De Outsiders

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

De Outsiders

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 21:06

Kijken hier toevallig nog meer mensen naar De outsiders van de VPRO?

Citaat:
In De outsiders gaat Tim den Besten op zoek naar mensen die bewust kiezen voor een leven buiten de gebaande paden. Zo ontmoet hij een man die bij gebrek aan vertrouwen in de gezondheidszorg zijn heil zoekt in de helende kracht van de natuur en gaat hij jagen met een dierenrechtenactivist die de bio-industrie schuwt. Wat zeggen de verhalen van deze en andere outsiders over de manier waarop de meesten van ons leven?

https://www.vpro.nl/programmas/de-outsiders.html

De eerste aflevering ging over voedsel. Ik was eerst heel geschokt omdat een man waar zijn kleine dochtertje bij was een kip of haan doodsloeg en het kindje vervolgens met het dode beest naar de keuken liep. Maar dat vond ik eigenlijk behoorlijk hypocriet van mezelf, niets mis mee dat zo'n kindje gewoon weet waar alles op haar bord vandaan komt.

De tweede aflevering heb ik net gezien en die vond ik tenenkrommend. Over gezondheid, ook mensen die anderen "behandelen". Iemand die beweert dat ms door de levensstijl komt :x en dat oa kanker, hiv genezen kunnen worden met kruiden. En twee dames die met healings verslavingen en depressies denken te kunnen genezen. Ik vond het best kwalijk dat er geen kritische vragen gesteld werden. Dat is natuurlijk niet de insteek van het programma, maar dan hadden ze geen mensen moeten kiezen die anderen menen te moeten behandelen.

De volgende gaat over wonen, die lijkt me erg leuk. Bij uitzending gemist is het terug te kijken, ik weet eigenlijk niet op welke dag het wordt uitgezonden.


Anoniem

Re: De Outsiders

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 21:17

Ja! Ook gezien.
De afgelopen aflevering vond ik vooral..... bijzonder....

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Re: De Outsiders

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 21:27

ik verplaats je topic naar het subforum ENT (Entertainment) daar past het beter

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 17:44

Anoniem schreef:
Ja! Ook gezien.
De afgelopen aflevering vond ik vooral..... bijzonder....

Best wel ja :D.
De fruitarier uit de eerste ook wel vond ik. Lijkt me vreselijk ongezond, ik had er nog nooit van gehoord.

Bommeltje_
Berichten: 2085
Geregistreerd: 16-03-08

Re: De Outsiders

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 12:38

Ja ik kijk ook en die man met die kip is een docent van mijn oude school en wist al wel dat hij zo leefde :)

Heb er enigszins el bewondering voor :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 08:37

Toevallig Bommeltje!

Leuke aflevering over wonen afgelopen week. We hebben in Nederland veel te veel regeltjes op dat vlak.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers