De beste zangers 2019

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

secricible
Berichten: 25693
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 22:39

Ik vond deze aflevering echt prachtig. Vooral henk en samantha.

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse


secricible
Berichten: 25693
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: De beste zangers 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 20:00

Ik was ook verrast, kende floor alleen van AF. Ben met Anette volledig afgekickt, maar heb vandaag weer heerlijk getraind op nightwish in de sportschool :D

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse

secricible
Berichten: 25693
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: De beste zangers 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 20:48

Ja had ik al gezien. Maar wordt niet blij van concerten, trek die drukte niet :n

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse

secricible
Berichten: 25693
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 18:18

Anoniem schreef:
Bij Ziggo kun je daar wel redelijk uit blijven hoor vind ik persoonlijk. Zitplaatsen nemen, Ziggo heeft eigenlijk géén slechte plaatsen, niet te vroeg naar binnen, niet te snel of juist heel snel naar buiten en je hebt niet echt de massa om je heen. Maar dat is mijn mening na 7 x Ziggo.


xSagan schreef:
Zat ook te kijken, fan van Nightwish en Floor, dus dan is zo’n avond altijd welkom natuurlijk!
Ik zat heerlijk te genieten.:)

@secricible, ik hou ook niet van mensenmassa’s, maar zitplaatsen zijn inderdaad de uitkomst. Ik skip regelmatig ook voorprogramma’s zodat ik een rustige trein heb en het lopen er naar toe ook niet zo druk is. Helpt hier enorm.
Ziggo domen heeft ook een hal waarin je je terug kan trekken en als het echt niet gaat, een EHBO ruimte waar het rustig is. Weet ik helaas uit eigen ervaring, maar van elke ervaring leren we, denk ik dan maar.

Ik zat btw al te denken dat ze dat nummer van samantha samen uit gingen voeren dan, Floor in Engels, zij in Nederlands. XD
Maar liever alleen maar Nightwish.^^



Exitium schreef:
Ik merk het qua drukte alleen voor en na het concert, tijdens heb ik echt totaal niets in de gaten wat dat betreft :+ Ben ook wel een concertganger wat dat betreft, heb er dit jaar in totaal 13 en voor volgend jaar staan de eerste twee ook al vast :')


Nou, ga het dan toch maar proberen :D

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse

secricible
Berichten: 25693
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: De beste zangers 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 10:46

Ik zit er nog middenin. Kapitein vond ik wel lekker vrolijk, maar meer niet.
Vivo per lei vond ik echt super.
Tine turner vond ik echt heeeeelemaal niks.
En nu bij Emma en Rolf, die vind ik wel heel leuk!

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse

secricible
Berichten: 25693
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: De beste zangers 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 11:08

Oke,doei <3 nu extra blij dat ik me heb laten overhalen naar de ziggo dome te gaan. Wowzers

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse

secricible
Berichten: 25693
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: De beste zangers 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 09:47

ik betwijfel echt of ze dat gaat doen. Wat ze zelf al zegt, ze is ondertussen ook bezig met een wereldtour, haar leven staat niet ineens stil omdat Nederland haar nu "ontdekt" heeft.
Overigens vind ik dat laatste ook nog wel meevallen, ik heb nog geen enkel nummer van nightwish op de radio gehoord. Ze hebben Floor ontdekt, als in dat ik op radio 2 nu af en toe "winner" van haar hoor, maar daarmee is metal nog niet op de kaart, en ik begreep dat dat juist was waar ze op had gehoopt.

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse

secricible
Berichten: 25693
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: De beste zangers 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 17:43

Maar de vraag is of het smaak is, of dat we er gewoon niet bekend mee zijn. Zouden scandinaven echt zo’n andere smaak hebben dan nederlanders?

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse

secricible
Berichten: 25693
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 09:56

Aprella schreef:
Metal wordt in Finland gewoon op de radio gedraaid. Misschien niet alle soorten metal, maar toen ik in Finland op vakantie was, hadden wij 's ochtends de radio op in de studio die wij huurden. Zo hebben we HIM, Nightwish en andere gehoord maar ook de 'standaard' muziek die je overal op de radio hoort.
Ik heb gewoon het gevoel dat nood Europeanen (want Finnen zijn geen Scandinaviërs) op het gebied van muziek meer open-minded zijn Belgen en Nederlanders. Ik kan fout zijn, maar dat is toch de indruk die ik kreeg.


Maar dat is precies wat ik bedoel.
Houden finnen meer van metal omdat het meer op de radio is (mensen komen er veel meer mee in aanraking), of is het meer op de radio omdat finnen er van houden?
Ik denk dus zelf dat eerste, ik denk echt dat muzieksmaak ook deels aangeleerd is.

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse

secricible
Berichten: 25693
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 11:19

ik zeg ook deels ;)
Maar ik denk wel dat als een groter publiek met (in dit geval) symfonische metal in aanraking zou komen er ook meer liefhebbers van zouden komen. Een groot deel omdat ze het simpelweg niet kennen, en een deel omdat ze het daardoor vaker hoorden en het daardoor mooier zouden vinden.

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse

secricible
Berichten: 25693
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: De beste zangers 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 19:20

Nee, over over hoe het kan dat een zangeres die zo groot is in verschillende landen in haar thuisland zo onontdekt kan zijn. Het programma is afgelopen dus daar is niet veel meer over te zeggen...

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 bezoekers