Doctor Who

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Indy_Mouse_9
Berichten: 2116
Geregistreerd: 04-11-09
Woonplaats: Enschede

Re: Doctor Who

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 14:39

Ik ben er ook bij!
We hebben de laatste aflevering nog niet gezien, maar de twee eerste was ik plezierig verrast met de nieuwe Doctor. Ze voelt nog niet helemaal Doctor voor mij, maar is in ieder geval wel prettig om naar te kijken. Capaldi vond ik toch een beetje meh...

Tennant is ook mijn Doctor <3 Hoewel ik ook erg aan hem heb moeten wennen de eerste afleveringen!

Ik vond Moffat trouwens wel fijn. De hele Silence storyarc, de Weeping Angels... Brr! Een heleboel wat mij betreft iconische afleveringen zijn van hem.


Indy_Mouse_9
Berichten: 2116
Geregistreerd: 04-11-09
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 21:39

Ik dacht van de week nog, ‘ik zat toch ook in een Doctor Who topic?’ En hier zijn jullie weer :)

Ik vind Jodie leuk als the Doctor, minder storend als ik had verwacht. De verhalen inderdaad een beetje mwah. Zo ook de special, hoewel deel twee wat interessanter was dan het eerste.
Ik mis toch een grote verhaallijn. Wat dat betreft is de arc met de Silence nog steeds mijn favoriet.

Spoiler:
Maar hopelijk komt er nu weer meer lijn in! Hoewel we een paar jaar geleden ook de belofte van de terugkeer naar Gallifrey hadden en daar echt helemaal niets mee is gedaan.

The timeless child, is daar ooit eerder naar gerefereerd? Het klinkt bekend maar ik kan het niet plaatsen.


Indy_Mouse_9
Berichten: 2116
Geregistreerd: 04-11-09
Woonplaats: Enschede

Re: Doctor Who

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 12:18

:j Het ziekenhuis waar Martha werkte word naar de maan getransporteerd.

Indy_Mouse_9
Berichten: 2116
Geregistreerd: 04-11-09
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 21:51

:') totaal vergeten wanneer het nou echt uitgezonden word. Wij nemen het op en kijken ergens gedurende de week terug.

Over 12x06 trouwens:
Spoiler:
Weer zo’n aflevering met een boodschap, meh. Op zich het idee prima, maar dat de Doctor zich dan zo moet uitspreken, dat hoeft van mij toch echt niet.


Dallista, zit je in Engeland of gebruik je een VPN? Ik dacht dat je vanuit Elders geen toegang had tot de iPlayer.

Indy_Mouse_9
Berichten: 2116
Geregistreerd: 04-11-09
Woonplaats: Enschede

Re: Doctor Who

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 23:56

Mijn man had tijdens het opruimen van de media box ook alle opgenomen Doctors gewist (hij geeft de schuld aan ons kind), dus het koste enig gevloek voor we toch nog een online versie van vorige week terug kunnen kijken.

Ik ben benieuwd naar de laatste aflevering. Ik snap er even niks meer van :') (op een goed soort manier, dat wel)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 37 bezoekers