Jurassic World: The Game (app)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
capopjekop
Berichten: 30642
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Jurassic World: The Game (app)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 12:05

Ik speel ook. Nu level 61. Ooit een weekje VIP geprobeerd gratis maar ik weiger geld te betalen voor zo iets


KimD
Berichten: 20396
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 12:18

[***] schreef:
Net even een groot gedeelte bekeken (wil niet alles kijken want het is ook fijn als je zelf nog dingen ontdekt :Y) ) maar wat is het mooi gemaakt zeg! :oo Gaat dit eigenlijk puur om het bouwen en runnen van je park? Of komen er ook gevechten ed. bij kijken (dino's onderling, niet met uitgebroken dino's en dat soort dingen, haha) ?


Ook vechtende dino's, en je moet ook rekening houden met wat ze graag willen. In groepen leven, of juist niet. Die willen veel grasland en weinig bos, ander soort wil juist veel bos en weinig gras. Je moet rekening houden met hun voeding en welzijn, ze worden ook ziek en oud. Als ze niet gelukkig zijn breken ze uit wat uiteraard slecht is voor je park. Ik vind het echt fantastisch! :j


Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 12:24

Leuk capopjekop! Ook al zo ver zeg .. Maar jij bent daar dus geraakt zonder VIP? Dat geeft nog hoop ;)


@ KimD : net even wat reviews gelezen inderdaad, het lijkt me echt super leuk. Ben er alleen nog niet zo uit hoe ik het ga klaarspelen .. Vroeger ging je naar de winkel en kocht je een game, maar tegenwoordig :+

Wist je trouwens dat er ook een topic is over dit spel? [ENT-HK] Jurassic World Evolution
Misschien dat weer even wat leven inblazen, en dan kunnen we het gescheiden houden van de app..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 10:45

Ok, een hééél oud topic, maar wil het toch even een schopje geven .. Wie weet is er nog iemand :Y)

Ik heb het spel eventjes een paar jaar laten liggen, maar recent nog eens een video gezien en toen wilde ik ook weer even kijken en ben weer 'verslaafd' :') Het vechten gaat ook ineens een stuk beter nu ik door heb hoe het werkt, hahaha.

Ben intussen level 28 en druk bezig met mijn park op te bouwen en mijn dino's beter te maken.
Zit te twijfelen of ik voor VIP ga of niet, ik kan er niet tegen als niet alles mogelijk is, maar weet nog niet of ik het geld ervoor over heb. Voorlopig raak ik nog vooruit.

Enige probleem waar ik momenteel mee zit zijn de coins, heb mijn voedingsproductie geüpgrade maar een beetje teveel denk ik (ook een keer perongeluk :o ) en nu kost dat 135.000 coins per keer en dat tikt wel door, rekening is ineens bijna leeg :=

Maar dus, nog iemand die is blijven hangen? Of pas is gaan spelen? Zou erg leuk zijn om er wat over het spel te kletsen :)

leestmee
Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Re: Jurassic World: The Game (app)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 11:05

Heb het spel nog wel op mijn telefoon staan maar is lang geleden dat ik gespeeld heb. Moet toch maar weer eens opstarten zien wat er veranderd is

Winterbuitenrit in de sneeuw. Daarna warme chocolademelk met slagroom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 11:22

Moet je doen! :)
Qua veranderingen weet ik het ook nog niet zo goed, ben nu bezig met een hele serie op youtube te kijken vanaf het begin dus ik hoop daarin gaandeweg de veranderingen te ontdekken. Voor nu lijkt het spel mij voor het grootste deel hetzelfde, al zullen er natuurlijk updates geweest zijn. Wat ik wel heb gezien is dat je bij VIP nu iets hebt waardoor je meer voordelen krijgt hoelang je VIP bent (dus per maand dat je VIP bent krijg je extra dingen beschikbaar). Wat ik op zich wel leuk vindt, want dan word je beloond om VIP te blijven. Maar wat het allemaal precies is weet ik nog niet, en ik ben ook geen VIP :+

Wat ik wel heb gewijzigd aan de hand van die videos is de manier waarop mijn park ingedeeld is. Ik had het eerst als echt park, met paden en alles netjes geschikt met decoratie tussen enzo. Maar nu ineens ontdekt dat dit geen zin heeft, want je hebt geen gasten die er iets van vinden :') Dus nu alle paden weg en gewoon alle paddocks bij elkaar (ik heb ze per soort) en de decoratie er zoveel mogelijk rond om zoveel mogelijk centjes van de dino's te krijgen.

Ben mij nu aan het richten op mijn Triceratops, wil er graag zoveel mogelijk op level 40 hebben, gewoon voor de centjes. Voorlopig tikt die het beste aan .. Haal er nu ruim 6500 coins per 5 minuten van en heb nog niet eens alles vol met level 40 (en ook de decoratie is nog niet aan het maximum).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 18:56

Ik ben intussen level 30 (31 eigenlijk al), komen de mods erbij!
Net wat we nodig hebben, de gevechten nog ingewikkelder maken _O-
Maar als ik goed gezien heb is het wel apart, en kan je dus kiezen of je ze gebruikt of niet in een gevecht, dat vind ik wel leuk. Verder moet ik nog even uitzoeken hoe het werkt, zit nog maar in de introductie-gevechten.

Wat ik overigens ook erg leuk vind aan het spel is dat je het gewoon op je pc kan spelen. Dus fijn open staan terwijl je wat bezig bent en af en toe eens coins verzamelen of andere dingen die klaar zijn zonder dat je steeds je gsm of tablet moet nemen. Heel fijn!

Jorex
Berichten: 9924
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 13:09

Even het topic ontstoffen, net geïnstalleerd op mijn mobiel. In het verleden wel eens gespeeld, maar nu is het mis gegaan omdat ik probeerde in te loggen met Facebook en wil het spel niet meer starten.. :+
Dus ik ben even aan het prutsen.

Alex en Jorie <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 13:29

Dat begint veelbelovend..
Spelvragen kan ik in principe wel mee helpen, technische vragen is wat anders :')

Ik speel het overigens nog steeds, nu level 75 en al best een hele verzameling opgebouwd. Ben wel VIP geworden, dat helpt echt wel.

Jorex
Berichten: 9924
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 13:38

Ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd, ging goed totdat ik een reward wilde claimen, ik snap er maar weinig van. Wil het liefst op mijn gekoppelde spel opnieuw beginnen, want ik snap er na jaren niet spelen de ballen van. Ik ben level 29. En hij weigert weer op te starten na deze error, sorry, ik denk dat het spel niks wordt voor mij. Want als ik hem elk halfuur opnieuw moet installeren, dan vind ik het de moeite niet waard.
Laatst bijgewerkt door Jorex op 13-11-20 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Alex en Jorie <3

Anoniem

Re: Jurassic World: The Game (app)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 13:41

Het spel hapert af en toe wel, verlies ook wel eens connectie als ik wat aan het doen ben, dus dat kan op zich wel. Maar het moet niet constant zijn natuurlijk.

Waar zit je op vast? Heb je het idee van het spel door? Dino's unlocken, hatchen, voeren voor hogere levels en evolven om verder te kunnen en hybrides te maken?

Jorex
Berichten: 9924
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 13:43

Ik moet eerst het spel opnieuw installeren. Ik zit vast op dat ik heel veel dino's heb en maar wat aankloot aan de hand van de missies en geen idee heb wat ik precies doe. Ik ga denk ik maar met een nieuw account beginnen, want deze oude is gebugged. En waarschijnlijk is het niet zo overweldigend als ik opnieuw begin. :D

Alex en Jorie <3

Anoniem

Re: Jurassic World: The Game (app)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 13:45

Opnieuw beginnen kan wel handig zijn voor het overzicht. Wil je vanavond wel even helpen met de basis maar moet nu weg dus even geen tijd.

Jorex
Berichten: 9924
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 13:49

Het stomme is wel dat ik mijn nieuwe niet kan koppelen aan facebook..

Even googlen hoe dat werkt en als het goed is kan ik nu opnieuw beginnen. *\o/*

En het spel sluit nog steeds zichzelf af als ik het opstart, sorry, het wordt m denk ik niet, want het koppelen wil niet en het spel is te buggy. -O-
Sorry, ik heb m nu voorgoed verwijderd, ik ben er klaar mee. Ik kan 1 keer het spel opstarten en moet het dan open houden voorgoed, anders dan loopt het spel compleet vast. Ik ben al 3 keer door de complete intro gelopen, heb mijn cache verwijderd en alles. Maar het is echt een speltechnisch probleem. Dus voor nu komt ie niet weer op mijn telefoon, misschien als er een nieuwe patch is.

Alex en Jorie <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 21:23

He, wat stom. Zelf nog nooit problemen gehad met het spel, behalve af en toe eens connectie-verlies, maar dan kan ik wel gewoon meteen weer inloggen. Maarja, dan houdt het op inderdaad :+

Jorex
Berichten: 9924
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Jurassic World: The Game (app)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 21:59

Ja ik heb een mail gestuurd nu. Maar ik geloof dat heel veel dat gedaan hebben want ik kreeg mail terug dat ze erg veel mails hebben gekregen afgelopen dagen. :D

Alex en Jorie <3

Anoniem

Re: Jurassic World: The Game (app)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 17:12

Haha oei, misschien veel mensen die in deze tijd willen beginnen spelen en er allemaal niet in geraken :P

Jorex
Berichten: 9924
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Jurassic World: The Game (app)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 20:23

Even weer een update, na een prettig heen en weer mailcontact met Jonathan <<) heeft hij mijn issue met de game openen doorgestuurd naar het juiste team en die gaan dan weer contact opnemen met mij via de mail. :D
Dus er zit schot in de zaak.

Alex en Jorie <3

Anoniem

Re: Jurassic World: The Game (app)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 23:56

Ah, kijk eens aan, misschien komt er nog wat van! Ben benieuwd :D

LWDaisy
Berichten: 4760
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 07:53

Ik speel het ook! :D

Mijn parken lopen vrij goed - maar ik moet wel opletten voor mijn vriend, die vind het vooral erg leuk om stiekem hekken te verwijderen zodat mijn gasten worden opgegeten, of hij gooit vleeseters bij planteneters }>

Life with Daisy ღ Al 10 jaar mijn Valentijn!
En dan.. Het laatste eerbetoon.. Rust zacht, mijn liefste Daisy..
Fueled by caffeine - sarcasm - inappropiate thoughts.
Gids te Fort van Breendonk - voor een rondleiding, pm me!

Jorex
Berichten: 9924
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Jurassic World: The Game (app)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 09:00

Dat kan in deze versie van het spel niet. Dit topic is voor de mobiele app. We hebben ook een ander topic voor de game op pc. [***] @ [ENT-HK] Jurassic World Evolution
Je bent daar van harte welkom om mee te kletsen.

Alex en Jorie <3

LWDaisy
Berichten: 4760
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 09:43

Jorex schreef:
Dat kan in deze versie van het spel niet. Dit topic is voor de mobiele app. We hebben ook een ander topic voor de game op pc. [***] @ [ENT-HK] Jurassic World Evolution
Je bent daar van harte welkom om mee te kletsen.


Oh ik speel het op de PS4 :D

Life with Daisy ღ Al 10 jaar mijn Valentijn!
En dan.. Het laatste eerbetoon.. Rust zacht, mijn liefste Daisy..
Fueled by caffeine - sarcasm - inappropiate thoughts.
Gids te Fort van Breendonk - voor een rondleiding, pm me!

Jorex
Berichten: 9924
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Jurassic World: The Game (app)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 09:53

Oh ik wist niet dat het spel ook op andere platforms zat dan pc. Maar in ieder geval dan ben je ook welkom in dat andere topic. In de mobiele app kun je hele andere dingen, is het niet eens mogelijk dino's bij elkaar te gooien. :P

Alex en Jorie <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 10:46

Inderdaad verkeerde topic (maar please, kom ook in het andere meepraten, we kunnen volk gebruiken :Y) ) maar Jurassic World Evolution bestaat op pc, playstation, xbox en sinds kort nintendo switch. Dus ik hoop dat er nog ergens mensen hier rondhangen die het toch spelen en het topic vinden..

Ivm Jurassic World The Game ga ik goed, zit nu level 77 en ben mij aan het concentreren op de verhaallijn en die missies zodat ik die zo snel mogelijk achter de rug heb en ik al die stomme gebouwen uit mijn park kan gooien :')

Jorex
Berichten: 9924
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 16:47

Ik ga de game de-installeren. Mijn mobiel is kennelijk niet compatibel met het spel, het spel kan maar op een beperkt aantal android devices draaien en Motorola is daar niet 1 van. Had een Samsung moeten kopen: https://ludia.helpshift.com/a/jurassic- ... &f=android

Oh hun account reset heeft wel gewerkt, hij crash't nu niet meer. Geen idee wat ze precies hebben uitgevoerd maar vandaag is de eerste keer dat de game normaal opstart. Met mijn account was niks mis. Oh en nu weer niet, dus het is gewoon een kwestie van blijven proberen. :')

Waar is het rode DNA voor?

Alex en Jorie <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers