Wasparfum

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Suzanne F.
Berichten: 49162
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 19:52

Olympia96 schreef:
Eliana schreef:
Haha ja ik geef toe ik ruik denk ik wat meer dan een gemiddeld persoon, mijn reukorgaan is erg goed ontwikkeld :p

Je bedoelt dus minder :o


Je haalt Yalou en Eliana door elkaar denk ik.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 19:53

Ik heb door zwangerschap een extreem ruikvermogen := brand normaal ook hele dagen geurkaarsen omdat ik het lekker vind, maar kan het nu niet handelen omdat het too much is, maar van de wasparfum nog amper wat geroken _O-

Edit: Eliana vond de geurtjes juist erg aanwezig dus wel een sterk ruikvermogen.

Olympia96
Berichten: 3295
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 06:21

}:0 klopt! Vond het al zo gek :Z

Ik vind het doseren met die flesjes wel een gedoe. In het dopje, dan druipt het over de fles als ik hem er weer opdraai en uit de hand is het lastig bepalen hoeveel erin moet. Ook baal ik een beetje dat de geur zo verdwijnt in de droger. Behalve bij de handdoeken. Gek is dat.

Suzanne F.
Berichten: 49162
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 08:29

Ja in de droger verdwijnt de geur snel inderdaad. Maar ik gebruik de droger niet zoveel.
De kleine proefflesjes moet je niet te voorzichtig mee schenken want dan loopt het langs het flesje zo je mouw in en op de grond. Gewoon snel een klein scheutje doen. De grote flessen kunnen makkelijker schenken door het speciale tuitje. Ik doe het niet in het dopje trouwens. Dan doe ik veel te veel naar mijn zin.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 08:38

Ik ben nu weer met de parfum van wasgeluk bezig, zoals ik al eerder zei dat de geur best overheersend is maar stiekum vind ik het wel heeeeeeel lekker.

Wasgeluk houden we er dus in!

anca
Berichten: 1778
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 12:33

Olympia96 schreef:
}:0 klopt! Vond het al zo gek :Z

Ik vind het doseren met die flesjes wel een gedoe. In het dopje, dan druipt het over de fles als ik hem er weer opdraai en uit de hand is het lastig bepalen hoeveel erin moet. Ook baal ik een beetje dat de geur zo verdwijnt in de droger. Behalve bij de handdoeken. Gek is dat.


Ja dat vind ik dus ook plus dat je dan ook niet meer kunt lezen welke het is.

Ik haal het er nu met een pipet uit :D en gebruik een half flesje per keer. De laatste reageerde mijn man erg op dus die komt er niet

hartelijke groeten,
anca

cinniz123
Berichten: 4391
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 15:28

Ik ga naar aanleiding van dit topic ook proefverpakkingen bestellen.
Maar nou lees ik zoveel verschillende reacties en mijn eerste gedachte was zou het er ook niet aan kunnen liggen met hoeveel liter water je wasmachine wast?
Ik kan me nml voorstellen dat een 5kg was sterker ruikt als een 9kg was?

*Tschif* voor altijd in mijn hart *7-7-'97 /23-7-'14*
hunter mn nieuwe liefde
zo bijzonder!happy geboren 7-7-'15

Timmie06
Berichten: 568
Geregistreerd: 16-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 15:54

cinniz123 schreef:
Ik ga naar aanleiding van dit topic ook proefverpakkingen bestellen.
Maar nou lees ik zoveel verschillende reacties en mijn eerste gedachte was zou het er ook niet aan kunnen liggen met hoeveel liter water je wasmachine wast?
Ik kan me nml voorstellen dat een 5kg was sterker ruikt als een 9kg was?


Klopt...advies is dan ook de trommel niet propvol te doen en afhankelijk van de geur je hoeveelheid parfum hierop aan te passen.
Zoals je leest vind de ene iets heel sterk ruiken en de ander niet..gewoon beetje uitproberen en niet je trommel te vol doen.

24 maart 2018 geboren Ibbeltje fan d’canneburgh Take 455 x Fetse 349 ... mijn heerlijke allerliefste friese meisje. Totally in love
Tim de Loo hoeve Time 38 x Jitse 361 mijn super eerlijke werkwillige ruin!* 4-2-2021

http://www.wasgeluk.nl...de finishing touch voor je was !

anca
Berichten: 1778
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 17:46

Is er een groot verschil tussen wasgeluk en wasparfum?

Of is dat meer een kwestie van smaak ?
Wat natuurlijk gek klinkt ivm was :D

hartelijke groeten,
anca

Olympia96
Berichten: 3295
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 18:57

anca schreef:
Is er een groot verschil tussen wasgeluk en wasparfum?

Of is dat meer een kwestie van smaak ?
Wat natuurlijk gek klinkt ivm was :D


Nee. Ik heb bij beide favorieten 8-)
Zou de proefpakketjes bestellen, dat heb ik bij beide gedaan. Vond niet alles lekker dus was maar goed ook :-)

Timmie06
Berichten: 568
Geregistreerd: 16-11-14

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 20:33

Geuren zijn heel persoonlijk. Grote verschil tussen beide zijn de ingredienten. Beide merken hebben lekkere geuren

24 maart 2018 geboren Ibbeltje fan d’canneburgh Take 455 x Fetse 349 ... mijn heerlijke allerliefste friese meisje. Totally in love
Tim de Loo hoeve Time 38 x Jitse 361 mijn super eerlijke werkwillige ruin!* 4-2-2021

http://www.wasgeluk.nl...de finishing touch voor je was !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 11:46

Olympia96 schreef:
}:0 klopt! Vond het al zo gek :Z

Ik vind het doseren met die flesjes wel een gedoe. In het dopje, dan druipt het over de fles als ik hem er weer opdraai en uit de hand is het lastig bepalen hoeveel erin moet. Ook baal ik een beetje dat de geur zo verdwijnt in de droger. Behalve bij de handdoeken. Gek is dat.

Ik merk dat bij de unstoppables van Lenor de geur beter blijft hangen nadat je de kleding in de droger hebt gedaan. Ik vind de meeste geuren van wasgeluk heerlijk!

Ik gebruik gewoon beide.

Anoniem

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 12:15

Ik heb vandaag een heel proefzakje gebruikt en nu is het tenminste lekker ruikbaar :D Ik ben om!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 20:06

Mijn man is het zowaar opgevallen! _O-
‘Heb je een nieuw wasmiddel gebruikt? Hij ruikt echt lekker!’
En net zei die weer ‘Ik ruik zo lekker! Heb je al geroken schatje?’

Goedgekeurd dus :=

Eliana
Berichten: 5451
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 21:12

Haha mooi Yalou!

Shetland bokker #7

Suzanne F.
Berichten: 49162
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 21:31

Is van Wasgeluk de White musk lekker? Die had ik wel uit willen proberen maar ik zie dat hij niet meer leverbaar is.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 21:32

Hier nog liefhebbers voor een testsetje van Wasparfum? Tegen verzendkosten? Ik heb het geprobeerd maar bevalt me helaas totaal niet :n. Ruiken voor mijn gevoel allemaal hetzelfde en hebben een hele zware geur bij zich. Heel vreemd, want ik was echt onwijs enthousiast geraakt door dit topic. Maar misschien ligt het aan mij en wil iemand anders het proberen :j

EDIT: VERGEVEN
Laatst bijgewerkt door Loeky01 op 19-01-20 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.
Berichten: 49162
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 21:33

Loeky01 schreef:
Hier nog liefhebbers voor een testsetje van Wasparfum? Tegen verzendkosten? Ik heb het geprobeerd maar bevalt me helaas totaal niet :n. Ruiken voor mijn gevoel allemaal hetzelfde en hebben een hele zware geur bij zich. Heel vreemd, want ik was echt onwijs enthousiast geraakt door dit topic. Maar misschien ligt het aan mij en wil iemand anders het proberen :j


Oh ik dacht Wasgeluk. Wasparfum heb ik al.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 21:38

Loeky01 schreef:
Hier nog liefhebbers voor een testsetje van Wasparfum? Tegen verzendkosten? Ik heb het geprobeerd maar bevalt me helaas totaal niet :n. Ruiken voor mijn gevoel allemaal hetzelfde en hebben een hele zware geur bij zich. Heel vreemd, want ik was echt onwijs enthousiast geraakt door dit topic. Maar misschien ligt het aan mij en wil iemand anders het proberen :j


Pb gestuurd, wasparfum ken ik nog niet

Shae
Berichten: 1373
Geregistreerd: 05-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 21:54

Suzanne F. schreef:
Is van Wasgeluk de White musk lekker? Die had ik wel uit willen proberen maar ik zie dat hij niet meer leverbaar is.


Chips, echt? Die vind ik heel fijn.

He who neglects the present moment, throws away all that he hath


Timmie06
Berichten: 568
Geregistreerd: 16-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 22:42

Shae schreef:
Suzanne F. schreef:
Is van Wasgeluk de White musk lekker? Die had ik wel uit willen proberen maar ik zie dat hij niet meer leverbaar is.


Chips, echt? Die vind ik heel fijn.


Volgende week weer leverbaar. Witte musk is 1 van de hardlopers. Nieuwe levering komt deze week weer binnen

24 maart 2018 geboren Ibbeltje fan d’canneburgh Take 455 x Fetse 349 ... mijn heerlijke allerliefste friese meisje. Totally in love
Tim de Loo hoeve Time 38 x Jitse 361 mijn super eerlijke werkwillige ruin!* 4-2-2021

http://www.wasgeluk.nl...de finishing touch voor je was !

cinniz123
Berichten: 4391
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 15:47

Ik heb nu de proefmonsters van wasparfum gebruikt en vind de Dolce en Perla het lekkerst en die ook lang blijven hangen.
Heeft iemand de zircone al geprobeerd?
Ik vond het wel lastig hoor moest echt opschrijven welke geur ik voor welke was had gebruikt.

Ik heb nu ook de proefmonsters van wasgeluk besteld en ben benieuwd wat ik daarvan vind.

Ik ga iig een grote fles Dolce bestellen en een kleine Perla en twijfel of ik Zircone moet proberen want daar was geen proefmonster van maar zo zonde als dat niets is.

Heeft iemand toevallig een beetje dezelfde smaak(Dolce en Perla)en zegt dan moet je die ook eens proberen? :D

*Tschif* voor altijd in mijn hart *7-7-'97 /23-7-'14*
hunter mn nieuwe liefde
zo bijzonder!happy geboren 7-7-'15

Anoniem

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 16:20

Ik heb van wasgeluk nog 1 proefzakje liggen die ik nog niet geprobeerd heb en vond die eigenlijk allemaal wel lekker. Mijn proefpakketje van wasparfum is eind vorige week binnen gekomen en heb tot nu toe twee wasjes gedraaid. Eentje met dolce en eentje met agata. Ik vond dolce erg lekker!
Van wasparfum hoef ik er minder in te doen dan wasgeluk en vind het schenken uit de flesje ook makkelijker dan de zakjes. Wanneer ik alle smaken geprobeerd heb ga ik denk ik bij wasparfum bij bestellen :D

ista
Berichten: 1130
Geregistreerd: 09-03-06
Woonplaats: Den Haag

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 18:37

Ik heb vandaag de testers van wasparfum besteld, zaten nu 10 geuren in in plaats van 9.

cinniz123
Berichten: 4391
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 20:31

Komt denk ik door hun nieuwe geur.

*Tschif* voor altijd in mijn hart *7-7-'97 /23-7-'14*
hunter mn nieuwe liefde
zo bijzonder!happy geboren 7-7-'15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 90 bezoekers