Huawei P30 pro

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lauke

Berichten: 4253
Geregistreerd: 22-11-08
Woonplaats: Bunschoten-spakenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 22:02

magic_lover schreef:
Weet iemand hier dat toevallig.
Als ik een filmpje maak en ik verstuur die via WhatsApp oid, dan gaat ie hem schijnbaar heel erg verpesten door ineens heel snel of vertraagd te gaan afspelen...
Zonder dat ik ook maar iets eraan heb gedaan. In de galerij staat hij wel gewoon, en is ie wel gewoon "normaal" te zien. Super vervelend! Omdat ik graag de filmpjes verstuur zoals ik ze dan ook gemaakt heb, als ik ze wil vervormen of bewerken doe ik dat zelf wel :7 :Y)

Iemand de gouden tip wat dat is, of hoe ik dat kan stoppen?


Helaas hier precies hetzelfde probleem. Ik heb flink zitten googelen maar ik kan het niet vinden.

Als ik het filmpje bewerk en op sla in een hele lage kwaliteit dan gaat het wel goed. Maar dan is de kwaliteit wel heel slecht.

RSDICBS

Berichten: 1004
Geregistreerd: 08-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 22:18

magic_lover schreef:
Weet iemand hier dat toevallig.
Als ik een filmpje maak en ik verstuur die via WhatsApp oid, dan gaat ie hem schijnbaar heel erg verpesten door ineens heel snel of vertraagd te gaan afspelen...
Zonder dat ik ook maar iets eraan heb gedaan. In de galerij staat hij wel gewoon, en is ie wel gewoon "normaal" te zien. Super vervelend! Omdat ik graag de filmpjes verstuur zoals ik ze dan ook gemaakt heb, als ik ze wil vervormen of bewerken doe ik dat zelf wel :7 :Y)

Iemand de gouden tip wat dat is, of hoe ik dat kan stoppen?


Ahh dat heb ik ook! Super vervelend idd! Als iemand de oplossing heeft dan hoor ik die heel graag

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 22:16

En hoe bevallen de telefoons??

Ik overweeg om over te stappen naar Huawei maar heb al jaren een iphone, is het aan te raden?
En welke is 'beter' de P30 of de P30 pro?

Floko

Berichten: 407
Geregistreerd: 31-10-18

Re: Huawei P30 pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 11:24

Ik ben erg tevreden met mijn gewone p30. Kom van een iPhone 6 en ik vind de overgang prima te doen.

magic_lover

Berichten: 15571
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Re: Huawei P30 pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 20:46

Ik ben prima tevreden met mijn pro.
Enigste minpuntje wat ik tot nog toe kan ontdekken, is dat ie dus die filmpjes uit zichzelf vertraagd/versneld met versturen. Maar andere camera app gedownload en daarbij doet ie het niet... Nouja.
Batterij ook tevreden over.

Wat ik trouwens wel raar vind, ik moet er nog even mee heen. Maar wellicht kennen mensen hier dat.
Ik heb 5gb internet. Altijd ruim voldoende aan met mijn vorige telefoon (p10) echter sinds ik de p30 pro heb, ben ik vaak binnen no time door m'n internet bundel heen... Terwijl ik veelal toch op de wifi zit en hem niet anders gebruik dan voorheen. Misschien zelfs minder.... Erg vervelend als je steeds een stuk maand overhoud. En waar het door komt??

Sempre

Berichten: 5152
Geregistreerd: 30-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 20:54

magic_lover schreef:
Ik ben prima tevreden met mijn pro.
Enigste minpuntje wat ik tot nog toe kan ontdekken, is dat ie dus die filmpjes uit zichzelf vertraagd/versneld met versturen. Maar andere camera app gedownload en daarbij doet ie het niet... Nouja.
Batterij ook tevreden over.

Wat ik trouwens wel raar vind, ik moet er nog even mee heen. Maar wellicht kennen mensen hier dat.
Ik heb 5gb internet. Altijd ruim voldoende aan met mijn vorige telefoon (p10) echter sinds ik de p30 pro heb, ben ik vaak binnen no time door m'n internet bundel heen... Terwijl ik veelal toch op de wifi zit en hem niet anders gebruik dan voorheen. Misschien zelfs minder.... Erg vervelend als je steeds een stuk maand overhoud. En waar het door komt??


Hier precies hetzelfde. Ben zo door mijn bundel heen terwijl ik niet echt meer gebruik dan voorheen. Heb hetzelfde abonnement, telefoon los gekocht. Al mijn instellingen al nagelopen, alle toestemmingen voor datagebruik op de achtergrond uitgezet. Als ik mijn telefoon als hotspot gebruik is het helemaal erg.

Verder bevalt hij prima! Accu is ook top. :)

Hebben jullie een sneltoets voor de camera kunnen ontdekken?

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Re: Huawei P30 pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 19:39

Nou ik heb hem besteld en hij komt morgen binnen. Is het een beetje makkelijk om de gegevens van mijn iphone op de P30 te krijgen?

Linnie050

Berichten: 11797
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: Huawei P30 pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 04:59

Hadden jullie hiervoor ook Huawei?

Ik zoek nog een abonnement maar niet meer dan 35 euro in de maand.
Dacht misschien een versie nemen van hiervoor.
Zijn die goed bevallen?

Eleionomae

Berichten: 19598
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Huawei P30 pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 06:56

Mijn man heeft de p20 pro en is er nog steeds heel blij mee :)

chanicha

Berichten: 12142
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 07:44

Ik heb voor het eerst Huawei na jaaaaaren Samsung, nou ik leek wel wat te mankeren man man wat heb ik moeten wennen aan die telefoon -O-
Moet wel zeggen dat ik er steeds blijer mee wordt.

@Linnie ik heb een abo met onbeperkt bellen en 7 MB internet, zit meestal op de WiFi en betaal 35/36 euro met de Mate 20 erbij.

magic_lover

Berichten: 15571
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Re: Huawei P30 pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 08:15

Ik had hiervoor een p10 die beviel ook goed. Even wennen idd vanaf Samsung maar dat is zo gebeurd.
Het is een beetje een kruising tussen Android en Apple kwa menu geloof ik.
Nou ben ik totaal geen apple fan, maar vind dit prima en duidelijk werken :)

Deze p30 pro bevalt ook goed, afgezien van dat m'n internet bundel zo snel op gaat dan.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 08:16

linnie050 schreef:
Hadden jullie hiervoor ook Huawei?

Ik zoek nog een abonnement maar niet meer dan 35 euro in de maand.
Dacht misschien een versie nemen van hiervoor.
Zijn die goed bevallen?


Ik heb de P30 pro via Hollands nieuwe en ben niet meer kwijt dan 32 per maand ongeveer.

Muga

Berichten: 2067
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 08:30

magic_lover schreef:
Ik had hiervoor een p10 die beviel ook goed. Even wennen idd vanaf Samsung maar dat is zo gebeurd.
Het is een beetje een kruising tussen Android en Apple kwa menu geloof ik.
Nou ben ik totaal geen apple fan, maar vind dit prima en duidelijk werken :)

Deze p30 pro bevalt ook goed, afgezien van dat m'n internet bundel zo snel op gaat dan.


Ik sta op het punt om ook de P30 pro te halen. Maar schrik wel van de ervaringen met de data bundel.
Iemand daar al een verklaring voor kunnen vinden? Ga nu van 3 gb naar 5 maar als het sneller op gaat dan heb ik alsnog een probleem...

Iemand nog ervaring met de S10? Vanwege de camera wil ik eigenlijk voor de p30 pro gaan.

Kmbrly

Berichten: 1843
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Re: Huawei P30 pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 09:13

Ik denk dat aan data het nog aan instellingen ligt.
Spelen filmpjes automatisch af op fb met 4G?
Slimme netwerkwissel aan ?

Je kan ook altijd naar de instellingen van data kijken om te zien war het meeste gebruikt

Amberr09

Berichten: 186
Geregistreerd: 19-10-10
Woonplaats: Nuenen

Re: Huawei P30 pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 13:10

Iemand nog meer problemen met dat filmpjes die je via whatsapp naar anderen verstuurd half in slowmotion zet?
En hoe is dat op te lossen..

magic_lover

Berichten: 15571
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 20:45

Amberr09 schreef:
Iemand nog meer problemen met dat filmpjes die je via whatsapp naar anderen verstuurd half in slowmotion zet?
En hoe is dat op te lossen..

Niet.. Ik heb het opgelost door een andere camera app te downloaden en daarmee te filmen dan doet ie het niet... Alleen met die standaard op de telefoon zit.

Kmbrly schreef:
Ik denk dat aan data het nog aan instellingen ligt.
Spelen filmpjes automatisch af op fb met 4G?
Slimme netwerkwissel aan ?

Je kan ook altijd naar de instellingen van data kijken om te zien war het meeste gebruikt

Ja allemaal gecheckt en zelfs een hele poos met 't mobile erover aan de telefoon gehangen die wisten ook geen oplossing buiten alle instellingen nalopen. Maar die stonden allemaal al goed. :r

RSDICBS

Berichten: 1004
Geregistreerd: 08-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 02:25

magic_lover schreef:
Amberr09 schreef:
Iemand nog meer problemen met dat filmpjes die je via whatsapp naar anderen verstuurd half in slowmotion zet?
En hoe is dat op te lossen..

Niet.. Ik heb het opgelost door een andere camera app te downloaden en daarmee te filmen dan doet ie het niet... Alleen met die standaard op de telefoon zit.

Kmbrly schreef:
Ik denk dat aan data het nog aan instellingen ligt.
Spelen filmpjes automatisch af op fb met 4G?
Slimme netwerkwissel aan ?

Je kan ook altijd naar de instellingen van data kijken om te zien war het meeste gebruikt

Ja allemaal gecheckt en zelfs een hele poos met 't mobile erover aan de telefoon gehangen die wisten ook geen oplossing buiten alle instellingen nalopen. Maar die stonden allemaal al goed. :r


Hier ook nog steeds niet opgelost. Welke App heb jij inmiddels in gebruik en wat doet die met de kwaliteit van de filmpjes?

Eleionomae

Berichten: 19598
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 21:11

Amberr09 schreef:
Iemand nog meer problemen met dat filmpjes die je via whatsapp naar anderen verstuurd half in slowmotion zet?
En hoe is dat op te lossen..


Dat viel mij laatst ook ineens op. Heel stom

KarmaChansy

Berichten: 6926
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Huawei P30 pro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-19 21:18

ik heb daar zelf geen last van mmm

Muga

Berichten: 2067
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Huawei P30 pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 21:20

Ik heb daar ook geen last van. Heb de p30 maar dat gaat prima.

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Huawei P30 pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 23:03

Heb een P20 pro maar ook geen last van.

RSDICBS

Berichten: 1004
Geregistreerd: 08-03-08

Re: Huawei P30 pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 19:37

Ik heb het als ik gewoon een filmpje met de camera maak en die vervolgens met WhatsApp verzend. Heel vervelend

Eleionomae

Berichten: 19598
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 21:23

RSDICBS schreef:
Ik heb het als ik gewoon een filmpje met de camera maak en die vervolgens met WhatsApp verzend. Heel vervelend

Ja ik ook

KarmaChansy

Berichten: 6926
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Huawei P30 pro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-19 22:43

wat gek zeg, bij mij is dat niet vraag mij af waar het vandaan komt

RSDICBS

Berichten: 1004
Geregistreerd: 08-03-08

Re: Huawei P30 pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 10:22

Kan 1 van jullie waarbij de filmpjes wel normaal verzonden worden eens een screenshot van de instellingen van de video hier zetten of in pb doen? Misschien ligt het daar aan?