[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
cursebreaker
Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 10:44

Tucktuck
Voor mij was het zowel de interesse voor de Amerikaanse geschiedenis als ook het feit dat een van m'n favoriete romance auteurs (Laura Kamoie, alleen schrijft ze dan als Laura Kaye) mee schreef aan dit boek, dat ik het heel graag wilde lezen.

En ik hoop dat je de boekjes voor kerst gaat krijgen dan! Kun je dan weer lekker snel verder lezen hihi. The Song of Achilles zijn velen hier in het topic ook erg positief over. Benieuwd wat je er verder nog van gaat vinden. Heb 'm ook staan, maar moet 'm nog lezen.

U_Blingh
Ik heb een aantal boeken van Liz Braswell. Ik was begonnen ooit aan de BatB-retelling maar kwam er niet lekker in. sindsdien niks meer opgepakt, maar wil het wel nog eens een nieuwe poging wagen.

Ik heb een paar boeken staan ook van de andere serie die je laat zien, maar daar heb ik nog niks van gelezen dus ook daar kan ik je helaas niet verder mee helpen hihi. Het zijn wel de meest gave hardcovers trouwens moet ik zeggen. Leuk formaat en gave cover designs!

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!
Berichten: 70433
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 10:47

Kill the Queen vond ik ook erg goed, ik moet nog deel 2 lezen, had gehoord dat die ook erg goed is. Ik twijfelde nog over America's First Daughter maar omdat de Amerikaanse geschiedenis mij ook minder trekt besloten die toen niet te nemen of te gaan lezen.

@ xU_Blinghx, ik ben in beide series begonnen maar de schrijfstijlen pakte me niet waardoor ik ze weggelegd heb.

Ik heb dit weekend een leesdip gehad, stond voor de boekenkast met nieuwe boeken maar geen een trok me op dat moment aan, straks maar weer proberen :)

cursebreaker
Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 10:52

Tot nu toe is het niet dat de focus echt heel erg op de geschiedenis aspecten ligt, als in; het lijkt niet zo dat je constant bewust geconfronteerd wordt ermee. Alles wat gebeurt is natuurlijk geschiedenis en veel ervan is waargebeurd, maar het is allemaal erg mooi verweven in het verhaal, op een manier waarop je niet het idee hebt dat je alleen maar bezig bent met geschiedenis. Ook slavernij aspecten komen een beetje aan bod, maar nergens ligt echt mega focus op. Het is alsnog meer een geromantiseerd verhaal, waarin we het leven volgen van Patsy, ook al zitten er veel feiten in verwerkt en veel letterlijke contexten uit brieven (maar die hebben ze qua schrijfstijl meer aangepast en niet letterlijk overgenomen omdat dat anders niet lekker wegleest. In die tijd schreven ze natuurlijk heel anders als nu. Ze hebben er dus toch echt wel een eigen draai aan gegeven ook). Tot nu toe is het een verhaal over een politieke familie die gewoon van alles meemaakt en waarbij de focus op de oudste dochter ligt. Ik denk zelfs aantrekkelijk ook voor mensen die niet perse geïnteresseerd zijn in Amerikaanse geschiedenis, ook al was Jefferson wel een belangrijk persoon.

Ik vond Protect the Prince ook erg leuk moet ik zeggen. Ben zo nieuwsgierig naar boek 3, Crush the King. Denk dat je Protect the Prince ook wel weer leuk gaat vinden als je 'm gaat lezen :)

Hopelijk dat je straks in de mood bent voor wat nieuws dan en benieuwd wat je gaat kiezen.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 11:13

Die van Serena Valentino schijnen echt heel gaaf te zijn. Zelf nog niet gelezen, maar staan wel op de TBR.

♥ Rewrite the Stars ♥

Gini
Berichten: 17885
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 12:54

Ow, ik wil ook wel meepraten in dit topic. Lekker wat inspiratie opdoen (al is dat niet per sé nodig met de 50 boeken die op mijn to read-lijst staan :o ).

Ik lees zeer graag, maar ik ben geen boekenverslinder. Ik ben het type lezer dat graag een boek degusteert :D : sowieso 1 boek tegelijkertijd en dan nog liefst hoofdstukje per hoofdstukje. Zeker wanneer het een goed boek is, wil ik het juist niet rushen. Meestal lees ik dus ook max. 30 minuten per dag. Verder ben ik vooral een uitlener: ik lees boeken uit de bibliotheek of van vrienden, zelf kopen doe ik veel minder.

Eergisteren heb ik The Gathering van Anne Enright uitgelezen. Heel gek boek, er zat veel potentieel in het verhaal en daardoor blijf je wel geprikkeld om verder te lezen, maar uiteindelijk vond ik het toch te slap. Echt wel jammer, want een goede schrijfster met een zeer goed concept, maar de uitwerking was helemaal niet dat. Een tijd getwijfeld of ik het 2 of 3 sterren zou geven en ben uiteindelijk toch voor de 2 gegaan.

Gisteren begonnen in een boek waar ik nooit dacht aan te beginnen: De Celestijnse belofte van James Redfield. Gekregen van een oudere collega en het is niet mijn type boek. Ik wilde de twee boeken (want ja, het vervolg heb ik ook) meteen de verkoop inzwieren, maar ik heb toch besloten van het toch eens te proberen: een genre lezen dat heel ver van je eigen smaak ligt. En ik moet zeggen, na het eerste hoofdstuk weet ik dat dit genre nog altijd mijn smaak niet is, maar het was minder erg dan eerst gedacht. Als het op dit elan verder gaat, denk ik wel dat ik het volledig ga uitlezen. En misschien het vervolg ook wel. :D Af en toe eens gek doen.

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 13:11

Oh dames trouwens, heeft iemand Little Women van Louisa May Alcott gelezen? En is die nog de moeite waard als je de Winona film al regelmatig hebt gezien?

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!
Berichten: 70433
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 13:29

Welkom Gini :)

Niniane schreef:
Oh dames trouwens, heeft iemand Little Women van Louisa May Alcott gelezen? En is die nog de moeite waard als je de Winona film al regelmatig hebt gezien?

Ik heb het gelezen maar de film maar 1x gezien dus ik vind het wel leuk om het boek te lezen

Shettepret
BKB 2023 winnaar 3D
Berichten: 2185
Geregistreerd: 31-03-10

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 14:20

Ik heb op Hebban ook mijn favoriete boek gekozen. Voor mij was dat het eerste deel van De Zeven Zussen.
Vooral omdat het mijn eerste roman is en het mijn vooroordeel over romans nogal veranderd heeft.

Inmiddels al meerdere romans gelezen dit jaar en er nog meer op mijn tbr stapel liggen dus ik ben om!

Ik ben nu naast Les Mis nog bezig in Predikant van Camilla Lackberg.
Als die laatste uit is heb ik nog A Christmas Carol van Charles Dickens liggen om te lezen (week voor/van kerst) en dan is het met Les Mis denk ik wil het laatste voor het jaar.
Heb verder namelijk niet veel tijd om te lezen aangezien mijn pony woensdag hoefbevangen stond.
Gaat gelukkig uitzonderlijk goed met hem (en hij is alweer 3 dagen waanzinnig aan het stuiteren) maar het vraagt wel enorm veel zorg. Wacht nu op telefoontje van de dierenarts over hoe we verder gaan vanaf vandaag.

Ik krijg volgende week nog wel Hunted van Megan Spooner en Coral van Sara Ella.
Hunted mede dankzij jullie hier en Coral door Hebban.
Ben heel erg benieuwd naar deze twee.

Vorige week heb ik nog twee gave boeken geruild in de minibieb op weg naar stal.
Het Lied van Leven en Dood van Marcelo Figueras
en
De Maan van het Rendier van Elizabeth Marshall Thomas.
Kent iemand van jullie die?
Ook ontzettend zin om in te beginnen.

Stapper

Our actions are what set things in motion

Tiggs
Berichten: 7502
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 17:57

De zeven zussen wil ik ook nog gaan lezen. En romans kunnen echt fijn zijn, zo lees ik nu Alle Tijd van Giphart.

Welkom in het Dunning-Krugerpark!

Tiggs
Berichten: 7502
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 19:27

Tiggs schreef:
Hebben jullie je favoriete boek van dit jaar al gekozen op Hebban?

Ik twijfelde tussen Wees Onzichtbaar, Bjornstad (Beartown) en The Binding. Uiteindelijk won Wees Onzichtbaar.


Ik heb 'm inmiddels aangepast, want Grand Hotel Europa vond ik nog beter!

Welkom in het Dunning-Krugerpark!

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 20:51

Welkom Gini!

Hahaha zo blijf je lekker bezig he Tiggs _O-. Heb je Wij Tegen Jullie al gelezen eigenlijk? Die vind ik zelf nog beter dan Bjornstad :j.

Mij trok Lucinda Riley helemaal niet, dacht dat ze een hoog Nora Roberts-gehalte had. Maar ben nu "verplicht" in De Nachtroos van haar bezig en moet zeggen dat ik het toch wel erg leuk vind. Maar of ik hierna daadwerkelijk zin heb om me in een reeks van veel dikke boeken te storten, weet ik nog niet.

Leuk cadeautje van de Sint, TuckTuck! Heb je Circe ook gelezen? Die vond ik persoonlijk beter en leuker dan Achilles. Maar ze hebben allebei wat :j.

♥ Rewrite the Stars ♥

Tiggs
Berichten: 7502
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 18:21

Yv_ schreef:
Welkom Gini!

Hahaha zo blijf je lekker bezig he Tiggs _O-. Heb je Wij Tegen Jullie al gelezen eigenlijk? Die vind ik zelf nog beter dan Bjornstad :j.

Mij trok Lucinda Riley helemaal niet, dacht dat ze een hoog Nora Roberts-gehalte had. Maar ben nu "verplicht" in De Nachtroos van haar bezig en moet zeggen dat ik het toch wel erg leuk vind. Maar of ik hierna daadwerkelijk zin heb om me in een reeks van veel dikke boeken te storten, weet ik nog niet.

Leuk cadeautje van de Sint, TuckTuck! Heb je Circe ook gelezen? Die vond ik persoonlijk beter en leuker dan Achilles. Maar ze hebben allebei wat :j.


Ja, die heb ik ook gelezen en vond ik ook erg goed!

Ik dacht dat Lucinda Riley niet echt iets voor mij zou zijn, maar een kennisje dat ook leesfan is was er juist positief over. En bij haar gaat er ook best wat echte literatuur doorheen, dus ik wil de eerste in ieder geval een kans geven.

Mbt Circe ben ik het helemaal met je eens :)

Welkom in het Dunning-Krugerpark!

Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 20:33

American Royals is uit! Eerste helft was mehhh. Tweede helft was al stukken beter. Als je van Young adult romantiek houdt en van drama over koninklijke families dan zul je dit een leuk boek vinden denk ik. Verstand op 0 en lezen. :)

Ik ga morgen als ik tijd heb beginnen aan City of Ghosts van Victoria Schwab.

Second to the right, and straight on till morning

Yontheke
Berichten: 4434
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: Retie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 08:08

Ik heb Broken Things van Lauren Oliver uitgelezen. Ik vond het knap dat Oliver er toch wat fantasy in wist te schrijven. Normaal gezien lees ik niet echt mysterie verhalen maar vond het een fijn boek. In het begin kwam het wat traag op gang en moest ik af en toe wel eens terugkijken in wie van de 2 hun hoofdstuk ik nu ook al weer aan het lezen was, zeker bij de flashbacks. Eenmaal ik in het verhaal zat, wilde ik ook echt weten hoe de vork in de steel zat.

Ik kreeg van bookhub een mailtje dat Obsidian van Jennifer Armentrout voor € 0,99 te koop was als e-book en aangezien die ook nog op mijn TBR stond, heb ik die aangekocht en ben er spontaan in beginnen lezen. Dit is wel echt een typische YA read vind ik, maar ik kan hem niet wegleggen :D
Laatst bijgewerkt door Yontheke op 11-12-19 08:18, in het totaal 1 keer bewerkt

“To the people who look at the stars and wish."
"To the stars who listen and the dreams that are answered.”

petitparis
Berichten: 15976
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 08:14

Obsidian staat ook al zo lang op mijn TBR, mss toch eens aan beginnen...
Maar eerst deel 3 van de Winternight trilogie

There is beauty in everything, even the things that scare us.

cursebreaker
Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 09:17

Obsidian is zo heerlijk entertainend! Maar het is al een oudje binnen het genre en dus echt een heel erg typisch cliché YA verhaal, dus vandaag de dag zal het misschien niet meer zo goed vallen bij mensen die al veel YA gelezen hebben de laatste jaren. Voor mij is de hele serie echt een Guilty pleasure en ik kan ze ondanks dat ze cliché zijn de boeken, alleen maar aanraden. Het leest zo lekker weg! Velen vergelijken de boeken tm boek 3 met Twilight, maar ik vind dat echt heel erg meevallen. Ja er zijn overeenkomsten, maar het schrijfwerk en de personages en verhaal elementen zijn echt hun eigen ding. Het wordt elk boek wel echt beter en beter vind ik en de serie wordt ook sterk afgesloten. Ik heb van de spin-off alleen boek 1 pas gelezen, die was ook leuk.

Ik ben nu halverwege America's First Daughter. Het leest echt heerlijk weg, ik vind alleen helaas weinig momenten waarop ik lekker ontspannend kan lezen. Lig hierdoor nu dus ook achter op m'n reading challenge. Twijfel of ik de challenge nog even aanpas, want ik moet 'm wel echt compleet hebben dit jaar, lol. Heb nu 139 boeken gelezen, dus op zich is dat al een challenge vind ik hihi. Ik zet 'm op 140 ipv 150 denk ik :P

Verder op de Kindle nog in een Arc boek bezig: To Kill a Fae van Jamie A. Waters, boek 1 in de Dragon Portal serie.Is ook wel een typisch boekje, met veel bekende elementen, maar alle elementen tot nu toe zijn wel gewoon erg leuk en interessant dus ik ben eens benieuwd waar het naartoe gaat nu met het verhaal.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 10:07

Ik vond die covers van die Engelse boeken daarvan zo gaaf, maar toen ik las waar het over ging, heb ik ze uit mijn wishlist gehaald. Is gewoon echt mijn ding niet.

Ik ben echt positief verrast door Lucinda Riley met De Nachtroos :j. Hoewel het niet bijster origineel is om een familiegeschiedenis door middel van een brief bloot te geven, weet het me toch mee te slepen de beginjaren van 1900 in en tegelijkertijd mee te leven met de personages in het heden. Vind het echt heel fijn weg lezen!

♥ Rewrite the Stars ♥

Tucktuck
Berichten: 1288
Geregistreerd: 28-02-11
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 10:17

Yv_ schreef:
Welkom Gini!

Leuk cadeautje van de Sint, TuckTuck! Heb je Circe ook gelezen? Die vond ik persoonlijk beter en leuker dan Achilles. Maar ze hebben allebei wat :j.



Zeker een leuk cadeau van de Sint. Circe heb ik niet gelezen. Wellicht dat die nog volgt.
Moet bekennen dat Song of Achilles mij niet zo mee kan nemen als anderen boeken.
Wellicht komt dat door de eindejaarsdrukte, vind hem verder erg leuk en interessant om te lezen dus ga vrolijk verder. Ben nu over de helft dus hopelijk voor het weekend is hij uit.

En cursebreaker, je kan je challenge natuurlijk altijd naar beneden bijstellen mocht je er later toch overheen gaan kun je hem weer aanpassen.

Zo blij en trots op mijn vriendinnetje :)
[o]

Shettepret
BKB 2023 winnaar 3D
Berichten: 2185
Geregistreerd: 31-03-10

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 16:01

Wat is het stil.. Iedereen lekker aan het lezen?

Ik heb eergisteren Hunted ontvangen. Wauw!! Ben nu al enthausiast! Wat ziet die er gaaf uit zeg.
Nu hopen dat ik hem net zo leuk ga vinden als hij eruit ziet.
Voor nu ligt ie iig bovenop de tbr stapel voor januari!!

Stapper

Our actions are what set things in motion

Floortje88
Berichten: 1565
Geregistreerd: 18-05-10
Woonplaats: Midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 16:15

Ik ben nog steeds aan t lezen in de grens, zit in het laatste deel en het word nu wel onwijs spannend. Zit echt onwijs goed in elkaar. Als je de drugswereld, Mexico en alles daarom heen interessant lijkt is het echt een aanrader.

Daarnaast op de e reader aan het lezen in Kiekeboe van Chris McGeorge. Tot nu toe vind ik het niet echt wat. Veel open deuren en spannend maken om het spannend maken. Te voorspelbaar, langzame opbouw. Ik ga nog even verder maar als het niet veel beter wordt dan leg ik het aan de kant.

Ik denk dat mijn volgende boek Aankutten wordt van Anouk Kemper, lijkt me heerlijk herkenbaar!!

