Welk merk pizzarette?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ellekebr
Berichten: 113
Geregistreerd: 30-06-22
Woonplaats: Deventer

Welk merk pizzarette?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-22 17:44

Vorige week heb ik een pizzarette besteld bij Bol.com. Helaas werd deze niet warm genoeg en kregen we de pizza’s er niet gaar mee. Deze gaat dus retour. Nu zoek ik er eentje die wel goed is! Welk merk pizzarette is snel opgewarmd en kan de pizza’s ook echt (snel) gaar krijgen?

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Welk merk pizzarette?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:02

Meestal zijn producten van de Lidl wel goed. Wij hebben toevallig Zaterdag bij een pizzarette staan kijken daar. Die waren daar in de aanbieding voor 70 euro meende ik. Uiteindelijk hebben wij het toch niet gedaan

Biebz

Berichten: 5503
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Welk merk pizzarette?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:05

Hoelang moesten jullie wachten tot ze gaar waren?

Wij hebben verschillende in de familie en moeten vaak wel kwartier per pizza wachten voordat ze gaar zijn.
Het opwarmen om te starten gaat bij ons wel altijd snel.

Zelf hebben wij een tristar.

Ellekebr
Berichten: 113
Geregistreerd: 30-06-22
Woonplaats: Deventer

Re: Welk merk pizzarette?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-22 18:09

Na 20 minuten begon het ergens op te lijken.
Ik heb er ooit een gekocht bij de Aldi, die pizza’s waren in minder dan 10 minuten gaar! Helaas staat die nog bij mijn ex en weet ik het merk niet :’)

Ellekebr
Berichten: 113
Geregistreerd: 30-06-22
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-22 18:09

Na 20 minuten begon het ergens op te lijken.
Ik heb er ooit een gekocht bij de Aldi, die pizza’s waren in minder dan 10 minuten gaar! Helaas staat die nog bij mijn ex en weet ik het merk niet :')

Biebz

Berichten: 5503
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Welk merk pizzarette?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:10

Wat wij wel merken is dat het met van die diepvries bodems sneller gaat. Dan zijn ze zo klaar.
Maar verse bodem vinden wij dan weer lekkerder.

marleen_88

Berichten: 14051
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:11

Ik heb die van mij jaren geleden bij Blokker gekocht. Echt een topding, snel heet en de bodems worden goed gaar.

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:12


Ellekebr
Berichten: 113
Geregistreerd: 30-06-22
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-22 18:13

Daan13 schreef:
Ellekebr schreef:
Ik heb er ooit een gekocht bij de Aldi, die pizza’s waren in minder dan 10 minuten gaar! Helaas staat die nog bij mijn ex en weet ik het merk niet :’)



Google kan zo makkelijk zijn :Y)


https://www.aanbiedingenfolders.nl/i/al ... tte-314858


Dat kan, was alleen wel de Australische Aldi en ik kan me voorstellen dat ze niet altijd hetzelfde merk in de aanbieding hebben!

Ellekebr
Berichten: 113
Geregistreerd: 30-06-22
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-22 18:14

marleen_88 schreef:
Ik heb die van mij jaren geleden bij Blokker gekocht. Echt een topding, snel heet en de bodems worden goed gaar.


Wij stonden deze week ook in de Blokker, alleen daar hebben ze dus ook 5 verschillende merken staan!

marleen_88

Berichten: 14051
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:15

Ellekebr schreef:
marleen_88 schreef:
Ik heb die van mij jaren geleden bij Blokker gekocht. Echt een topding, snel heet en de bodems worden goed gaar.


Wij stonden deze week ook in de Blokker, alleen daar hebben ze dus ook 5 verschillende merken staan!


Oh, die zag ik even niet aankomen. :') Ik zal nog even googlen op de verpakking, die herken ik wel. Ik ren even naar zolder, word van google niet wijzer.

Edit: wij hebben een Emerio.

Whizz
Berichten: 1044
Geregistreerd: 24-06-07

Re: Welk merk pizzarette?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:22

Ik kreeg deze twee pas geadviseerd. De G3 Ferrari Delizia Rosso hebben vrienden van mij en die is goed, wordt ook goed heet. Een goedkopere die net zo heet wordt is create pizza maker. Allebei bij bol te koop.

gonniee
Berichten: 510
Geregistreerd: 26-04-21

Re: Welk merk pizzarette?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 20:36

Wij hebben ook de Ferrari. Gaat als een tierelier. Binnen 3 minuten is de pizza klaar. Knapperig, luchtig en gaar!

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Re: Welk merk pizzarette?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 20:41

Ik lees mee, gun mezelf er een met Sinterklaas maar wil wel een snelle

Yv_
Berichten: 19118
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 21:39

Mijn ouders hebben er ooit eentje bij de Hoogvliet (supermarkt) gekocht, dat ding is echt superfijn. Hij is alleen niet zo mooi met zn gladde oranje deksel. Heb gegoogled voor je, maar ik kan 'm echt niet vinden. Beetje nutteloos antwoord dus eigenlijk, sorry.

Ik heb zelf die van Emerio voor 8 personen. Duurt even met opwarmen, maar daarna zijn ze met 10 minuutjes klaar (vers deeg). Uiteraard ook wel afhankelijk van wat je er allemaal op doet. Ik ben nogal van de bouwwerken :)). De pizza's worden allemaal gaar, vanaf alle insteekgaten. Bij die van mn ouders zit dat warmtespiraal een beetje gek en kun je 1 van die vakken beter niet gebruiken als je geen zwarte pizza wil :'). Die gaat echt te hard.

Ik vind 10 minuutjes per pizza zelf prima, maar wij doen de pizzarette dan ook eigenlijk alleen aan om een avondje gezellig te tafelen. Ik ben dan ook wel in de veronderstelling dat er met een pizzarette zo'n apparaat bedoeld wordt waarmee je met meerdere personen aan tafel mini pizza's maakt. Die Rosso van hierboven ken ik bijvoorbeeld helemaal niet, maar dat is toch gewoon een instant pizza oven/pan voor 1 pizza?

Bellex

Berichten: 9301
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 23:09

Wij hebben de Emerio, binnen 5 minuten ligt je pizza meer dan gaar op je bord. Erg tevreden mee! Wij gebruiken trouwens de kant en klare bodems van de AH ervoor, weet niet hoe het met vers deeg gaat kwa tijd

carola24

Berichten: 94
Geregistreerd: 20-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 23:43

Wij gebruiken ons gourmet stel hiervoor. Bovenop de bodem “voorbakken” daarna in een pannetje beleggen en onderop afbakken. Simpele goedkope en effectieve oplossing

Floko

Berichten: 407
Geregistreerd: 31-10-18

Re: Welk merk pizzarette?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 07:15

Je hebt apparaten met een plaat met ronde uitsparingen bovenop. Je kan hier je bodem op garen en vervolgens beleggen en eronder afbakken. Dit is het enige wat ik echt vind werken.

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Welk merk pizzarette?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 08:36

Wij hebben ook de Emerio, geniaal ding. Wij gebruiken trouwens de diepvriesbodems. Overigens, een pizzarette die in 5 minuten klaar is…is het niet ook de charme dat het juist iets langer duurt? Toegegeven, 20 minuten is dan wel weer erg lang.

Bellex

Berichten: 9301
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 14:38

Druif_01 schreef:
Wij hebben ook de Emerio, geniaal ding. Wij gebruiken trouwens de diepvriesbodems. Overigens, een pizzarette die in 5 minuten klaar is…is het niet ook de charme dat het juist iets langer duurt? Toegegeven, 20 minuten is dan wel weer erg lang.

Eens hoor, voor ons zou het wel iets langzamer mogen dus wij wachten vaak een poos met erin leggen haha

Ellekebr
Berichten: 113
Geregistreerd: 30-06-22
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-22 21:47

Iedereen nog bedankt voor het reageren!

Ik heb uiteindelijk de MOA pizza oven van Bol.com besteld en die werkte top. Het merk dat ik daarvoor had was van Maxhome en die zou ik dus absoluut niet aanraden.