[VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-20 16:14

Dankjullie! <3

BarbaLala schreef:
Nou jij hebt je kerstkaart voor dit jaar al klaar :D
Hele mooie foto!

Haha da's een hele goeie ja! :D Thanks :+:


Mer1980 schreef:
Mooie foto hij is dus weer een beetje op de been :D Er is inderdaad afgelopen nacht veel gevallen ;)

Dankjewel :D Ja, ik heb toch nog lekker 2 dagen in verse sneeuw kunnen skiën <3 En met Kevin gaat het inderdaad best wel goed! Voor de andere meelezers: vriendje is dinsdags gevallen en had zijn knie uit de 'kom'... moest met de helikopter van de berg geplukt worden en naar het ziekenhuis gebracht worden... Die dag was ff heel erg zwaar poedersuiker, en voor Kevin vooral érg pijnlijk, maar uiteindelijk hebben we met z'n allen nog lekker genoten van de sneeuw :+: Hij kan nu met brace om zich redelijk voortbewegen (en doet natuurlijk gelijk veel teveel... _-:( ), en de eerste dagen heeft hij lekker met krukken mee kunnen hobbelen :')

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 16:25

Ja fijn dat jullie toch nog een beetje samen hebben kunnen genieten ;) als ik in de buurt zat was ik even langsgekomen, maar jullie zijn er net even 2 weken te vroeg :D

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 17:59

Ik heb weer 3 maanden van dit topic bij gelezen vanmiddag! Wat heeerlijk <3 ik zou eigenlijk gewoon vaker bij lezen moeten, maar jou schrijfstijl is zo fijn dat je gewoon voelt alsof je lekker een paar uur een boek gelezen hebt :')

Echt genieten! en als ik jou zo bezig zie zou ik ook eens creativer moeten zijn! lijkt me zo leuk om dat te doen/kunnen :D

x_Nadia

Berichten: 1361
Geregistreerd: 17-11-12

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 01:33

Ik moet toch altijd even een beetje nadenken of je het nou over shetje of vriend hebt als je ‘Kevin’ typt :')

Silly_Woman

Berichten: 1665
Geregistreerd: 27-10-04
Woonplaats: In het mooie Brabant!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 12:22

x_Nadia schreef:
Ik moet toch altijd even een beetje nadenken of je het nou over shetje of vriend hebt als je ‘Kevin’ typt :')

Dat had ik nou ook :') :=

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-20 22:11

Mer1980 schreef:
Ja fijn dat jullie toch nog een beetje samen hebben kunnen genieten ;) als ik in de buurt zat was ik even langsgekomen, maar jullie zijn er net even 2 weken te vroeg :D

Haha als het aan mij ligt komen we nog wel even bij jullie buurten _O- Maar inderdaad fijn dat niet gelijk de hele sfeer omgeslagen is!


Ladybird schreef:
Ik heb weer 3 maanden van dit topic bij gelezen vanmiddag! Wat heeerlijk <3 ik zou eigenlijk gewoon vaker bij lezen moeten, maar jou schrijfstijl is zo fijn dat je gewoon voelt alsof je lekker een paar uur een boek gelezen hebt :')

Echt genieten! en als ik jou zo bezig zie zou ik ook eens creativer moeten zijn! lijkt me zo leuk om dat te doen/kunnen :D

Echt?! Ahh wat ontzettend leuk om te horen :D Dankjewel! Ik zie mezelf juist helemaal niet als creatief of een leuke schrijver _O- Maar ik vind dit wel heel leuk om te doen :D


Silly_Woman schreef:
x_Nadia schreef:
Ik moet toch altijd even een beetje nadenken of je het nou over shetje of vriend hebt als je ‘Kevin’ typt :')

Dat had ik nou ook :') :=

Hahaha levert hier ook altijd leuke versprekingen op _O- De vriend van mijn beste vriendin heet ook nog eens Kevin, dus maakt dingen altijd erg ingewikkeld :') Maar ook erg grappig vaak hahaha


Ik was bezig met een nieuwe update, maar ik heb jullie helemaal nog niet verteld wat er nog meer voor leuks is gebeurd!! Dit was ook vlak voor de wintersport, dus ben er helemaal niet aan toegekomen om te vertellen. We hebben een nieuw gezinslid, en wel een ontzettend leuk katje! <3 Ze is ongeveer 8 maanden en werd op mijn werk gedropt, omdat ze dachten dat het een asiel was := En wel op donderdagmiddag, rond 17h. Ik was nog maar zo'n beetje als enige op kantoor en die nacht zouden we gaan rijden... Even getwijfeld, maar toen ik in het reismandje keek, was ik verkocht... dus Kevin een appje gestuurd dat ik een verrassing had :') Katje meegenomen, even langs de dierenarts gereden en thuis laten zien :D En Kevin was net zo verliefd als ik, dus we hebben haar geadopteerd... meet: Snow!

Net bij ons thuis

Afbeelding

Samen met onze lieve Flitsie :+:

Afbeelding

Deze foto kregen we van de oppas toen we op wintersport waren :=

Afbeelding

En na de wintersport, wijzelf weer thuis.. Snowie al veel meer gewend en blijkt echt een superlief katje te zijn <3

Afbeelding

Afbeelding

Bij de dierenarts bleek dat ze geen chip had. Een collega van mij is erg actief op alle mijn-kat-is-kwijt-websites en -FB pagina's, daar heeft zij ook niets op kunnen vinden. Gezondheid ook gelijk gecontroleerd en geen vlootjes, mooie vacht, goed gebitje, niet gesteriliseerd en in goede conditie. Wel voor de zekerheid ontwormd, maar helemaal door de APK <3

Ben benieuwd of we er een goeie muizenvanger bij hebben :D Vooralsnog durft ze niet eens naar beneden te komen := Maar met Flits gaat het wel goed en leuk.. lijkt ook alsof ze daar een beetje van leert hoe zich richting ons te gedragen, ze doet 'm gewoon na :+: En da's fijn, want Flits is echt de meest fantastische kat ever :D <3

Afbeelding

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 22:20

Wat een leukerd!

SensaHorses
Berichten: 708
Geregistreerd: 19-05-13

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 23:13

Aah wat een leuk katje! <3 Mooi stel zo samen! <3

leonie87

Berichten: 4462
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 08:54

Ahhh leuk! <3 over 3 jaar hebben jullie er 5 ofzo _O-

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-20 10:39

Dankjulliewel :+:


SensaHorses schreef:
Mooi stel zo samen! <3

Ja hè <3


leonie87 schreef:
over 3 jaar hebben jullie er 5 ofzo _O-

Dat kan zomaar.... haha :D Maar Flits is gecastreerd in ieder geval, dus die zal niet de papa zijn :P

Anoniem

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 10:42

Ik zat op de update te wachten, kan niet wachten om haar te ontmoeten :D

DeniseES

Berichten: 3471
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 12:56

xXutopiaXx schreef:
x_Nadia schreef:
Ik moet toch altijd even een beetje nadenken of je het nou over shetje of vriend hebt als je ‘Kevin’ typt :')

Hahaha levert hier ook altijd leuke versprekingen op _O- De vriend van mijn beste vriendin heet ook nog eens Kevin, dus maakt dingen altijd erg ingewikkeld :') Maar ook erg grappig vaak hahaha

Kevin heeft ook een voerbak :j

Snow ziet er ook gewoon zo leuk uit <3

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 17:48

Oooh dat is een leuke update ;) <3 Snow is leuk <3

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-20 18:45

Robijntjah schreef:
Ik zat op de update te wachten, kan niet wachten om haar te ontmoeten :D

Haha :D Hoop dat ze snel uit haar schulp durft te kruipen.. 's nachts lukt haar dat al prima ^)


DeniseES schreef:
xXutopiaXx schreef:
Hahaha levert hier ook altijd leuke versprekingen op _O- De vriend van mijn beste vriendin heet ook nog eens Kevin, dus maakt dingen altijd erg ingewikkeld :') Maar ook erg grappig vaak hahaha

Kevin heeft ook een voerbak :j

Snow ziet er ook gewoon zo leuk uit <3

:') Inderdaad hahahaha.. _O-
Ja hè.. daarom: toen ik in het reismandje keek, was het voor mij al wel duidelijk :') :+:


Mer1980 schreef:
Oooh dat is een leuke update ;) <3 Snow is leuk <3

Dankjewel :D :+:

En we gaan weer een weekje verder... tikken nu zelfs november al aan =:) :') De week van 28 oktober t/m 3 november! Een week van opruimen en weer naar de toekomst kijken! :D De maandag moest ik helaas gewoon werken, dus was het grote opruimwerk aan vriendlief :Y) Allereerst: de stier terugbrengen.. jammer dat ie alweer weg moet.. -O- Gelukkig hoefde hij niet alleen, want zodra er een autodeur open gaat, zit spuitelf erin :')

Afbeelding

En voor mij ook niet heel vervelend, want ik mocht met dit monster naar het werk :D

Afbeelding

Lastig parkeren, dus dan maar gewoon zo _O-

Wij dachten: weet je wat, we nemen gewoon 5 kratten plus wat flesjes die we thuis nog hebben liggen... als het met het feest niet opkomt, komt het daarna wel ooit een keer op.... tja, mooi alles op _O-

Afbeelding

En lege flesjes op de meest rare plekken _O-

Afbeelding

Voeren!! Tamme heeft hongerrr :):)

Afbeelding

's Avonds hebben wij nog lekker gesnoept van de paar overgebleven hapjes... en niet alleen wij... het enige wat achterbleef, toen wij even wegwaren.. waren uitjes.. volgens mij lust Brego geen uitjes _O-

Afbeelding

Even bij de mini's checken of alles nog goed gaat :(:) Maar die zijn onverwoestbaar <3 En zo lief voor elkaar :+:

Afbeelding

Volgende dag lekker vroeg naar werk, zodat we vroeg weer thuis waren en ik nog even lekker kon rijden :D :):)

Afbeelding

Daarna de omheining voor de achterste wei uitgezetlegt, want we kregen een nieuwe bewoner! :D

Afbeelding

Brego... schuldbewust....

Afbeelding

Want meneer had honger (again... :') ) en is maar aan de muur begonnen... 8)7

Afbeelding

Donderdag, roostervrij =:)
Lekker op het gemak voeren 's ochtends :+: Kevin z'n haard _O- <3

Afbeelding

Tamme was vroeger súpergefocust op z'n voer en werd daardoor wat gevaarlijk, met z'n grote lompe lijf :') Dus aangeleerd dat ie bij me weg moet lopen als ik met z'n bak voer aan kom, op een afstandje stil moet staan tot ik zeg dat ie mag komen, zodat ik op m'n gemak weg kan lopen als hij naar zijn bak loopt. Hoef ik niet bang te zijn voor blije kopstoten _O-

Afbeelding

Flitsie natuurlijk weer overal bij <3

Afbeelding

Afbeelding

En uitmesten hoort er ook weer bij :P

Afbeelding

Daarna mezelf beloond met een heerlijke rondje met Tammekind <3 Al die mooie herfstkleuren nog <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En met de mooie zonsondergang lekker nog even met Jay gehobbeld <3

Afbeelding

Afbeelding

Puppy is flink gegroeid <3 Op onderstaande foto zo'n 3 maandjes oud, bovenstaande foto 5,5 maand :oo

Afbeelding

Vrijdag heel hard gewerkt voor de baas. Maar zaterdag weer thuis aan de slag :):) Even turbo een weitje afzetten :=

Afbeelding

Uiteraard onder toeziend oog van Brego _O-

Afbeelding

Afbeelding

Tadaaa :D

Afbeelding

Afbeelding

Aangezien er een merrie op komt te staan en Tamme dan wel akelig dichtbij staat, heb ik Tamme en Splash maar even omgeruild van plekje :=

Afbeelding

Beter zo :P Lekker nat al zeg :oo

Afbeelding

Een overzichtje hoe het er nu bij ligt :D De paddock van Jay..

Afbeelding

Vanuit de verre hoek aan de andere kant..

Afbeelding

En klaar om ons vriendinnetje te halen <3

Afbeelding

Even uurtje rijden, en uit de wei plukken :D

Afbeelding

Daar is ze :+:

Afbeelding

Lief meisje <3

Afbeelding

En thuis :D <3 :+:

Afbeelding

Denise heeft haar 2 mooie Herder-dames ook meegenomen, dus ineens wel erg druk in huis _O-

Afbeelding

Gelukkig kunnen ze in de schuur lekker uitrazen met z'n 3en :=

Afbeelding

Wij lekker uit eten :9 Gelijk honger _O-

Afbeelding

:+: <3 :+:

Afbeelding

Nacht is goed verlopen, paardjes vinden het allemaal wel prima :P :D :+:

Afbeelding

Afbeelding

Alle honden verzameld om te gaan wandelen in een stuk bos een stukje verderop :):)

Afbeelding

Het was dringen geblazen wie waar naar buiten mocht kijken _O- Dan is zo'n grote auto toch ineens niet zo groot meer _O- Gelukkig konden wij met z'n 3tjes voor in :')

Afbeelding

Afbeelding

Wandelen was zalig <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Geprobeerd een leuke foto van de 3 doggies te maken.. maarja... Brego.... _O-

Afbeelding

Met veel pijn en moeite toch een leuke foto kunnen maken :D

Afbeelding

Aan deze knapperds lag het in ieder geval niet :') :+:

Afbeelding

En weer met z'n allen terug in de auto... maar nu goor _O-

Afbeelding

Als klap op de vuurpijl nog een lekker rondje met m'n dinnie gereden :P :+: Ik maar weer eens op Splashy gestapt en Denise lekker op Tamme <3 Leuk om je trots eens van een andere kant te zien :P

Afbeelding

Afbeelding

Trouwe ouwe :P

Afbeelding

Was een zalig rondje <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog zo'n fijne temperatuur dat ik Splashy zelfs even kon afspoelen :D

Afbeelding

Ondertussen vriendje kéíhard gewerkt... onkruid weghalen..

Afbeelding

Acacia's uit de grond slopen... (mist sterke-man-smiley :P)

Afbeelding

En het hek moet weg.. hopelijk komen ze volgend weekend het weitje hier weer opnieuw inzaaien, maar dan moeten ze er wel bij kunnen komen met de trekker :P Dus loshalen en oprollen maar! :')

Afbeelding

Afbeelding

Volgens mij kunnen de honden het wel met elkaar vinden :+:

Afbeelding

Toen was het weekend alweer voorbij.... -O-

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 19:47

Leuke update!!

rocymax

Berichten: 6484
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 22:27

Wat weer een leuke update!

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-20 13:22

Dankjulliewel!!! :D

Ik merk nu dat ik jullie echt verwaarloosd heb de afgelopen periode... We hebben namelijk nog 2 nieuwe bewoners. 22 december opgehaald, vroeg kerstcadeautje van Kevin <3 Namelijk:

Afbeelding

<3 Marsh & Mallow <3

Zie hier: Mallow :D

Afbeelding

Afbeelding

En Marsh:

Afbeelding

Afbeelding

2 dwergkonijn dametjes. Mallow ook een satijn en Marsh een mooie madagasker kleur <3 De bedoeling is om ze te laten daten met mijn knappe mannen, maar dan wil ik iets meer zekerheid op warme temperaturen wanneer ze hun nestje zullen krijgen, ze kunnen bij ons niet echt naar binnen natuurlijk.. :(:) Meer iets voor het voorjaar :P :):)

Prairy
Berichten: 9070
Geregistreerd: 28-12-03

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 14:04

Ahhh Marsh is echt een schatje om te zien :D Mallow ook wel maar die bruine oortjes helemaal naar beneden, zo schattig!

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-20 14:35

Prairy schreef:
Ahhh Marsh is echt een schatje om te zien :D Mallow ook wel maar die bruine oortjes helemaal naar beneden, zo schattig!

Marsh is ook écht een heel leuk konijntje... vraagt heel veel om aandacht, wil lekker geaaid worden en als je dat niet enthousiast genoeg doet, duwt ze nog even extra hard met d'r koppie in je hand om je 'aan' te zetten :') Is sowieso een heel actief en druk konijntje, kan er erg blij van worden haha :') <3

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 14:42

Jeetje wat worden wij verwend zeg :D leuke update zo <3 en die nijntjes <3

rocymax

Berichten: 6484
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 23:14

Wat een schatjes <3

senna21

Berichten: 11850
Geregistreerd: 17-03-09

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 23:45

Een kerstkonijn, maar dan anders {:) :+

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-20 23:57


xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-20 11:42

Volgens mij wil ie aangeven dat ie terug wil naar de sneeuw... :') :=

Afbeelding

Morpheus81
Berichten: 570
Geregistreerd: 23-07-12

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 12:33

Heerlijke update weer! Ik zou heel graag eens met mijn braverd bij jullie komen logeren om daar wat km's te maken!!!!