[VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anneloree

Berichten: 163
Geregistreerd: 04-02-13
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 14:41

Oo wauw wat gaaf ik volg ook onder de meeleest steen!

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-19 09:35

pien_2010 schreef:
Lauriannnn schreef:
Wauw gaaf project ik ben beetje laat maar volg graag verder!


Volgens mij ben je niets te laat want is het allemaal maar net begonnen. :j


We zijn inderdaad nog maar net begonnen hoor! :D Staat nog zoveel te gebeuren!! :oo

Haha Denise, inderdaad een goeie timing _O- Haal je vast wel weer in :')

Leuke berichtjes allemaal, en leuk dat jullie volgen!! :D

KLusdag 2, 31 juli... ik had wat moeite met opstarten, is zóveel te doen en wist van gekkigheid gewoon niet wat ik moest doen :') Eerst nog even wat gewerkt en thuis maar op m'n gemak (met Brego :') ) m'n dozen uitgepakt..

Afbeelding

Mijn vader heeft vanochtend op de heenweg onze wasmachine, droger en vriezer opgehaald en die hebben ze al mooi neergezet <3

Afbeelding

Ondertussen krijgt Jay nog even snel nieuwe Nikes, op de stal waar hij nu tijdelijk staat..

Afbeelding

M'n vader zit niet stil, want is inmiddels alweer verder gegaan met het behang eraf halen, vandaag eindelijk helemaal kaal :D

Afbeelding

Afbeelding

Zodat m'n vriend wat stopcontacten erbij/omlaag kon frezen :D

Afbeelding

Ik heb inmiddels iets 'nuttigs' gevonden om te doen; douchegordijn ophangen, kastjes inruimen en matten neerleggen :')

Afbeelding

Om de 'ouwe-mensen-lucht' er een beetje uit te krijgen, halen we de gordijnen eraf, om ze gelijk even te wassen in onze nieuwe wasmachine :):) Brego helpt graag _O- Niet dat we ze zo mooi vinden, maar dan hangt er in ieder geval iets, for the time being :P

Afbeelding

Afbeelding

Maar helaas, iets klopt er niet aan de wasmachine, want heel de bijkeuken staat ineens blank.... :7

Afbeelding

Na alles een beetje droog gemaakt te hebben, konden we de wasmachine eruit halen en eens nader bekijken.. wat blijkt, hier is iets misgegaan _O-

Afbeelding

Verkoper gebeld en we kunnen 'm langsbrengen... jammer, maar 't moet maar, we zijn toch nog druk bezig met spullen te zeulen en het ligt soort van op de route :')

Nu we toch buiten zijn maar even een rondje met Brego gelopen, en tot m'n verbazing heeft deze mooie boom z'n blad al zo'n beetje helemaal laten vallen! :oo

Afbeelding

Uitgekomen bij het kippenschuurtje a.k.a. mini-schuilstalletje, en besloten het verdiepinkje dat erin zit, eruit te slopen.. zodat wij er ook normaal in kunnen lopen :') Dus begonnen met het tussenschot 8-)

Afbeelding

Brego geniet van het hoge 'gras' :')

Afbeelding

En speelt erop los haha :D

Afbeelding

Uiteindelijk toch nog een productief dagje geworden, met een kleine (natte) tegenslag :')
Dus toen m'n ouders al richting huis waren, hebben wij nog even bij ons huis zitten uitpuffen <3

Afbeelding

Gisteren ook nog druk bezig geweest, maar vandaag grote spullen-verhuisdag, dus we 'moeten' weer door :):) Verslagje van gisteren volgt snel :D *\o/*

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 09:39

Oe balen van de wasmachine :(:) zaten de transportbouten er nog in?

leonie87

Berichten: 4462
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 09:41

Heeerlijk al die fotos. Ik vind huizen opknap topics altijd tof maar Brego <3 maakt iedere foto nog net iets leuker :D.

En dat je het ff niet meer weet omdat er zoveel moet gebeuren herken ik. Ik maakte dan zelf de avond van te voren een priolijst met een aantal klussen die ik wilde doen. Zo hield ik structuur en maakte ik af waar ik aan begon.

Afwezig
Berichten: 3725
Geregistreerd: 17-01-08

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 09:51

Super gaaf, jij maakt een droom van vele bokkers waar! :))

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 13:15

leuke update hoor, wel balen van de wasmachine := hoop dat je snel weer een goed werkende hebt ;)

Slmt9

Berichten: 4800
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 14:06

leonie87 schreef:
Heeerlijk al die fotos. Ik vind huizen opknap topics altijd tof maar Brego <3 maakt iedere foto nog net iets leuker :D.

En dat je het ff niet meer weet omdat er zoveel moet gebeuren herken ik. Ik maakte dan zelf de avond van te voren een priolijst met een aantal klussen die ik wilde doen. Zo hield ik structuur en maakte ik af waar ik aan begon.


+1 je leeft een beetje mijn droom (los van al dat water, dat is een natte droom :P ). Echt leuk om te volgen!

pol013

Berichten: 8996
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 14:13

Hee, dit huis heb ik op funda voorbij zien komen. Ik zag er zeker de potentie wel van. Leuke plek heb je daar.

pien_2010

Berichten: 43275
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 14:15

Wat een leuk verslag.
Je hebt de juiste spirit voor dit avontuur, hetgeen blijkt o.a uit je laconiekheid als het om de wasmachine gaat. Er zal nog veel meer mis gaan en goed dat je nu in ieder geval relaxed op reageert. In een later stadium gaat ook de vermoeidheid meespelen.

Ik vind het leuk, je verslag, je hond door het gras en jullie gezamenlijke familie inspanning <3

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 15:58

Leuke foto's!!

En wat doet je hond het goed!! Onder die tafel, hahaha Ik zie hem al opstaan met een tafel op zijn rug.

Je vindt vast snel je draai en dingen om aan te pakken. Het is echt heel herkenbaar hoor. Komt wel goed.

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-19 09:41

Wat een lieve berichtjes allemaal :+: Jullie zijn te gekke meelezers <3

Keet schreef:
Oe balen van de wasmachine :(:) zaten de transportbouten er nog in?


Uhmm.. :? Weet ik niet haha, denk het niet.. we hebben onze wasmachine terug mogen brengen en precies eenzelfde weer mee mogen nemen :D +:)+ Maar wat zijn dat dan? Dan kijk ik er bij deze nog even naar voordat we hem weer aanzetten :')

leonie87 schreef:
Heeerlijk al die fotos. Ik vind huizen opknap topics altijd tof maar Brego <3 maakt iedere foto nog net iets leuker :D.

En dat je het ff niet meer weet omdat er zoveel moet gebeuren herken ik. Ik maakte dan zelf de avond van te voren een priolijst met een aantal klussen die ik wilde doen. Zo hield ik structuur en maakte ik af waar ik aan begon.


Nou hè :+: Voor ons ook hoor, hij zit ook overal met z'n neus bovenop... of je bent 'm ineens kwijt _O- Heeft ie weer z'n eigen plekkie gevonden, ligt ie ineens onder een hortensia z'n bot te begraven :') Tis zo'n banketstaaf af en toe hahaha

pol013 schreef:
Hee, dit huis heb ik op funda voorbij zien komen. Ik zag er zeker de potentie wel van. Leuke plek heb je daar.


Oh wat grappig! :D Moet een hoop aan gebeuren, maar uiteindelijk wordt het prachtig.. en stiekem is 't dat eigenlijk al :+: Haha

pien_2010 schreef:
Wat een leuk verslag.
Je hebt de juiste spirit voor dit avontuur, hetgeen blijkt o.a uit je laconiekheid als het om de wasmachine gaat. Er zal nog veel meer mis gaan en goed dat je nu in ieder geval relaxed op reageert. In een later stadium gaat ook de vermoeidheid meespelen.

Ik vind het leuk, je verslag, je hond door het gras en jullie gezamenlijke familie inspanning <3


Ahh lief, dankjewel :D Zo voelt het ook wel ja, als een familie inspanning.. mijn pa kon al jaren niet wachten tot ik het huis uit ging, maar nu het eenmaal zo ver is, heeft ie wat moeite met loslaten geloof ik :') En idd.. bij de pakken neer gaan zitten is nog nooit iemand beter van geworden, soms ontkom je er niet aan, maar zo lang ik nog spirit heb laat me ik niet snel kisten door iets.. en zo staat eigenlijk iedereen er in :D

superpony schreef:
Leuke foto's!!

En wat doet je hond het goed!! Onder die tafel, hahaha Ik zie hem al opstaan met een tafel op zijn rug.

Je vindt vast snel je draai en dingen om aan te pakken. Het is echt heel herkenbaar hoor. Komt wel goed.


Haha jaa Brego doet het super! Nog ff en hij loopt inderdaad met de tafel op z'n rug er vandoor _O-

wilson

Berichten: 121
Geregistreerd: 19-11-05
Woonplaats: Omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 10:18

Wat een leuk topic! Wij hebben zelf 2 jaar geleden een boerderij gekocht in Zundert. Wij hebben dezelfde ervaring; super lieve buren die overal bij helpen en meedenken maar zich niet opdringen. Wij hebben toen wij er een paar weken woonden een groot deel van de straat uitgenodigd voor een borrel. Daarmee hebben we veel mensen leren kennen en werd super goed ontvangen! Ben benieuwd hoelang het duurt tot jullie je aansluiten bij een buurtschap ;-) Dat ging bij ons in ieder geval ook heel snel :j

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-19 13:51

Nou, een verslagje van 1 augustus :D Even tussen al het werken door.. lunchen moet ik toch :D

We zijn de dag 'thuis' begonnen, de andere 2 paarden ook nog ff nieuwe Nikes en gelijk het gebit van alle 3 nagekeken :D Ze zijn weer door de APK en kunnen veilig mee naar Zundert :+:

Afbeelding

Snel naar Zundert, want er is nog zát te doen :D En we zijn al vrij laat door alle paarden-regel-dingen..
Wij zijn begonnen in het kippenschuurtje, alles moet eruit :):) Dat was een beleving :') Een hoop slopen, da's sowieso leuk, maar álles zit vast met spijkers... dus die krijg je er eigenlijk gewoon niet netjes uit.. En het plafonnetje hebben we met grof geweld naar beneden getrapt :') Hingen we daar aan de dakspanten hahaha, maar.. we kunnen nu wel rechtop staan :D +:)+

Afbeelding

Afbeelding

Ondertussen gaat m'n vader verder in de slaapkamer, de muren weer netjes maken en alle gaatjes dichtmaken zodat we straks de muren kunnen afwerken :D

Afbeelding

Wij zijn klaar met de stank van het kippenhok, dus zijn buiten verder gegaan: hekje voor de mini's zetten! Wat een bewerkelijk spul is dat kastanje hekwerk, maar 't is zo mooi!!! <3 :+:

Afbeelding

Gelukkig krijgen we hulp :D

Afbeelding

En ook onhandige 'hulp' :')

Afbeelding

Zelfs nog hoog bezoek gekregen :D

Afbeelding

En van de zonsondergang genoten :+:

Afbeelding

Snadrem

Berichten: 4501
Geregistreerd: 24-04-08

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 13:56

Jullie zijn goed bezig! En wat is jullie pup gaaaaaf

chriske

Berichten: 2781
Geregistreerd: 14-03-11
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 14:34

Wat onwijs gaaf, prachtige plek :)

Siggislief

Berichten: 13966
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 17:23

Ziet er goed uit, xXutopiaXx

En erg verstandig die mondkapjes met zo veel stof en viezigheid in 't kippenhok.

DeniseES

Berichten: 3471
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Spijkenisse

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 14:16

Aaaaaaa wat ziet het er toch geweldig uit! Jammer van je wasmachine though... maar de vloer is gedweild :')

Gelukkig helpt Brego ook goed mee!

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-19 14:31

Even snel laten zien :oo De eerste 2 staan er :+: wat een geweldig gezicht, geluid en gevoel <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

belle_boef

Berichten: 10735
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 14:53

Oh wat een heerlijk plaatje

SvS88

Berichten: 320
Geregistreerd: 28-03-19

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 15:10

Wat leuk! :D

Yubine

Berichten: 196
Geregistreerd: 01-08-13

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 15:31

Ik volg ook graag mee! Lijkt me leuk om te zien :D

Saul

Berichten: 9653
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 15:40

Genieten <3

pien_2010

Berichten: 43275
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 16:45

<3 mooi gezicht

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-19 20:56

En nu is m'n zooitje compleet <3 :+:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_Sofie

Berichten: 4432
Geregistreerd: 04-01-09
Woonplaats: Onder de rook van Amsterdam

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 21:17

Wauw Natasja :oo Wat een hoop werk hebben jullie al verricht. Ziet er super uit. En wat fijn dat de paarden er nu staan. Genieten <3