Jurassic World: The Game (app)

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Anoniem

Re: Jurassic World: The Game (app)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 16:43

Hmm, dus kan je nu wel of niet spelen? :+

Het rode DNA is s-DNA, dat wordt gebruikt voor superhybrids (oa Indoraptor) maar dat duurt wel een tijd. Ik heb er zelf nog geen .. Dan moet je eerst bepaalde hybrids hebben (die op zichzelf al een tijdje duren) op een bepaald level denk ik en dan kan je dat s-DNA toevoegen om een super hybrid te maken. Maar zelf dus nog geen gemaakt dus weet het niet 100%.


Jorex
Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 01:38

Ik speel weer, wel via een emulator nu. Ben weer begonnen omdat ik die van degamingbeaver zag. Dus speel m nu op mijn laptop. Hoe is het met jouw spel?

Alex en Jorie <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 09:40

Fijn! Speel je nu via Bluestacks dan? Dat doe ik ook af en toe :j
Hier gaat het goed, speel nog steeds elke dag. Zit nu op level 92, ben me aan het concentreren op de Story Missions (denk dat ik nu aan 51 of 52 zit, hoop bijna aan het einde want heb het wel gehad :') ) en daarna wil ik mij gaan richten op het herinrichten van mijn park en mijn dino's allemaal op een zo hoog mogelijk niveau krijgen. Daarna denk ik dat ik mij ga richten op de battles en toernooien want dat zit nu op een laag pitje omdat ik allemaal niet weet wat of hoe (en de tijd ook).

Qua dinos & andere dingen (DNA, loyalty points, bucks, voedsel & geld) gaat het heel goed sinds ik een beetje weet hoe het werkt. Vooral via de prize drop haal ik er heel wat uit, dankzij een tutorial-video die ik gezien heb. Anders zou ik zo ver niet geraakt zijn. Maar denk dat er nog wel meer uit het spel te halen is, alleen is het zo groot en uitgebreid dat het allemaal een beetje veel is om tegelijk mee bezig te zijn _O-

Jorex
Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Jurassic World: The Game (app)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 12:01

Ik heb LDplayer, maar die is wel volledig in het Vietnamees en ook hierop sluit de app af en toe random af. Maar dat is nog altijd beter dan dat het spel volledig niet werkt. Ik ben nu nog maar level 6 dus nog niet zover haha.

Alex en Jorie <3

Anoniem

Re: Jurassic World: The Game (app)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 12:31

Oh, dat is niet zo handig, haha.
Anders moet je Bluestacks eens opzoeken, werkt heel fijn, is gewoon in het Engels en is zogezegd een android-telefoon op je computer. Kan je het spel dus uit de playstore halen en gewoon spelen zoals je het op je mobiel zou doen (maar dan groot scherm ;) ).

Jorex
Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Jurassic World: The Game (app)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 12:39

Ja, probleem dat ik had met bluestacks is dat ie met mijn computer synchroniseerde en dus met mijn hotmail wilde die ik ook aan mijn echte telefoon heb verbonden. Dat doet deze app niet en ach het werkt verder naar behoren. Ik kan er elk spel opzetten die ik wil. Alleen het spel sluit af en toe random af. Maar dat is gewoon een kwestie van opnieuw openen. Ik had dat met mijn oude telefoon ook.

Alex en Jorie <3

Anoniem

Re: Jurassic World: The Game (app)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 12:40

Ahja, ok, dat heb ik volgens mij inderdaad ook. Maar ik heb een apart google-account wat ik enkel voor mijn mobiel gebruik dus is verder niet zo echt een probleem. Is ook nodig als je wil synchroniseren tussen computer en mobiel en aangezien ik het spel op beide speel is dat wel handig :+

Jorex
Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Jurassic World: The Game (app)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 23:27

Ik zit compleet vast in level 16 qua battlestage. Heb ook niks anders te doen, maar ik kan die niet verslaan. |o
Heb t vandaag wel 10 keer geprobeerd.

Alex en Jorie <3

Anoniem

Re: Jurassic World: The Game (app)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 13:42

Is het intussen gelukt?
Het hoort er wel een beetje bij, het enige wat je eigenlijk kan doen is een tijdje focussen op betere dinos en hogere levels, en dan weer proberen. En natuurlijk zorgen dat je vecht met wat beter is dan je tegenstander (carni vs herbi, herbi vs ptera, ...). Dat helpt ook, zelfs als je dinos dan wat minder zijn zullen ze toch extra aanval hebben.

Jorex
Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 13:46

Het probleem is dat ie nogal wat heel veel meer attack heeft dan de mijne en constant swapt naar eentje van hem die voordeel doet en dan zijn mijn dino's in 1 klap dood. Ik ben nu dus alles naar level 40 aan het gooien, heb er zelfs maar 500 van dat groene geld tegenaan gegooid om ze te kunnen hybridiseren want dat is de enige manier. Mijn dino's zijn allemaal level 30, dus ik gooi ze nu naar 40 en ga hybrides maken. Dit zijn mijn dino's, ik ga de kruising tussen mijn Alanqa en majunga eerst maken. En ook tussen argentino en die hele lange naam amfibie, voordat ik weer probeer. Die guanlong killed mijn herbi en dan heb ik niks meer voor de vogel |o
[ img ]

Alex en Jorie <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 14:44

Je gebruikt nu Argentino - Alanqa - Diplocaulus?
Volgens mij is het in theorie wel te winnen, maar er zit ook een heel systeem achter de battles natuurlijk en dat vind ik wel heel moeilijk om zo even uit te leggen omdat het ook ervaring/er gevoel mee krijgen is.

Heb je al eens rondgekeken op youtube? Er is niet heel veel over te vinden, maar ben toch wel een aantal interessante videos/tutorials tegengekomen. Zelfs als je gewoon kijkt hoe anderen het spelen (TheGamingBeaver bv., maar dan natuurlijk wel de eerste videos) dan leer je ook al veel van de manier waarop de battles verlopen. Natuurlijk zijn videos van 4/5 jaar terug niet meer zo actueel, maar de basisdingen van het spel zijn niet verandert dus je kan er nog wel wat uit halen.

Daarnaast is het ook interessant om eens naar videos te kijken om middelen op te bouwen (DNA, voer, coins, etc.) want daar ga je op termijn ook veel profijt van hebben. Ik ga je niet vertellen wat ik momenteel heb staan :+ maar als je de technieken éénmaal door hebt is het niet zo moeilijk sparen.

Bijvoorbeeld interessante videos.







Zijn stem is niet alles om naar te luisteren, maar de dingen die hij verteld hebben mij wel geholpen.

Zal zo even kijken voor wat screenshots hoe mijn park er momenteel uit ziet, helpt misschien ook ;)

Jorex
Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 14:51

Ja en meestal doe ik het zo. Ik hit de vogel voor 77 damage met mijn argentino, dan switch't ie naar de rapter dus ik switch naar mijn diplo en daar ben ik eigenlijk altijd mijn diplo kwijt aan de vogel, want mijn diplo is met 1 hit dood. Dus ik save dan mijn punten en switch weer naar argentino, die gebruik ik meteen om de vogel uit te schakelen, dan ben ik vervolgens mijn argentino kwijt aan de rapter of diplo en weet ik nog met alanqa zijn diplo of rapter uit te schakelen en verlies ik vervolgens tegen de diplo of rapter wegens geen defense mogelijkheid. Ik wil de diplo of argentino vervangen door de hybride die ik nu aan het maken ben, want vooral de diplo is waardeloos in deze battle eigenlijk zolang zijn guanlong in leven is. Ik heb 5 keer eten gewonnen in de laatste prize drop, dus dat gebruik ik nu voor mijn doel. Code 19's heb ik nog niet en ruimte voor lay-out ook niet. Ik heb nu mijn klik alles elke 10 minuten in het midden met daarom heen decoraties en dan daar weer om heen al mijn dino's en mijn gebouwen om die dino sculpture die je krijgt.

Ik weet overigens wel redelijk zijn zetten te voorspellen, maar soms denkt de computer meerdere zetten vooruit, want dan doet ie heel wat anders dan wat ik voorspel. Zo ben ik ook een paar keer mijn diplo niet kwijt geraakt en dan stonden we 1 tegen 1 en dacht ik aanvallen kan ik wel maar hij gaat waarschijnlijk verdedigen dus dan save ik mijn punten en dan blijkt ie ook zijn punten te saven en niks in verdediging te stoppen en had ik dus gewonnen als ik gewoon aanviel. Heb ik nu 2 van de 20 keer gehad ofzo. En dan verlies ik dus, want hij valt dan met 6-8 punten aan. 8)7
Laatst bijgewerkt door Jorex op 26-01-21 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Alex en Jorie <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 14:56

Dit is momenteel hoe het er bij mij uit ziet, heb maar beperkt in beeld gebracht want het is echt een zootje en ik word er wild van _O- Maar ik heb nu even vanalles door elkaar staan omdat ik zo snel mogelijk door de story missions wil, als dat klaar is kan ik opruiming houden en alles mooi organiseren zoals je ook in de youtube-videos ziet ;)

Dit is mijn coin-trap-dino zoals ze dat noemen. Handig als je nog niet zoveel mogelijkheden hebt, zodra je kan wissel je de hoogste decoratie die je hebt om voor betere, net zolang totdat het er ongeveer zo uit ziet:
[ img ]

Wat ook interessant is is dat je dinos kan wisselen, dus als ik een missie heb waarbij ik 2 miljoen coins moet verzamelen van een pterosaur dan zoek ik gewoon degene die het beste coins oplevert en die zet ik er dan tijdelijk is, waardoor die door de decoraties een enorme boost krijgt en het sneller gaat.

En wat ook interessant is om te helpen .. een building-coin-trap. Want je gaat ontelbare missies krijgen waarbij je x aantal coins van een gebouw moet verzamelen en op de duur gaat dit over miljoenen en dat is best frustreren als je alleen maar wat ACU torens hebt staan, hahaha. Vandaar dus de maintenance-facilities rond de eerste trap en hier.

[ img ]




Qua gevechtsstrategie moet ik er even voor gaan zitten, ik vind dat echt heel moeilijk om zo te bekijken en uit te leggen wat het beste is om te doen. Misschien kan je tussen de videos op youtube iets vinden over battle stage 16 en zien hoe zij het doen? Want de dinos zijn normaal wel gewoon hetzelfde, kan je zien welke zij gebruiken en hoe ze dat aanpakken.

1 tip die ik wel mee kan geven: altijd je eerste punt reserven, nooit inzetten (tenzij je de andere dino met 1 hit uit kan schakelen).


Edit; heb 'm nog niet bekeken maar bv.




Het is een zoekterm op youtube, battlestage 16, dus ik vermoed dat het wel normaal is dat je daar vast zit, hahaha.

Jorex
Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 15:00

Zij gebruiken allemaal die majunga/alanqa hybride. Dus vandaar dat ik die maar besluit te maken. Het heeft mij al wel geholpen om die eerste hit in te zetten tegen de vogel, dan kon ik hem daarna met een 3 hitter uitschakelen met een andere dino. Ik heb compleet geen moeite met coins, alleen met voedsel overigens. Die bovenste is een ander stage een hele oude versie.
Laatst bijgewerkt door Jorex op 26-01-21 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Alex en Jorie <3

Anoniem

Re: Jurassic World: The Game (app)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 15:02

Ja, dat kan, maar als je 'm niet inzet en verder strategisch goed speelt (maar is zo dus moeilijk uit te leggen) heb je vaak een heel ander verloop van een battle.

Maar Alangasaurus is er sowieso eentje om te maken :j En liefst zoveel mogelijk, heb je alleen maar profijt van ;)

Jorex
Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 15:03

Ik speel strategisch goed, maar hij is me 1 stap voor. Dus switch ik naar diplo dan switcht ie naar de vogel en gaat mijn diplo dood zelfs al zet ik dan mijn 2 punten in op defense, want hij krijgt die beurt 3 punten en het is een 1 hit ko. Wel kan ik daarna de vogel uitschakelen mits ik de eerste beurt heb aangevallen. Maar dan loop ik al een dino achter.

Alex en Jorie <3

Anoniem

Re: Jurassic World: The Game (app)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 15:09

Als je het allemaal goed doet kan ik verder ook weinig natuurlijk :)
Er zullen nog wel verschillende videos op youtube te vinden zijn, misschien ook met andere dinos, ik weet het niet, ik heb niet alles bekeken maar gewoon het eerste gepakt wat ik tegen kwam.

Jorex
Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 15:10

Ik heb de vorige 2 ook puur op strategie gewonnen want die waren ook echt hoger dan mijn dino's zijn. Het probleem is alleen dat ik de laatste zet als ik al zover kom teveel twijfel met aanvallen en dus maar voor verdediging ga en punten saven. Terwijl hij dan puur voor punten sparen gaat en ik dus eigenlijk moet aanvallen en die fout heb ik nu 2 keer gemaakt. Ik was er weer bijna en deze keer ging ie dus wel voor verdediging, waardoor ik dus niet genoeg had. Nou ik geef op hoor. |o

Alex en Jorie <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 15:21

Het is soms ook een beetje geluk hebben wat de computer doet qua punten inzetten, jammer genoeg is dat niet altijd hetzelfde. Maar je zou op een punt moeten kunnen komen dat je kan overklassen qua punten, en dat het dus niet uitmaakt als die alles op verdediging gooit omdat je toch nog de punten over hebt om het toch af te maken.

Wat je ook eens kan proberen (omdat het vaak werkt) is je eerste dino opofferen, en dus steeds alles op reserve zetten tot je dino uitgeschakeld is, en het dan met de andere afmaken. Moet je wel even kijken naar je volgorde, die moet misschien anders, of een andere dino gebruiken, maar het werkt vaak wel omdat je dan start met heel wat extra punten die je anders niet hebt.

Jorex
Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Jurassic World: The Game (app)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 15:43

Ik heb precies hetzelfde gedaan met zetten als de vorige keer, nu de block afgewacht en ipv aanvallen punten in save gezet en gewonnen. Hij deed precies hetzelfde qua rng, dus ik ben nu eindelijk verder! :D

Alex en Jorie <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 17:53

*\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 21:30

Halleluja, ik ben ein-de-lijk door de story-missions heen *\%/*
Intussen ook level 99 (hoogste voorlopig haalbaar) en nu kan ik einfelijk eens mijn park gaan opruimen en mij richten op de dino's zelf en de battles/events, daar heb ik tot nu toe nog maar heel weinig mee gedaan :+

Speel jij nog? Hoe lukt het bij jou?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers