[Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
furious
Berichten: 7100
Geregistreerd: 22-02-06
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 09:47

Was een mooie show *\o/*
Gelukkig hoefde ik niet met de trein. Had vrij snel de metro te pakken. Proppen := .

You can turn off the sun but I'm still gonna shine!


Karin
Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 11:03


.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Rinkex
Berichten: 1490
Geregistreerd: 03-09-14
Woonplaats: Thuis

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 11:18

_O-

Vond de 2 rijen naast elkaar ook briljant! Volgensmij hebben beide kampen er veel lol om gehad. :D

~Joy (†16/04/2019) & Will He Express (†11/10/2023) ~


Happy_Hippie
Berichten: 846
Geregistreerd: 28-12-17
Woonplaats: Lepelstraat

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 04:08

Mensen die hier volgende week naar Slipknot, The end, So far gaat in de Ziggo dome?

Paar practise dingen voor mezelf, waar kan ik het beste parkeren en hoelang ben je vaak onderweg van de parking tot echt binnen? Word voor mij de eerste keer naar de dome!

Volg ons ook op instagram Ultra_Happy_Hippie
Wil je graag foto's of video's van je dier of voertuig, neem vrijblijvend contact op! https://www.chaysfotografie.com

Zebrastreep
Berichten: 9689
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 05:34

Happy_Hippie schreef:
Mensen die hier volgende week naar Slipknot, The end, So far gaat in de Ziggo dome?

Paar practise dingen voor mezelf, waar kan ik het beste parkeren en hoelang ben je vaak onderweg van de parking tot echt binnen? Word voor mij de eerste keer naar de dome!



P2 sta je voor 15 euro. Brug over lopen en je staat voor de Ziggo. Nog geen 5 min lopen.

Deze plek gaat vanaf half 4 open. Ik heb er nu 2 keer gebruikt van gemaakt en er was behoorlijk wat plek. Uitrijden valt ook mee ligt er dan wel aan welke richting je op moet. Wij reden dan iets om maar konden in een keer wegrijden.

Without the pain there'd be no learning , without the hurting we'd never change - Kate Bush

Exitium
Berichten: 7110
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 07:32

Betere plek is Joe Park MediArena, onder het pand van Endemol. Even duur en ongeveer net zo lang lopen, maar veel rustiger met uitrijden.

All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie

Rinkex
Berichten: 1490
Geregistreerd: 03-09-14
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 11:11

Ik heb 3 dagen Harry overleeft..mijn god zeg alles doet zeer. :=

Kom er wel net achter dat mijn vervoer naar pinkpop volgende week gecanceld is,flink balen. ;(

~Joy (†16/04/2019) & Will He Express (†11/10/2023) ~

Walkure
Berichten: 1395
Geregistreerd: 03-03-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 13:42

Muse vanavond! Zijn er anderen?

Is op het Malieveld in Den Haag, nog nooit een concert meegemaakt daar dus ben benieuwd. Ben blij met het weer in elk geval

Iemand die verongelijkt in het leven staat slaagt nooit.

Amyyy
Berichten: 3490
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 14:41

Jep, ik ga naar muse! Geen grote fan ofzo, en ik ken weinig. Maar samen met mijn vriendengroep leek het me wel heel leuk. Plus royal blood in het voorprogramma, dat maakt het die €80 nog iets meet verantwoord. Achteraf had ik graag een kaartje via ticketswap gekocht. Maarja, dat is altijd achteraf

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

xPabloBokt
Berichten: 9303
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 14:45

Yes, present!

Zijn net bij ons hotelletje aangekomen, gaan zo wat eten bij de Takumi en dan richting het terrein.

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Rawr
Berichten: 2820
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 15:04

Yes, we zijn onderweg naar Den Haag! Veel plezier allemaal. :D

 ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴛʜɪɴᴋ ʏᴏᴜɴɢ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ʀᴇᴀʟɪᴢᴇ ᴊᴜꜱᴛ ʜᴏᴡ ʜᴀʀᴅ
 ɪᴛ ɪꜱ ꜰᴏʀ ᴍɪʟʟᴇɴɪᴀʟꜱ ᴏꜰ ᴀ ᴄᴇʀᴛᴀɪɴ ᴀɢᴇ ᴛᴏ ʀᴇꜰʀᴀɪɴ ꜰʀᴏᴍ
 ᴘᴏꜱᴛɪɴɢ ꜱᴏɴɢ ʟʏʀɪᴄꜱ ᴀꜱ ᴄʀʏᴘᴛɪᴄ ᴇᴍᴏᴛɪᴏɴᴀʟ ꜱᴛᴀᴛᴜꜱ ᴜᴘᴅᴀᴛᴇꜱ

Exitium
Berichten: 7110
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 15:16

Muse een paar jaar terug in Nijmegen gezien, was een erg gave show toen. Veel plezier iedereen! :D

All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie

Walkure
Berichten: 1395
Geregistreerd: 03-03-14
Woonplaats: Utrecht

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 16:40

Ahh leuk! Have fun idd allemaal :D

Iemand die verongelijkt in het leven staat slaagt nooit.

friezenfan2
Berichten: 2556
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 16:56

Veel plezier bij Muse.

Ik ben echt half dood na 1 Harry styles concert, jaren terug deed ik gewoon met gemak 3 shows achter elkaar al was dat Hanson maar toch. Knap dat je nog leeft Rinke.

Jullie al concertgangers kunnen misschien mij wat duidelijkheid geven. Gister was Harry signs aan het lezen en daardoor in gesprek met Maartje die graag na een 7jarige relatie door Brett ten huwelijk gevraagd wil worden. Deze Brett was er de avond daarvoor wel bij maar nu niet. Waarna hij vraagt of er nog Brett's in de zaal zijn. In een compleet ander vak worden er dan allemaal telefoons opgestoken met hun zaklamp aan. Harry vraagt of de house lights aan mogen en zegt dat daar iemand heen moet. Er verandert niets dus hij pakt een draagbare mircofoon en rent naar die plek. Hij zag er bezorgd uit. Komt die daar aan staat dat nog een Brett en de groep om hem heen hadden alleen maar gedacht ow hij vraagt naar andere Brett's. Brett geeft Harry een ratten pluche knuffel waarna Harry zegt dat Brett een brat is en dat de rat stom is. Harry kwam over toen hij naar dat groepje toe rende alsof er iemand dood aan het gaan was en dan is zo'n iemand echt een brat en is die rat ook stom. Nu na dit hele scenario is de vraag of het dom was van die groep om hun zaklamp aan zetten en zo aandacht te vragen want ik dacht dat je zo duidelijk maakt dat er iemand in problemen zit en er hulp nodig is.

Ik denk ook dat we door deze actie geen extra liedje hebben gehad. Het concert was best goed maar vonden jullie ook dat Harry minder lachte en iets meer gewoon zijn trucje opvoerde.

Ow en alles is goed gegaan gister met die vriendin in de rolstoel. Top service van die mensen daar. Schitterende plekken en die mevrouw die op de tribune stond om ons te helpen was echt een top mens. Gaf duidelijke uitleg hoe het werkte en kwam zelf nog even vragen of alles goed was.

:¨·.·¨:
`·. Life is a Journey,
.................... not a guided tour

_kimm
Berichten: 1764
Geregistreerd: 27-02-11

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 17:01

Ik heb op internet al vaker voorbij zien komen dat ze Harry gister minder vrolijk en uitbundig vonden. Er wordt gesproken over dat hij er moe uitzag. Was er zelf gister niet bij dus kan er niks over zeggen.

friezenfan2
Berichten: 2556
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 17:06

3 shows achter elkaar is ook niet niks maar heeft hij niet iets te zeggen over hoeveel shows en hoeveel rust dagen ertussen zitten. Ik mag hopen dat hij daar toch the last say in heeft. Zonder Harry geen show en ook geen geld in het laatje.

:¨·.·¨:
`·. Life is a Journey,
.................... not a guided tour

Rinkex
Berichten: 1490
Geregistreerd: 03-09-14
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 17:11

Ik vond dat niet persee, stond dichtbij en was eigenlijk net zo vrolijk als ik hem altijd zie. Moe dat misschien wel, maar das niet gek. := Overigens hebben we wel een extra nummer gehad want hij wisstelt normaal Stockholm Syndrome en Daylight af, die deed hij gister allebei. :j

Wel vond ik de actie van Brett (Maartje haar vriend heet Bret met een enkele t) minder tof want ik heb hem zelden zo bezorgt gezien, op die manier aandacht vragen vind ik inderdaad niet tof. -O-

Overigens denk ik dat je niet teveel moet zoeken achter zijn comments over de 'rat' die hij kreeg van Brett, denk dat dat meer komedisch was:')

~Joy (†16/04/2019) & Will He Express (†11/10/2023) ~

friezenfan2
Berichten: 2556
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 17:17

Bret, Brett, brat, brad dat maakt niet uit maar die actie was echt gewoon dom.

Hoe dichtbij is dichtbij Rinke?

:¨·.·¨:
`·. Life is a Journey,
.................... not a guided tour

Rinkex
Berichten: 1490
Geregistreerd: 03-09-14
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 17:19

friezenfan2 schreef:
Bret, Brett, brat, brad dat maakt niet uit maar die actie was echt gewoon dom.

Hoe dichtbij is dichtbij Rinke?

Hij stond voor mn neus:')

~Joy (†16/04/2019) & Will He Express (†11/10/2023) ~

friezenfan2
Berichten: 2556
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 17:22

Damn. Hij stond niet voor mijn neus. Was jij 1 van die mensen die bloemen op het podium had gegooid? Dat was zeker niet de eerste keren dat dat gebeurde maar hij reageerde wel heel cute erop.

Vond zijn outfit wel de best van de 3 gister. Pastel kleuren en geen shirt. Just what i asked for.

:¨·.·¨:
`·. Life is a Journey,
.................... not a guided tour

Rinkex
Berichten: 1490
Geregistreerd: 03-09-14
Woonplaats: Thuis

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 17:26

Haha nee,stond aan de andere kant,waar hij Matilda zingt! Daar is een stuk meer bewegingsruimte. :D Die bloemen waren inderdaad erg leuk,kon hij duidelijk wel waarderen. :j

[ img ]

~Joy (†16/04/2019) & Will He Express (†11/10/2023) ~

Exitium
Berichten: 7110
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 22:27


All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie

Soepblik
Berichten: 1142
Geregistreerd: 26-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 22:56


xPabloBokt
Berichten: 9303
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 23:07

Ik vond het juist enorm meevallen hoe hard het stond. Alleen de laatste twee nummers gingen wel hard maar daar lenen ze zich ook wel voor :Y)

Was echt zo vet en ontzettend strak. Bizar goed

[ img ]

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Lieuwkje_90
Berichten: 2279
Geregistreerd: 14-07-09
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 23:10

Aah Muse! Ik ga naar Rock Werchter voor hun. Ben zo benieuwd! Heb ze daar ooit al eens gezien (15 jaar geleden ofzo.. toen ik 17 was :') ). Was heel erg onder de indruk van hen.

Ik zit nog een post concert depression van Harry. Maar zit al wel een outfit te maken voor het concert in Belgie haha.

Ik heb gisteren het meerendeel op instagram gevolgd en hij zag er toch best happy uit. Dat met dat hartje en dat kindje was zooo lief.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jessica_1998 en 4 bezoekers