo ja hebben jullie die vandaan? O:)


Wij hebben deze:

https://www.bol.com/nl/p/perforator-6-g ... 020951628/

Werkt als een tierelier en gaat makkelijk door cardstock heen *\o/*

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 17:34

Ik heb eerst met post-Its de pagina’s ingedeeld en er heel even over nagedacht of ik tevreden was :))

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 20:04

Idinn, welke heb je en welke druk?

Ik weet dat MUS laatst een aantal heeft teruggeroepen, maar volgens mij moest je hem dan voor de 30ste al terugsturen.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 20:28

Doen Marjoow! Ik heb hem en ik vind hem ideaal. Vooral met de maanden/dagen stickers. En er zitten tabs in, waardoor je het per maand kan aangeven.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 20:55

Seni schreef:
idinn schreef:
Het ziet er zo uit...
[ [url=m/4OY1MR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hmmm dat is wel deels bleeding idd. Lijkt inderdaad misschien op zo’n misdruk maar vind het wel vreemd dat zo’n terugactie maar tijdelijk is terwijl die boeken wel verkocht mogen blijven worden..


Ik heb gejokt geloof ik. Ik kan alleen dit vinden en nergens dat het voor de 30ste terug moet :D


[ img ]

[ img ]

Marjoow schreef:
MarJon schreef:
Doen Marjoow! Ik heb hem en ik vind hem ideaal. Vooral met de maanden/dagen stickers. En er zitten tabs in, waardoor je het per maand kan aangeven.

Zit er wel voor een heel jaar genoeg stickers? Zag maar 6 velletjes voor de dagen van de week zo snel en dat moeten er toch eigenlijk minstens 52 zijn :')


Ehh, dat durf ik niet te zeggen. Maar in elk geval voor een half jaar :Y)

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 21:02

Ik zou gewoon even een mailtje sturen naar Mus, Idinn. Kan best zijn dat je hem nog gewoon kan terugsturen :D

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 14:07

Ja, het maakt niks als hij als gebruikt!

Ik vind de nieuwe journals van Mus echt tof. Vooral de donkere met bloemen <3


MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 14:14

Ik heb eerst, voordat ik daadwerkelijk aan de slag ging, een post-it op de pagina’s geplakt zodat ik een overzicht had hoe de volgorde eruit kwam te zien. Als het enigszins logisch leek en handig, ben ik begonnen met tekenen enzo :D

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 16:29

Photograph schreef:
Maar is die post-it niet wat slordig? Verpest het niet de Bullet Journal?


Ik kon ze er altijd makkelijk weer af halen als ik met de pagina begon. Ik had wel die van de Action. die plakken over het algemeen niet zo heel goed dus kon je er makkelijk weer af halen zonder lijmresten.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 18:44

Magda; voor de volgende keer zou je ook bij De Duif kunnen kijken. Die heeft op de website ook tekendingen etc staan.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 18:35



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers