[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Manou
Berichten: 3375
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 14:31

Een versie met alleen een boek of met een klein aantal extra's klinkt als een leuk idee.


linoleum
Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 15:16

Handigste is dan een bedrag afspreken en dan op je verlanglijstje aangeven wat je wel en niet graag wil krijgen. Frutsels voor diegene die dat graag willen, enkel boeken voor diegene die geen frutsels willen!

Ik had een cadeaubon gekregen van het werk voor Sinterklaas en nu heb ik de hele Nevernight trilogie van Jay Kristoff besteld voor nog geen 5 euro *\o/*

I'm not weird, I'm limited edition :D

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!
Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 15:32

Wat leuk Yv! Ik heb een gedichtje geplaatst.

Wat gaaf linoleum! Welke uitvoering heb je daarvan gekocht? :D

Hier schiet het lezen jammer genoeg niet op, vandaag wil ik verder gaan in Nevermoor 3 maar hoofdpijn strooit roet in het eten. Dus hopelijk kan ik het toch nog wat verder oppakken.

linoleum
Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 15:34

Ik heb de paperbacks met de oude cover! Vind de oude covers mooier dan de nieuwe en de hardcovers zijn per stuk bijna net zo duur als alle drie in paperback samen.

I'm not weird, I'm limited edition :D

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!
Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 15:35

Helemaal mee eens! Ik heb de oude cover in HC deel 1 en 3, zo jammer dat die niet meer worden gemaakt.

Yontheke
Berichten: 4434
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: Retie

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 15:36

Wat leuk Linoleum. Ben benieuwd wat je van de Nevernight boeken vindt.

“To the people who look at the stars and wish."
"To the stars who listen and the dreams that are answered.”

Leo
Berichten: 50106
Geregistreerd: 06-12-02

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 15:55

Gaaf Lino! Ik wil die ook nog graag, maar idd in de oude cover.

Ook al zo'n leuk idee Yv!

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 15:56

Leuk Carola :D

Ahh Nevernight! Ik heb de eerste 2 boeken in het NL en die stomme uitgeverij hier in NL wilde maar niet het derde deel vertalen door tegenvallende verkoop van de eerste delen. Een paar weken terug werd er ein-de-lijk bekend gemaakt dat ze toch overstag zijn dus in de herfst van volgend jaar heb ik eindelijk die trilogie compleet. Ik ben zo benieuwd naar het slotdeel, heb deel 1 en 2 echt verslonden :D

♥ Rewrite the Stars ♥

Elfie
Berichten: 770
Geregistreerd: 31-08-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 16:26

Ik vond Lava weer een sterk verhaal, Yv_, een goede voortzetting van de reeks.

Ik zit nu op mijn werk, maar ik zal eens zien of ik een foto kan maken van mijn aankopen bij Boekenkraam, Cursebreaker.

Wat een leuk cadeau voor Sinterklaas, Linoleum! Wij mogen al blij zijn als we een pakje speculoos krijgen :+ (Jaja, ik weet het, wie het kleine niet eert ;) )

Iemand die slaapt, kan met goede argumenten wakker geschud worden. Iemand die doet alsof hij slaapt, kan zelfs met het beste argument ter wereld niet gewekt worden. ~Jonathan Safran Foer~

cursebreaker
Berichten: 11398
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-20 16:39

Wat tof die cadeaubon lino! en ook wat je ermee hebt gekocht!!

---

En wat die surprise betreft... We kunnen idd wat lino zegt ook een totaal bedrag afspreken, rekening houdend met dat er wel voor mensen die items willen ook een budget is om zowel boek + items te krijgen.

Dus we moeten ook even kijken wat het budget is voor iedereen, maar afhankelijk voor wanneer we het doen, kan iedereen het eea ook nog gespreid kopen ook bv.

Ik vond het persoonlijk juist handig om zoals met wat ik nu met Kim deed;

we doen een doosje vullen bestaand uit (kan natuurlijk aangepast worden als iemand nog andere ideetjes heeft)

- boek (en dan maak je een lijstje met verschillende boeken en prijzen en kan daar uit gekozen worden en kan de persoon die koopt kiezen of ze een duurder of wat goedkoper boek willen/kunnen geven en zo blijft het ook nog een verrassing met Welk boek je krijgt < of je moet gewoon echt 1 specifiek boek willen en geeft die door, kan natuurlijk ook. Ik zet er zelf altijd meer op zodat het een verrassing is)
- 1 extra item (bv. een leuke booksleeve, mok, en ga zo maar door)
- een X aantal boekenlegger(s), 1 of meer maar wel dat we een aantal afspreken bv.
- wat lekkers (ik geef zelf altijd wel graag goede chocolade ofzo cadeau nog, of een lekker theetje ofzo, maar je kunt ook aangeven wat je lekker vind van snoepjes/chocolade/koekjes etc zodat daar rekening gehouden mee kan worden)

Op deze manier heb je wat speling qua budget en zelf nog een beetje in de hand wat je wel/niet wilt of kunt uitgeven per 'ding'. En mensne die geen item/boekenlegger en/of lekkers willen, daar kan dan bv. een 2e of misschien zelfs 3e boek voor gekocht worden, afhankelijk van hoe duur de boeken op hun lijstje zijn. Ik vind een algemeen budget afspreken soms wat lastig omdat als je bv een item of boekenlegger via een specifieke site/webshop koopt het al weer wat duurder kan zijn als dat je het lokaal koopt ofzo en daar moet wel vrijheid in zijn vind ik zodat je wel kunt kopen waar je wilt zeg maar. Maar het is wel ook fijn als je gewoon qua items een beetje hetzelfde hebt allemaal (of de mensen die dan geen items willen een 2e boek krijgen bv) maar dat iemand wel wat speling heeft qua budget zodat je niet elkaar verplicht een bepaald bedrag uit te geven.

Maar op zich maakt het mij niks uit, alleen lijkt het mij wel leuk om toch een pakketje samen te stellen waar het iig wel meer als alleen 1 boeken swap is zeg maar. Ik vond dat wat ik met Kim deed nu bv echt heel leuk en ik vind het niet erg om voor iemand wat te kopen die alleen boeken wilt, maar dan worden het iig bv 2 boeken en dan ook een beetje leuk ingepakt ipv alleen met een bookdepo envelop thuis gestuurd. Dat was dan iig niet helemaal mijn insteek voor zo'n soort surprise zeg maar. Maar ik pas me wel gewoon aan met wat de rest wil dus kijk maar even :)

OF

we doen mensen die echt alleen boeken willen apart een swap laten doen; dat we 2 groepjes maken. Da's natuurlijk ook nog een optie - als dat qua aantal goed te verdelen is. Dat is voor de mensen die wel wat meer willen 'uitpakken' en het wat grootser willen aanpakken ook misschien wat leuker maar dat ben ik haha. Uiteindelijk vind ik het hoe dan ook leuk om iemand blij te maken, one way or the other en wil ook niemand uitsluiten die wel liever alleen boeken krijgt maar het ook leuk vind om een uitgebreider pakket voor een ander te maken. Dus het zijn maar hersenspinseltjes. Moeten we maar ff kijken wat het groter geheel ervan vind en meeste stemmen gelden? haha

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

Niniane
Berichten: 6434
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 20:32

Mij lijkt een soort Bookish Secret Santa wel leuk ja. :j Vind wel dat de bedragen redelijk moeten blijven en zou zelf echt de grens trekken bij 20 à 25 euro bijvoorbeeld, maar idee is wel heel tof. :)


petitparis
Berichten: 15982
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 20:40

@Elfie: dus deel 3 in de children's house reeks wordt weer beter? Vind nu deel 2 wat zwak tov deel 1. Maar ik heb het nog niet uit, dus mss verandert mijn mening nog.

