Telefoon gaat spontaan over

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shenavallie
Berichten: 11552
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Telefoon gaat spontaan over

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-22 09:51

Sinds ik een nieuwe telefoon heb (Oppo, sinds eind zomer 2021) gaat deze een aantal keer in de week spontaan over alsof er iemand belt. Als ik dan wil opnemen, dan hoor ik niets of hij verbreekt spontaan de beltoon voordat ik kan opnemen. Er is dan geen melding dat iemand gebeld heeft of een ander soort melding te vinden. Aan- en uitzetten helpt niet, instellingen nagelopen en daar ook geen bijzonderheden. Op Google word ik ook niet veel wijzer. Naast dat ik het sowieso een - even netjes gezegd - minder fijne telefoon vind, begint dit best wel ergerlijk te worden. Heeft iemand van jullie dit ook en/of weet iemand hoe ik van deze spontane beltoon afkom? Een andere telefoon kan pas als ik weer een beetje gespaard heb, dus tot die tijd moet ik het met deze uitzingen.

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.


agee
Berichten: 767
Geregistreerd: 10-06-05
Woonplaats: Velden

Re: Telefoon gaat spontaan over

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 10:22

Staat er niet ergens per ongeluk een alarm (wekker/timer) aan?
Dat kan ook klinken als een oproep en stopt op het moment dat je het scherm aantikt?

Shenavallie
Berichten: 11552
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-22 12:34

Daar heb ik inderdaad naar gekeken, maar ik kan niets vinden. Net ook weer, maar geen ingeschakeld alarm gevonden. Het zijn ook geen vaste momenten of dagen dat hij afgaat, maar willekeurig.

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.

Anoniem

Re: Telefoon gaat spontaan over

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 12:43

Even een weekje de tijden bijhouden waarop dit gebeurt en dan contact opnemen met je provider, mogelijk kunnen zij je helpen.

lisanne87
Berichten: 1041
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 09:07

Gebeurt het als de telefoon ergens ligt, of als je hem in je broekzak hebt?
Bij sommige telefoons kun je volgens mij een oproep 'faken' door een bepade knop combinatie in te drukken.


Shenavallie
Berichten: 11552
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Re: Telefoon gaat spontaan over

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-22 21:25

Het is zowel als hij op tafel buiten bereik ligt als in mijn kontzak. Op het moment al een paar dagen niets gehoord, dus duimen dat het zo blijft en anders ga ik zeker het advies in dit topic opvolgen om de tijden op te schrijven.

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers