Doctor Who

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sabbientje
stokpaard connaisseur
Berichten: 4693
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Re: Doctor Who

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 15:17

Ik meld me als Whovian.

Van de week ook weer met chipjes op de bank klaar gezeten.



Sabbientje
stokpaard connaisseur
Berichten: 4693
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 17:42

KittyDylan schreef:
Ik ben hier enorm fan van Tennant maar Capaldi is toch stiekem mijn favorite Doctor (De Schotten :D )

Meer mensen die hier ook Good Omens gaan volgen op BBC? Heb hem al gezien maar nu op tv gaan we hem nog maar een keer kijken. Geen straf *\o/*

Wanneer komt het op TV? Want het lijkt mij een geweldige serie. Gaat dan gelijk in mijn opname lijst

Sabbientje
stokpaard connaisseur
Berichten: 4693
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 19:21

Piekosjj schreef:
Good Omens is al een paar maanden geleden uit gekomen via een internet streaming service :o GE-WEL-DIGE serie, echt een soort mix van supernatural, doctor who en een beetje sherlock. Met David <3

Weet ik. Maar heb geen streaming diensten. Kijk sowieso niet zo veel tv, want ben door de weeks nooit thuis in de avond.

Van de week de serie maar inplannen voor opname. Want wil hem wel graag zien.

Sabbientje
stokpaard connaisseur
Berichten: 4693
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 08:53

Indy_Mouse_9 schreef:
Mijn man had tijdens het opruimen van de media box ook alle opgenomen Doctors gewist (hij geeft de schuld aan ons kind), dus het koste enig gevloek voor we toch nog een online versie van vorige week terug kunnen kijken.

Ik ben benieuwd naar de laatste aflevering. Ik snap er even niks meer van :') (op een goed soort manier, dat wel)

Er gebeuren de laatste afleveringen zoveel tegelijk, dat ik hier en daar ook het spoor bijster ben/was.
Gisteren ook weer.
Vallen wel een hoop stukken op hun plaats, maar er blijven ook veel vragen over.

En dan ga je kijken wanneer de volgende aflevering komt. Dat word een special.
Een kerst/ nieuwjaarsspecial wel te verstaan. Moeten we nog zo lang wachten op meer antwoorden -O-
Ik heb meer Doctor nodig.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers