Samsung the Frame

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
martinev

Berichten: 2585
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Samsung the Frame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-21 14:26

Ik ben van plan om een Samsung the Frame tv te kopen, maar zie even door de bomen het bos niet meer. Vanzelfsprekend moet ik een bepaalde inchmaat kiezen, ik neig naar 43". Maar dan zijn er nog allemaal verschillende opties lijkt het. Heeft iemand er een hangen en kan die mij vertellen waar ik op moet letten? Wat zijn de verschillen, wat is juist wel een aanrader en wat niet?
Dank alvast!

Anoniem

Re: Samsung the Frame

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 14:39

Ik heb er eentje! 2 jaar inmiddels :)

Wij hebben overigens alleen gekeken naar modeljaar (het nieuwste model gekocht), formaat (55") en een kleur lijst erbij gekozen. Wij zijn er echt heel blij mee! Hij is mooier dan onze primaire tv (een 2014 samsung 55" curved) qua kleuren.

Bij osn heeft hij wel echt een schilderij functie. Tv kijken etc doen we er eigenlijk niet op.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Samsung the Frame

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 14:49

Als ik jou was zou ik kijken naar een 49inch of groter TV. Bij kleinere TV's heb ik altijd het idee dat het best een maatje groter had mogen zijn :D

martinev

Berichten: 2585
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Re: Samsung the Frame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-21 14:55

@Hannafubuki, dank je! Ja ik wil hem ook zeker als schilderij gaan gebruiken! Ik wist al niet dat er verschillende modeljaren waren dus dat is alvast een goede tip!

@Maureen, dat is ook een goede, ik was sowieso van plan om de verschillende formaten in de winkel te gaan bekijken en dan eventueel het af te meten op mijn muur. Heb nu een tv van zo'n 30" dus 43" klinkt voor mij al heel groot :o

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Samsung the Frame

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 14:57

Wij hebben een kleine, heel tevreden mee!

Gewoon op standaard, wij gebruiken hem niet als schilderij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 15:36

Martine, mijn tip is trouwens om naar Platte TV te gaan voor advies en ze te bekijken! Aan je woonplaats te zien zou ik die in Utrecht doen - heb ik zelf ook hele goede ervaringen mee :)

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 15:58

martinev schreef:
@Hannafubuki, dank je! Ja ik wil hem ook zeker als schilderij gaan gebruiken! Ik wist al niet dat er verschillende modeljaren waren dus dat is alvast een goede tip!

@Maureen, dat is ook een goede, ik was sowieso van plan om de verschillende formaten in de winkel te gaan bekijken en dan eventueel het af te meten op mijn muur. Heb nu een tv van zo'n 30" dus 43" klinkt voor mij al heel groot :o

Hoeveel meter zit er tussen de bank en TV? Mocht je bijvoorbeeld ook TV willen kijken vanuit de eetkamer dan zou ik sowieso een TV vanaf 50 inch nemen.

Ik zou in ieder geval deze week de prijzen goed in de gaten houden ivm black friday :D

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 16:13

Sakura789 schreef:
Wij hebben een kleine, heel tevreden mee!

Gewoon op standaard, wij gebruiken hem niet als schilderij.


32 inch hebben wij.

Moet zeggen dat ik een hekel heb aan grote tv's. Ik vond 43 echt veel te groot. Maar goed, wij zijn niet echt tv kijkens (geen abbo's op netflix, videoland, enz). Kijken weinig films, dus niet heel standaard. Vooral even een uurtje in de avond zappen, of bepaalde programma's.

Iedereen zei tegen ons dat we spijt zouden krijgen van zo'n kleintje, maar ik ben er achteraf echt heel blij mee.

martinev

Berichten: 2585
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Re: Samsung the Frame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-21 13:47

Dank allemaal! Ik heb het allemaal even bekeken en het gaat zeker geen grotere dan 43" worden, dan vind ik de tv veel te prominent aanwezig. De tip van plattetv.nl was top, daar heb ik al contact mee gehad en zij hebben voor nu de beste deal. Ik wacht vrijdag natuurlijk nog even af, korting is my middle name dus ik ga zeker voor de beste prijs, de website van Tweakers staat hier permanent open haha!