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!
Berichten: 70433
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 16:31

Shettepret schreef:
Wat is het stil.. Iedereen lekker aan het lezen?

Ik heb eergisteren Hunted ontvangen. Wauw!! Ben nu al enthausiast! Wat ziet die er gaaf uit zeg.
Nu hopen dat ik hem net zo leuk ga vinden als hij eruit ziet.
Voor nu ligt ie iig bovenop de tbr stapel voor januari!!

Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden, ik moest er even inkomen maar hoe meer ik las hoe leuker ik het vond.

Floortje88 schreef:
Ik ben nog steeds aan t lezen in de grens, zit in het laatste deel en het word nu wel onwijs spannend. Zit echt onwijs goed in elkaar. Als je de drugswereld, Mexico en alles daarom heen interessant lijkt is het echt een aanrader.

Daarnaast op de e reader aan het lezen in Kiekeboe van Chris McGeorge. Tot nu toe vind ik het niet echt wat. Veel open deuren en spannend maken om het spannend maken. Te voorspelbaar, langzame opbouw. Ik ga nog even verder maar als het niet veel beter wordt dan leg ik het aan de kant.

Ik denk dat mijn volgende boek Aankutten wordt van Anouk Kemper, lijkt me heerlijk herkenbaar!!

Deze titels ken ik niet :)

Ik ben op het moment The Ashen Queen aan het lezen, vind de gedachtegang leuk maar merk dat het echt een YA boek is en dat spreekt me toch steeds minder aan.

Floortje88
Berichten: 1565
Geregistreerd: 18-05-10
Woonplaats: Midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 17:18

C_arola schreef:
Shettepret schreef:
Wat is het stil.. Iedereen lekker aan het lezen?

Ik heb eergisteren Hunted ontvangen. Wauw!! Ben nu al enthausiast! Wat ziet die er gaaf uit zeg.
Nu hopen dat ik hem net zo leuk ga vinden als hij eruit ziet.
Voor nu ligt ie iig bovenop de tbr stapel voor januari!!

Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden, ik moest er even inkomen maar hoe meer ik las hoe leuker ik het vond.

Floortje88 schreef:
Ik ben nog steeds aan t lezen in de grens, zit in het laatste deel en het word nu wel onwijs spannend. Zit echt onwijs goed in elkaar. Als je de drugswereld, Mexico en alles daarom heen interessant lijkt is het echt een aanrader.

Daarnaast op de e reader aan het lezen in Kiekeboe van Chris McGeorge. Tot nu toe vind ik het niet echt wat. Veel open deuren en spannend maken om het spannend maken. Te voorspelbaar, langzame opbouw. Ik ga nog even verder maar als het niet veel beter wordt dan leg ik het aan de kant.

Ik denk dat mijn volgende boek Aankutten wordt van Anouk Kemper, lijkt me heerlijk herkenbaar!!

Deze titels ken ik niet :)

Ik ben op het moment The Ashen Queen aan het lezen, vind de gedachtegang leuk maar merk dat het echt een YA boek is en dat spreekt me toch steeds minder aan.


Ik lees inderdaad wat andere boeken dan de meeste hier, weinig ya en fantasy. Maar toch leuk om te lezen wat jullie allemaal lezen! En zijn wel paar mensen die meer in mijn straatje lezen.

Ach, zo blijft topic lekker divers :D

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!
Berichten: 70433
Geregistreerd: 24-05-08

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 17:25

Zeker en kun je leuke ideeën op doen.

petitparis
Berichten: 15976
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 18:21

Hier niet kunnen lezen of luisteren vandaag want was mijn telefoon thuis vergeten :(
Nu verder met Full disclosure. Ik ben er nog niet uit of ik de schrijfstijl goed vind, maar de topics die behandeld worden en de manier waarop... misschien toch een vd beter contemporary ya's die il dit jaar las

There is beauty in everything, even the things that scare us.

Goof
Berichten: 28609
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 21:28

Ik heb witte oleander van Janet Fitch uit. Prachtig geschreven, het gaat heel erg in op de ontwikkeling en gedachten van een puber die in pleeggezinnen opgroeit nadat haar moeder een moord heeft gepleegd en vast komt te zitten.

Ik ga vanavond beginnen in snow child van Eowyn Ivey. Ben benieuwd.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers