[VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 23:26

Die mini's als ze eten krijgen :D <3

Leuke update weer! Komt er snel nog eentje? O:)

DeniseES

Berichten: 3471
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 08:37

Die Brego is ook weer een ei hoor :') staat ie ff ongegeneerd aan een takje te knagen :')

Jullie nieuwe pergola ziet er een stuk beter uit zeg! Mooi meteen! (en een stuk veiliger ogend :'))

Wilg bij de tandarts <3 ook alweer zo lang geleden... en Dije doet het ook super joh :D

Ik vind het ook zo leuk te zien dat je de details erin gooit :j niet alleen de grote dingen maar ook, kijk, hier zitten druppels op blaadjes _O- genieten toch <3

En... en... en...!

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-20 10:45

Malenka schreef:
Wat is het toch een heerlijk plekje.

Dankjewel :+:


Xanthippe schreef:
Die mini's als ze eten krijgen :D <3

Leuke update weer! Komt er snel nog eentje? O:)

Haha ja lief hè :+:
Dankzij jou wel!! :D Want we zitten weer op de volgende pagina :):)


DeniseES schreef:
Die Brego is ook weer een ei hoor :') staat ie ff ongegeneerd aan een takje te knagen :')

Jullie nieuwe pergola ziet er een stuk beter uit zeg! Mooi meteen! (en een stuk veiliger ogend :'))

Wilg bij de tandarts <3 ook alweer zo lang geleden... en Dije doet het ook super joh :D

Ik vind het ook zo leuk te zien dat je de details erin gooit :j niet alleen de grote dingen maar ook, kijk, hier zitten druppels op blaadjes _O- genieten toch <3

En... en... en...!

Brego knaagt op en aan alles... >;)
Haha ja... niet alleen mooier, ook een stuk veiliger :')
"Kijk, druppels" _O- Jaa... maar dat is juist zo mooi van hier <3 Alles is leuk :D

Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 12:02

xXutopiaXx schreef:
Xanthippe schreef:
Die mini's als ze eten krijgen :D <3

Leuke update weer! Komt er snel nog eentje? O:)

Haha ja lief hè :+:
Dankzij jou wel!! :D Want we zitten weer op de volgende pagina :):)



*\o/* *\o/*

JolisaJ

Berichten: 1942
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Het mooie Flakkee

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 14:43

Yes een update! *\o/*

De pergola is wel erg mooi geworden hoor, wat een heerlijk plekje! Kan me voorstellen dat jullie daar met deze zomeravonden veel zitten.

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-20 15:10

Gelukkig hadden we de foto's al uitgezocht :D 4 t/m 10 mei. Wel een zwaar weekje was dit.. Het ging niet goed met oma en mijn ouders waren in Drenthe bij hen thuis om 24/7 zorg te leveren. Elke dag contact en het was al snel duidelijk dat het niet lang meer ging duren. En zo kwam mijn lieve omaatje deze week te overlijden ;( Het lijkt, en voelt, nog als de dag van gisteren... Zó dankbaar voor de laatste keer dat we langs zijn geweest en alle lieve dingen die oma toen gezegd heeft <3 Zó blij dat we de laatste tijd zo vaak die kant op zijn gereden, ondanks dat het 2.5 uur enkele reis is, is het elke minuut waard geweest <3 Wat heeft oma mij een hoop moois meegegeven, maar wat mis ik haar vreselijk.. ik besef nog steeds niet helemaal dat oma niet meer op de bank zit als ik hun huis binnen zal lopen. We hebben hier een mooi lijstje staan met een foto van een blije oma <3 waar we vaak een kaarsje branden en herinneringen ophalen <3

Afbeelding

Leven en dood staan zo dicht bij elkaar.. want ook deze week kregen we weer nieuwe foto's van ons kleine Stormpje :+: En dat warmt je hart dan toch weer wat op :+: Wat zou mijn leven zwaar zijn zonder al die beestjes om ons heen :=

Afbeelding

De week, zoals gewoonlijk (zoals elke dag _O- ), rustig begonnen :D
Kijk ze liggen met z'n 3en :')

Afbeelding

Opaatje :P

Afbeelding

Tamme ligt nooit, tenminste.. staat direct op als ik eraan kom. Dat hij blijft liggen is voor mij een teken dat hij behoorlijk pijn heeft door z'n artrose.. :(:) Maar schattig ziet het er wel uit <3

Afbeelding

Samen net wakker :+: :P

Afbeelding

Rondje door de wei lopend, vond ik weer mooie bloemetjes <3

Afbeelding

Choco op z'n favoriete chill-plaats _O- Die voetjes :') <3

Afbeelding

Dije ligt ook enorm veel, druk aan het groeien en bijkomen :P Maar bezorgt me elke keer een hartaanval :=

Afbeelding

Ligt lekker blijkbaar := :oo

Afbeelding

Uiteraard weer even genieten in de hangmat <3 Met uitzicht :+:

Afbeelding

Kevin oefenen aan z'n zit en balans, ik wist nog wel wat leuke oefeningetjes uit mijn pony-tijd := Gymnastieken te paard! :') Is toch niet meer zo makkelijk _O-

Afbeelding

En de twee meisjes zijn echt vriendinnetjes <3 Zo lief :+:

Afbeelding

Gras groeit weer mooi zo, maaien heeft het goed gedaan +:)+

Afbeelding

De eerste stappen genomen ín de schuur! De hele tussenwand moet weg, want het wordt 1 grote ruimte, dus om te beginnen het hout weghalen. We beginnen met het raampje :P

Afbeelding

Breiden uit...

Afbeelding

En halen deel voor deel de muur eruit!

Afbeelding

Geeft ons goed inzicht in de kwaliteit van het hout..... niet zo goed :') En hoe ze de schuur hebben opgebouwd..... heel apart _O- Aan ons de taak om het netjes en veilig weer op te bouwen straks!!

Genieten hier <3

Afbeelding

Brego voelt zich echt als een vis in het water... een echte erfhond <3

Afbeelding

Die het heerlijk vindt om álles te slopen waar ie de kans tot krijgt, zoals z'n kussen.. dus, voor nu een lege mand := Gelukkig heeft ie George, hij is zo blij met z'n knuffel _O-

Afbeelding

En z'n touw :')

Afbeelding

Snow is verkeerd in elkaar gezet geloof ik _O-

Afbeelding

Konijntjes knuffelen :+:

Afbeelding

En voeren... volgens mij had ie honger _O-

Afbeelding

Daar gaat onze mest!! +:)+ Op naar de aardbeitjes! :9 :P

Afbeelding

Kunnen wij weer opnieuw beginnen :D

Afbeelding

Voor het eerst de achterste weide open gezet, de eer aan Tamme om de eerste hapjes te nemen :9

Afbeelding

Wat is dat gaaf, m'n knappe Tamme voor 't eerst op deze wei <3 Mooi uitzicht :+:

Afbeelding

Wij ook wat lekkers :9 Zo is het prima vertoeven :+:

Afbeelding

Daarna het stokje overgedragen aan opa en oma samen :P Wilg en Splash mogen het uurtje erna lekker smullen :9

Afbeelding

Tijd om weer iets anders met Dije te proberen! Kijken of we 'm wat uit kunnen dagen! Dus heb er een zeil bijgehaald.. ik dacht: nu gaan we het beleven!! We gingen van dit:

Afbeelding

Naar dit:

Afbeelding

In een paar stapjes, zonder gedoe en stress :') Van allerlei kanten er overheen wandelen is ook geen probleem :P Trots! <3

Afbeelding

Kijken of we nog een stapje verder kunnen, we gaan 'm inpakken :D Beginnen met 1 hoekje:

Afbeelding

3 hoekjes :):) Die pottenkijkers _O-

Afbeelding

Alle vier de hoekjes, moest ik even bij helpen... lukte Kevin weer niet alleen :roll: :')

Afbeelding

Vond ie allemaal prima, eronder verstoppen dan maar?!

Afbeelding

Van kop tot kont verstopt...

Afbeelding

En geen kick :P <3 Had ik niet verwacht haha, maar zo braaf :+:

Afbeelding

Zelfs met het eraf trekken, geen sprankje stress +:)+ Terwijl ie op de grond lag, moest ie nog ff laten zien hoe dapper dat ie wel niet is :P En trots dat ie op zichzelf was _O- <3

Afbeelding

Mooie luchten hier, bijna elke avond <3

Afbeelding

In coronatijd naar de van Cranenbroek is een vreemde gewaarwording... buiten in de rij, maar binnen eens een keer niet over de hoofden lopen!! _/-\o_

Afbeelding

Lieve gekke Flitser <3

Afbeelding

Afbeelding

Runs in the family geloof ik _O-

Afbeelding

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-20 15:11

JolisaJ schreef:
Yes een update! *\o/*

De pergola is wel erg mooi geworden hoor, wat een heerlijk plekje! Kan me voorstellen dat jullie daar met deze zomeravonden veel zitten.

En gelijk nog een :D :):)
Ja hè, ben er ook zó blij mee!! Zitten er tot nu toe elke avond al :D

Mer1980

Berichten: 18830
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 16:46

wauw even 2 daagjes niet op bokt ongeveer en dan verwend worden met deze updates <3 ik heb echt zo'n geluk. wat een geweldige plek en wat ben ik jaloers :D

Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 18:03

Oooh echt, later als ik groot ben wil ik ook zo'n mooi plekje voor mezelf <3

En wat een stoere kerel is Dije toch :D

stoer

Berichten: 1726
Geregistreerd: 05-05-06
Woonplaats: S'land

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 22:59

Op naar de volgende pagina super leuk om weer bij te lezen. Wat is Dije stoer haha

Nala

Berichten: 8188
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 22:25

Ik lees dus net pas de uitspraak van Dije... Maar mijn hoofd blijft steevast "deejay" lezen _O-

DeniseES

Berichten: 3471
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 09:12

Dije _O-

Je omaatje :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 10:27

_/-\o_ Heerlijke update
Moet zo lachen om Brego.. die is echt niet wijs :') houdt hij zijn knuffel wel soort van heel?

Lys_PPA

Berichten: 1335
Geregistreerd: 30-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 10:29

Zelf een drukke vakantie (ook wij hadden een klushuis en nu rest nog een klustuin :') ) achter de rug dus tijdje geen bokt meer gelezen, maar het voordeel is wel dat er weer meerdere updates zijn :D

Super leuk om weer te lezen, ondanks dat het allemaal veel werk is toch wel echt genieten die omgeving van jullie met de mooie druiven pergola, hangmat plekje, het gras dat goed groeit en de fijne uitzichten.

Fijn dat het zo goed gaat met Dije maar wel jammer te lezen dat Tamme dan weer iets minder gaat. Hopelijk kan 't snel weer behandeld worden. En die vergelijkingsfoto's van je paarden, ze zijn er echt op vooruit gegaan zo in eigen beheer!

Herkenbaar die mini's met eten geven. Ik vind het nog knap dat Kevin niet meteen zn hoofd in Kaatje haar voerbak steekt. Zo ongeduldig zijn mijn mini's dan wel weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 10:31

Ho... iets te snel verzonden 8)7 Afbeelding
Hier van de week een kat die ook heus wel ijskoffie lust..

Ik ben zo benieuwd naar de verbouwing van de schuur. Ik mag hopen dat jullie je zo min mogelijk fysiek druk maken met deze temperaturen.
:(:)

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-20 10:50

Wat leuk! Ineens weer zoveel reacties! :D :):)

Mer1980 schreef:
wauw even 2 daagjes niet op bokt ongeveer en dan verwend worden met deze updates <3 ik heb echt zo'n geluk. wat een geweldige plek en wat ben ik jaloers :D

Haha :D Leuk leuk!! Maar volgens mij hoef jij niet jaloers te zijn 8-) <3


Smee__ schreef:
Oooh echt, later als ik groot ben wil ik ook zo'n mooi plekje voor mezelf <3

En wat een stoere kerel is Dije toch :D

Goed blijven dromen, dan ineens komt er een kans voorbij :+:
Ja hè <3


stoer schreef:
Op naar de volgende pagina super leuk om weer bij te lezen. Wat is Dije stoer haha

Haha 2 updates (of 3 iets kleinere....) op 1 pagina moet wel lukken toch :D :o
Thanks :D :D


Nala schreef:
Ik lees dus net pas de uitspraak van Dije... Maar mijn hoofd blijft steevast "deejay" lezen _O-

Hahaha die optie is er ook nog inderdaad _O- Lekker blijven lezen zoals het prettig voelt :P :D +:)+


DeniseES schreef:
Dije _O-

Je omaatje :(:)

:knuffel: :+:


[***] schreef:
_/-\o_ Heerlijke update
Moet zo lachen om Brego.. die is echt niet wijs :') houdt hij zijn knuffel wel soort van heel?

[***] schreef:
Ho... iets te snel verzonden 8)7 [ [url=m/5TanZm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier van de week een kat die ook heus wel ijskoffie lust..

Ik ben zo benieuwd naar de verbouwing van de schuur. Ik mag hopen dat jullie je zo min mogelijk fysiek druk maken met deze temperaturen.
:(:)

Brego laat niets heel _O- Gelukkig heb ik tientallen knuffels van mijn jeugd, krijgt ie elke keer een nieuwe om te slopen :') Hopelijk blijft ie dan van de muren, mijn kussens en alle andere spullen die ie van tafel pakt ( _-:( ) af :P Maar dat ie niet wijs is, heb je goed gezien :') Whaha jij hebt er ook zo 1 zie ik :') Heerlijke die gekke beesten :+: Afgelopen dagen was het verzorgen van de dieren al zwaar genoeg _O-


Lys_PPA schreef:
Zelf een drukke vakantie (ook wij hadden een klushuis en nu rest nog een klustuin :') ) achter de rug dus tijdje geen bokt meer gelezen, maar het voordeel is wel dat er weer meerdere updates zijn :D

Super leuk om weer te lezen, ondanks dat het allemaal veel werk is toch wel echt genieten die omgeving van jullie met de mooie druiven pergola, hangmat plekje, het gras dat goed groeit en de fijne uitzichten.

Fijn dat het zo goed gaat met Dije maar wel jammer te lezen dat Tamme dan weer iets minder gaat. Hopelijk kan 't snel weer behandeld worden. En die vergelijkingsfoto's van je paarden, ze zijn er echt op vooruit gegaan zo in eigen beheer!

Herkenbaar die mini's met eten geven. Ik vind het nog knap dat Kevin niet meteen zn hoofd in Kaatje haar voerbak steekt. Zo ongeduldig zijn mijn mini's dan wel weer.

Haha klustuin :P Goed bezig geweest dus!! +:)+
Dank voor je leuke reactie :D :+:
Kevin is een echte gentleman wat dat betreft <3 Kaatje steekt wel haar hoofd in zijn bak haha, dus die moet ik echt eerst neerzetten en dan loopt Kevin mee <3

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-20 11:26

PARTY

Afbeelding

We konden het niet laten.... en zeker in deze rare tijd vonden wij het tijd voor een feestjuhhhh!!
Normaal gaan wij in de zomer af en toe naar festivals, het liefst met de wat hardere muziekstijlen,
maar daar is het dit jaar natuurlijk niet van gekomen.
Wij en veel van onze vrienden smáchten naar weer een goed feestje en zijn groot fan van

Dr. Peacock

Het plan is om een 4 uur durend Private Festival te organiseren bij ons in de wei!!
Van 18.00 tot 22.00uur, beginnend met gezellige house en eindigend met lekker stevige frenchcore.
Campsite en afterparty geregeld door ons 8-) Geen parkeerkaart of muntjes nodig!

Datum en prijs is nog even afwachten, maar worden waarschijnlijk het volgende:
31 oktober 2020, Halloween Edition Frenchcore Party in Zundert voor €45,-

Uiteraard worden de coronaregels streng nageleefd, anders is het feestje snel afgelopen..
maar we hebben wel wat ruimte om te stampen met z'n allen!
Dus willen wij 5 exclusieve bokt-kaarten in de verkoop gooien voor onze trouwe volgers!!!
In principe is het een 'friends-only' feestje, maar daar vallen jullie inmiddels ook wel onder.

Zijn hier Dr. Peacock fans die ook weer zo toe zijn aan een feestje?!?! Stuur dan snel een pb :D


BarbaraNova

Berichten: 4202
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Vierpolders

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 12:35

Zo Natas, wat zijn jullie weer flink bezig geweest zeg.

Maar ik zie dat kleine hengstje niet meer voorbij komen, heb ik iets gemist? Kijk meestal effe snel tussendoor af en toe dus lees niet alles...

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-20 13:18

BarbaraNova schreef:
Zo Natas, wat zijn jullie weer flink bezig geweest zeg.

Maar ik zie dat kleine hengstje niet meer voorbij komen, heb ik iets gemist? Kijk meestal effe snel tussendoor af en toe dus lees niet alles...


Afbeelding

Deze? Die is er zeker nog wel :):) Maar in de updates zijn we nog niet op het punt dat we hem opgehaald hebben := Dus daar komt ie nog niet in voorbij :P

stoer

Berichten: 1726
Geregistreerd: 05-05-06
Woonplaats: S'land

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 13:52

Jaaaa ik wil hahaha geniaal

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-20 14:10

stoer schreef:
Jaaaa ik wil hahaha geniaal

Haha :D Zou gezellig zijn Syl!!

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 14:46

Ooh gaaaaf dr Peacock!! Help nu wil ik :+

Lys_PPA

Berichten: 1335
Geregistreerd: 30-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 15:03

Dr. peacock, klinkt goed! _/-\o_

Happy_Hippie

Berichten: 867
Geregistreerd: 28-12-17
Woonplaats: Lepelstraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 11:00

xXutopiaXx schreef:
PARTY

[ Afbeelding ]

We konden het niet laten.... en zeker in deze rare tijd vonden wij het tijd voor een feestjuhhhh!!
Normaal gaan wij in de zomer af en toe naar festivals, het liefst met de wat hardere muziekstijlen,
maar daar is het dit jaar natuurlijk niet van gekomen.
Wij en veel van onze vrienden smáchten naar weer een goed feestje en zijn groot fan van

Dr. Peacock

Het plan is om een 4 uur durend Private Festival te organiseren bij ons in de wei!!
Van 18.00 tot 22.00uur, beginnend met gezellige house en eindigend met lekker stevige frenchcore.
Campsite en afterparty geregeld door ons 8-) Geen parkeerkaart of muntjes nodig!

Datum en prijs is nog even afwachten, maar worden waarschijnlijk het volgende:
31 oktober 2020, Halloween Edition Frenchcore Party in Zundert voor €45,-

Uiteraard worden de coronaregels streng nageleefd, anders is het feestje snel afgelopen..
maar we hebben wel wat ruimte om te stampen met z'n allen!
Dus willen wij 5 exclusieve bokt-kaarten in de verkoop gooien voor onze trouwe volgers!!!
In principe is het een 'friends-only' feestje, maar daar vallen jullie inmiddels ook wel onder.

Zijn hier Dr. Peacock fans die ook weer zo toe zijn aan een feestje?!?! Stuur dan snel een pb :D

[ Video ]




Super Nice, ben bij zijn feest dr peacock vs partyraiser geweest in February vorig jaar. Was echt vet!

Niet zozeer fan hou meer van de RAW en hardcore XD

Anoniem

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 11:02

Wij zijn er sowieso bij maar dat wist je al!

Lysanne, als je gaat kun je met ons mee rijden _O-