[VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DeniseES

Berichten: 3471
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 12:48

<3 <3

Morpheus81
Berichten: 570
Geregistreerd: 23-07-12

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 09:56

Haaaai, hoe is het hier? Ik mis de updates :o :D ;)

Happy_Hippie

Berichten: 867
Geregistreerd: 28-12-17
Woonplaats: Lepelstraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 11:57

Tamme, vind ik zo'n onwijs mooi <3 machtig mooi <3

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-19 12:45

Morpheus81 schreef:
Haaaai, hoe is het hier? Ik mis de updates :o :D ;)

Ahh wat leuk :+: Heb me een tijd een beetje rot gevoeld, door het overlijden (en de weg er naartoe) van bokker Quera. Voelde niet oké om hier blij te gaan doen... Mijn laatste update voelde ook een beetje misplaatst daardoor. Maar toevallig begon vriendlief er gisteravond ook weer over, dus wellicht dat het tijd is om onszelf weer bij elkaar te rapen en weer van de leuke dingen te gaan genieten. Ik weet dat Roby hier ook geregeld mee las en mij af en toe privé benaderde met een vraag/tip, dus zij zal het ook alleen maar leuk vinden denk ik <3


Happy_Hippie schreef:
Tamme, vind ik zo'n onwijs mooi <3 machtig mooi <3

Dankjewel :D :+: Het is voor mij ook mijn grote trots <3 En niet alleen door z'n stoere looks, maar vooral ook door de band die wij hebben samen en zijn heerlijke karakter :+:

Steffi4
Berichten: 395
Geregistreerd: 29-12-17
Woonplaats: Antwerpen

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 13:20

Oh ik miste ze ook al, zag dat veel mensen bepaalde topics kwijt waren en ik dacht “het is toch niet waar he!?” Maar dus een andere reden.

Veel sterkte met het verlies. Ik kende haar absoluut niet persoonlijk maar heeft toch ook hier een impact gehad...

Doe maar rustig aan, je volgers gaan niet lopen, daar zijn de updates te leuk voor. :D

leonie87

Berichten: 4461
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 17:44

Steffi4 schreef:
Oh ik miste ze ook al, zag dat veel mensen bepaalde topics kwijt waren en ik dacht “het is toch niet waar he!?” Maar dus een andere reden.

Veel sterkte met het verlies. Ik kende haar absoluut niet persoonlijk maar heeft toch ook hier een impact gehad...

Doe maar rustig aan, je volgers gaan niet lopen, daar zijn de updates te leuk voor. :D

+1

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 17:46

Veel sterkte gewenst! Rustig aan :)

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-19 17:49

Dank voor jullie lieve berichtjes :+: om gelijk weer heel positief terug te komen.... we hebben het huis al een beetje in de kerstsferen gebracht <3 Ik hou er zo van.. overal lampjes in het donker :+: En die boom ruikt zó lekker, echt genieten zo..

De kerstboom optuigen was nog wel een uitdaging :') Flits wilde graag DÍRECT het kleedje onder de boom uittesten, lag er serieus net een seconde en hij lag er al op _O- en met de lampjes spelen en Brego vindt alles interessant en wil overal met z'n dikke neus bovenop zitten :')

Afbeelding

Met z'n zelfingenomen smoelwerk :')

Afbeelding

Afbeelding

Maar het is gelukt! :D

Afbeelding

En ik ben er erg blij mee <3 Gekozen voor donkergroen dit jaar, met een beetje wit, mint en houten hangers ertussen <3

Afbeelding

Afbeelding

Daarom ook sneeuw op de boom gespoten, zodat het niet té groen zou worden :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En het huis nog meer versierd :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook buiten zijn we begonnen met lampjes, maar ik had in mijn berekening er geen rekening mee gehouden dat de poorten nog open moeten _O- Dus zijn even creatief bezig geweest en alleen het middenstuk van lampjes voorzien, de beide zijkanten moeten nog :=

Afbeelding

Laat de kerst maar komen <3

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 17:57

Ziet er heel gezellig uit!

Mer1980

Berichten: 18830
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 20:56

wauw wat een heerlijk sfeertje straalt het zo uit <3 prachtig!

leonie87

Berichten: 4461
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 21:09

Sinterklaas is teleurgesteld in je. <:) :){ :')

Ziet er wel prachtig uit allemaal!

Prairy
Berichten: 9066
Geregistreerd: 28-12-03

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 12:00

Gezellig hoor :D

Wij hebben geen kerstboom dit jaar, 2 hooligan kittens + kerstboom lijkt me geen slimme combi. Buiten gaan we nog versieren, hopelijk rondom de hottub die we besteld hebben, met een beetje mazzel hebben we die nog net voor de kerst :D

Morpheus81
Berichten: 570
Geregistreerd: 23-07-12

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 13:37

Superleuk weer! Ik vind die foto met 'hond en kat op rode stoel' echt net uit een Engels Country magazine komen! Ik houd ervan.

Toverbal

Berichten: 1955
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 13:41

Lekker bezig! Ziet er gezellig uit! <3

Anoniem

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 13:45

Jullie maken er werk van zeg, wat tof!
Als we tijd hadden kwamen we nog een keer langs <3

sporten

Berichten: 1153
Geregistreerd: 04-09-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 14:19

Wat ziet het er prachtig uit ga zo door _/-\o_ *\o/* {:} <|- {:) [&]

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-19 17:18

Wat een leuke reacties, dankjulliewel :D :):)


leonie87 schreef:
Sinterklaas is teleurgesteld in je. <:) :){ :')

:') :') Daar hadden we dit jaar helaas geen tijd voor :P Halloween en Kerst vind ik wel genoeg :')



Prairy schreef:
Wij hebben geen kerstboom dit jaar, 2 hooligan kittens + kerstboom lijkt me geen slimme combi. Buiten gaan we nog versieren, hopelijk rondom de hottub die we besteld hebben, met een beetje mazzel hebben we die nog net voor de kerst :D

Haha nee, dan klinkt het verstandiger om 't niet te doen.. ik was ook heel benieuwd hoe Brego erop zou reageren.. maar behalve een zwenk-uit-staart lijkt het wel mee te vallen! :D :):)



Morpheus81 schreef:
Superleuk weer! Ik vind die foto met 'hond en kat op rode stoel' echt net uit een Engels Country magazine komen! Ik houd ervan.

Ahh vind ik lief :D Dankjewel.. Nu je het zegt, zie ik die sfeer er ook in ja! Leuk :D



Robijntjah schreef:
Jullie maken er werk van zeg, wat tof!
Als we tijd hadden kwamen we nog een keer langs <3

Thanks :D Haha, komt nog wel een keer :D Wij komen 'dit jaar' eerst jullie boom bewonderen :):)



Afgelopen weekend naar Valkenburg geweest, om nog wat meer in kerststemming te komen <3 En even rust te krijgen van het verzorgen van de paarden haha. En we hebben echt een goed weekend uitgekozen qua weer _O- Als we wakker werden, de wind om het B&B hoorden razen en de regen op het raam hoorden vallen, appten we m'n ouders even succes met de voerronde, en draaiden wij ons nog even om _O- En ondanks het weer, vond mijn vader het ook erg leuk om lekker te 'boeren' :') Dus voor beide partijen een leuk weekend :D

Het B&B waar we hebben gelogeerd was zó leuk! In het Land van Kalk heette het, net een paar auto-minuten buiten Valkenburg, en heerlijk vrij gelegen :+: Super gastvrij, maar ook veel privacy, heerlijk ontbijt, sfeervol 'huisje'... <3 Ja, super :+: En: alles paardgeoriënteerd :') overal kwam je ze tegen :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Let ook vooral even op dit bordje... en mijn naam _O-

Afbeelding

Eerste avond lekker uit eten geweest in het dorpje, bij een restaurantje gerund door een stel. Leek alsof we gezellig in de huiskamer aan het dineren waren, chef kwam ook aan tafel vertellen hoe ie het eten had bereid enzo, maar superprofessioneel en zó lekker! :oo

Afbeelding

Wildzwijnsrug :+: Ik hou zo van wild... Beestje heeft lekker in het wild geleefd en heeft altijd z'n eigen eten mogen scharrelen _/-\o_

Afbeelding

Afbeelding

En 's avonds op het zoldertje heerlijk kunnen slapen.. maar, ondanks dat de ruimte zo even wel heel fijn is... ligt mijn bed toch nog veel lekkerder _O-

Afbeelding

Volgende ochtend lekker ontbeten met de verse broodjes die in de vensterbank stonden te wachten :D Met de gordijnen dicht, lekker even in onze eigen wereld :D

Afbeelding

En op naar de kerstmarkt in de grotten.. WAT EEN RIJ!! Niet normaal joh.. maarja, we gaan er stomweg allemaal ook gewoon in staan :') Leuk was het wel :D

Afbeelding

In de grot ook nog een hoop versieringen :D

Afbeelding

Afbeelding

En muurschilderingen!

Afbeelding

Lekkere stroopwafel met Licor43 gegeten :+:

Afbeelding

En een kerstbiertje gedronken, met een kaasje erbij <3

Afbeelding

Daarna de straat op om ons in het feestgedruis van Valkenburg te storten.. mannn wat was het druk op zaterdag :=

Afbeelding

Ten opzichte van zondag:

Afbeelding

Maar wel heel erg gezellig. Zijn 2-3 straatjes met veel restaurantjes, en dat is wel heel erg gezellig :D Overal terrasjes met heaters en leuke snuisterij-winkeltjes :D

Zondag in de (nagemaakte) Romeinse catacomben geweest. Was ook wel erg leuk om te zien! Maar ben blij dat ze nagemaakt waren, wil niet weten wat voor enge sfeer er in de echte catacomben hangt, met zoveel graven bij elkaar! :oo en was erg blij met mijn lantaarntje :D Het was donker daar binnen!!! Daarom geen foto's binnen gemaakt, want moest m'n lantaarntje erg dichtbij mij houden :D Misschien heeft Kevin nog stiekem een foto gemaakt, maar we hebben de foto's nog niet uitgewisseld haha := Wel wat foto's van de tentoonstelling..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eind van de middag nog weer even door Valkenburg gewandeld en ons laatste maal daar gegeten :+:

Afbeelding

Afbeelding

De kerstboom ligt weer wat voller in ieder geval, leuke cadeautjes kunnen scoren :D Het was een geslaagd weekend :D <3

Afbeelding

Saul

Berichten: 9652
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 17:26

Oh wat een mooie foto's zeg <3


Dat ziet er echt heerlijk uit.
Hihi jouw naam. Niet goed overgenomen haha.

DeniseES

Berichten: 3471
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 00:22

Natsja _O- (ze hebben gewoon smaak) en die stroopwafel :') ziet eruit als een super lekker weekend!!! Even wat anders!

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-19 07:24

Anders paste het niet :')

Vooral ook erg fijn als je dan dit soort foto's krijgt :D :+:
Lekker samen de paarden aan het voeren <3
Met nog een deel van het hek in de 'moestuin' :=

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

M'n moeder heeft nog allemaal bloembollen overal en nergens verstopt :D Ben erg benieuwd wat er in het voorjaar allemaal boven gaat komen :))

Afbeelding

En mijn vader heeft nog een hoop mest weggewerkt :P

Afbeelding

Ze zijn overigens ook nog op zoek gegaan naar m'n moeders mobiel, die was ineens spoorloos... Al bellend de tuin rondgelopen en bij een bosje klonk toch ergens vaag het geluid van de ringtone.. dus m'n ma met d'r hoofd dat bosje in.. niet te vinden := Merkt m'n vader ineens op dat de grond toch wel erg omgewoeld is..... heeft Brego 'm gejat en begraven _O- _O- _O- Oké, nu vind ik het grappig, want het is niet mijn telefoon.. maar anders :') {:)-:(

SensaHorses
Berichten: 708
Geregistreerd: 19-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 10:45

Wat heerlijk, TS, even zo'n weekendje ertussen uit en lekker in de kerstsferen, ziet er zo gezellig uit! <|-
En wat heb je lieve ouders! <3
Die Brego toch! :oo Dat is wel heel ontdeugend! :)) (Al is het voor hem waarschijnlijk hetzelfde als dat hij een bot zou begraven) ;)

Prairy
Berichten: 9066
Geregistreerd: 28-12-03

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 11:07

Oh echt, die telefoon :')

En het klinkt als een heel fijn weekend!

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-19 11:44

:D <3 :D

Hij heeft die telefoon gewoon vanaf een stoel gepakt :') En we zijn wel meer dingen op mysterieuze wijze kwijtgeraakt :') Dus ben benieuwd wat er ooit allemaal boven komt drijven :=

Prairy
Berichten: 9066
Geregistreerd: 28-12-03

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 17:05

Jullie tuin wordt gewoon 1 grote tijdcapsule :+

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 17:51

Maar goed dat het geluid aan stond dan, op trilstand had je ‘m nooit meer terug gevonden. Nou ja, ooit. Als relikwie uit vroeger tijden :')