Bath bucket of Tubble?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Jasia
Berichten: 6754
Geregistreerd: 29-05-06
Woonplaats: Bergen op Zoom

Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-18 17:21

Hoi!

Toen ik nog thuis woonde kon ik dagelijks genieten van een heerlijk bad. Nu woon ik samen en hoewel mij dat zeer goed bevalt, mis ik dat bad toch wel een beetje.. En toen ik wat op internet aan het rondkijken was kwam ik twee opties tegen, die me toch wel aanspraken!
Maar omdat ik beide nog nooit in het echt heb gezien, vind ik het lastig om een keuze te maken.. Dus dacht ik: ik vraag bokt om hulp!

Hebben jullie ervaring met een bath bucket of tubble? Welke zouden jullie aanraden en waarom?

Is de Tubble makkelijk weer terug op te ruimen?

Mijn dochter van 9.5 maand is ook een echt waterratje, dus voor haar zou het ook leuk zijn om straks in bad te kunnen, want ze begint al aardig uit haar babybadje te groeien! Welke zouden jullie aanraden voor een kindje?

Alvast bedankt allemaal!

Groetjes Jacyntha


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 17:23


Jasia
Berichten: 6754
Geregistreerd: 29-05-06
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-18 17:32

Ik had dat topic inderdaad gezien, dat is één van de eerste dingen die op Google voorbij komen als je daar zoekt, haha.

Maar daar vind ik niet echt ervaringen van mensen die zowel de bath bucket als de tubble hebben geprobeerd.. En daar ben ik erg benieuwd naar :))

Amado7
Berichten: 10719
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 18:15

Lijkt me heerlijk dat :D

Niet perfect is ook goed

Ir111
Berichten: 11925
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: home is where the heart is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 11:47

Maar je moet je volledig opvouwen (tenzij je een kabouter bent) om in zo'n bucket ding onder water te zitten, dat kan toch nooit relaxed zijn!? :=

Oh wacht, ik zie dat je het voor je kind wilt hebben. :+

Die bucket lijkt me onwijs onhandig om leeg te laten lopen, als je die ineens omkiept staat je badkamer blank. Dan is die tubble handiger omdat je die kunt laten leeg lopen. Lijkt me wel weer meer gedoe met opvouwen, moet eerst goed droog zijn voor je het opvouwt natuurlijk.

Het lijkt me vooral veel gedoe. Maar ik heb er geen ervaring mee dus eigenlijk heb je niks aan mijn post. :D :D

Zeg me, dat het niet zo is...
Mijn lieve Rhody; 6 maart 1998 - 17 juni 2010

24-09-2015 | De Kolonel - Welkom kerel! --- 12-11-2021 | Fritsje - Welkom vent!
[ITP] Een Zwitserse Kolonel in Nederland & [UK] [SCH] 'Plaats rust', glimlachte De Kolonel.

Veronica2
Berichten: 2647
Geregistreerd: 26-08-13

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 11:53

Tubble!

De bath bucket is nogal een ding en hoe ruim je die makkelijk op? Een tubble stop je weer terug in de doos en dan kan je die dus makkelijk kwijt in een kast of berghok. Bovendien kan je in een tubble je benen strekken en redelijk languit liggen.

goeroe
Berichten: 5346
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 11:58

Ik zag laatst het andere topic voorbijkomen, keek vervolgens naar buiten en zag de waterbakken (palletboxen) voor de paarden staan en :)* het vervolg ligt voor de hand. Heerlijk, lekkerder dan een standaard ligbad, net een beetje dieper. :D

StillAngel
Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:01

Ik heb de bath bucket en vind het héerlijk. Ik zit er regelmatig lang in en zelfs mijn vriend vind het fijn! (Hij is 1.80). Er zit een afvoerslang bij dus je badkamer overstroomt niet. Een tubble zou helaas niet passen bij ons maar wij zijn echt blij met de bath bucket.

Connie, oftewel in leuke buien: sponsje :D I will never forget you! Mijn lieve konijntje voor altijd in mijn hart..
01-09-2001
30-05-2010

Jasia
Berichten: 6754
Geregistreerd: 29-05-06
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-18 17:26

Ik heb de bath bucket besteld en komt als het goed is vanmiddag binnen.

Met als reden dat ie bij ons in de badkamer op een niet-vervelende plek kan blijven staan en de tubble niet. Wat zou betekenen dat ik de tubble elke keer moet schoonspoelen, afdrogen, verder laten opdrogen, lucht eruit, opvouwen, enz. En dit leek me best een gedoe.

Mocht de bucket niks zijn en mijn dochter er ook geen gebruik van maken, dan heb ik straks een mega hippe roze waterbak in de wei staan..... :))

goeroe
Berichten: 5346
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 17:31

Ik zou die paarden wel eens willen zien kijken. :') Maar het komt vast goed, onze kindjes vinden het ook heerlijk om samen in bad te gaan.

Jasia
Berichten: 6754
Geregistreerd: 29-05-06
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-18 17:34

Mijn paarden zijn al heel wat roze gewend.. dus ik denk dat ze er niet van staan te kijken..

Ik heb ook een varken dat zomers regelmatig hun waterbak als zwembad gebruikt... :')

[ img ]

StillAngel
Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 17:37

Laat me weten wat je ervan vind! Ben benieuwd. Met deze koude dagen vind ik het echt een verademing.

Connie, oftewel in leuke buien: sponsje :D I will never forget you! Mijn lieve konijntje voor altijd in mijn hart..
01-09-2001
30-05-2010

chamion
Huisheks
Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 17:39

WTF, dat zou de oplossing van de eeuw kunnen zijn voor mij! Ik ga verhuizen in het nieuwe huis heeft geen bad en ook geen plek voor een bad. Dus zo'n klein ding zou echt super zijn...

Ik ga even neuzen. Dank je TS, en laat je weet of die bevalt?

Doel voor 2024, meer dan 350 km afleggen met Baila en de menwagen door bos en over heide.
Tussenstand: midden feb, 54 km

_merel_
Berichten: 1842
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Vosmer

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 21:48

Oh wauw! Ik wil er ook 1! Ik mis het zo om af en toe even in bad te gaan! Ik ben vooral benieuwd of hij niet omvalt??

If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes.

Em_
Berichten: 2175
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 23:44

Die tubble lijkt me fijn, lekker met je benen uitgestrekt liggen.. Ben benieuwd naar ervaringen. Misschien ga ik um als sinterklaas+kerst+verjaardags cadeau vragen :D

Jasia
Berichten: 6754
Geregistreerd: 29-05-06
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-18 13:25

De bath bucket kwam donderdagavond binnen..

[ img ]

Toen ik hem uitpakte dacht ik meteen 'oh jee, wat een miskoop.. het is net een grote wasmand..'
Maar ik wilde hem toch een kans geven dus probeerde ik even of ik erin paste...


[ img ]

Het paste, maar comfortabel was het niet en als mijn vriend mij er niet uit had geholpen, had ik er nu nog in gezeten (moet er wel bij vertellen dat ik reuma heb en sowieso niet zelf van de grond op kan staan..)

Met een beetje vrees wilde ik het toch proberen.. Dus het ding in de douche gezet (en dat past precies! Hij staat netjes naast het putje met de afvoer, dus leeg laten lopen is easy) en gevuld met heerlijk warm water..
Toen ik er in ging zitten werd ik aangenaam verrast, heerlijk dat warme water! En somehow leek ie ineens minder klein... Nee, ik kan er niet gestrekt in liggen, maar het is dan ook een ZITbad en zittend is het best goed vertoeven! Ik kan helemaal met mijn schouders onder water dus kan optimaal genieten van de warmte.
Eerste avond een half uur erin gezeten, tweede dag 3 kwartier en vandaag ook weer.. Mijn lijf reageert heel goed op de warmte, waardoor ik minder pijn heb na het badderen.

Vandaag mijn dochter Olivia meegenomen in bad en haar gezicht spreekt boekdelen denk ik:


[ img ]

Al met al: voor wie niet té veel verwacht een prima oplossing als je heen bad hebt!

Anoniem

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 13:42

Ziet er goed uit! Hoe lang ben jij als ik vragen mag? Ik denk toch echt dat ik hem ook ga aanschaffen. Waar heb jij hem besteld? :D


Anoniem

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 13:50

Ah top, ik ben 1.63 dus moet passen :D

Veronica2
Berichten: 2647
Geregistreerd: 26-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 14:12

Em_ schreef:
Die tubble lijkt me fijn, lekker met je benen uitgestrekt liggen.. Ben benieuwd naar ervaringen. Misschien ga ik um als sinterklaas+kerst+verjaardags cadeau vragen :D

Dat is inderdaad een heel fijn voordeel. Het is een opblaasbad en ligt dus ook lekker zacht, ook in je nek en rug en daardoor kun je lekker ontspannen liggen. Na gebruik weer terug in de doos en je ruimt 'm makkelijk weer op. De doos is vrij compact en past dus makkelijk in een kast of berghok.

Amado7
Berichten: 10719
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 14:56

Wat cool :D Dit ga ik ook aanschaffen als ik over een poosje misschien geen bad meer heb. Scheelt dat ik maar 1.63 ben dan :D

Niet perfect is ook goed

Anoniem

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 16:28

Ik heb het net besteld, zaterdag kan ik het uitproberen. Ben benieuwd! :D

StillAngel
Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 16:33

Haha, wat leuk dat jullie er ook zulke goede ervaringen mee hebben. Ik ga echt 3 x per week in de bath bucket _/-\o_ Ik heb de blauwe trouwens, ook bij tegeldepot besteld.

Connie, oftewel in leuke buien: sponsje :D I will never forget you! Mijn lieve konijntje voor altijd in mijn hart..
01-09-2001
30-05-2010

Cookies
Berichten: 6564
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 18:32

Ziet er goed uit dat badje. Heerlijk zo kun je toch in bad ookal heb je een kleine badkamer. Ik heb een klein rond badje. Vrij hoog, dus je kunt er ook helemaal met je schouders onder water zitten. Heerlijk. Ik heb een muziekstandaard waar ik m'n tablet op kan zetten. Zo kan ik ook een film kijken vanuit m'n bad. Bruisbol in bad en relaxen maar.

Come over to the dark side, we have cookies!

arabella2000
Berichten: 4149
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 18:35

Ik ben ook aan het twijfelen om er 1 te kopen. Ik ben wat flinker, zou het dan ook passen? Kwa lengte past het zeker. Ik ben maar 1.57.

En hoe stabiel is hij. Hij past bij mij niet in de douche, maar wel in het stukjr tussen de wastafel en de verwarming in. [ img ]

[o]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Abracadabra9, Amber_anne, estell__, Muronia, Sure_lee en 20 bezoekers