[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 17:44

De bestelling komt over 2 tot 3 weken waarschijnlijk :D

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..


Tucktuck
Berichten: 1288
Geregistreerd: 28-02-11
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 18:01

Ga je ons verder er niks over vertellen Leo -O-
Wel leuk dat je ook de Illumicrate editie hebt.

Amandavd ja soms is het inderdaad niks anders. Hopelijk gaat het straks genoeg kriebelen en lees ik weer wat.

Linoleum, Het verschil is inderdaad enkel de dustcover. Maar ik vond hem gewoon te leuk om zo te hebben.

Carola ik ben ook erg benieuwd naar The Witchling girl. Het begon zag er echt veelbelovend uit.

Zo blij en trots op mijn vriendinnetje :)
[o]

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!
Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 18:11

Moeten we 2-3 weken in spanning zitten Leo? Dat kun je ons niet aan doen :n :D

De preview was goed hè Kim!

Tucktuck
Berichten: 1288
Geregistreerd: 28-02-11
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 18:13

Op beide punten ben ik het met je eens Carola :D
ik kan echt niet wachten tot ik het boek helemaal kan gaan lezen.

Zo blij en trots op mijn vriendinnetje :)
[o]

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 19:25

:')

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!
Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 19:35

Tucktuck schreef:
Op beide punten ben ik het met je eens Carola :D
ik kan echt niet wachten tot ik het boek helemaal kan gaan lezen.

Begrijp ik helemaal :))

Leo schreef:
:')

>;) :D


linoleum
Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 07:59

Naomi, helemaal eens met jouw spoiler van Serpent & Dove!

Carola, leuk dat jij ook Among The Beast and Briars heb besteld. Heb ik (uiteraard) ook nog over getwijfeld. Maar ik wacht even met nieuwe boeken kopen.

Leo, je maakt het ook wel extra spannend nu. Heel benieuwd wat dan zo bijzonder is dat je het hier geheim wil houden *wilde gedachten over dat je voor ons allemaal boeken hebt besteld :') *

Ik heb gisteren nog een paar hoofdstukken in Ninth House gelezen en het is spannend! Maar goede spanning. Later vandaag weer verder lezen, benieuwd wat er in de rest van het boek nog gaat gebeuren. Er is nog genoeg mogelijkheid om vanalles te laten gebeuren in elk geval.

I'm not weird, I'm limited edition :D

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 08:03

Haha geen geheim hoor :)) heb er nog nooit besteld dus spannend wanneer het komt.

Een van de drie is zwart en heel mooi. Alle drie zijn jeugdsentiment :))


Gister heel fijn verder gelezen in Tower of Dawn. Het leest heerlijk weg en ik zit er weer helemaal in.

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!
Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 08:13

Ninth house klinkt goed linoleum! En wachten ivm een mogelijke sale? :D
Among the briars geeft me een klein beetje een Onproofed gevoel, ben heel benieuwd naar dat boek.
Gisteravond laat Dating makes perfect besteld. De ebook begon goed dus ik dacht, die wil ik in de kast :))

Leuk dat het jeugdsentiment boeken zijn Leo! Fijn dat Tower of dawn fijn weg leest.

LWDaisy
Berichten: 4771
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 09:13

Ik heb gisteren De Rozentuin - Corina Bomann uitgelezen. Mooi verhaal, maar blij dat hij uit is. Ik ben een beetje meer gaan opletten aan wat ik als lichtjes storend ervoer - de herhaling van woorden :+

Meteen in Winterhart - L.ulu Taylor begonnen - ik hou echt van L.ulu Taylor, ik ben altijd meteen mee in haar boeken, en ben dus ook al een heel stuk opgeschoten. Heel grote fan van haar boeken! Zeker in deze grauwe periode, daar passen haar boeken echt bij <3

[ img ]

Ik was wel een beetje droevig, omdat het het laatste boek was van haar dat ik nog niet gelezen had.
Kijk ik net even op Bol - op 3/11 verschijnt haar nieuwe, lucky me :D

Dat brengt de reading challenge op het volgende:
[ img ]

Benieuwd of ik er ga geraken, dit jaar! Hoe schiet het bij jullie op?

Life with Daisy ღ Al 10 jaar mijn Valentijn!
En dan.. Het laatste eerbetoon.. Rust zacht, mijn liefste Daisy..
Fueled by caffeine - sarcasm - inappropiate thoughts.
Gids te Fort van Breendonk - voor een rondleiding, pm me!

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!
Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 11:58

Leuk dat haar nieuwe boek over een paar weken al uitkomt, kun je dan gelijk verder lezen :)

Hier net bericht gekregen dat Amazon Among the briars aankomende vrijdag gaat bezorgen, helemaal happy :D

linoleum
Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 17:27

Carola, wachten op sale is wel een goede. Staan nog genoeg boeken op mijn soon to buy list. Dus als daarvan nog boeken in de sale gaan, weet ik het wel.
Bericht dat boeken onderweg zijn is altijd fijn *\o/*

LWDaisy, lekker bezig met lezen! Ik ken banketstaaf Taylor haar boeken niet, en als ik eronder lees thriller gaat dat ook niet veranderen :') Maar wel fijn als je dan ziet dat er snel weer een nieuw boek uitkomt van haar!

Ik heb vanmiddag in mijn lunchpauze Ninth House uitgelezen. Dat einde had ik echt niet zien aankomen! Voelt wel als een af verhaal, met toch de mogelijkheid voor een vervolg (die ook gaat komen). Vond het echt een heerlijk boek en ontzettend genoten van hoe Leigh Bardugo schrijft. Ik heb het boek vijf sterren gegeven. Niet perse om het verhaal zelf, maar vooral ook om hoe fijn, rauw en volwassen veel is uitgewerkt.

Ook zonet nog uurtje gezeten om een heel stuk in Mythos te lezen. Ben inmiddels op 1/3e van het boek. Het boek is erg interessant en Stephen Fry heeft het leuk geschreven met regelmatig een grapje tussendoor. Heel bijzonder en mooi om te lezen hoeveel invloed de Griekse mythologie heeft op ons hedendaagse leven en taal.

Nu ga ik nog even heerlijk uurtje op de bank met A Kingdom of Flesh and Fire voor ik straks naar de sportmasseur en sportschool moet.

I'm not weird, I'm limited edition :D

LWDaisy
Berichten: 4771
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 17:36

linoleum schreef:
Carola, wachten op sale is wel een goede. Staan nog genoeg boeken op mijn soon to buy list. Dus als daarvan nog boeken in de sale gaan, weet ik het wel.
Bericht dat boeken onderweg zijn is altijd fijn *\o/*

LWDaisy, lekker bezig met lezen! Ik ken banketstaaf Taylor haar boeken niet, en als ik eronder lees thriller gaat dat ook niet veranderen :') Maar wel fijn als je dan ziet dat er snel weer een nieuw boek uitkomt van haar!

Ik heb vanmiddag in mijn lunchpauze Ninth House uitgelezen. Dat einde had ik echt niet zien aankomen! Voelt wel als een af verhaal, met toch de mogelijkheid voor een vervolg (die ook gaat komen). Vond het echt een heerlijk boek en ontzettend genoten van hoe Leigh Bardugo schrijft. Ik heb het boek vijf sterren gegeven. Niet perse om het verhaal zelf, maar vooral ook om hoe fijn, rauw en volwassen veel is uitgewerkt.

Ook zonet nog uurtje gezeten om een heel stuk in Mythos te lezen. Ben inmiddels op 1/3e van het boek. Het boek is erg interessant en Stephen Fry heeft het leuk geschreven met regelmatig een grapje tussendoor. Heel bijzonder en mooi om te lezen hoeveel invloed de Griekse mythologie heeft op ons hedendaagse leven en taal.

Nu ga ik nog even heerlijk uurtje op de bank met A Kingdom of Flesh and Fire voor ik straks naar de sportmasseur en sportschool moet.


Ik ben zelf absoluuuut geen thiller-mens, in mijn ogen omschrijven ze L. Taylor's boeken daar echt super fout mee :') Mocht je ooit de kans hebben, zou ik het zeker doen, ik kan ze echt aanraden!

Life with Daisy ღ Al 10 jaar mijn Valentijn!
En dan.. Het laatste eerbetoon.. Rust zacht, mijn liefste Daisy..
Fueled by caffeine - sarcasm - inappropiate thoughts.
Gids te Fort van Breendonk - voor een rondleiding, pm me!

Tiggs
Berichten: 7522
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 12:29

Ik heb het nieuwe boek van Bridget Collins een tijdje geleden gepre-orderd. Blijkt ie nu 4 euro goedkoper. Bestelling geannuleerd en opnieuw geplaatst dus.

Ik ben nu Grid aan het lezen, heel bijzondere thriller met wat Blake Crouchachtige elementen erin.

Welkom in het Dunning-Krugerpark!

linoleum
Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 13:05

Groot gelijk Tiggs!

Ik ben de hele ochtend al aan lezen/studeren in een boek over financiële markten en beleggingen. Nu maar even pauze met Netflix en niet met een boek zoals ik normaal tijdens werk doe. Zo weer verder :Z

I'm not weird, I'm limited edition :D

Tiggs
Berichten: 7522
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 13:19

Ik heb een vrije dag en heb nog niks gedaan... Terwijl mijn huis op zich wat aandacht kan gebruiken en ik eigenlijk toch even iets aan m'n werk moet doen.

Welkom in het Dunning-Krugerpark!

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 13:55

O jaaaa, The Betrayals! Die komt er als het goed is binnenkort hier ook aan. Ik had de editie bij Waterstones besteld, met gekleurde randen en volgens mij ook gesigneerd. Erg benieuwd naar! Maar snap je dat je 'm annuleert en opnieuw bestelt als-ie ineens zo veel scheelt.

Vandaag is mn nieuwe HP op werk bezorgd, even wachten tot collega 'm af is komen gooien. Ben er zo benieuwd naar! Zit volgens mij echt zo'n brief in enzo, is iig van MinaLina.

Ik ook hoor Tiggs _O-. Word wakker - als ik eindelijk even heb geslapen- sleep mezelf naar douche, hink naar bank en zit vervolgens de hele dag :'). Oh, of ik slaap. Of ik lees :').

♥ Rewrite the Stars ♥

V_Naomi
Berichten: 597
Geregistreerd: 19-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 15:23

Yv_ schreef:
O jaaaa, The Betrayals! Die komt er als het goed is binnenkort hier ook aan. Ik had de editie bij Waterstones besteld, met gekleurde randen en volgens mij ook gesigneerd. Erg benieuwd naar! Maar snap je dat je 'm annuleert en opnieuw bestelt als-ie ineens zo veel scheelt.

Vandaag is mn nieuwe HP op werk bezorgd, even wachten tot collega 'm af is komen gooien. Ben er zo benieuwd naar! Zit volgens mij echt zo'n brief in enzo, is iig van MinaLina.

Ik ook hoor Tiggs _O-. Word wakker - als ik eindelijk even heb geslapen- sleep mezelf naar douche, hink naar bank en zit vervolgens de hele dag :'). Oh, of ik slaap. Of ik lees :').



Haha zo herkenbaar :')

Die HP versie zag ik onlangs ook passeren, denk dat ik m bij de volgende bestelling ook erbij ga doen :D en the betrayals zit ik echt al zoooo lang op te wachten, hopelijk is ie net zo mooi als the binding <3

Bambi1995
Berichten: 3147
Geregistreerd: 16-10-11

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 15:47

Ik vraag me af, gebruikt iemand ook een bril voor lezen? niet omdat je het niet kan lezen maar omdat je ogen heel moe worden en je dan hoofdpijn krijgt.

Mon Amie *16-01-1993 † 16-11-2018

Neem een kijkje op mijn blog: Van mier tot olifant. Allerlei leuke dierenweetjes
https://vanmiertotolifant.blogspot.com/

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!
Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 15:50

Even wat anders lezen dan een boek is ook erg fijn. Zelfde als even helemaal niks doen :j

Ik zag iets over een nieuwe HP langskomen? Vertel! :D

Op die manier begon ik aan een bril Bambi, komt heel vaak voor.

Hier druk bezig met dozen overbrengen. Uiteraard eerst boeken, iets met prioriteiten :))

Vanavond komen 2 boeken binnen waar ik erg naar uit kijk in plaats van vrijdag, helemaal happy dus!

linoleum
Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 15:52

Ik gebruik voor lezen zelf geen bril, maar tijdens werk achter pc wel. Het helpt mij zeker tegen vermoeidheid en hoofdpijn. Dus zou het gewoon eens proberen!

I'm not weird, I'm limited edition :D

V_Naomi
Berichten: 597
Geregistreerd: 19-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 17:29


Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 17:40

Wat een gave versie!
Ikhet denk ik maar bij m'n geïllustreerde versies door Jim Kay, daarvan hoop ik de serie nog compleet te maken. Naast m'n Engelse en Nederlandse versies.

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!
Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 17:53

Die is gaaf inderdaad!

Zag ik net een pakketje via de brievenbus bezorgd dus ik dacht hè, dat is een ander verpakking.
Blijk ik dit gratis te hebben ontvangen, vorige week aangevraagd en helemaal gegeten;
[ img ]

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 17:57

Die inderdaad, maar ik moet zeggen dat de plaatjes het boek echt geen recht doen. Het heeft echt van die bladzijdes waarmee je iets kan. Zo zit de brief aan Harry erin, daar kun je dus echt de enveloppe openvouwen en de brief uitvouwen en lezen, maar ook heb je de verstopte wegisweg. Een normaal uitziend rijtje huizen klap je open om daar de wegisweg te vinden. Het is écht heel erg gaaf en totaal anders dan de illustrateds van Jim Kay. Die heb ik ook en daardoor twijfelde of ik deze ook wel wilde, maar vind die van Jim Kay vooral mooi voor de platen, vind ze niet fijn lezen omdat ze zo zwaar zijn. Dit is gewoon een handformaatje, dus die zal ik toch sneller oppakken. Ben er echt heel blij mee <3.

Hier zie je bijv hoe die brief in elkaar zit: https://www.wizardingworld.com/news/sch ... e-minalima

♥ Rewrite the Stars ♥


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: gerlindie, Niniane en 35 bezoekers