GoPro probleempjes, wie kan me helpen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hinnik12
Berichten: 201
Geregistreerd: 27-04-19
Woonplaats: De mooiste provincie van Nederland!

GoPro probleempjes, wie kan me helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-19 11:50

Hoi!

Ik heb sinds kort een GoPro camera. Ik heb er alleen wat probleempjes mee, ten eerste als ik hem heb opgeladen en hij heeft 4 uur aan de lader gezeten zoals in de gebruiksaanwijzing staat. Is die vol dan doe ik hem uit daarna weer aan en dan staat hij nog maar op een 33% terwijl ik hem gewoon 4 uur aan de lader heb gehad en daarna niet meer heb gebruikt. Begrijpen jullie hoe dat kan? Ten tweede als ik hem op een cap heb weet ik niet goed hoe scheef die moet staan om goede beelden te krijgen. Weten jullie hoe die moet goed kan staan?


Groetjes Hinnik 12

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: GoPro probleempjes, wie kan me helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 22:00

Mijn GoPro geeft volgens mij geen percentages aan, maar die leg ik meestal gewoon een hele nacht aan de lader en dan kan ik er wel weer 2 uur mee filmen. Wat betreft de stand, dat is gewoon uit proberen. Een beetje op gevoel kijken, wil je meer omgeving of wil je meer van je paard op beeld. Er zijn ook GoPro's die je aan een app kan koppelen waarmee je op je telefoon kan zien wat hij filmt maar dat heb ik met de mijne nooit voor elkaar gekregen dus ik doe het op de gok

Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Re: GoPro probleempjes, wie kan me helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 22:20

Ik heb met mijn GoPro ook eens gehad dat ik hem had opgeladen en de volgende dag ging filmen en hij ineens leeg was. Sindsdien bewaar ik de batterij altijd buiten de GoPro zelf en doe ik hem er in op t moment dat ik hem ook daadwerkelijk ga gebruiken(of een uurtje van te voren ofzo). Sindsdien geen problemen meer. En dat had ik dus niet gedaan toen hij leeg was terwijl ik hem de dag ervoor opgeladen had.

Qua stand is het gewoon uitproberen. De eerste (paar) keer zal hij misschien nog niet helemaal goed staan. Maar je ontdekt gaandeweg wel wat voor jou fijn is/wat jij mooi vindt.

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 22:35

Het kan de accu zijn die niet helemaal goed meer is.. Misschien een nachtje in de vriezer leggen en daarna weer aan de lader proberen. (Vreemd trucje, maar werkt vaak wel om een accu te 'resetten')

Welke versie heb je van de Gopro? Sommigen kun je aan een liveview linken op je telefoon en dan kun je 'live' zien wat de camera ziet en hem zo goedzetten op je cap. Anders even een momentje uitproberen en dan met een eddingstift/nagellak een streepje trekken over de voorkant van de mount als hij goed staat, dan weet je voortaan altijd hoe die op de juiste stand staat.. :D