First Dates

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Peuk
Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

First Dates

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-20 21:12

Oké. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik First Dates zo leuk vind dat ik de behoefte heb om er met andere mensen over te praten. Het lijkt mij hilarisch om iedere avond te kijken wat er gezegd is over een nieuwe aflevering, dus ik hoop dat er meer fans zijn.

Ik heb me zelf ook opgegeven. *\o/* Ik ben namelijk al een keer uitgenodigd omdat vriendinnen mij hadden opgegeven, maar toen zat ik in de proefperiode van mijn nieuwe werk dus wilde ik nog geen vrij vragen (mijn date kon alleen overdag). Vet veel spijt van nu natuurlijk. Zijn er nog meer mensen die zich hebben opgegeven?

Ik ben benieuwd. _/-\o_

Each day's a gift, not a given right


Peuk
Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-20 20:33

Joepie dan verwacht ik morgen om half 8 ongezoute meningen. *\o/*


Nayomie schreef:
Hier ook fanatiek kijker! Ik vind het alleen zo jammer dat de meeste mensen direct een klik verwachten ipv nog eens proberen. Want sommige matches vind ik echt goed gemaakt. <3

Lijkt me wel awkward, wetende dat je hele gesprek gefilmd wordt en op tv komt. :')

Ja dat snap ik ook nooit zo.

Of mensen die niet nog een date willen omdat er geen vonk is. Ja duh, in die context kun je dat toch ook niet meteen verwachten.

Each day's a gift, not a given right

Peuk
Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-20 23:26

Shaggy09 schreef:
Jaaa first dates is zo heerlijk om te kijken.

Kennen jullie die date nog met die diva meid en die gast? Clint heet hij volgens mij. Dat dat meiske zei dat hij sochtends wel even een bakkie voor haar kon zetten als zij haar make up zit te doen. :')
Die vergeet ik echt nooit meer, wat een attitude.


https://fbwat.ch/1HxqHD5IrwgydzdB

Jep

Each day's a gift, not a given right

Peuk
Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-20 23:29

Ik vind de Nederlandse versie juist leuker door die pure Hollandse ongemakkelijkheid. :') Ik heb ook enorm genoten van Rens. Die guy die iedere keer een high five gaf en een vriendin had maar dat bleek een vent te zijn. _/-\o_

Each day's a gift, not a given right


Peuk
Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-20 22:04

Ik ben wel echt de slechtste topicstarter ooit want ik moet alles nog terug kijken. :') Maar gezien de reacties wordt het fun.

Each day's a gift, not a given right

Peuk
Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-20 08:59

Wat super leuk Africanlady!! Ik ben heel benieuwd naar je aflevering. Ik heb het ook weer gekeken. Ben weer helemaal into First Dates nu er weer Nederlandse afleveringen. *\o/*

Each day's a gift, not a given right

Peuk
Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-20 11:50

Ik heb toevallig volgende week een date met een jongen en die die heeft ook mee gedaan aan First Dates. Hij vertelde inderdaad ook dat hij midden in het gesprek van tafel werd gehaald met de vermelding dat ze te lang over hetzelfde onderwerp aan het praten waren. :Y) Uiteindelijk is hun aflevering ook niet uitgezonden.

En eerlijk, die Roland uit het artikel leek me alsnog wel een naar ventje. :(:)

Each day's a gift, not a given right


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Zapje en 4 bezoekers