TV/Internet: De keuze...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Winged
Berichten: 33006
Geregistreerd: 28-12-05

TV/Internet: De keuze...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-22 12:29

zoals zovelen zit ik te puzzelen met wat ik wel en niet nodig heb qua internet en tv. Ziggo schrijft hier elke maand 53 euro af en eigenlijk vind ik dat nogal wat. Ik kijk eigenlijk geen tv, wel netflix en werk thuis.

Waarom ik Ziggo had? Formule 1 *\o/*

Maargoed, ik ben nu dus in dubio. In mijn zoektocht kwam ik YouFone al tegen alleen die reviews... Op die ellende zit ik niet te wachten.

Eisen?
- Goed internet (minimaal 75)
- Basis tv

Wie heeft zoiets, tegen een beter tarief dan dat van Ziggo én zonder de ellende van YouFone?


SJP
Berichten: 164
Geregistreerd: 09-03-19
Woonplaats: Amsterdam

Re: TV/Internet: De keuze...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 12:38

Ik zit bij Budgethuis voor alleen internet. Zij werken met het netwerk van KPN. Ik betaalde de eerste 6 maanden 18,50 en daarna 32,50 voor 100 mbit/s. Werkt echt prima! Nooit problemen of traag internet.

Winged
Berichten: 33006
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-22 13:25

SJP schreef:
Ik zit bij Budgethuis voor alleen internet. Zij werken met het netwerk van KPN. Ik betaalde de eerste 6 maanden 18,50 en daarna 32,50 voor 100 mbit/s. Werkt echt prima! Nooit problemen of traag internet.

Dat klinkt goed, alleen wil ik wel tv erbij. voor die enkele keer dat ik toch een reguliere zender wil kijken _O-

Melisjeee
Berichten: 1329
Geregistreerd: 09-04-13

Re: TV/Internet: De keuze...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-22 13:31

Misschien kun je NL Ziet overwegen. Wij hebben hier ook alleen maar een internet abbonement en kijken TV via NLziet, is 7,95 per maand. Je kunt alle NL zenders kijken, terugkijken zonder reclame en sommige programma's vooruitkijken

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Re: TV/Internet: De keuze...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-22 13:36

Wij hebben alleen internet van Tmobile geloof ik. 35€ per maand
En verder NLziet van 7,95 per maand, Videoland (ook zoiets) en Netflix (met de hele familie een abonnement 25€ per jaar).

Je kan dan geen formule1 kijken, maar dat kan volgens mij sowieso alleen maar met ziggo?

[o]

VenoSnorlax
Berichten: 4508
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: TV/Internet: De keuze...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-22 13:45

Wie heb je voor je mobiele telefoon? Een combinatie kan een hoop geld schelen

Verzorgpaardje gezocht zonder rijden omgeving den haag :) https://boktimg.nl/s/cadeau.gif

[BB-HK] [VOLG] Wachten op de nieuwe pup Het avontuur van/met/over kleine Iroh

Brainless
Berichten: 29720
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Re: TV/Internet: De keuze...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-22 13:49

Het ligt er aan waar je woont.
Wij hebben Ziggo (gaat via de kabel) en hebben snel internet.
Willen wij een ander, dan gaat het via de telefoonlijn (ADSL) en kunnen wij veel minder snelheid krijgen (ver van de kast af).
Dus hebben wij geen keus en "moeten" wij bij Ziggo blijven.

Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)

Winged
Berichten: 33006
Geregistreerd: 28-12-05

Re: TV/Internet: De keuze...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-22 11:16

Ik bel via Simyo. 10 euro per maand. Dus dat valt al erg mee.

De optie NL Ziet had ik inderdaad nog niet bedacht. Daar ga ik eens induiken of dat een betere optie is. F1 is bij Ziggo weg, dus vandaar dat Ziggo ook voor mij wat afdoet. (wel hoge kosten, maar ik heb niks aan nog meer voetbal _O- )

Choiix
Berichten: 2266
Geregistreerd: 08-08-12

Re: TV/Internet: De keuze...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 11:43

Zonder enige locatie informatie is het onmogelijk om te bepalen wat er op jouw adres leverbaar is. Heb je glasvezel, zo ja van welke aanbieder, heb je nog een telefoonlijn, zo ja wat is de afstand tot de centrale, etc etc :) Er zijn enorm veel factoren die bepalen hoe goed of slecht jouw internet ervaring zal zijn.

Speed never has killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
Één van de weinige bokkers die amper kan paardrijden, en dan ook nog eens een man is

Winged
Berichten: 33006
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-22 12:59

Choiix schreef:
Zonder enige locatie informatie is het onmogelijk om te bepalen wat er op jouw adres leverbaar is. Heb je glasvezel, zo ja van welke aanbieder, heb je nog een telefoonlijn, zo ja wat is de afstand tot de centrale, etc etc :) Er zijn enorm veel factoren die bepalen hoe goed of slecht jouw internet ervaring zal zijn.

Glasvezel: ja
Leverancier: Enexis

8nnemiek
Berichten: 43379
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: TV/Internet: De keuze...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 13:10

Wij hebben helemaal geen tv abonnement. Als ik echt eens iets wil kijken dan kan ik via Ziggo Go van mijn ouders inloggen, maar de keren dat ik dat de afgelopen jaren heb gedaan is op een hand te tellen..
Dus als je toevallig iemand kent die wel nog Ziggo heeft dan zou dat ook nog een mogelijkheid zijn.

Dynamische energie van Tibber? Via deze link krijgen we beide €50 shoptegoed   
              ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎           
      Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Tigerboy en 109 bezoekers