Bath Bucket, ervaringen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Suzanne F.
Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 15:36

Oh dus hebt gewoon de stop erop en je schept hem elke keer leeg?
Is dat niet veel werk?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


zonnebloem18
Berichten: 24833
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 15:39

Ik gebruik hem zonder slang, hij past hier prima in de douchecabine als ik de deur iets open laat. Ik vind het echt een heerlijk ding, beetje dom liggen in een bad heb ik echt een hekel aan. Je zit hiermee mooi rechtop wat een serie kijken of lezen een stuk makkelijker maakt.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

Hilary
Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 16:31

Is er iemand die deze heeft of een variant hierop? In ieder geval de grotere maat, zeg maar?
https://www.bol.com/nl/nl/p/bath-bucket ... 129044239/

Ik ben bij dit soort baden benieuwd naar de daadwerkelijke binnenmaten, dus de maat van de bodem aan de binnenkant en de hoogte van de wanden op het ondiepste punt.

Oy with the poodles, already

Jolien87
Berichten: 17405
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 17:00

Hilary schreef:
Is er iemand die deze heeft of een variant hierop? In ieder geval de grotere maat, zeg maar?
https://www.bol.com/nl/nl/p/bath-bucket ... 129044239/

Ik ben bij dit soort baden benieuwd naar de daadwerkelijke binnenmaten, dus de maat van de bodem aan de binnenkant en de hoogte van de wanden op het ondiepste punt.


Ik heb deze en ben er helemaal blij mee. Ik ben 1.65 en als ik rechtop zit, kunnen mijn benen rechtuit maar ik zit toch altijd liever iets onderuit. Het water komt dan net onder mijn schouders.
Dat plastic zitje wat je erbij krijgt heb ik weggedaan, daar gleed ik steeds vanaf :')
Ik leg nu altijd een handdoek onder het bad zodat ik niet de kou en hardheid van de badkamervloer voel.

criollo_yess
Berichten: 1073
Geregistreerd: 11-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 17:09

Hilary schreef:
Is er iemand die deze heeft of een variant hierop? In ieder geval de grotere maat, zeg maar?
https://www.bol.com/nl/nl/p/bath-bucket ... 129044239/

Ik ben bij dit soort baden benieuwd naar de daadwerkelijke binnenmaten, dus de maat van de bodem aan de binnenkant en de hoogte van de wanden op het ondiepste punt.


Ik heb deze ook. Ik ben 1.80m, kan benen net niet helemaal strekken, maar wel met gebogen knieën én schouders onder water. Bad is nl vrij diep, dieper dan een ligbad. Ook ik leg een badmat/handdoek onder het bad om de harde/koude vloer eronder niet te voelen. Zitje nog nooit gebruikt, lijkt nogal klein.

mijn dromen rijden op een paard dat nooit moe wordt
wat de wolf wint aan terrein, verliezen onze paarden in welzijn

Hilary
Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 17:50

Ik heb een ander doel met het bad dan er zelf in gaan zitten, dat had ik er misschien even bij moeten zetten :D Wij weken hooi voor onze paarden en zoeken een alternatief voor onze huidige opstelling. Doel is om een hele hooibaal (zo’n kleintje van 20-25 kg) in z’n geheel erin te gooien en dat ie dan volledig onder water staat.
Baaltje heeft ca 110x60x50 cm (l x b x h) nodig.

Oy with the poodles, already

thequeensmum
Berichten: 3512
Geregistreerd: 20-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 18:34

Suzanne F. schreef:
Oh dus hebt gewoon de stop erop en je schept hem elke keer leeg?
Is dat niet veel werk?


Zal het eens even aan mijn man vragen :D

Dat valt mee hoor, heb een 5 liter emmertje en daarmee scheppen we hem leeg. Laatste restje kiepen we om, paar minuutjes werk misschien?

MissWeenie
Berichten: 356
Geregistreerd: 28-01-14

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 07:44

Grappig om de eerste pagina van dit topic terug te lezen, daar werd de Bath Bucket eerst finaal afgebrand haha, dat kon toch niks zijn...ik heb m laatst weer tevoorschijn getrokken toen het herfstig was...heerlijk! Nog steeds blij mee!

Suzanne F.
Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 07:49

MissWeenie schreef:
Grappig om de eerste pagina van dit topic terug te lezen, daar werd de Bath Bucket eerst finaal afgebrand haha, dat kon toch niks zijn...ik heb m laatst weer tevoorschijn getrokken toen het herfstig was...heerlijk! Nog steeds blij mee!


Ik heb hem besteld! Met kussentje en plank!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.
Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 19:59

Hij is al binnen. Ik ga hem dit weekend uitproberen. Hij past wel net in de douche trouwens dus hoef de slang niet te verlengen. Ben benieuwd of de douchebak het houdt qua gewicht. :')

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 16:57

Veel plezier! Lekker badderen.

Come over to the dark side, we have cookies!

ruitje
Berichten: 12309
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 11:31

Nog iemand interesse in een Tubble? Heb hem maar 1 keer gebruikt en hij mag van mij weg voor weinig als een Bokker er blij van word.

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37231
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 11:44

Ah dat is toevallig. Heb je er een foto van? Ik ben op zoek naar eentje tot mijn grote bad is geinstalleerd. Maar dat duurt nog even -O-

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?
Berichten: 17976
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 12:04

De tubble is de grotere, opblaasbare versie van de bucket geloof ik hè?

Awareness sucks, but so does getting CPR
F. Kooij, TacT2019

Oh, life's a bastard....
....do you need a friend?

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37231
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 12:34

Voor zover ik kan uitvissen wel. De opblaasversie kan ik hier gebruiken (kleiner als deze leeg is) en de bath bucket kan dan mee, die staat hier onhandig in de weg als deze niet gebruikt wordt.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Valerie93
Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-23 18:41

hoii,
ik kreeg via het topic praat mij hiervan af de link naar dit topic. So here i am!
Vanaf morgen is bij de vomar een opblaasbaar ligbad in de aanbieding voor 30 euro, nu twijfel ik om dese te halen. Ik wil het voornamelijk gaan gebruiken om mijn spieren te laten ontspannen na een dag staan en lopen op werk.

BrankaZ
Berichten: 3869
Geregistreerd: 11-11-05
Woonplaats: Odoorn

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-23 18:53

Ik heb een opblaasbaar bad maar zou dat niet nog een keer kopen. Neemt veel meer ruimte in als ie op is gezet en past eigenlijk net niet goed in de badkamer. En het kost nog best even om hem op te zetten. Maak er dus veel minder gebruik van dan ik had gedacht, mijn gevoel zegt dat een opvouwbaar bad sneller staat en een bathbucket staat helemaal snel.

Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg (Loesje)

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-23 19:06

Geen ervaring mee.
Bij mij past alleen de bathbucket
[ img ]
Nog steeds heel blij mee en net nog in gelegen.

En wordt ook soms gebruikt om dingen in te laten weken (daarna natuurlijk goed schoonmaken)

[o]

Mandyy
Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-23 19:07

Mijn Bath Bucket staat op zolder en vind het toch best een gesleep trap op en af. Gebruik hem daardoor weinig. :o

Daphne__
Berichten: 12451
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-23 20:32

BrankaZ schreef:
Ik heb een opblaasbaar bad maar zou dat niet nog een keer kopen. Neemt veel meer ruimte in als ie op is gezet en past eigenlijk net niet goed in de badkamer. En het kost nog best even om hem op te zetten. Maak er dus veel minder gebruik van dan ik had gedacht, mijn gevoel zegt dat een opvouwbaar bad sneller staat en een bathbucket staat helemaal snel.


En het schoonmaken/houden %) Wat een k*twerk..
Heb er al 2 gehad en zeepresten oid geven zo snel vieze aanslag.

Hier nu gewoon een zitbad. Sta in de weg, maar wel makkelijk schoonmaken en wat groter dan zo'n bucket.

Suzanne F.
Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-23 20:37

arabella2000 schreef:
Geen ervaring mee.
Bij mij past alleen de bathbucket
[ [url=m/iCEZuZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog steeds heel blij mee en net nog in gelegen.

En wordt ook soms gebruikt om dingen in te laten weken (daarna natuurlijk goed schoonmaken)


Heb ik ook! Ik gebruik hem af en toe. Staat op zolder en als ik in bad wil dan haal ik hem naar beneden en zet hem dan in de douche.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?
Berichten: 17976
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-23 20:41

Hier ook de bathbucket. Mijn tweede. De eerste heb ik weg gedaan omdat ik er in mijn langwerpige douche helemaal gek van werd er omheen te draaien. In mijn huidige douche past het veel beter en dus heb ik er weer eentje. Heerlijk. Het is niet alsof ik er wekelijks in zit, maar het is fijn om te hebben :j.

Opblaasbare lijkt mij minder fijn.... Te veel gedoe. En dat 'krappe' van de bucket vind ik eigenlijk wel fijn, ik kom tenminste niet steeds boven drijven zoals in een normaal bad :)) terwijl ik niet het idee heb geen kant op te kunnen.

Awareness sucks, but so does getting CPR
F. Kooij, TacT2019

Oh, life's a bastard....
....do you need a friend?

Fitzroy
Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-23 20:52

Ik heb ook beiden gehad, maar vond de bucket echt een onding. Ik ben daarna overgeschakeld naar de tubble. Die ligt zoveel lekkerder en ik vond juist dat ik daar meer mee kon qua wegzetten. De Bucket was een sta-in-de-weg.

En nu heb ik een écht bad en ga er nooit meer in _O-

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Mri
Berichten: 15305
Geregistreerd: 01-12-04

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-23 20:43

Wij hebben een vergelijkbare als die van arabella, maar dan in het donkergrijs.
Wegens verhuizing zal die niet meer gebruikt worden :=
Mocht iemand interesse hebben, let me know!
Ding staat nu in Boskoop (tussen Gouda en Alphen).
Ik vond hem echt ideaal! Mijn dochters zaten er graag in. Maar nu na de verhuizing hebben we een badkamer met bad :D

Ik zal het nooit zo durven zeggen,
Hardop denken op z'n meest, misschien heb ik het fout gedaan

De mooiste dingen komen uit een onverwachte hoek

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 09:56

Ik heb er ook 1 over, ik heb een maatje groter gekocht omdat ik nu een grotere badkamer heb.

Come over to the dark side, we have cookies!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, C_estmoi, Casca, Evelyne79, Facebook, ingvdh, XxLiEsJuHhxX en 82 bezoekers