Nog meer museum liefhebbers?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 20:43

senna21 schreef:
[VN] Mauritshuis komt met expositie van Britse paardenportrettist
Dit bericht mag hier natuurlijk wel worden gedeeld. Dus, hop, hop, hop... naar het Mauritshuis :+

Daar wil ik zeker heen!

:wave:

Leuk dat er een topic over musea is, ik heb een Museumkaart en ga regelmatig, maar niet zo vaak als ik zou willen.

Ik ga morgen toevallig naar die tentoonstelling in de Hermitage, ben benieuwd.

Ik ben onlangs ook naar de Suriname tentoonstelling in de Nieuwe Kerk geweest. Was interessant en mooi, een heel grote tentoonstelling, we waren wel een paar uur zoet.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 20:38

Storm schreef:
Vandaag in het Openluchtmuseum geweest. Bizar druk! Wel erg leuk! Zeker een aanrader met kinderen. Je kan er ook schaatsen en daar zitten geen extra kosten aan vast.

Is het Openluchtmuseum ook leuk voor volwassenen Storm? Of is het in de eerste plaats voor kinderen?

Ik vond de tentoonstelling Juwelen in de Hermitage heel mooi vandaag. Ook hier druk!

Nikass schreef:
Welke musea in omgeving Arnhem zijn een aanrader? Interesse ligt vooral bij historisch/natuur/dieren/realistische schilderkunst.

Ik ken alleen het Kröller-Müller museum in die omgeving. Niet echt jouw interesses, maar wel kunst in de natuur. Ik ben er twee keer geweest, maar nooit verder gekomen dan de beeldentuin. Zoveel te zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 22:22

Storm schreef:
Openluchtmuseum is zeker ook leuk voor volwassenen. Ik denk zelfs dat ik de volgende keer zonder kinderen ga. Er was zoveel te zien maar de kinderen wilden steeds verder lopen waardoor ik veel gemist heb.

Leuk, daar ga ik volgend jaar dan toch een keer heen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers