Wat heeft Bokt thuis aan de muur hangen??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Catfish
Berichten: 108
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 12:25

In de huiskamer hebben een werk van Michiel Molenaar hangen. Dat hebben we ooit via de kunstuitleen aangeschaft. (Oude foto...de inrichting is nu wat anders).

[ img ]


En op mijn kantoor heb ik een van mijn eigen foto's van stokstaartjes hangen. Die kijken over m'n schouder mee tijdens het videobellen :D

[ img ]

Wuzanna


Miesemuisje
Berichten: 3077
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Hengelo (O)

Re: Wat heeft Bokt thuis aan de muur hangen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-22 13:02

Heel leuk om even bij jullie binnen te kijken :D <3 tnx!

Ik denk dat we er uit zijn, wilde toch eigenlijk al de woonkamer verven, wordt denk k meer taupe/beige, en dan boven de bank op die muur een plank met lijstjes en dingetjes, en dan juist boven de eethoek wat grotere lijst!

Laatst in t tuincentrum deze gekocht, dus na het verven wellicht die boven de eethoek
[ img ]

Jis_
Berichten: 11492
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 15:34

Ze zijn mooi :j

Give the ones you love wings to fly, roots to come back, and reasons to stay - Dalai Lama

martinev
Berichten: 2574
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 23:55

Wat een leuk topic! Ik heb net vanmiddag wat lijstjes met posters opgehangen boven m’n tv. Ik heb twee maanden geleden een Samsung The Frame tv gekocht, dus altijd een verwisselbaar schilderij aan de muur! <3 Het frame, in dezelfde kleur als de lijstjes, is nog onderweg. Verder heb ik nog een foto van twee van onze paarden aan de muur, en een grote Ixxi. Ik zal morgen nog wat foto’s maken!

[ img ]

[ img ]

veranadautje
Berichten: 1284
Geregistreerd: 12-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 00:25

pluisbeer schreef:
Veranadautje ik zie een mooie foto en een opgezette roek of raaf, was dat een tamme?


Idd een raaf. Is al een oudje. Heb hem zelf niet aangekocht dus eigenlijk geen idee.

Earth
Berichten: 7735
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Wat heeft Bokt thuis aan de muur hangen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 12:19


Earth het reisbureau.

xMvGV
Berichten: 140
Geregistreerd: 30-01-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 12:35

Storm schreef:
Een canvas van een oude meester met bloemen en een canvas van mijn kinderen in middeleeuwse style.

[ [url=m/iNnZyW.jpg]Afbeelding[/url] ]


Prachtig van de kinderen! Mag ik vragen door wie dat gemaakt is? :)

Storm
Berichten: 20821
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 13:36

xMvGV schreef:
Storm schreef:
Een canvas van een oude meester met bloemen en een canvas van mijn kinderen in middeleeuwse style.

[ [url=m/iNnZyW.jpg]Afbeelding[/url] ]


Prachtig van de kinderen! Mag ik vragen door wie dat gemaakt is? :)


Grote versie staat in mijn profiel, dit is de instagram van de fotograaf : https://instagram.com/monikavanherckemo ... =copy_link
Haar prijzen zijn erg netjes en alle kleding en aankleding mag je van haar gebruiken. Haar studio is in Tilburg.

Is het al lente?


Benfan
Berichten: 4005
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 13:48

Aangezien ik papegaaien heb, heb ik voornamelijk los en kapot behang aan de muren. -O- -O- en echt zo mijn best gedaan het erop te krijgen :z

https://www.facebook.com/HyperPhilicAvium
Everything about parrots and parakeets!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boeflover, Googlebot, Padoertje, Roquen en 24 bezoekers