Tekstbord/muursticker laten maken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MoppieFilou
Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Tekstbord/muursticker laten maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-20 21:13

Hoi! :)

Volgend jaar ga ik op kamers en aangezien ik gek ben op vliegtuigen wil ik graag subtiel een "spreuk" of zo'n metalen tekstbordje ophangen. Ik heb al gezocht op kant en klare bordjes bv maar tot nog toe geen gevonden die ik leuk vind. Ik had een leuke spreuk gezien die niet te obvious is en die ik eigenlijk echt perfect vind, maar ik kan hier geen kant en klaar tekstbord/muursticker van vinden, dus vroeg ik mij af waar ik zoiets best kan laten maken en of dat er überhaupt een beetje mooi uit gaat zien. Heb al eens gekeken om een muursticker te laten maken maar als ik zie hoe je dat online moet personaliseren ben ik een beetje bang dat het helemaal niet zo mooi gaat zijn als ik in gedachten heb... Tips of plaatsen waar jullie al iets laten maken hebben waar jullie tevreden van zijn?

Het gaat om deze spreuk trouwens, tekeningetje bij deze foto vind ik ook echt perfect, zo ook de lettertypes!
[ img ]


Alvast bedankt!

Moppie en Lou - For always in my heart little friends <3


MoppieFilou
Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: Tekstbord/muursticker laten maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-20 09:22

Niemand? -O-

Moppie en Lou - For always in my heart little friends <3

Britt_xxx
Berichten: 1023
Geregistreerd: 05-03-19
Woonplaats: Rotterdam

Re: Tekstbord/muursticker laten maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 09:26

Ilse Stickerdesign!

Wij zagen destijds een leuke spreuk op een kaartje, en deze hebben wij naar die webshop gestuurd. We kregen een nagenoeg identieke muurstikker opgestuurd! Hij was echt super leuk geworden, en wij hebben toen niets zelf moeten ontwerpen. Is al wel een aantal jaar geleden

Flip. <3 Van mij sinds 03/07/20.
Yeah with every broken bone, I swear I lived

pjer
Berichten: 1572
Geregistreerd: 18-03-05

Re: Tekstbord/muursticker laten maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 10:36

Ga op zoek naar iemand met een plotter (silhouette, cricut, scan n cut etc. ) die kunnen zoiets gewoon voor je maken.

Voor alle foto's uit een topic: &if=1
Ik maak stalnaambordjes en dogtags met naam en telnr voor aan je zadel, lasergravin.nl

DubbelFun
Berichten: 88624
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Tekstbord/muursticker laten maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 12:31

Is dit gebruikelijk om dat zo te zeggen??
Ik zou eerder denken 'let your dreams take a flight' of 'let your dreams take off'.

Overigens als je deze spreuk zo leuk vind kun je hem toch gewoon kopiëren en laten afdrukken??

MoppieFilou
Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-20 13:33

Bedankt voor de tips! :)

DubbelDun schreef:
Is dit gebruikelijk om dat zo te zeggen??
Ik zou eerder denken 'let your dreams take a flight' of 'let your dreams take off'.


Denk dat het zo ook wel kan.

Moppie en Lou - For always in my heart little friends <3

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 13:43

pjer schreef:
Ga op zoek naar iemand met een plotter (silhouette, cricut, scan n cut etc. ) die kunnen zoiets gewoon voor je maken.


Die hebben meestal wel een beperkt werkgebied, dus weet niet hoe groot de TS hem wilt hebben :)
Cricut heeft een max van 12x24 inch. Cameo kan van de rol snijden, maar blijft 12 inch breed.

Prof plotters hebben een groter snijbereik

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

pjer
Berichten: 1572
Geregistreerd: 18-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 14:12

Keet schreef:
pjer schreef:
Ga op zoek naar iemand met een plotter (silhouette, cricut, scan n cut etc. ) die kunnen zoiets gewoon voor je maken.


Die hebben meestal wel een beperkt werkgebied, dus weet niet hoe groot de TS hem wilt hebben :)
Cricut heeft een max van 12x24 inch. Cameo kan van de rol snijden, maar blijft 12 inch breed.

Prof plotters hebben een groter snijbereik


Klopt hoor ik heb een scan n cut en die kan ook maar max 30 cm breed maar wel ook van de rol. maar als ik dit zou snijden dan zou ik de tekst opdelen in losse stickers per woord of als het echt groot moet per letter. Maar ik moet bekennen dat ik de plotter te weinig gebruik. Ik doe meer met de lasersnijmachine :-)

overigens is "take flight" wel correct engels, ik ben alleen niet goed genoeg in grammatica om het te kunnen onderbouwen (het is al even geleden zeg maar)

Voor alle foto's uit een topic: &if=1
Ik maak stalnaambordjes en dogtags met naam en telnr voor aan je zadel, lasergravin.nl

Tink89
Berichten: 2930
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Tekstbord/muursticker laten maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 14:31

Een prof plotter kan veel breder, die van ons al 124 breed bijvoorbeeld.

Maar ik zou eigenlijk niet voor sticker gaan, maar kijken of je een canvas of zelfs print op metaal op plexiglas kunt laten printen. Da's veel makkelijker te verplaatsen en op te hangen.

Sinds 29 april 2017 zijn wij gelukkig getrouwd :)


MoppieFilou
Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: Tekstbord/muursticker laten maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-20 09:15

Bedankt nog voor de andere reacties! :)

Moppie en Lou - For always in my heart little friends <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amanda_T, JudithDario, Kieffertje, laura22, lrm, spookyskippy, Tink89, WendyKtH en 76 bezoekers