Dallas Cowboys Chearleaders (American Sweethearts)

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Earth

Dallas Cowboys Chearleaders (American Sweethearts)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-24 12:49

Al jaren kijken ik DCC making the team. Nu was ik erg blij met een nieuw seizoen, in dit geval in een nieuw format. En ik ben blij dat ze meer het leven achter het perfecte plaatje laten zien. Zo vond ik bijvoorbeeld dat je bij Victoria de laatste paar jaar wel zag dat haar lach niet altijd oprecht was en ik vond het interessant om haar leven achter de DCC te zien. Ik vind het jammer voor haar dat haar negatieve gedachtes haar zo in de weg zitten, want ik had in het begin van haar carrière echt verwacht dat zij wel een point of triangle zou kunnen worden.

Verder vond ik het leuk om regelmatig in deze show golden oldies terug te zien. Al mistte ik bijv Melissa Rycroft (zag ik wel als jury in het begin) en wat mij betreft de allerbeste DCC ever: Kashara.

Ik volg de DCC verder ook wel op sm maar ik vind dus juist het verhaal erachter wel interessant. Ik hoop dat we nu een tijd lang het nieuwe format te zien krijgen.

Ik ben trouwens benieuwd naar de voortgang van Reece. Ik vind haar een beetje een giegelmeisje als ze geïnterviewd wordt, maar als ze op het veld staat dan is ze echt een ster. Die zie ik in de toekomst nog wel point worden.

Earth het reisbureau.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 13:07

Oeh leuk, ik kijk dit dus ook :+
Ik deel in alles je mening, het had helemaal mijn tekst kunnen zijn!

Wat ik nu wel opvallend vind is dat Kat nog zoveel in beeld is.
En ik vond haar vanaf begin al geweldig hoor! Maar ze heeft 1 of 2 jaar in het team gezeten, wat een podium krijgt ze nu dan nog?
Er zijn meiden die nog veel langer in een team zaten.

Overigens vond ik Maddie ook altijd erg leuk!

Maar ik heb nog niet alle afleveringen op Netflix gezien, heb pas 4 of 5 afleveringen gezien.
Weet niet hoeveel het er zijn?

Earth

Re: Dallas Cowboys Chearleaders (American Sweethearts)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-24 13:13

Ja Maddie is na Kashara mijn favoriet haha. Vooral omdat ze zo schuchter binnen kwam, als Mormoons meisje. En uiteindelijk is ze zo goed, vooral haar hiphopsolo was echt zoooo gaaf!

Er zijn 7 afleveringen. Hadden van mij het dubbele mogen zijn haha.

Ik vind het niet zo gek dat Kat zoveel in beeld is, omdat zij zo'nn sprankelende en opvallende persoonlijkheid is. En zij heeft minder dat 'ik moet zo perfect zijn' filter over zich heen denk ik dan de gemiddelde DCC. En ik vind haar ook gewoon heel grappig :')

Earth het reisbureau.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 13:16

Ik vind het nieuwe format dus echt veel te veel Netflix. Het kijkje 'achter de schermen' is een leuke toevoeging maar de rest is echt erdoorheen gejaagd, erg jammer. Ik kijk al sinds het begin der tijden en het is mijn guilty pleasure, maar nu was dit wel ook een kort seizoen waardoor dit misschien komt. Ik hoop dat ze een langere seizoenen gaan doen dan.

Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-24 13:21

Dat ben ik zeker met je eens Kim. Wat ik al zei, het mag van mij wel 2 keer zo lang duren. Ze laten bijna niks van het dansen zelf zien, dat vond ik wel jammer.

Earth het reisbureau.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 13:21

Ik hoop ook dat er meer gaat komen, of het nou MTV of Netflix is.
Het kijkt gewoon heerlijk weg.

Ik vond het met making the teams altijd zo jammer dat je bij een nieuw seizoen niet veel meer van de rookies en veteranen zag van voorgaande seizoen

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 13:52

Ik ben ook begonnen met kijken, ga altijd wel goed op dit soort docuseries. Heb nu 1 aflevering gekeken, dus ik kan er nog niet heel veel over zeggen. De voorgaande delen van MTV heb ik nooit gezien.

Ik vind het wel heftig dat het zo weinig betaalt dat de meesten er een fulltime baan naast hebben. En dan ‘s avonds trainen tot 00:00 en er weer om 6:00 uit moeten voor je werk. En dan zeggen ze ‘het is “maar” 5 jaar’, maar het lijkt me zo slopend :oo

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-24 13:59

Westhof schreef:
Ik ben ook begonnen met kijken, ga altijd wel goed op dit soort docuseries. Heb nu 1 aflevering gekeken, dus ik kan er nog niet heel veel over zeggen. De voorgaande delen van MTV heb ik nooit gezien.

Ik vind het wel heftig dat het zo weinig betaalt dat de meesten er een fulltime baan naast hebben. En dan ‘s avonds trainen tot 00:00 en er weer om 6:00 uit moeten voor je werk. En dan zeggen ze ‘het is “maar” 5 jaar’, maar het lijkt me zo slopend :oo

Klopt ja, het is voor sommige meiden echt heel zwaar, maar goed dat is natuurlijk de keuze die je maakt. Maar vanuit de organisatie had ik er wel meer van verwacht, maar zowel de meiden als de organisatie vinden dat het echt een eervolle baan is, dus dan houd je dat in stand denk ik.

Earth het reisbureau.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 14:04

Klopt ja, ze houden het zelf in stand. En er zijn ook heel weinig mogelijkheden om dit op professioneel niveau te doen, dus ik snap het ook wel.

Ik heb ook de docuserie ‘Cheer’ gekeken op Netflix. Daarin volgen ze ook cheerleaders, maar dan van high school-leeftijd. Daarin zeiden ze ook al dat er na hun schooltijd amper mogelijkheden zijn om ermee door te gaan. Overigens lijken de cheerleaders in die serie wel veel technischer, als in meer moeilijke oefeningen doen zoals piramides enzo. Dat lijkt (tot nu toe, ben dus nog niet zover) wel minder bij DCC.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 14:06

Ik kijk ook :D

@westhof, je hebt dacht ik meerdere soorten cheer. Dit is meer de dans, en de cheer van scholen is vaak meer met trucjes.

Unwritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 14:30

Hier ook al jaren trouw volger van de cheerleaders, ook toen er geen MTT serie meer was - ik las hierboven Kat, Kat is 4 jaar cheerleader geweest en nog een jaar allstar / replacement. Maar heeft beide heupen kapot ge'jumpsplit'. (Zo zijn er meer, Caroline ook bijv).

Heb wel genoten van de Netflix serie ook weer, wel heel mooi om te zien dat het echt niet persé een ophemeling is, ze laten ook de donkere kant zien. Victoria die het echt heel zwaar had - eetstoornissen, mental health, erg controlling moeder. Het naleven van de dromen die haar moeder voor haar heeft én niet perse die van zichzelf...

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 14:40

Oh yep, me too. Ik kijk al jaaren, toen was het nog op Spike channel, daarna naar MTV en nu deze serie in 2 dagen gekeken.
Ik vind Reece echt een muts eerste klas, met haar altijd opbeurende “ Jezus bepaalt voor me “ Echt vermoeiend, maar dansen kan ze wel.
Ik vond Charly erg leuk, zeker omdat ze een rooie is en er zo weinig rooien zijn.
Victoria vond ik in de oude shows verschrikkelijk ( net als Mildred, ik was zo verbaasd dat zij in het team zat, oh, wat vond ik haar erg ) maar kreeg nu wel meer respect voor haar.
Ik wijt het aan haar moeder, die vond ik wel erg veel beeldtijd krijgen.
Kashara en Janel vond ik erg leuk, net als Yuko. Zonder de taal machtig te zijn even van Japan naar USA om je droom na te jagen.
En naast Melissa miste ik Kitty met haar pittigheid ook.
Vond het daarentegen wel weer leuk dat je nu ook de tijd na het trainingskamp meekreeg en niet alleen tot aan de eerste wedstrijd en dat je meer dans in deze serie zag ( op het wedstrijdveld dan )

Kunstige knoop en vlechtwerk van paracord en touw.
https://www.facebook.com/Ropezzbyme/
Voor leuke ansichtkaarten om te postcrossen
https://www.facebook.com/groups/608080682565362

Unwritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 14:48

Jinelle en Yuko behoren bij mij ook tot mijn all time favorites. Samen met Kat en Caroline, Maddie en Kashara en Jackie Bob.

Ik vind het ook leuk om meer dan alleen TC mee te krijgen, maar ook meer de struggles en de wedstrijden.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-24 15:17

Yavanna schreef:
Oh yep, me too. Ik kijk al jaaren, toen was het nog op Spike channel, daarna naar MTV en nu deze serie in 2 dagen gekeken.
Ik vind Reece echt een muts eerste klas, met haar altijd opbeurende “ Jezus bepaalt voor me “ Echt vermoeiend, maar dansen kan ze wel.
Ik vond Charly erg leuk, zeker omdat ze een rooie is en er zo weinig rooien zijn.
Victoria vond ik in de oude shows verschrikkelijk ( net als Mildred, ik was zo verbaasd dat zij in het team zat, oh, wat vond ik haar erg ) maar kreeg nu wel meer respect voor haar.
Ik wijt het aan haar moeder, die vond ik wel erg veel beeldtijd krijgen.
Kashara en Janel vond ik erg leuk, net als Yuko. Zonder de taal machtig te zijn even van Japan naar USA om je droom na te jagen.
En naast Melissa miste ik Kitty met haar pittigheid ook.
Vond het daarentegen wel weer leuk dat je nu ook de tijd na het trainingskamp meekreeg en niet alleen tot aan de eerste wedstrijd en dat je meer dans in deze serie zag ( op het wedstrijdveld dan )

Ja ik vind de relatie tussen Victoria en haar moeder ook wel lastig hoor. Ze oogt op sommige momenten ook heel kinderlijk. Net zoals tijdens haar verjaardag, allemaal heel kinderlijk, roze en glitters en bogen. Het lijkt wel of ze niet helemaal volwassen kan worden ofzo. Ook haar outfit op het postbanket (laatste aflevering) was wat kinderlijk met grote nepparels en pofmouwtjes. Niet zo stijlvol als de meeste dames.

Earth het reisbureau.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 15:44

't is een soort guilty pleasure :D
Aan de ene kant vind ik deze nieuwste serie heel leuk, eindelijk wat afwisseling, maar ik zou ook graag veel meer het proces van het dansen zien.
En wat me heel erg opvalt nu (al had ik het allang door), het lijkt wel reclame serie voor het geloof. Ik vermoed dat je, als je niet gelovig bent, er helemaal niet tussen komt.
Het is niet alleen dat die meiden bijna niks verdienen, maar ze moeten zich ook echt onderdanig gedragen. Dat 'yes ma'am" en dat het verboden is om contact te hebben met de spelers etc. Schijnt zelfs zover te gaan dat wanneer 1 van die meiden ergens zit te eten in een restaurant, en er komt toevallig een speler binnen, ze dan weg moet gaan

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-24 15:52

Ja daar is toen iemand nog om uit het team gevlogen. Weet even niet meer wie dat was maar Jenna had daar toen mee te maken. Weet nog wel dat het heel zonde was want zij was echt een hele goede danser.
Over Jenna gesproken, ik vond haar echt heel kinderlijk eruit zien en helemaal niet als een leider ogen. Maar dat bleek ook wel, want na dit gebeuren werd ze ook gedowngrade.

Earth het reisbureau.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 16:10

Dat was Holly volgens mij die eruit moest om die reden. Vond ik ook echt een spicy meid, hele goede danseres!

Dat van Kat benoemde ik, lees echt met verbazing dat ze zoveel jaar had mee gedaan. Excuus!

Wat vonden jullie dan van Gina?
Ik vond haar heel mooi dansen, maar ze keek altijd zo gek als ze ging praten. Droevig/onderdanig of zo?
Kan de woorden er niet helemaal voor vinden haha

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 16:12

Gina is wel 1 van de beste danseressen in mijn ogen
Trouwens een gek ding van mij.....die beweging, de zgn. 'sexy hips'......vreselijk vind ik die :D

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-24 16:18

Oh ja Holly was dat , zo zonde want zij was echt heel goed.

Gina vond ik inderdaad heel bijzonder. Die jonge meid die er nu in zit(die in dit seizoen nog een keer naar voren komt vanwege ongepast gedrag van een man) die is net haar knappere jongere zusje haha.
Gina praatte heel kinderlijk ofzo, weet niet wat dat met haar was. Ze kreeg natuurlijk in het begin ook wel kritiek op haar gedrag.

Earth het reisbureau.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 18:14

Ik was enorm fan van Maddie en Yuko.

Er was op een gegeven moment ook een dame die elke aflevering commentaar kreeg maar toch in het team werd opgenomen.
Bleek ook een vriendin van de eigenaren te zijn ofzo.

Op zich wel een mooie meid maar ze deed echt veel dingen verkeerd, vergat de pasjes, maakte pasjes slordig af.
Donker haar en blauwe ogen, maar weet haar naam niet meer.

Black is the colour of my true love's hair

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-24 18:17

Dayton bedoel jij denk ik? Haar moeder was ook iets van coördinator bij DCC. Ik vond haar idd niet zo goed. Maar Kelli en Judy kennende nodigen ze echt niet zomaar dochters van uit, ze zijn vaak nog strenger voor de meiden die ze kennen. Dus misschien hebben wij vooral de flaws van haar gezien?

Earth het reisbureau.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 18:20

Ja, dat was die Mildred volgens mij liep continue uit de maat en oh, wat vond ik haar hoofd verschrikkelijk.. |o
Maar om nu, net als Kate en Caroline, je lijf zo te verkloten omdat Judy en Kelli zo veeleisend zijn, oh en vergeet die eigenaresse… Charlotte Jones niet, die kan er ook wat van.
Victoria was zo depressief omdat ze altijd het gevoel had dat ze het niet goed deed toch.
Ik weet niet hoe ver jullie allemaal in de serie zijn, allemaal afgekeken?
Spoiler:
Victoria wilde eerst wel doorgaan, maar heeft toch besloten te stoppen

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 18:27

Oeeh zenden ze een nieuw seizoen uit?

Mag ik vragen waar jullie kijken en of het op tv uitgezonden wordt (zo ja, wanneer?). Helaas is zoeken via mijn online tv module niet handig, dan krijg ik geen seizoen en aflevering info te zien..

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-24 18:29

Mildred zegt mij niks, de oudere seizoenen zijn niet zo goed blijven hangen.

Goldwynn het is op Netflix! Maar in een nieuw format: American sweethearts.

Earth het reisbureau.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 18:34

Het was Meredith, even opgezocht.. :o Die mocht er van mij gelijk uit..

Ik vond overigens die kerkdienst erin ook wel |o God loves Dallas.. alleen Dallas? ( nu geloof ik niet, maar als je zo beperkt bent met je geloof tot een stad in een staat :') )