Wasknijpers Ikea

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 20:20

Huh, ik gebruik gewoon de knijpers van de action en geen enkel probleem ermee en heb ook een droogmolen van brabantia. Wel hang ik mijn beddengoed en enzo dubbel op en niet zo enkel. Ik gooi hem zeg maar over het draad zodat hij gehalveerd word qua lengte en zet er dan bovenop een wasknijpers. En om te voorkomen dat het dan niet droogt omdat ze aan elkaar plakken doe ik er 2 draadjes tussen boven (hoop dat je mijn vage uitleg snapt)

Gea99

Berichten: 1170
Geregistreerd: 26-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 23:32

Melia schreef:
Ik zweer bij houten wasknijpers.
Die wasknijpers van de Lidl die hier ook benoemd werden, vind ik echt prut. Ze gaan wijd open waardoor je niet heel snel achter elkaar veel was eraf kunt halen, want ze zijn zo groot en je hebt je handen snel vol. Plus dat de kwaliteit ook niet goed is en ze snel kapot gaan.
Althans dit is mijn mening :+.

Grappig. Hier heb ik dus geen last van en vind juist de houten knijpers helemaal niets. :+

Eleionomae

Berichten: 19598
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Wasknijpers Ikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 06:50

Ik heb ook niks met houten knijpers, veel te slap :')

Ik heb ook de knijpers van Action, na 2 jaar in het mandje buiten worden de wel minder maar vind ze verder reuze fijn :) een enkele keer zakt de was wat in elkaar, maar daar kan ik niet echt mee zitten :')

Paloedie

Berichten: 992
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Deventer/Epe

Re: Wasknijpers Ikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 07:19

Hier de knijpers van de Jumbo: na 1 jaar buiten gaan er veel stuk. Ze breken af en dat doet regelmatig goed zeer aan je vingers!

Laatst heb ik een nieuwe waslijn gespannen, waardoor ik nu grote was (beddengoed etc) buiten de reling van het dakterras kan hangen. Maar ik wil niet dat er in onze tuin en in de tuin van de buren overal stukjes plastic vallen, dus voor aan de buitenkant heb ik nu deze:

https://www.tuinadvies.nl/tuinwinkel/product/10132/wasknijpers-kunststof?gsh=1&gsk=1&gclid=CjwKCAjw0ZfoBRB4EiwASUMdYXYjreiuYiBRdZgNf3580YZ-imuZHcy9caTbYj8buFJNNGb8VC3lTBoCnlkQAvD_BwE.

Ook heb ik een dikkere waslijn gespannen en dat is een verademing! Is ook iets ruwer en was schuift nu niet meer!

MissBambi

Berichten: 4279
Geregistreerd: 04-07-06

Re: Wasknijpers Ikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 19:37

Ik heb de houten wasknijpers van de action. Mede doordat die grote inderdaad afbreken en de was gaat slap hangen. Zelfs binnen :')

Deze blijven goed, en strak :j

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Wasknijpers Ikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 19:40

Ze zijn incl mandje iets van 3 euro. Dan koop je ze toch gewoon :? Mandje kan je desnoods op de weggeefhoek zetten, maak je er iemand anders blij mee

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-19 19:56

Liselot schreef:
Ze zijn incl mandje iets van 3 euro. Dan koop je ze toch gewoon :? Mandje kan je desnoods op de weggeefhoek zetten, maak je er iemand anders blij mee

Het gaat mij niet om de prijs.... Maar hoef geen artikelen waar ik niets mee doe..... Probeer daarin toch wat te minimaliseren en hopelijk wat milieubewust bezig te zijn....

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Wasknijpers Ikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 20:22

Zoals ik al zeg; dan maak je daar iemand anders blij mee :)

Pferdchen
Berichten: 641
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 22:02


Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-19 06:43

Pferdchen schreef:
Hahaha, was laatst bij Ikea zie ik dus dit... met een bordje "NIEUW"! Zonder mandje dus...

https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70458670/

Je wordt op je wenken bediend! :D :D :D

Zou je voor mij misschien een winnend staatslot willen wensen? :+

Hahaha *\o/* _/-\o_ :')
(Heb ze alleen al met extra mandje -O- )

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 07:48

Anoniet schreef:
Ik heb dit echt nog nooit gehad, en ik heb nog van die ouderwetse houten knijpers... Ligt het inderdaad niet aan de dikte of gladheid van je lijnen?


nou die heb ik ook en dat is dis net zo erg het gaat om de veer en die is ook niet krachtig genoeg meer....
maar die van de action als op de foto die verweren en breken af na een jaar of4!( ook rete irritant)

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 07:49

Danseresje schreef:
Liselot schreef:
Ze zijn incl mandje iets van 3 euro. Dan koop je ze toch gewoon :? Mandje kan je desnoods op de weggeefhoek zetten, maak je er iemand anders blij mee

Het gaat mij niet om de prijs.... Maar hoef geen artikelen waar ik niets mee doe..... Probeer daarin toch wat te minimaliseren en hopelijk wat milieubewust bezig te zijn....


juist goed bezig!

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Wasknijpers Ikea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-19 08:37

Dank je Kwita! Heb al genoeg zooi die ik nog moet uitzoeken......

pillow
Berichten: 7804
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 09:15

kwita schreef:
Anoniet schreef:
Ik heb dit echt nog nooit gehad, en ik heb nog van die ouderwetse houten knijpers... Ligt het inderdaad niet aan de dikte of gladheid van je lijnen?


nou die heb ik ook en dat is dis net zo erg het gaat om de veer en die is ook niet krachtig genoeg meer....
maar die van de action als op de foto die verweren en breken af na een jaar of4!( ook rete irritant)

Jemig zeg. Een product van enkele centen dat na 4 jaar af is. Rampzalig, ik zou er mee terug gaan.
Maar je moet je knijpers ook niet aan de lijn laten hangen, maar gewoon meenemen naar binnen.

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 10:42

pillow schreef:
Anoniet schreef:
Ik heb dit echt nog nooit gehad, en ik heb nog van die ouderwetse houten knijpers... Ligt het inderdaad niet aan de dikte of gladheid van je lijnen?


nou die heb ik ook en dat is dis net zo erg het gaat om de veer en die is ook niet krachtig genoeg meer....
maar die van de action als op de foto die verweren en breken af na een jaar of4!( ook rete irritant)

Jemig zeg. Een product van enkele centen dat na 4 jaar af is. Rampzalig, ik zou er mee terug gaan.
Maar je moet je knijpers ook niet aan de lijn laten hangen, maar gewoon meenemen naar binnen.[/quote]

(Mislukte quote)

nou dat doe ik ook maar, ik gebruik ze wel buiten....niet zo gek met wasknijpers toch?

wat ook best aardig gaat zijn die van de aldi, die gebruik ik al jaren zeker een jaar of 8 ooit een grote zak gekocht! dat was ik net vergeten te melden

pillow
Berichten: 7804
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 13:54

[Jemig zeg. Een product van enkele centen dat na 4 jaar af is. Rampzalig, ik zou er mee terug gaan.
Maar je moet je knijpers ook niet aan de lijn laten hangen, maar gewoon meenemen naar binnen.


Citaat:
nou dat doe ik ook maar, ik gebruik ze wel buiten....niet zo gek met wasknijpers toch?

wat ook best aardig gaat zijn die van de aldi, die gebruik ik al jaren zeker een jaar of 8 ooit een grote zak gekocht! dat was ik net vergeten te melden

Als we dan toch bijdehand gaan doen. Over het algemeen hangt was met mooi weer buiten, lijkt me niet dat knijpers dan verweren.

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 18:01

Dat kan zeker wel door de straling van de zon, En daarom is het jammer voor het milieu dat was mijn standpunt!.

Wat heb jij een vervelende manier van denken zeg!

pillow
Berichten: 7804
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 01:40

kwita schreef:
Dat kan zeker wel door de straling van de zon, En daarom is het jammer voor het milieu dat was mijn standpunt!.

Wat heb jij een vervelende manier van denken zeg!

of jij geen humor