HNTM 2019 Vooruit kijken met Videoland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Art_ofLiving
Berichten: 344
Geregistreerd: 10-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 21:13

Fijn, een eigen topic!!! *\o/*

Movement schreef:
Ik vind het zelf ook zo raar dat Silke er steeds op af gerekend wordt terwijl ik haar de beste vind. Tijdens het shooten kwamen er super veel expressies naar voren en dan zie je de eind foto, heb je alsnog een suffe foto. Het is net alsof ze expres een minder mooie foto kiezen. :')


Dat dacht ik ook, zij was een van de weinigen die zoveel verschillende expressies gaf en professioneel leek te werken. Kan me niet voorstellen dat er geen betere foto bij heeft gezeten..

Amandavd schreef:
Ben benieuwd wat Sam gaat zeggen volgende week :D


Ja ik ook! Eerste wat je denkt: 'zou hij naar huis gaan uit eigen wil?' Maar kan ook heel goed dat het een andere, niet-dramatische mededeling is..

Trouwens over Maha's foto, de foto was mooi maar bijv. iemand anders (Sam?) kreeg commentaar dat zo'n lachende foto niet 'high fashion' was, toch? Die van Maha dan ook niet echt, ondanks dat ze een mooie lach heeft.

Wat vonden jullie trouwens van Famke als hulp & gastjurylid? Ze 'coachte' wel heel leuk, maar het is niet echt dat zij jarenlang modellenervaring heeft toch?

'
☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋


Art_ofLiving
Berichten: 344
Geregistreerd: 10-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 21:26

welmoed__ schreef:
Famke vind ik sowieso verschrikkelijk, dus ik zeg niks. :o :')


:D .

Ik snap trouwens niet dat Kim & Nigel nog blijven meedoen aan HNTM nu het niveau zo laag is, en 'influencers' als Anna en Famke als experts worden ingezet. Door Kim en Nigel heeft het programma nog enige waardigheid, maar hun naam hieraan verbinden doet op den duur toch ook afbreuk aan jezelf als merk? Ook omdat The Movement Models als modellenbureau op mij niet zo professioneel overkwam bij die castings. De modellen presenteerden zich belabberd slecht (eigen foto's en skills afkraken) en het bureau was wel 'erg onder de indruk van ze'.

'
☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋

Art_ofLiving
Berichten: 344
Geregistreerd: 10-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 20:20

Movement schreef:
Inderdaad erg jammer dat Sam weg is! Aan het einde toen Jahawir en Bibi als enige over waren, zag ik al dat Anna, Bibi's foto vast had. :')


Ja inderdaad, haha! Geen handig shot. Ik vond het wel een leuke aflevering, de foto's waren ook wel tof geworden (leuker dan vorige afleveringen in ieder geval). Ik snap Sam wel, alleen echt jammer dat hij besloot om er daarom uit te stappen.

Lijkt het maar zo of zijn die slaapkamers in het modellenhuis overbevolkt? Je ziet iedereen praktisch tegen elkaar aanliggen, of zouden ze zelf bedden hebben versleept? Zag er wel erg close uit.. :P

'
☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋

Art_ofLiving
Berichten: 344
Geregistreerd: 10-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 15:39

Eloya schreef:
denk dat de meeste ook wel blij zijn wie er de volgende aflevering uit gaat :P heb hem net vast gekeken.
Wel toffe shoot. ben het alleen zo vaak niet eens met de "beste foto" die dan word gekozen voor de modellen tijdens de eliminatie.. je ziet ze ook vaak denken van whut..ik kreeg toch veel beter commentaar daar dan dit resultaat laat zien.


Precies! net als hierboven blij met wie eruit gaat :)

Qua gekozen 'beste foto's' heb ik ook wel zo m'n twijfels. Ook omdat ze dan van de jury feedback krijgen terwijl die punten in de shoot gewoon goed gingen en ik dan denk: "maar daar hebben ze toch juist goede foto's van geschoten?!" Zeker bij Lenny en Marcus had ik dat, en bij Benjamin ook wel.

Ben wel heel benieuwd ook naar volgende week, er komt weer wat drama aan :D

'
☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋

Art_ofLiving
Berichten: 344
Geregistreerd: 10-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 16:19

Ik vind het ook jammer dat hij eruit is ja. Van mij hadden ze Benjamin naar huis mogen laten gaan, al was hij wat 'speelser', ik vind dat hij op elke foto hetzelfde gezicht heeft. Naar mijn idee is het meer z'n blauwe ogen en (geverfde) blonde haar wat mensen blijkbaar aantrekt, ik vind hem weinig uitstraling hebben. Maargoed, bij de go sees waren ze wel weg van hem (één van die designers in ieder geval).

Die 2 mannelijke designers waren wel creeps zeg, kan me voorstellen dat het een rare sfeer was. :(:)

'
☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋

Art_ofLiving
Berichten: 344
Geregistreerd: 10-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 21:02

jojoleinee schreef:
Wat dacht je dan van je kleren uit doen op de set..


Ja dat vond ik wel heel onprofessioneel inderdaad.. 8)7

Ben wel benieuwd wat ze volgende week moeten doen, hopelijk weer een 'zwaardere' shoot. Hoop dat nu de finale nadert ze toch wel even flink aan de slag moeten.

'
☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋

Art_ofLiving
Berichten: 344
Geregistreerd: 10-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 15:42

welmoed__ schreef:
Ja, dat moet ik ook toegeven. Was nooit zo'n fan van Benjamin, maar hij is meer gegroeid dan Lenny.

Krijg beetje het gevoel dat ze 2 jongens en 2 meisjes moesten houden voor de finale...


Dat gevoel had ik ook ja..

Trouwens, bij 14:15 zegt Jay “Bibi Hadid” ipv Bella Hadid. Nog meer bij wie dat opviel? :p

'
☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋

Art_ofLiving
Berichten: 344
Geregistreerd: 10-06-14

Re: HNTM 2019 Vooruit kijken met Videoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 22:17

Haha ja dat was inderdaad heel nep.. net als die shots met tandenpoetsen/gezichtsmaskers altijd.

'
☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋

Art_ofLiving
Berichten: 344
Geregistreerd: 10-06-14

Re: HNTM 2019 Vooruit kijken met Videoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 22:30

Volgens mij zaten er vorig jaar 2 weken tussen de laatste normale aflevering en de finale, of zit ik er naast? Ik had daarom niets verwacht totdat ik een nieuwe aflevering zag klaarstaan..

Maar heel eerlijk, ik heb m uitgezet na 2 minuten. Klikte even door maar het was teveel gepraat en herhaling :+

'
☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋


Art_ofLiving
Berichten: 344
Geregistreerd: 10-06-14

Re: HNTM 2019 Vooruit kijken met Videoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 12:21

En.. nog een uitmelk aflevering: Hollands Next Make Over.. waarbij vrienden en straks fans een make-over krijgen bij Elle. Wel beter dan de terugblik/praat afleveringen, maar ik wacht nog steeds op die finale!

'
☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋

Art_ofLiving
Berichten: 344
Geregistreerd: 10-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 09:48

brokjes schreef:
het is een apart programma


Klopt! Bij mij stond hij ook onder HNTM als 'spin off' aflevering, maar diezelfde aflevering stond ook onder de titel "Hollands Next Make Over".

'
☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers