ikke schreef:lenaa_tje schreef:Toch ervaar je dat als dieselrijder ook. Het is gewoon wel een feit dat beide manieren van rijden niet volledig toekomst gericht zijn. En ik ontken echt niet dat ik veel meer vervuil dan jullie.
Verder is elektrisch rijden toch ook voor heel veel mensen niet weg gelegd. Zo ook voor mij niet en zo kom je er dus ook niet mee in aanraking.
Binnen mijn werk geen lease auto dus kan ik ook geen elektrische auto aanschaffen. Ik rijd ook geen nieuwe auto maar onderhoudt mijn auto natuurlijk wel. Ik koop ook niet ieder jaar een nieuwe auto.
We hebben net een 25 jarige micra naar de sloop gebracht. En hij is ook naar de sloop gegaan vanwege het onderstel wat niet te lassen viel. Als nieuwe auto gekocht. Zullen ook niet veel mensen volhouden, zoals dat bij een elektrische auto waarschijnlijk ook niet gebeurd.
Ik ben ook benieuwd naar de auto’s op waterstof. Lijkt mij ook meer duurzaam.
Nog even wachten; ik heb 'm 23 jaar
Maarre, een onderstel dat niet te lassen is, lijkt me stug. Ik schat zomaar in dat iemand daar een te heftig prijskaartje aan gehangen heeft.
Hier ooit met een barreltje van de overbuurman gedaan. Ding zou met geen mogelijkheid door de APK komen. Twee zaterdagen knutselen, ding met drie vingers in de neus door de APK.
Vorig jaar voor 1000 euro laten lassen aan de Saab en dat gaat dit jaar waarschijnlijk nog een keer gebeuren. Maar goed, die kocht ik voor de onderdelen met de gedachte dat ik het wrak van de eeuw gekocht had, bleek ie helemaal gaaf te zijn, behalve de twee plekken bij de kokers (wel cruciaal) die ik bij koop al had gezien maar dat was dus alles. Die tweede sessie is niet voor de APK maar wel voor het behoud van de auto.
Nee dit was echt totaal onbegonnen werk. Dit waren onderdelen waar je niet aan mag lassen. Of nou ja.. mag niet zichtbaar zijn want moet uit 1 stuk. Onbegonnen werk. M’n vader doet het zelf en het was sneu want hij had net een betere ruit op de kop getikt.