[Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
xPabloBokt
Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 15:03

Idd wat Ghostattack zegt. Altijd via Ticketmaster of Eventim kopen. Grijp je daar ernaast? Ga voor Ticketswap. En NIETS anders. Geen topticketshop, geen viagogo, geen facebook, geen marktplaats. Voorkomt zware teleurstellingen en scheelt je ook heel erg veel geld.

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?


Ghostattack
Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 15:04


xPabloBokt
Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 15:05

Ghostattack schreef:


Die kende ik ook nog niet. Erg goede tip.

Zie nu ook zo veel mensen op mijn verkoophoekjes die dan op Facebook naar tickets gaan zoeken. Ik stuur ze dan altijd door naar Ticketswap.

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Robin_Rikkie
Berichten: 3811
Geregistreerd: 19-03-11
Woonplaats: Galder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 15:06

Ik ben jaloers op alle mensen die vanavond naar Bon Jovi gaan := kon zelf niet gaan omdat ik momenteel in het buitenland zit voor stage en baal er nog steeds van :')

Rikkie 17-11-2010 ~ 19-09-2018 Y;(
Kalinka 4-5-2014 Dressuur : B + 16 L1 + 22 L2 + 17 M1 + 2 Springen : B + 1
Rachel 19-05-2012 - 13-04-2014
Rise up

Ghostattack
Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 15:08

Tickets zijn eigenlijk de ideale manier om mensen op te lichten helaas. Mensen leggen bakken vol geld neer voor een ticket van hun favoriete artiest. Zo zie ik via Topticketshop nog staanplaatsen voor Rammstein, terwijl dat concert op de dag van verkoop al dik uitverkocht was. Daarnaast hanteren dat soort sites inderdaad belachelijke prijzen.

Urbiezira
Berichten: 2918
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 15:16

Maar hoe zit dat dan ook alweer met ticketswap? Staan zij garant voor de verkoper oid?

Ghostattack
Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 15:17

Ticketswap is volgens mij onderdeel van Ticketmaster? Is in ieder geval de enige betrouwbare plek om '2ehands' tickets te kopen.

Hiraeth
Berichten: 3221
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 15:29

Ticketswap is ook niet geheel waterdicht, maar wel het betrouwbaarste. Ten eerste is er een maximum aan wat je kunt vragen voor je ticket, dus voor de echte handelaars is ticketswap vaak al afgeschreven. Niet genoeg winst.

Ik heb ooit als verkoper ooit een verkeerd kaartje verkocht. Mijn eigen knullige fout. Toen kwam Ticketswap dus ook met een mailtje waarin ze als tussenpersoon hebben gefunctioneerd. Het is aan je Facebook gekoppeld, dus je kunt gelijk zien of iemand een 'echt' persoon is. Uiteindelijk is het trouwens wel goed opgelost en vond ik dat ticketswap het enorm goed geregeld had. Ik voelde me alleen wel écht een oen. :o

Als koper heb ik nooit problemen gehad met ticketswap, trouwens. :j

og jeg håber du ved at du har startet i mig, en indvendig midsommer torden start
─ fugleflugten: morgenlysskær

Exitium
Berichten: 7138
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 17:11

Zelfs met Ticket swap heb ik niet echt een gerust gevoel, ik koop eigenlijk alleen bij Ticket master, MOJO of de zaal zelf bij kleine concerten.


Wij staan :D

[ img ]

All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 17:13

Veel plezier iedereen die naar Bon Jovi gaat!

Zinzi_jewel
Berichten: 8786
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 17:17

I am in Also

Chasing Dreams

Rinkex
Berichten: 1495
Geregistreerd: 03-09-14
Woonplaats: Thuis

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 17:40

Veel plezier! Over het door verkopen van tickets hoorde ik dat ticketmaster eindelijk met een eigen platform komt.:D vgm was het daar de bedoeling dat je daar een kaartje kan kopen met een geheel nieuwe barcode..om te zorgen dat kaartjes niet vaker dan 1x worden doorverkocht,ben benieuwd. :o

~Joy (†16/04/2019) & Will He Express (†11/10/2023) ~

Hilli
Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:53

Kunnen ze mooi 2x transactiekosten vragen :)) - lekker geen fiets doen, beetje infrastructuur aanbieden en tig euro per ticket cashen. Tel uit uw winst!

Zinzi_jewel
Berichten: 8786
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 01:37

[ img ]

Zo heb genoten ...
Vindt ze nog steeds goed .
Tikkeltje anders zonder Richie maar echt genoten
Stem van mij ligt nog in die puinhoop daar :D

Chasing Dreams

cursebreaker
Berichten: 11402
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 12:08

@Zinzi, wauw wat stond je kortbij <3

Wat wat gister toch weer een supergave ervaring zeg!!!
Wij kwamen binnen toen Navarone net bezig was; Wauw, wat een toffe band. Deed echt niet onder voor Kensington in mijn ogen. Kensington heeft erna zo'n 45min gespeeld in de stromende regen. Was voor mij de eerste keer ook dat ik ze live zag: genieten! Ze hebben nog een nieuw nummer gespeeld. Ze zeiden dat ze niet gewend waren voor zo'n groot publiek een nieuw nummer te introduceren (zo'n 50.000 man).

En BJ zelf heeft gewoon weer 2,5u op dat podium een performance gegeven zonder een fatsoenlijke pauze. Wat een RESPECT heb ik toch voor die band. Hij zei al dat ze nu hun '4th decade' in gaan. Echt bijzonder gewoon wat ze dan alsnog weten neer te zetten na zoveel jaren zingen en Touren (want dat doet wat met je lichaam natuurlijk). Voor mij was dit de 3e keer BJ en hopelijk niet de laatste. Maar aangezien ze ook best veel oude nummers zongen en veel vertelden over hun verleden en de start van de band... Ik denk dat dit hun laatste wereldtour gaat zijn. Begrijpelijk, maar wel jammer haha. Ik krijg er geen genoeg van.

Ook mijn stem ligt in puinhoop nu na 2,5u schreeuwen en kattengejank :') :') Maar wat een ervaring weer, puur genieten <3 <3 En zo'n geluk gehad tijdens het optreden van BJ zelf qua weer want er kwamen me toch wat wolkjes langs, die wonder boven wonder langs ons zijn gegaan. Bij het laatste toegift nummer begon het te regenen en toen moesten we in de stromende regen en modder met 50.000 man weg, dat was wel een opgave haha. 30minuten lopen naar de auto en toen hebben we letterlijk een uur op de parkeerplaats gestaan voor we weg konden, dat was wel echt zuur. Toen kon ik nog 2u naar huis rijden en om 2:30 precies parkeerde ik thuis voor de deur. Maar wat zit ik nog heerlijk na te genieten hier met mijn grafkop en gebroken lichaam :')

Dit monster hebben we wonder boven wonder weten te vermijden - die was er binnen 10minuten, het was donker en winderig en hij ging vlak langs ons.

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Kensington


[ img ]

BJ


[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

Exitium
Berichten: 7138
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 12:39

cursebreaker schreef:
Bij het laatste toegift nummer begon het te regenen en toen moesten we in de stromende regen en modder met 50.000 man weg, dat was wel een opgave haha. 30minuten lopen naar de auto en toen hebben we letterlijk een uur op de parkeerplaats gestaan voor we weg konden, dat was wel echt zuur. Toen kon ik nog 2u naar huis rijden en om 2:30 precies parkeerde ik thuis voor de deur. Maar wat zit ik nog heerlijk na te genieten hier met mijn grafkop en gebroken lichaam :')

Waar heb je in vredesnaam geparkeerd dan? :wow: Wij zijn gelijk na Livin' On a Prayer gaan lopen, waren rond 23:10 bij de auto en om 0:05 was ik thuis, 70 km verderop. Nijmegen uitkomen heeft me misschien 10-15 minuten gekost :')

All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie

Zinzi_jewel
Berichten: 8786
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 12:51

Cursebreaker
Jij hebt ook machtige foto s zeg
Mag ik die pikken
Vindt dat leuk voor in mijn plakboek
Ook die donkere wolken.
Daar heb ik niks van gezien
Alleen gevoeld
Crap wat had ik t koud

En ook ik kan niet anders zeggen diep respect voor de mannen van BJ
Als je nagaat jon 57 inmiddels
Tico the hitman torres is nog enkele jaren ouder .
Wat hebben ze zich gegeven
2,5 uur gas erop..
Dit was genieten 1e klas


Dat wegkomen uit t park en bij de auto komen was een dingetje idd
Had parking a 6
Zeker 45 minuten geslenterd
En wat een opstopping
T stond compleet vast
Toen ik bij mijn auto kwam mochten we de andere kant op vertrekken.

Snelweg richting Eindhoven Rotterdam Arnhem stond ook compleet dicht
Heb andere afslag gepakt 1 ervoor en stukje terug door Nijmegen om zo de a73 te nemen richting a 50
Zag in Nijmegen dat ze de weg naar de snelweg Ehv,Rotterdam ,Arnhem compleet afgezet hadden . Stonden een 3 tal auto s met schade daar .
Was om 01.10 u in Eindhoven.

Chasing Dreams

cursebreaker
Berichten: 11402
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 13:26

Exitium schreef:
cursebreaker schreef:
Bij het laatste toegift nummer begon het te regenen en toen moesten we in de stromende regen en modder met 50.000 man weg, dat was wel een opgave haha. 30minuten lopen naar de auto en toen hebben we letterlijk een uur op de parkeerplaats gestaan voor we weg konden, dat was wel echt zuur. Toen kon ik nog 2u naar huis rijden en om 2:30 precies parkeerde ik thuis voor de deur. Maar wat zit ik nog heerlijk na te genieten hier met mijn grafkop en gebroken lichaam :')

Waar heb je in vredesnaam geparkeerd dan? :wow: Wij zijn gelijk na Livin' On a Prayer gaan lopen, waren rond 23:10 bij de auto en om 0:05 was ik thuis, 70 km verderop. Nijmegen uitkomen heeft me misschien 10-15 minuten gekost :')


Parkeerplaats A6 stonden wij, net als Zinzi, maar op de terugweg konden we gewoon ook niet meer zo snel lopen - 1 van m'n nichten had ontzettend last van vocht in d'r enkels en benen en dat beperkte haar snelheid wel - dus dat helpt ook niet mee. Op de heenweg hebben we ook zeker 20minuten gelopen, maar net als iedereen - sneller als 20minuten, dan had je moeten rennen :j. A6 was eigenlijk de eerste parkeerplaats die wij tegenkwamen na het volgen van de borden vanaf de snelweg van onze kant.

@zinzi,
Ja hoor, je mag de foto's pikken hihi (als je de originele groottes wil, stuur me maar een pb. Ik weet niet of bokt verkleint bv.)

Wij mochten uiteindelijk ook via de andere kant weg, gelukkig!!!
We hebben ervoor een uur in de auto gezeten want het was geen doen aan te sluiten aangezien het gewoon vast bleef staan haha. De snelweg zelf was voor ons vrij rustig gelukkig - richting Venlo (ik moest naar Heerlen). Toen was het nog 1,5u rijden voor ik de eerste thuis kon afzetten haha (moest er 2 afzetten, maar wonen wel redelijk in de buurt van mij)

Ik werd op een gegeven moment ook wel een beetje onder de voet gelopen na het concert. De mensen waren zo aan't drommen omdat het zo hard aan't regenen was opeens op het eind en iedereen dus snel weg wilde, dezelfde kant uit. Dat vond ik wel echt niet fijn - ik ben 1,58 dus wie houdt rekening met zo'n uk? :') Was nog een dingetje om even uit die mensenmassa te komen :j Wij waren bewust wat langer gebleven op het terrein - even nog naar de wc, bonnen terug inleveren(ik had nog voor 15e bonnen dus vond ik zonde om niet in te leveren) en de grootste drukte al naar buiten laten gaan. We stonden best ver naar voren dus meteen weggaan was sowieso geen optie met alles wat achter ons als eerste wegliep.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

Exitium
Berichten: 7138
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 18:53

Ik heb niet op een parkeerplaats geparkeerd, maar ergens in de wijk vlak ten zuiden van het park op een anderhalve kilometer van de ingang af. Alles vlak om het Goffertpark heen stond vast, inclusief een hoofdweg vlak ten zuiden van het park. Die weg zijn we overgestoken en vlak daarna stond onze auto. We zijn toen naar het zuiden gereden, weg van de drukte, en toen waren we eigenlijk in no time op de snelweg. :)

Wij zijn overigens direct na Livin' on a Prayer gaan lopen toen iedereen nog stond te applaudisseren. Daardoor waren we al halverwege richting de uitgang en in het rustigere gedeelte toen de hele massa op gang begon te komen, dat heeft ook wel geholpen.

All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie

cursebreaker
Berichten: 11402
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 19:27

Uiteindelijk werd op parkeerplaats A6 de andere kant ook opengemaakt zodat we via een andere route weg konden. De andere kant, waar in eerste instantie iedereen uit moest, werd namelijk omgeleid de stad in, naar rechts - terwijl wij bv. van links kwamen en naartoe moesten en dan zo op de autosnelweg zouden zitten, maar dat was dus dicht gemaakt. Via de 2e route waren we binnen 5minuten op de autosnelweg. Maar die hebben ze dus pas na een uur wachten op de parkeerplaats opengemaakt - aan de kant wat wel open was, stond het dus gewoon muurvast omdat alles richting de stad omgeleid werd.

Wij wilden eerst de echt grote drukte weg laten lopen > we moesten immers toch nog muntjes inleveren want we hadden alle 3 nog minstens 5 muntjes per persoon over dus dat is minimaal 14,90 per persoon. Erg zonde om die niet in te leveren. Maar dat betekende idd wel dat tegen de tijd dat wij bij de parkeerplaats kwamen er al veel mensen bij de auto waren en alles dus vast stond. Maar ook al waren wij meteen gegaan, 1 iemand van het gezelschap kon sowieso niet meer zo snel en lang lopen dus we hadden het hoe dan ook nooit gered om snel bij de parkeerplaats terug te zijn tenzij we tijdens het concert al naar achter waren gelopen en nog voor het eind waren gegaan < die menigte had ons hoe dan ook dan wel ingehaald.

De vorige keer toen we naar BJ in Goffertpark zijn geweest, kwamen we met een touringbus dus hadden we deze drama met parkeren niet haha. Wij zijn verder niet bekend in Nijmegen dus we hebben gewoon vanaf de autosnelweg de digitale P-borden gevolgd en A6 was waar we uitkwamen. Met een concert als deze in Goffertpark merk je wel het verschil in infrastructuur goed tov de Arena bv. Daar is het parkeren zoveel fijner. Maar goed, is ook geen ramp allemaal. Ik kijk echt met een heerlijk gevoel terug op gisteren en geniet nog steeds na <3

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

Exitium
Berichten: 7138
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 21:11

Ik had m'n muntjes voor Bon Jovi begon al ingeleverd, ook om dat niet in de drukte te hoeven doen. :P Ik ben er ook niet bekend, maar heb vorig jaar al een concert gehad en toen ook daar geparkeerd. Wilde toen eerst bij de AH XL gaan staan, maar dat was een blauwe zone, en toen bij toeval neergezet waar ik nu ook stond. Bevalt me uitstekend, dus over twee weekjes bij Muse sta ik daar ook.

Als jullie nog na willen genieten van gisteren: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... zBjDql-WUY


Vanmorgen ook nog goed nieuws overigens, één van m'n favoriete bands kwam met deze Insta-post.

[ img ]

Laat ik nu Shinedown ook erg goed vinden en al vaker live gezien hebben. :+ Volgende week kaartverkoop, concert numero 12 van het jaar is dus ook bijna binnen *\o/* *\o/*

All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie

Zinzi_jewel
Berichten: 8786
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 21:49

Jij maakt me blij ...
Ik heb zo gelachen om dingen die Jon zei .
Dat stukje bij Runaway onder andere.
Thanks for filming *\o/*

Chasing Dreams

Exitium
Berichten: 7138
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 00:25

Voor de mensen die er dinsdag bij waren en het nog niet gezien hebben, Metallica heeft eerder vandaag een video gereleased :)


All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie


ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 06:31

Oh trouwens, je kan, voor de mensen die er waren, met je Metallica ticket via de Metallica site of app, het concert downloaden.

Morris
Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 12:19

Mensen nog bij Pink geweest?
Machtig, wat een show wat een energie! Wauwwwww super gaaf.

We zijn er nog niet. Maar we zijn onderweg. Maar ineens houdt de weg op te bestaan.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Suliko en 24 bezoekers