Bath Bucket, ervaringen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zonnebloem18

Berichten: 24835
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 13:34

Het klinkt alsof je misschien een nieuwere versie hebt gekregen MissWeenie. Ik vind het wel leuk en zie buiten de print geen verschil eigenlijk.

Thats_Me

Berichten: 10940
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 16:59

Balen zeg, dat is echt de reden dat ik apparaten niet meeneem als ik in bad ga. Ongelukje is zo gebeurd. Hopelijk helpt het om ze in rijst te leggen.

Mandyy

Berichten: 30481
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 18:05

Ik ben mega voorzichtig en dit soort dingen overkomen mij eigenlijk vrijwel nooit.
Heb nu een waterdichte e-reader besteld. :)

MissWeenie

Berichten: 356
Geregistreerd: 28-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 20:37

zonnebloem18 schreef:
Het klinkt alsof je misschien een nieuwere versie hebt gekregen MissWeenie. Ik vind het wel leuk en zie buiten de print geen verschil eigenlijk.


Hij is een pietsie anders ook qua vorm, maar verder valt het volgens mij mee Idd! Volgens mij is het geen verschrikkelijk gare rip off gelukkig, heb hem gisteren getest en ondanks dat ik nog even de goeie posities moet vinden, is hij goedgekeurd! *\o/* Ik heb wel het idee dat ik er andersom fijner in zit, dus niet op de verhoging, dan zit ik meer onder water! En deze versie heeft daar ook geen voetafdrukken zitten, dus geen gaatjesafdruk in de billen ;)

Hopelijk komt het nog goed Mandy, verschrikkelijk balen!

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 20:50

Help iemand een idee waar je een nieuwe stop kan verkrijgen? Mijn stop van mijn zitbad is best vergaan

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 22:37

Ik heb er een soort kraantje aangezet. Het water liep te hard uit die oude stop. Beetje knutselwerk bij de ijzerwinkel.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 20:32

Misschien een vreemde vraag maar hoeveel liter moet er in zonder persoon? Als in hoe vol doen jullie hem voor je erin gaat gaan zitten? Ik lees dat die 200 liter capaciteit heeft maar ik neem aan dat dat tot het randje vol is zonder mens erin gerekend. :+

Nickolay

Berichten: 2055
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: Bredbyn, Zweden

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 22:47

ik ga al zitten terwijl hij vol loopt. Maar als ik dan op sta is hij voor de helft vol.

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 09:44

Ja ongeveer de helft. Dus denk tussen 100 en 150 liter als je er zelf in zit.

MissWeenie

Berichten: 356
Geregistreerd: 28-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 21:27

Ik heb net m’n bathbucket gebruikt om de luxaflex in te wassen :+

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 22:27

Bedankt, dan kom ik ongeveer wel toe om hem te vullen :D

Jolien87

Berichten: 17414
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 08:57

MissWeenie schreef:
Ik heb net m’n bathbucket gebruikt om de luxaflex in te wassen :+


Haha ideaal.

Ik heb hem gebruikt om water in op te vangen toen mijn raamkozijn lekte.

Afbeelding

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 09:45

Echt zo multifunctioneel die dingen hahaha. :D

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 15:00

Ik negeer de grote rode letters want ik heb een vraag over de bath bucket en hier zitten genoeg ervaringsdeskundigen inmiddels.
Ik wil er graag eentje gaan afschaffen maar ik heb een vraag over de afvoerslang. Hoe lang is deze en kan je hem ook verlengen op de ene of andere manier? Hij past namelijk niet in mijn douchebak gok ik dus dan moet hij naast de douchecabine op de vloer. Maar de slang moet natuurlijk wel in de douche en de voorkeur heeft helemaal in het putje begreep ik. Dus hoe doen jullie dat?
En is het echt wel comfortabel?

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 15:19

Ik vond hem niet comfortabel en heb hem na 1 x gebruiken verkocht. :+ Maar ik ben ook langer dan jij, dat scheelt denk ik wel. Ik heb zelf nu de Tubble, veel fijner imo.

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 22:31

De slang is wel tot 1,5 meter uit te trekken denk ik. Als hij lager staat dan het putje moet je er wel rekening mee houden dat er veel water in blijft staan wat je er ook weer uit moet krijgen.

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 22:34

Sting schreef:
De slang is wel tot 1,5 meter uit te trekken denk ik. Als hij lager staat dan het putje moet je er wel rekening mee houden dat er veel water in blijft staan wat je er ook weer uit moet krijgen.


Oké thanks. Maar dan gooi je hem toch gewoon om in de douche? Of denk ik te simpel?

En ik moet de slang dus vast tapen aan het stukje wat in het bad zit? Zodat het niet los schiet?

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 04:51

Bij mij is hij nog niet los geschoten, maar hier past hij ook prima in de douche dus dat zou geen ramp zijn. Dus let er ook niet zo op.

Je kan hem dan inderdaad wel kiepen.

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 08:25

Ik doe er wel altijd een tapeje omheen, hij schiet bij mij wel eens los.

Laatste laagje omkiepen onder de douche kan prima inderdaad!

En wat comfortabel betreft, ik vind van wel :j Ben wel echt een winter gebruiker. Nu al heel lang niet meer ingezeten, maar als het straks weer koud is.. Heerlijk! Goed warm water erin {:}

Mandyy

Berichten: 30481
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 08:45

Bij mij schiet het ook wel eens los, maar is geen ramp doordat hij in de douche staat.

Ik vind het niet zo comfortabel als een ‘normaal’ bad maar in de winter zit ik er bijna wekelijks in, dus dat zegt wel iets.. vorige week heb ik er al in gezeten! :D

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 08:49

Hij past denk ik niet in de douchebak, die is ook verhoogd. Ik kan het proberen of het past. Maar dan weet ik niet of het te zwaar wordt. In principe zou het wel wat moeten kunnen hebben natuurlijk.
Maar de bedoeling was om hem naast de douche te zetten maar dan moet die slang echt niet losschieten. Dan zou ik echt niet blij zijn.
Maar je kan de slang dus wel lang maken? Kan er ook een andere slang ook? Is het een universele maat? Kan iemand eens meten voor mij wat de diameter is? Zit hij op het plastic geschoven, meer niet?

thequeensmum
Berichten: 3523
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 13:42

Bij ons staat hij naast de douchebak ( plm 10 cm lager ) omdat hij er niet in past. Ik was in de veronderstelling dat alles boven de afvoer er door het slangetje wel uit zou lopen, niet dus. Nou ja, heel erg zachtjes, in het tempo dat het wel de hele dag gaat duren eer hij het punt van de afvoer bereikt heeft. Echt heel gek.
Ik schep hem nu leeg met een emmer en als hij een beetje te tillen is kiep ik hem om.

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 13:44

truus1957 schreef:
Bij ons staat hij naast de douchebak ( plm 10 cm lager ) omdat hij er niet in past. Ik was in de veronderstelling dat alles boven de afvoer er door het slangetje wel uit zou lopen, niet dus. Nou ja, heel erg zachtjes, in het tempo dat het wel de hele dag gaat duren eer hij het punt van de afvoer bereikt heeft. Echt heel gek.
Ik schep hem nu leeg met een emmer en als hij een beetje te tillen is kiep ik hem om.


Oké, dat is dan ook nog een optie. En geen nare ervaringen met losschietende slangen?

capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 13:58

Bij mij is de slang nog nooit losgeschoten maar het lekt wel altijd wat. Ik had mijn bad ook buiten de douche staan en dat werkte prima. Laatste beetje is er makkelijk uit te kiepen

thequeensmum
Berichten: 3523
Geregistreerd: 20-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 15:35

Suzanne F. schreef:
truus1957 schreef:
Bij ons staat hij naast de douchebak ( plm 10 cm lager ) omdat hij er niet in past. Ik was in de veronderstelling dat alles boven de afvoer er door het slangetje wel uit zou lopen, niet dus. Nou ja, heel erg zachtjes, in het tempo dat het wel de hele dag gaat duren eer hij het punt van de afvoer bereikt heeft. Echt heel gek.
Ik schep hem nu leeg met een emmer en als hij een beetje te tillen is kiep ik hem om.


Oké, dat is dan ook nog een optie. En geen nare ervaringen met losschietende slangen?


Nee, ik heb er helemaal geen slang in. Eenmaal geprobeerd, maar dat werkt dus niet ( bij ons )