[VOLG] Van bruine bejaarde bungalow naar licht modern thuis

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
StalMelyn

Berichten: 2046
Geregistreerd: 05-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 10:11

Mer1980 schreef:
Ik droog nooit mijn kranen af := maar heb er ook geen kalk opzitten, zacht water dus denk ik dan maar. Misschien dat onze schoonmaakster het er steeds af haalt, ik hou het niet zo in de gaten... :o


Wij doen zelfs na het douchen het glas af met een trekker anders zie je allemaal witte spetters als het opdroogt. Kan ik dan toch niet zo goed tegen haha

Mer1980

Berichten: 18834
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 10:13

pien26 schreef:
Mer1980 schreef:
Ik droog nooit mijn kranen af := maar heb er ook geen kalk opzitten, zacht water dus denk ik dan maar. Misschien dat onze schoonmaakster het er steeds af haalt, ik hou het niet zo in de gaten... :o


Wij doen zelfs na het douchen het glas af met een trekker anders zie je allemaal witte spetters als het opdroogt. Kan ik dan toch niet zo goed tegen haha


Ik ben echt een waardeloze huidhoudster geloof ik, maar zelfs dat heb ik nog nooit gedaan :o :o :o :o badkamer wordt ook wel iedere week weer netjes schoongemaakt := :o

plantje01
Berichten: 784
Geregistreerd: 01-05-14

Re: [VOLG] Van bruine bejaarde bungalow naar licht modern thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 10:35

Zie het topic nu pas. Echt super leuk gedaan en helemaal mijn stijl <3

karijn

Berichten: 5405
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Re: [VOLG] Van bruine bejaarde bungalow naar licht modern thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 11:14

HG antikalk en azijn doen wonderen op kalkspetters.

tyleysmiley

Berichten: 1896
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [VOLG] Van bruine bejaarde bungalow naar licht modern thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 11:25

Hg doet bij ons niks, we hebben zelf antikalk-glas en kranen, uitvinding van de eeuw *\%/*

Moska

Berichten: 3393
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: [VOLG] Van bruine bejaarde bungalow naar licht modern thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 13:16

Gave transformatie hoor! Krijg er bijna zin van om zelf ook te gaan verhuizen en weer te gaan klussen :') :) Komt er in de badkamer ook nog iets van een glaswand tussen de douche en het bad? Het lijkt me zo'n waterballet worden zonder.

karin1985

Berichten: 1888
Geregistreerd: 17-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 13:38

pien26 schreef:
Mer1980 schreef:
Ik droog nooit mijn kranen af := maar heb er ook geen kalk opzitten, zacht water dus denk ik dan maar. Misschien dat onze schoonmaakster het er steeds af haalt, ik hou het niet zo in de gaten... :o


Wij doen zelfs na het douchen het glas af met een trekker anders zie je allemaal witte spetters als het opdroogt. Kan ik dan toch niet zo goed tegen haha


Hier ook. Na het douchen drogen we douche hoek af. Met name van de glaswand kun je dan veel langer geniet. De wand heeft wel zo`n waterafstotende laag, maar dan nog hou je aanslag. En juist vanwege die laag kun je het ook niet te agressief schoonmaken.

anitas1994

Berichten: 229
Geregistreerd: 18-10-12

Re: [VOLG] Van bruine bejaarde bungalow naar licht modern thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 23:14

Ik vind de verf die jullie gebruiken zo gaaf! Wil het zelf ook graag in huis toe gaan passen maar weet niet zo goed of het ons lukt. Verfen kunnen we wel maar dit is toch anders.
Veder vind ik het zo knap van jullie het word zo onwijs mooie bungalow

Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-19 17:42

Moska schreef:
Gave transformatie hoor! Krijg er bijna zin van om zelf ook te gaan verhuizen en weer te gaan klussen :') :) Komt er in de badkamer ook nog iets van een glaswand tussen de douche en het bad? Het lijkt me zo'n waterballet worden zonder.


Ja, daar komt nog een glasplaat tussen met zwarte hoekjes :)

Wat betreft het kalk, ben zelf absoluut geen poetser dus hopelijk niet te veel werk er van. We zijn nog wel aan het kijken voor een ontharder, scheelt toch iets :)

Vrijdag komen ze de badkamer vloer leggen, en dan ga ik daarna de laatste muur verven. We hebben ook iemand gevonden die het meubel afmaakt met prachtig essenhout wat helemaal gemarmerd is. Zal wel pas eind augustus worden, maar ach we wachten nu al zo lang :')

Als de badkamer vloer er in ligt gaan we de houten vloer in de gang en woonkamer ook leggen, zo benieuwd hoe dat gaat lijken!

Kimmie

Berichten: 754
Geregistreerd: 12-02-10
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 21:52

Hoe is het intussen tijd?

Eleionomae

Berichten: 19598
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 09:36

Hoe gaat het inmiddels met de verbouwing?

MissBambi

Berichten: 4279
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 08:54

Ik was heel benieuwd hoe het allemaal gegaan is :D

Vind het zo'n gaaf huis!

crazycactus

Berichten: 10928
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re: [VOLG] Van bruine bejaarde bungalow naar licht modern thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 10:04

Ik denk niet dat er nog een update komt, TS is sinds vorig jaar niet meer op bokt geweest