[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 17:40

Ik ben dus After aan het lezen. Wist niet dat het Fifty Shades of Grey was voor jongeren. _O- Maar ik ben er van aan het genieten. Lekker hersenloos boekje!

Second to the right, and straight on till morning


Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 18:32

Haha ja ben ook door de trailer het boek gaan lezen. _O- Ik dacht dat het gewoon een normale roman was maar nee. In elk hoofdstuk komt seks voor. _O-

Second to the right, and straight on till morning

Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 19:09

Die andere buddyread gaat tot midden maart volgens mij... Ik zou wachten totdat die andere klaar is, toch? Anders ben je twee boeken door elkaar aan het lezen.

Second to the right, and straight on till morning

Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 19:11

cursebreaker schreef:
Het mannelijke personage is gebaseerd op Harry Stiles. Dit was oorspronkelijk een fanfic verhaal op wattpad.

Hoor er gemengde dingen over maar denk dat dit iets teveel drama is voor mij. Volgens mij gaan ze echt constant heen en weer met de drama als ik vriendinnen moet geloven. Soms vind ik dat leuk, maar too much hoeft voor mij ook niet hahaa

Al vond ik starcrossed van leisa rayven wel weer geweldig terwijl die vol drama zit, dus misschien dat ik deze nog wel eens kans geef in de toekomst haha.

Benieuwd wat je ervan vind als je klaar bent ermee.


Nu is heel mijn beeld over het mannelijke hoofdpersonage verpest. :') Ik heb iets te veel fantasy gelezen dus zo'n hersenloze drama vind ik nu fantastisch. :+

Second to the right, and straight on till morning

Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 18:03

Ice Like Fire is binnen! Tweedehands boek van Amazon maar kon net zo goed nieuw zijn :+ :

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Dit is sowieso mijn favoriete verkoper op Amazon aangezien ik hier maar 3,50 voor heb betaald. *D

Second to the right, and straight on till morning

Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 09:37

Ik heb al een tijdje niet gelezen vanwege de drukte... Maar ik heb gisteren eindelijk After uitgelezen. De eerste 100 pagina's zijn wel vermakelijk. Maar daarna merk je dat alles in zo'n loop blijft hangen het hele boek lang. Er zit ook niet echt een verhaal in. En op het einde was ik het gewoon zat. Ben blij dat ik het uit heb... Ga absoluut de rest van de boeken niet lezen. :+

Nu kan ik weer verder aan King Of Scars. :D

Second to the right, and straight on till morning

Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 09:35

Ik ben een paar maanden weggeweest omdat geen enkele boek mijn aandacht trok. Vorige week was ik naar de boekenwinkel geweest in Porto waar JK Rowling vaak inspiratie op haalde voor het schrijven van de Harry Potter boeken en ik kon het dus niet laten om daar een HP boek te kopen.

[ img ]

En nu heb ik het weer te pakken. :D Ben begonnen aan Ice Like Fire.

Second to the right, and straight on till morning

Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 10:14

@cursebreaker dankjewel! Het boek is tot nu toe mehhh. Ben op pagina 130 en er is nog bijna helemaal niks gebeurd. Dus dan mij mag er wel es vaart achter. :))

@Djilna Het was vooral druk met chinezen. Maar ligt er ook aan in welke periode je gaat. Mijn ouders waren toen in december gegaan en toen waren er 5 mensen binnen. :P

Second to the right, and straight on till morning

Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 12:15

Heeft iemand deze al besteld?

[ img ]

Ik heb het net besteld, puur vanwege de cover. :+ Ik ben echt iemand die eerst kijkt naar de cover en daarna naar het verhaal. Maar in dit geval heb ik niet eens naar het verhaal gekeken. := Ik voel me zo slecht. :')

Second to the right, and straight on till morning

Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 10:44

Djilna schreef:
Ging die zo hard joh? Zonde dat je hem dan bent misgelopen.

Hier gisteren 4 2e hands boeken via Amazon binnen gekregen waarvan 2 (uit een serie) echt niet in de staat zijn die de verkoper had gezegd. Ze werden verkocht als zeer goed, nou 1 is zelfs amper acceptabel. Vandaag de verkoper maar even mailen. Een 3e boek via die verkoper was dan weer prima en was onder dezelfde omschrijving verkocht. Dus of ze hebben mij per ongeluk 2 verkeerde exemplaren gestuurd, want ze hadden meer opties, maar die stonden idd als minder goede staat.

Ik zag dat Carola Honeymooners 2 sterren heeft gegeven :oo Ben benieuwd waarom! Hij ligt hier ook tussen mijn nieuwe aanwinsten.


Ik koop alleen tweedehands op Amazon van worldofbooksde, die kwaliteit is echt altijd top! Heb inmiddels al meer dan 30 boeken van hen en sommige zijn gewoon gesigneerd zelfs. :j

Heb 1 keer een andere verkoper geprobeerd... Nooit meer.

Second to the right, and straight on till morning

Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 12:17

Aaah ja paperbacks koop ik dus nooooit tweedehands. Zal daar misschien aan liggen! Heb altijd hardbacks besteld.

Ik heb deze foto's al eens laten zien... Maar zo worden de hard backs bij mij altijd aangeleverd. En daar betaal je 3 a 4 euro voor. :=

[ img ]
[ img ]

Second to the right, and straight on till morning


Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 16:01

Geld terug geven gaan ze echt niet moeilijk over doen. Geen zorgen over maken. :) Die andere verkoper hoefde niet eens foto's te zien van het vieze boek dat ik had gekregen. Die stortte direct het geld terug.

Second to the right, and straight on till morning

Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:12

Zijn ze nieuw niet ergens goedkoop te krijgen? Paperbacks krijg je normaal toch wel rond de €7 op bookdepo?

Second to the right, and straight on till morning

Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 13:05

Aii Yv... Doe lekker rustig aan... :(:)

Second to the right, and straight on till morning

Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:32

Ik vond dat zo'n cliché verhaal. Echt zo'n typische YA boek. Nooit iets kunnen onthouden totdat ze een kus krijgt van een jongen. :z

Second to the right, and straight on till morning

Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 19:12

YESSSSSSS! *\%/*

Oke een vierde boek van die serie hoefde niet maar ben toch nieuwsgierig naar wat ze gaat schrijven. Door haar ben ik lezen leuk gaan vinden want voorheen las ik niks anders dan Harry Potter keer op keer opnieuw. :+ Er ging toen een wereld open zeg maar.

Second to the right, and straight on till morning

Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 12:19

Hoe vind je beyond a darkened shore Leys? Deze staat ook al een tijdje in de kast maar op een of andere manier lijkt het mij zo'n mehhhh boek.

Second to the right, and straight on till morning

Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 10:38

petitparis schreef:
OMG My Lovely wife is echt ziek. Ik vroeg me zelfs bijna af waarom ik een voorkeur heb voor psychologische thrillers...


Klinkt goed. :D
Nu ben ik nieuwsgierig. _O-

Second to the right, and straight on till morning

Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 12:13

Ik vond het boek wel erg goed van Gone Girl! Film heb ik nooit gezien. Sharp Objects is ook een goede. :j

Second to the right, and straight on till morning

Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 21:08

Ik heb The Kingdom uit van Jess Rothenberg. Gaat over een soort duistere Disneyland, met 7 perfecte 'prinsessen' die geprogrammeerd zijn en eentje daarvan verdenken ze van moord.

Ik vond het wel een vermakelijk boek, alleen het einde vond ik wat teleurstellend. Maar het leest heel makkelijk weg! Je switched tussen het verhaal en een interview van 1 jaar later. Opzet van het boek vond ik ook leuk. Ze hebben er ook echte foto's in. :)

Second to the right, and straight on till morning

Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 21:25

Ik geloof wel dat het een boek is dat je of leuk vind, of echt totaaaal niet. :P

Denk dat ik morgen ga beginnen aan The Testing of het tweede boek van The Young Elites van Marie Lu. Eerste boek vond ik namelijk erg leuk! Maar tweede boeken in een serie van 3 vertrouw ik nooit. _O-

Second to the right, and straight on till morning

Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:00

Annetje schreef:
Hier begonnen in Harry Potter 3. Deel 1 vond ik echt stom, maar deel 2 was leuk en spannend. Harry ging ook al veel meer voor me leven. Benieuwd naar deel 3 dus. Helaas nu wel weer aan het werk, dus minder tijd om te lezen.


Het eerste deel is het mooiste deel. <3 Maar dat komt omdat ik dit boek letterlijk kapot heb gelezen als kind.

Second to the right, and straight on till morning

Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 18:50

Hikarii schreef:
Hi allen!

Ik ben van plan de HP boeken te kopen (engels). Heb ze allemaal al meerdere keren gelezen, maar wil nu m'n eigen setje wel hebben.

ik zit alleen te twijfelen tussen deze twee paperback sets deze of deze
Weet iemand of het enige verschil de covers zijn of dat er verder nog verschil zit kwa lettertype etc?


Eerste! Ik heb daar een van in hardcover en vind het erg mooi. <3

Ondertussen lees ik totaal niet (even geen behoefte aan) maar ik blijf wel boeken op zoeken om te kopen. :+

Second to the right, and straight on till morning

Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 09:00

Ik heb A Darker Shade of Magic gekocht. Damn, wat is die duur zeg de hardcover versie! Toen die net uit kwam was het al duur maar dacht dat het wel zou zakken, niet dus. :+

Ik heb ook het eerste Harry Potter boek gekocht de geïllustreerde versie! <3

Second to the right, and straight on till morning

Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 11:34

Ja, ik heb het eerste boek gelezen en vond het fantastisch. <3 Dus daarna wou ik het in hardcopy hebben.

Second to the right, and straight on till morning


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: LiDi en 31 bezoekers