Samsung S21

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
TamaraFloor
Berichten: 822
Geregistreerd: 07-12-09
Woonplaats: Zaandijk

Re: Samsung S21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 22:50

Ik heb de S21 gewone. Die andere vond ik inderdaad te groot. Maar schijnen nog een betere camera te hebben.


TamaraFloor
Berichten: 822
Geregistreerd: 07-12-09
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 20:41

[ img ]

Sorry nog een keer foto spam!
Deze is van gister avond.

[ img ]
En deze van net.

xPabloBokt
Berichten: 9299
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 18:52

Ik heb mijn S21+ binnen *\o/*

Vind 'm nu al fantastisch :o

@TamaraFloor gave foto's!

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Goldwynn
Berichten: 1425
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Helaas weer in Nederland

Re: Samsung S21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 08:31

Gezien ik mijn S8 vorige week dinsdag nacht heb laten vallen en er nu een hoekje uit mijn scherm is ben ik vorige week toch overstag gegaan en heb ik eindelijk een nieuwe telefoon uitgekozen. Kon gelukkig wel naar een winkel om dummies te kijken en voelen, dat heeft me doen realiseren dat de Ultra toch écht te groot is voor mij. Dus dat werd of de S20 met curved edge of de platte S21. Ik ben voor de laatste gegaan. Het liefst wil ik weer 4 jaar voorruit met een telefoon en dan kan ik beter nu het nieuwste model nemen i.p.v. eentje die al een jaar achter loopt..

Nu moet alleen PostNL stoppen met vertraging in de bezorging, ik zit al sinds vrijdag vol smacht te bellen tot de winkel belt dat mijn S21 binnen is :D.

Welke kleur hebben jullie? Ik ben voor de Phantom Violet gegaan. Wit en roze zijn voor mij té licht, en ik vind zwart zo zwart, en stiekem vind ik die paarse wel tof haha.

Dwyne
Berichten: 1974
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Winschoten

Re: Samsung S21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 12:22

Hier ook de violet, zeer tevreden ook over de camera kwaliteit, grote verbetering tov mijn S10e. Sterkte met wachten...

Living live the fullest

Alwiene
Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Samsung S21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-21 14:30

Ik heb gewoon de zwarte maar ik heb er altijd een bookcase omheen dus je ziet de kleur van de telefoon zelf toch niet.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Dais_
Berichten: 4009
Geregistreerd: 06-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 19:45

Ik heb sinds 2 dagen ook de S21. Ik kom van een S7 van 4 jaar oud, dus het werd wel eens tijd. Ik vond een goede camera een absolute pre, dus het werd de S21..

Nu was ik aan het bellen op handsfree en het geluid klinkt dan enorm blikkerig, schel en dof tegelijk. Ook via de auto (carkit) klinkt het niet zoals anders.

Ik bel elke dag met mijn man onderweg naar huis en dit is me eerder nog nooit opgevallen. Vandaag heb ik van chagrijnigheid na 7 minuten opgehangen!


Ook de GPS vind ik bedroevend. Ik heb vandaag door de zee gewandeld en door de akkers volgens mijn telefoon.

Mijn fitbit heb ik tegelijkertijd aangezet (eigen gps) en die had keurig de juiste ronde geregistreerd, dus satellietachtige issues lijkt me niet het geval.


Ik heb contact opgenomen met de verkoper en ik mag hem omruilen voor een andere, maar ik was benieuwd of meer mensen deze ervaring hebben, anders zoek ik misschien beter een andere telefoon.

ApplePapple
Berichten: 2738
Geregistreerd: 12-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 19:04

Even een schopje omhoog in dit topic. Wie heeft er nu allemaal de S21 ultra en hoe bevalt die?

Rust zacht mijn Appeflap Y;(

xPabloBokt
Berichten: 9299
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Samsung S21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 20:00

Ik heb de Plus en ben daar al heel erg tevreden mee! Kan in ieder geval meepraten over het formaat want hij is even groot als de Ultra. Formaat vind ik erg prettig. Batterijduur is ook helemaal top en snelheid ook. Hij loopt nooit vast of iets dergelijks.

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

EmptyWords
Berichten: 10487
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Samsung S21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 06:59

Ik heb de ultra en hij bevalt me.prima ;)

Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.

ApplePapple
Berichten: 2738
Geregistreerd: 12-02-13

Re: Samsung S21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 07:27

Fijn om te horen. Ik heb de ultra nu een half jaar en ben eigenlijk niet zo tevreden.
Voornamelijk de batterij vind ik echt heel slecht. Wel heel blij met het grote geheugen!

Wat voor screenprotector hebben jullie erover heen. Ik had een tijdje zo'n folie en dat vond ik wel fijn maar nu weer zo'n soort glas plaat en word er helemaal gek van.

Rust zacht mijn Appeflap Y;(

sanie22
Berichten: 511
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 18:51

Ik heb de Ultra en ben zeer tevreden. Heb ook geen batterij problemen. Ik had eerst de screensaver erop die er vanuit de fabriek op zat, maar die was wat beschadigd. Nu heb ik er niks op zitten. Zo'n glasding vind ik helemaal niks.

ApplePapple
Berichten: 2738
Geregistreerd: 12-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 19:11

sanie22 schreef:
Ik heb de Ultra en ben zeer tevreden. Heb ook geen batterij problemen. Ik had eerst de screensaver erop die er vanuit de fabriek op zat, maar die was wat beschadigd. Nu heb ik er niks op zitten. Zo'n glasding vind ik helemaal niks.


Ah oké. Ik kan er echt geen dag mee doen, zelfs niet van in de ochtend tot in de avond. En dan doe ik wat WhatsApp, Facebook en foto's maken...

Rust zacht mijn Appeflap Y;(

sanie22
Berichten: 511
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 19:58

ApplePapple schreef:
Ah oké. Ik kan er echt geen dag mee doen, zelfs niet van in de ochtend tot in de avond. En dan doe ik wat WhatsApp, Facebook en foto's maken...


Dat herken ik gelukkig helemaal niet. Ik heb m tijdens mijn werk altijd aan op spotify of de radio, gemiddeld zo'n 4 uur per dag. En daarnaast doe ik er van alles op. Krant lezen, foto's maken, games, mail, shoppen, echt alles. En leg m dan wel iedere ochtend ff aan de oplader, maar dan staat ie nog op minimaal 50% ofzo. Misschien is die van jou niet goed, ik zou m eens na laten kijken. Als het goed is heb je nog garantie.

Alwiene
Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Samsung S21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-21 21:01

Kun je bij batterij niet zien of er iets is wat batterij vreet? Misschien draait er iets op de achtergrond?

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Sure_lee
Berichten: 10348
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 22:53

Ik heb de S21 nu een paar weken in gebruik. Maar ik vind de kwaliteit van de foto's van deze camera echt een stuk minder dan van mijn S10 die ik hiervoor had. Daar baal ik van en had ik niet verwacht.
Meer mensen met deze ervaring?

Coentjuh
Berichten: 9836
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 23:27

Sure_lee schreef:
Ik heb de S21 nu een paar weken in gebruik. Maar ik vind de kwaliteit van de foto's van deze camera echt een stuk minder dan van mijn S10 die ik hiervoor had. Daar baal ik van en had ik niet verwacht.
Meer mensen met deze ervaring?

Sorry mensen ik heb niet de S21 maar wel vorige week de A12 gekocht. Daarvan zijn de foto's ook om te janken.. :x

Mijn vorige telefoons zijn beide van eind 2016 ofzo (J3 €150) en (A5) en altijd prima scherpe foto's. Dus nu ik 5 jaar later weer een telefoon koop, moet dat toch eerder verbeterd zijn ipv verslechterd.

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp

Urbanus
Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 23:52

Coentjuh schreef:
Sure_lee schreef:
Ik heb de S21 nu een paar weken in gebruik. Maar ik vind de kwaliteit van de foto's van deze camera echt een stuk minder dan van mijn S10 die ik hiervoor had. Daar baal ik van en had ik niet verwacht.
Meer mensen met deze ervaring?

Sorry mensen ik heb niet de S21 maar wel vorige week de A12 gekocht. Daarvan zijn de foto's ook om te janken.. :x

Mijn vorige telefoons zijn beide van eind 2016 ofzo (J3 €150) en (A5) en altijd prima scherpe foto's. Dus nu ik 5 jaar later weer een telefoon koop, moet dat toch eerder verbeterd zijn ipv verslechterd.


Maar dat is een budget telefoon toch? Niet te vergelijken met de S serie.

Mijn S21 is nog steeds niet leverbaar bij KPN. Had ik nu maar zwart besteld ipv roze ;( :')

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Coentjuh
Berichten: 9836
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Re: Samsung S21

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 07:14

Klopt maar dat was de J3 ook. Die was nog goedkoper zelfs.

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp

Dais_
Berichten: 4009
Geregistreerd: 06-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 16:52

Ik heb mijn telefoon (s21) omgeruild omdat ik problemen had met bellen en de gps. Dit exemplaar is beter (ik kan bellen en de gps doet het), maar de camera is beduidend minder.

Heel bijzonder.

Sure_lee
Berichten: 10348
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Samsung S21

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 17:00

Je bedoelt dat er bij jou ook verschil zat tussen de ene S21 en de andere?

xDenies
Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Samsung S21

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 17:20

Ik heb ook de (paarse) S21, kom van de S7. Ben zeer tevreden met de telefoon. Wel even gek dat je geen oplader er bij krijgt maar alleen het stekkertje, gelukkig was mijn broertje al geupdate en kon ik van hem iets lenen :P
Moet wel even wennen dat je geen seintje krijgt bij 'niet storen' dat je een berichtje hebt. De s7 knipperde dan gewoon. Maar verder ben ik erg blij met de telefoon, doe er niets bijzonders mee. Social Media & wat normale foto's maken, appen en bellen. Thats it haha.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Dais_
Berichten: 4009
Geregistreerd: 06-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 19:03

Sure_lee schreef:
Je bedoelt dat er bij jou ook verschil zat tussen de ene S21 en de andere?


Ja, dat bedoel ik.

Hiervoor hadden mijn man en ik allebei een s7 en ook hierbij verschilde de fotokwaliteit aanzienlijk. Denk je dezelfde telefoon te hebben, blijken er 20 verschillende uitvoeringen te zijn ofzo (allemaal een andere ean code ook).

Sure_lee
Berichten: 10348
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Samsung S21

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 19:05

Bijzonder zeg!

lovelynutia
Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 21:17

Had ook gekeken naar verschillende modellen maar heb sinds week de Samsung a52s, na altijd Huawei de overstap nu maar gemaakt. Instap model omdat ik eerste wou zien of ik overweg kon met Samsung.
Camera en beeldscherm veel mooier maar verder mis ik best wel mijn Huawei als ik eerlijk ben. Batterij is geen hoogvlieger, vind hem niet heel snel en ik heb aparte issues.

Als iemand mijn belt en is zet ze op luidspreker horen ze mij niet. Instagram chat notificaties doen het vaker niet dan wel. Mis het mapje met gewoon alles (denk aan screenshots, fotos en afbeeldingen uit app) op datum in de gallerij ipv alles apart zoals nu.

En blijkbaar heb ik geen radio functie en ook mijn muziek is niet overgezet (notities en bookmarks ook niet)

Het zal wel wennen maar gelukkig hou ik mijn Huawei als werk telefoon en veredelde agenda/ipod haha

I dare you to not think about penguins - Tandheelkunde 2013 ROZE! 2014 BLAUW!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _CS_, Balou_k, Bloodymary, daisyfloor, GoogleAdsense en 31 bezoekers