Wauw jullie hebben wel werk gemaakt van die "kerstpakjes".

There is beauty in everything, even the things that scare us.

Eelmo
Berichten: 2925
Geregistreerd: 09-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 09:50

Niniane schreef:
Mij lijkt een soort Bookish Secret Santa wel leuk ja. :j Vind wel dat de bedragen redelijk moeten blijven en zou zelf echt de grens trekken bij 20 à 25 euro bijvoorbeeld, maar idee is wel heel tof. :)


Als arme student sluit ik me hier bij aan :o

"Today me will live in the moment. Unless it's unpleasant, in which case me will eat a cookie." - Cookie monster

cursebreaker
Berichten: 11398
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-20 11:17

Jaa ik snap dat mensen geen te grote budgetten hebben. Ik zou zelf zeggen 20-25e is een leuk budget voor een boekenswap tussendoor? :=

Maar als we bv voor kerst volgend jaar doen.. daar kan bv vooruit gespaard voor geworden toch? Of je moet echt al geen groter budget Willen uitgeven. Ik koop zelf al maanden vooruit 1 voor 1 alles in bv. dus ik ben het bedrag nooit in 1x kwijt. Maar je moet het ook willen uitgeven natuurlijk en dat is toch ook voor iedereen anders.

Maar persoonlijk: Ik vind het zelf wel jammer om me aan een budget van 25e te moeten houden want eerlijk; dan ben je na 1 boek en 1 etsy bestelling wel ver klaar terwijl ik toch liever een uitgebreid pakket doe met kerst zoals ik bv met Kim deed qua 'grootte' (ok, misschien geen 3 boeken hahaha) O:)

Misschien dat we dan beter toch kunnen kijken om groepjes te maken omdat ik meer mensen ken die wel grotere pakketten willen maken ook bv. Misschien dat we even kunnen kijken dat we mensen die echt kleinere budgets willen uitgeven of alleen boeken, samen zetten in een groepje dan bv?

Ik zeg maar wat :j

Ik zou zelf het liefst iets vergelijkbaars doen met wat ik met Kim deed, maar het wordt voor mij ook weer te veel als ik met bokt nu een kleinere SS doe en daar bovenop nog met iemand een groter pakket dus dan moet ik toch gaan kiezen ben ik bang.

---

Voor een boekenswap met Valentijn of pasen of weet ik wat, eerder als kerst iig... vind ik dat bv een super leuk budget en mocht iemand dan ook al zoiets willen doen sluit ik me daar bij aan. Met kerst ga ik dan toch nog even nadenken wat ik dan doe; want ik pak het liever wat groter aan uiteindelijk. Het budget is dan anders vrij klein vind ik zelf en ik vind het toch ook wel jammer als ik geen echt pakket zou kunnen samenstellen en alleen een boek of 2 boeken moet inpakken.

Ik snap dat iedereen dus graag wat anders wil en ook niet evenveel kan en WIL uitgeven, maar dan kijk ik persoonlijk liever om een kleiner groepje samen te stellen van mensen die wel een wat uitgebreider pakket willen doen. En dan kan er ook een groepje samengesteld worden voor mensen die een kleiner budget willen uitgeven bv? Dan heeft toch iedereen gewoon de mogelijkheid mee te doen met iets. Ik wil niet degene zijn die nu moeilijk doet, maar ik vind het ook jammer als ik uiteindelijk straks ergens aan mee heb gedaan en denk; ja, dat vond ik toch wel wat jammer en dan had ik het liever toch anders gedaan - waarvan ik weet dat er ook weer mensen zijn die wel animo hebben voor een soortgelijk pakket zeg maar. Dan lijkt het me misschien handig om mensen een beetje in groepjes te delen/te matchen die eenzelfde soort pakket willen maken/krijgen.

EDIT:

Of we houden idd een budget van 20/25 aan zodat je een boek en wat leuke boekenleggers en wat lekkers kunt kopen bv. en dan maak ik een apart groepje voor mensen die iets uitgebreiders willen er bovenop. Dan vind ik het niet zo erg om nog wat meer uit te geven, als we dan gewoon op tijd lootjes trekken en ik het wat meer kan verspreiden qua uitgaves.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 05-12-20 11:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!
Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 11:26

Ik kan me goed vinden in je voorstel Melissa. Ik kom er nu achter hoe snel je aan een bepaald bedrag zit wanneer je zoiets wilt geven en dat gaat echt al heel snel terwijl ik het wel erg leuk vind om zoiets te maken en te geven. Een wat “groter/duurder” cadeau voor kerst geven wat boek gerelateerd is lijkt me erg leuk en dan bijvoorbeeld een book swap voor tussendoor met een bepaald gelegenheid klinkt mij goed in de oren. Mochten mensen liever alleen een boek of een klein pakket met kerst willen doen dan kan daar inderdaad ook groepen voor gemaakt worden :j

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 11:28

Voor welk bedrag hebben jullie nu gedaan Melissa, als ik vragen mag?

Ik snap het budget probleem heel goed. Toen ik nog student was kon ik voor 25 euro bijna voor de hele week boodschappen doen.

Maar ik snap Melissa's punt ook wel. Ik zou ook liever iets meer uitgeven/wat groters doen, zeker als we het maar 1 keer per jaar doen.

Dus dan heb je inderdaad een optie, of je verdeelt de mensen in groepjes per budget, of we kiezen ervoor om het te doen rond Sinterklaas/kerst zodat mensen eventueel vooruit kunnen sparen etc. In ieder geval iets waar iedereen die meedoet zich comfortabel bij kan voelen.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

cursebreaker
Berichten: 11398
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-20 11:33

Ja qua budget kun je het natuurlijk heel makkelijk verspreiden als we in januari al lootjes trekken bv. Maar ik snap wel dat iemand het ook gewoon niet Wilt uitgeven natuurlijk.

Ik heb niet precies berekend hoeveel ik uiteindelijk kwijt was. Ik had met Kim ook 3 boeken bv dus dat tikt dan sowieso al sneller op. Wij hadden dus afgesproken:
- x aantal boeken
- wat boekenleggers (maar die kochten we beiden met name via Etsy dus dat tikt dan toch best al snel aan hoor. Ik had bv. een wooden bookmark die al 13e met verzending was om maar wat te noemen :'))
- wat lekkers van chocolade en/of een lekkere geurkaars, iets lekkers voor in bad/douche of lekkere thee ofzo.
- een extra item (in ons geval; een mok, kussenhoes, funko pop bv en dat kan fandom gerelateerd zijn maar kan ook net zo goed een leuk deco stukje zijn voor in huis ofzo - we kunnen ja doorgeven wat we willen voor het verlanglijstje)
Als ik kijk naar 1 boek + de rest zou ik alsnog zeker €50 zijn kwijt geweest. En ik snap dat dat gewoon veel geld is en niet iedereen zoiets wil uitgeven. Je kunt natuurlijk met sommige dingen zoals boekenleggers ook wat goedkoper blijven ipv alles via etsy te kopen bv. en ook met het extra item is er wat speling wat dat betreft. Dus je kunt dan alsnog zelf wel kijken om niet tot de max te gaan, maar dan zit je wel qua inhoud een beetje vergelijkbaar met z'n allen.

Ik vind het anders ook prima om gewoon dat voorgestelde budget te doen en dan doe ik daarbuiten nog wel een uitgebreidere SS organiseren voor wie daar nog aan mee wilt doen bv. Of dat we alsnog groepjes maken. Ik wil idd niemand uitsluiten, maar ik vind het ook erg jammer als ik m'n 'voorstelling' toch wel heel erg moet gaan bijstellen terwijl ik ook weet dat er genoeg animo is voor een uitgebreid pakket. Dan stel ik idd voor om daar toch groepjes voor te maken zodat de mensen die wat gelijksgestemd willen bij elkaar zitten of dan idd de kleinere swap te doen en ik doe daar buitenom dan nog wat groters bv.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 05-12-20 11:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

linoleum
Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 11:34

Ik doe ook het allerliefste een grotere box met extra’s. Juist omdat je dan echt dingen krijgt die je niet verwacht en het veel meer als een cadeautje voelt <3

Twee groepen is dan inderdaad misschien wel een goed idee. Krijg je ook wat je graag wil en geef je wat past bij je budget.

I'm not weird, I'm limited edition :D

Moirin
Berichten: 1368
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 11:47

Het is voor mij ook wel een flinke hap uit het budget dan, maar ik vind het wel erg leuk om mee te doen. Juist ook als het een wat groter pakket is met meerdere cadeautjes!

Twee groepen is dan misschien wel een goed idee, maar ik hoop dat het dan niet het topic ook teveel verdeelt in twee groepen. Ik zie waarschijnlijk teveel beren op de weg hoor :+ maar ik zou het ook jammer vinden als mensen niet mee kunnen doen vanwege het budget.

We speak of stories ending, when in truth it is we who end.
The stories go on and on.

Manou
Berichten: 3375
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 11:58

Zo te lezen is twee groepen het beste. Voor mij is het budget niet de eerste reden om het kleiner te willen houden. Ik heb niet zo veel met al die boeken goodies. Ik zou niet iemand teleur willen stellen die een uitgebreide box wil en het dan tegenvalt wat ik heb uitgekozen. En anderzijds denk ik dat voor mij een uitgebreide box samenstellen ook niet leuk is.

nienmoon
Berichten: 318
Geregistreerd: 11-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 11:58

Ik vind het een erg leuk idee en zou ook wel open staan voor een wat groter pakket. Juist ook om wat Linoleum zegt : dat je dan ook wat dingen krijgt die je niet verwacht. Is er trouwens dan wel ook mogelijkheid aan te geven wat je niet wilt? Ik heb bijvoorbeeld niet zoveel met Funko's teveel uit proporties met groot hoofd tegenover klein lijfje), maar vind voor de rest merchandise wel erg leuk.

Moon's site: http://groups.msn.com/nienkemoonlight

Quote Astridastrid : Moon is geweldig hoor Nienke! En hij heeft echt geweldige manen. Wil ik ook voor Mari.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!
Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 12:02

Zeker zou dat kunnen wat mij betreft. Lijkt me een goed idee om dan een los topic te openen waarbij je do’s and don’t zet net als een boekenlijst bijvoorbeeld wat je leuk lijkt of juist thema’s als je helemaal verrast wilt worden.

cursebreaker
Berichten: 11398
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-20 12:03

Je kunt idd gewoon een verlanglijstje maken @ nienmoon en dat gaat dan allemaal via die website ook. Je kunt ook anoniem vragen stellen nog aan de persoon waar je het lootje van trekt en vice versa, mochten er nog dingen zijn die je later wilt vragen/weten.

Met kim had ik het bv zo gedaan:
- een lijstje gegeven met meerdere boeken erop van verschillende prijzen en dan kon ze zelf kiezen uit die boeken
- een lijstje gemaakt met films/personages/boeken/auteurs die we leuk vinden zodat er eventueel een specifieke boekenlegger ofzo gekocht kan worden. Zo weet ik dat kim gek is van lord of the Rings dus kocht ik een kussenhoes met de map van middle Earth en een The Prancing Pony mok/beker bij large.nl bv en qua boekenleggers kocht ik ook een aantal LOTR gerelateerde boekenleggers + eentje van A Court of mist and fury bv. Je kunt er dus alle kanten mee uit dan. Je kunt ook gewoon 'safe' gaan en iets 'algemeens' kopen van zulk soort dingen.

en je kunt zeker ook gewoon aangeven wat je liever niet krijgt, niet lekker vind, niet fijn vind etc :)

Moirin
Wat mij betreft hoeft er geen verdeeldheid te zijn hoor onderling :) Ik stel voor om binnenkort even lijstjes te maken dan van verschillende groepen en dan ook al gewoon snel lootjes te trekken via lootjestrekken.nl en dan gewoon via het 'programma' de rest te regelen en eventueel via PB's/whatsapp zodat we idd in het topic verder gewoon weer ontopic blijven bv :)

EDIT:
Ik hoop ook idd echt niet dat dit allemaal verkeerd opgevat wordt en mensen het idee hebben dat iemand uitgesloten wordt nu. Ik wil Juist niemand uitsluiten en dat iedereen een pakket kan maken/krijgen dat ze zelf leuk vinden en wat qua budget ook bij ze past. Maar imo is dat alleen haalbaar als je idd groepjes gaat maken of dat mensen onderling zelf groepjes maken bv. die weten van elkaar dat ze ongeveer hetzelfde willen doen/krijgen. Als we dat niet doen, heb je juist eerder dat mensen toch zoiets hebben van hmm nee dit past toch niet helemaal bij hoe ik het voor ogen had. Lijkt me.

Manou
Ja, de keus is helemaal aan jezelf natuurlijk :) Je kunt lijstjes maken en aangeven wat je leuk vind of waar je bv niet veel mee hebt. En als we bv. samen een lijstje maken met 'deze items' kunnen we allemaal in de doos doen, heeft iedereen alsnog gewoon een vrij gelijkwaardig pakket bv :) Maar je kunt wel nog steeds zelf wat spelen qua budget met die dingen. Misschien wordt je wel juist aangenaam verrast hihi. Ik vind het echt een feest om zoiets te maken voor iemand en zelf uitpakken is natuurlijk ook erg leuk :j Imo is er voor iedereen zo'n pakket samen te stellen. Er zijn altijd dingen die je leuk vind om te krijgen denk ik? Al is het iets bruikbaars en normaals voor in bad/douche of iets wat je kunt ophangen in huis of iets handigs voor in de keuken of weet ik wat. Het hoeft niet perse allemaal alleen maar boekgerelateerd te zijn imo. Dat kun je dan mooi aangeven in je verlanglijst.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

Yontheke
Berichten: 4434
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: Retie

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 13:30

Ik blijf het een leuk idee vinden maar moet wel toegeven dat ik 50 euro wel wat aan de hoge kant vind en dit aan mijn wederhelft verkocht moet krijgen :).. maar als iedereen hiermee akkoord gaat, is het voor mij ook nog steeds prima.

Ik heb deze voormiddag How The King of Elfhame learned to hate stories uitgelezen. Ik vond het meh.. Ik vond de originele trilogie echt fantastisch en misschien is het al te lang geleden dat ik deze nog gelezen heb. Ik plan in het begin van 2021 een reread in want ik krijg normaal gezien voor kerst de nieuwe edities van Modern Fairie Tales van Holly Black en daar komen personages van terug in The Folk of the Air.

Overigens heb ik de gesigneerde FairyLoot special editions van An Ember in the Ashes te pakken gekregen met de sale 2 weken geleden. Wat een gedoe was dat met in de wachtrij staan en crashende website enzo.
[ img ]

“To the people who look at the stars and wish."
"To the stars who listen and the dreams that are answered.”

Quebelle
Berichten: 7621
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: België

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 13:38

25 euro is hier de max voor alle kerstcadeau's; ik kan moreel en financieel gezien geen 50 euro aan als het ware 'random strangers' gaan uitgeven, zeker aangezien ik hier al een stuk of 8 cadeau's moet voorzien :+ :')

We kunnen het volgend jaar zeker organiseren, zelf zal ik moeten kijken wat voor mij mogelijk zal zijn.

things get broken, and sometimes they get repaired,
and in most cases, you realize that no matter what gets damaged,
life rearranges itself to compensate for your loss, sometimes wonderfully


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers