Iphone vergrendelscherm

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Iphone vergrendelscherm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 10:52

Voor mijn werk heb ik een Iphone en als deze naast me ligt is het scherm altijd zwart, ik zie dus bijvoorbeeld niet of ik gebeld ben of berichten heb. Ik zie dit pas als ik de telefoon oppak of aantik. Omdat ik dat vaak vergeet kan ik maar zo pas uren later zien dat iemand me gebeld heeft :') Dit gaat dus om oproepen die ik heb gemist als ik even van mijn plaats ben geweest.

Ik heb prive een Samsung en daarvan zie ik altijd de tijd en daaronder icoontjes van eventuele gemiste oproepen en andere meldingen. Ik kan dus alleen op de Iphone niet vinden of ik dit ook zo kan laten weergeven.

Dus kan ik op de Iphone ook instellen dat ik meldingen altijd zie, ook als de telefoon gewoon voor me ligt en op zwart staat?


Divers
Berichten: 1060
Geregistreerd: 27-06-18

Re: Iphone vergrendelscherm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 11:01

Van wat me bijstaat is dat alleen bij iPhone 14 en hoger mogelijk

Dan maak ik maar zin.

Vanillia
Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Re: Iphone vergrendelscherm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 11:04

Alleen met de iPhone 14 Pro of iPhone 14 Pro Max kan dat.

Dorus
Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 11:11

Alleen bij de 14 pro zelfs. Ik heb onderstaande stappen gevolgd op mijn 14 en daar krijg ik de optie niet beschikbaar.

https://support.apple.com/nl-nl/HT21343 ... 20of%20uit.

Ik denk dat je jezelf moet aanwennen om zodra je terug komt op je plaats of wanneer je uit een meeting komt of een taak hebt afgerond je even je scherm aantikt om te zien of er iets nieuws binnen is gekomen.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter
Berichten: 15906
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 11:15

Ik heb het bij mijn Pro Max uitgezet. Niemand hoeft te zien wat ik ontvang. Maar waar ik ga is mijn telefoon ook en mijn horloge trilt.
Laatst bijgewerkt door janderegelaa op 05-06-23 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 11:18

janderegelaa schreef:
Ik heb het bij mijn Pro Max uitgezet. Niemand hoeft te zien wat ik ontvang.


:roll: Hoe is dit relevant voor mijn vraag?

@de rest, helaas heb ik een 12 volgens mij. De optie altijd aan heb ik idd niet bij de instellingen staan. Dan idd aanwennen het scherm aan te tikken als ik terug op mijn plek kom :+

Divers
Berichten: 1060
Geregistreerd: 27-06-18

Re: Iphone vergrendelscherm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 16:35

Wellicht een Apple watch kopen, dan zie je de berichten ook als je geen telefoon in de buurt hebt. Kan je ook gesprekken mee aannemen.

Dan maak ik maar zin.

Roosje01
Berichten: 10721
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 17:33

Ik heb al jaren iphones maar ik zie berichtjes wel gewoon verschijnen van app meldingen en whatsapp berichtjes. Alleen wel maar voor een paar seconden daarna weer zwart. Ik weet dat je per app kan instellen welke meldingen je wilt krijgen. Dan kan je aanvinken dat je ze op je lockscreen wilt zien. Gewoon bij settings naar beneden scrollen tot je de desbetreffende app tegen komt dan kies je notificaties en kun je het instellen.

Roosje01 laat door hilariteit de tranen vloeien :') [o] *pum*
[OV] [PG]Gezocht solana

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 19:04

Roosje01 schreef:
Ik heb al jaren iphones maar ik zie berichtjes wel gewoon verschijnen van app meldingen en whatsapp berichtjes. Alleen wel maar voor een paar seconden daarna weer zwart. Ik weet dat je per app kan instellen welke meldingen je wilt krijgen. Dan kan je aanvinken dat je ze op je lockscreen wilt zien. Gewoon bij settings naar beneden scrollen tot je de desbetreffende app tegen komt dan kies je notificaties en kun je het instellen.


Ja klopt, maar het gaat juist om de meldingen die ik mis als ik van mijn plek ben..

En ik ga voor een zakelijke telefoon natuurlijk geen apple watch kopen he.. :')

Roosje01
Berichten: 10721
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Iphone vergrendelscherm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 19:38

Anders gewoon de trill functie aan laten dan trilt hij ook. En als je terugkomt op je plaats gewoon even kijken of je niks gemist hebt of je foon meenemen.

Roosje01 laat door hilariteit de tranen vloeien :') [o] *pum*
[OV] [PG]Gezocht solana

ElfBeau_067
Berichten: 1990
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 19:41

Relaxed schreef:
Voor mijn werk heb ik een Iphone en als deze naast me ligt is het scherm altijd zwart, ik zie dus bijvoorbeeld niet of ik gebeld ben of berichten heb. Ik zie dit pas als ik de telefoon oppak of aantik. Omdat ik dat vaak vergeet kan ik maar zo pas uren later zien dat iemand me gebeld heeft :') Dit gaat dus om oproepen die ik heb gemist als ik even van mijn plaats ben geweest.

Ik heb prive een Samsung en daarvan zie ik altijd de tijd en daaronder icoontjes van eventuele gemiste oproepen en andere meldingen. Ik kan dus alleen op de Iphone niet vinden of ik dit ook zo kan laten weergeven.

Dus kan ik op de Iphone ook instellen dat ik meldingen altijd zie, ook als de telefoon gewoon voor me ligt en op zwart staat?


Om antwoord te geven, nee dat kan niet. Wil je dat wel dan moet je een iPhone 14 kopen of een Apple Watch. En aangezien je verder geen Apple Watch wilt kopen en geen nieuwe telefoon zal je moeten accepteren dat t zo is.

Essen roddelt, berken plaagt,
Beuk is koppig, linde klaagt

Een tweeling met als tweeling zus Coco4life


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers