Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 12:52

Ik zal hem eens gaan downloaden, bedankt!


F_inley
Berichten: 6396
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 13:03

Ik ben hem vanmiddag vergeten te scannen moet daar echt even inkomen

Reserve Kampioen M district West 2019
Reserve kampioen L district west 2018
Dressuur B+10 L+13 M+12
Z+3
vaardigheid L+10 M+11 Z+3
Saluut mijn ster in de hemel 17-5-1999 ~ 19-12-2013.

Steenbok12
Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-10-06

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 17:39

Zijn er minimum voorwaarden voor die tessa app? Zag dat ik nog 10 bonnen kon uploaden?

cobiie
Berichten: 7278
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 18:37

Je kan 10 bonnen per week uploaden.

[o]

JoyCiej007
Berichten: 17409
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 19:02

Ik heb weer een online bestelling geplaatst bij mijn favoriete slager. 1 kg. magere veulen stoof/braadlappen, 1 kg. veulenbiefstuk, en daarnaast om eens uit te proberen 1 kg. buikspek á 7 euro.
Proberen dat eens heerlijk te marineren, garen in de oven met een krokante korst.

Ook om eens uit te proberen zo'n 2 tot 2,5 kg (gewicht per stuk) rundertong, voor maar 8 euro.
Echt goedkoop de buikspek en de rundertong.
Ik ben benieuwd!

Mijn oudste broertje koopt ook regelmatig 1 of meerdere kilo's verse zalm bij de Makro als ze in aanbieding zijn; met huid en schubben (dus zelf ontschubben en lekker op de huid bakken zoals ik het doe, of zelf de huid verwijderen), € 10,90 per kg; is écht écht geen geld en de kwaliteit is subliem te noemen, totaal niet te vergelijken met de (vaak veel duurdere) zalm uit supermarkt of bij visboer.

Edit; het veulenvlees is afkomstig van jaarlingen/twenters die in de Achterhoek lekker in groepsverband/opfok rondlopen, en wordt geslacht bij v/d veen in Nijkerk. 100% puur, eerlijk en Nederlands(!) vlees dus, in tegenstelling tot veel import paardenvlees uit landen als Argentinie etc.
Worden er maar eens in de zoveel tijd wat geslacht, dus lang niet altijd op voorraad, en als t op voorraad is is het vaak zelfde dag nog uitverkocht.
Laatst bijgewerkt door JoyCiej007 op 26-10-19 19:29, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 19:06

Rundertong het moet lekker zijn, zie ze weleens op het werk als het verse vlees is binnengebracht en dan bij de rest van het orgaan vlees in een krat :P . Maar nog nooit gehad :n , paard/veulen ook nog nooit gehad maar word ook bijna nooit verkocht (wij hebben geen paard op het werk en word ook niet naar gevraagd )

Ineke2
Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 19:14

Ik eet graag paarden kogelbiefstuk, het is wat zoeter dan rund. Ik vind het héérlijk

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

JoyCiej007
Berichten: 17409
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 19:22

Rebecca schreef:
Rundertong het moet lekker zijn, zie ze weleens op het werk als het verse vlees is binnengebracht en dan bij de rest van het orgaan vlees in een krat :P . Maar nog nooit gehad :n , paard/veulen ook nog nooit gehad maar word ook bijna nooit verkocht (wij hebben geen paard op het werk en word ook niet naar gevraagd )


Ik heb zelf nooit rundertong geproefd, maar het schijnt idd heerlijk te zijn. Mits goed klaargemaakt natuurlijk (weken, pekelen, langzaam stoven, vel verwijderen), maar dat geldt voor heel veel dingen.
Het schijnt dan zoooo zacht en mals te zijn dat het smelt op je tong :j :D

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!
Berichten: 70433
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 19:24

Dat is goedkoop inslaan :j

Rundertong vroeger van de AH geproefd, vond het niet geweldig maar als ik het zo hierboven lees dan heeft dat met de bereiding te maken.

AH heeft vanaf maandag trouwens weer een hamsterweek.

JoyCiej007
Berichten: 17409
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 19:31

C_arola schreef:
Dat is goedkoop inslaan :j

Rundertong vroeger van de AH geproefd, vond het niet geweldig maar als ik het zo hierboven lees dan heeft dat met de bereiding te maken.

AH heeft vanaf maandag trouwens weer een hamsterweek.


Je kan het ook als delicatesse als broodbeleg in plakjes eten.
Ik laat me nog even inspireren door verschillende recepten.
Het gaat toch eerst de vriezer in bij mij.

Die ik trouwens eens moet gaan opruimen en eigenlijk ook ontdooien, is een no-frost maar behoorlijk oud alweer.

Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 00:53

Iemand ook van scoupy speciaal voor jou gehad van de haribo cherries?

Had twee zakken ingediend. Waren 1.99 per stuk en krijg 3.49 terug. Dacht dat beide zakken dan 50 cent per stuk was. Maar blijkbaar 2 zakken voor 50 cent!

Hier vanochtend even goed ingeslagen. Supermarkt veranderd naar Jumbo, dus alles was 50% korting. :D

DebGizmo
Berichten: 1952
Geregistreerd: 16-06-06

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 06:18

Ik heb m ook, maar dan van de perziken in plaats van de kersen

❤️ Mama van 4 fantastische kinderen! ❤️

FrNo
Berichten: 3652
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 08:31


Je moet doen wat je niet laten kan en laten wat je niet doen kunt.

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 12:27

Wij hebben een nieuw winkel concept in enschede.
Het heet: datum voordeel shop. Moet spotgoedkoop zijn met producten die op de datum zitten. Ben zelf nog niet geweest maar wil binnenkort eens kijken. Vermoed net zo iets als die grenze

Ylvy
Berichten: 5210
Geregistreerd: 02-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 17:33

DebGizmo schreef:
Ik heb m ook, maar dan van de perziken in plaats van de kersen


Apart.. ik heb wel in totaal €1 betaald. Ach, nog steeds goedkoop voor 400 gram <3 Ik had de kikkers.

Alwiene
Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 17:39

joyce_eddy schreef:
Wij hebben een nieuw winkel concept in enschede.
Het heet: datum voordeel shop. Moet spotgoedkoop zijn met producten die op de datum zitten. Ben zelf nog niet geweest maar wil binnenkort eens kijken. Vermoed net zo iets als die grenze


Naar ik mij heb laten vertellen is het ook de outlet van Die Grenze :D

Ik zou er dolgraag één willen hier en/of een Die Grenze, maar helaas.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

lor1_1984
Berichten: 12010
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 17:49

Die grenze is geweldig ja. :D
Ik woon 1,5km van een Die Grenze af en shop mijn hooikoortspillen daar ivm de prijs. *D

6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.

fohadie
Berichten: 4262
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 00:41

Ylvy schreef:
DebGizmo schreef:
Ik heb m ook, maar dan van de perziken in plaats van de kersen


Apart.. ik heb wel in totaal €1 betaald. Ach, nog steeds goedkoop voor 400 gram <3 Ik had de kikkers.


Jammer, ik heb de kersen en die vind ik niet lekker. Perziken en kikkers daarintegen. <3

FrNo
Berichten: 3652
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 07:10

Dat is nog beter dan niets, ik had helemaal geen Haribo scoupy...
Ach, wel beter voor de lijn.

Je moet doen wat je niet laten kan en laten wat je niet doen kunt.

JudithO
Berichten: 7027
Geregistreerd: 10-11-06
Woonplaats: Cantal, Frankrijk

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 20:58

Datum voordeelshop klinkt interessant. Bij googlen bleek hij ook in Emmen gezeten te hebben, maar daar is hij alweer weg helaas... Almelo en Enschede zijn echt te ver weg voor mij helaas. Hopelijk komt er gauw weer één hier in de buurt!

Kim_89
Berichten: 2846
Geregistreerd: 20-03-06
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 21:13

Kennen jullie ook de Mega Food Stunter? Een aantal jaar geleden stonden ze op markten en waren er winkels maar ze gingen failliet. Nu zijn ze al een hele tijd verder gegaan als Mega Food Stunter 2.0 on tour. Ze rijden routes door heel Nederland (en België) waar je je gekozen pakket kunt ophalen op een specifieke dag en tijdstip op een stopplaats naar keuze op hun route. Allemaal diepvries. Soms rond de THT maar soms ook niet maar dan is het meer dat het een partij 'afgekeurde' hamburgers zijn omdat ze 5 gram minder wegen dan de bedoeling is. Niks mis mee dus, maar wel een reden dat producenten/groothandels/etc het anders weggooien. MFS koopt het op en kan het zo voordelig aanbieden. Brood, vlees, ijs, groenten, et cetera.

Ik bestel af en toe wat. Over het algemeen is de kwaliteit oké. Misschien een leuke tip!

LienC
Berichten: 981
Geregistreerd: 25-01-11

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 21:44

Ja, leuk concept! Nu 2 of 3 keer besteld met verjaardagen. Je moet alleen wel een hele grote vriezer hebben of delen ;)

Ik vind dat 100 euro pakket een beetje tegenvallen, niet qua kwaliteit maar er zitten ook dingen tussen die je gewoon niet zo graag eet. Zo had ik ongeveer 50 groenteburgers(?) die niet heel lekker waren. Brood is heerlijk, pizza's ook! Het barbecue pakket lijkt me ook leuk om eens te proberen.

"To live a creative life, we must lose our fear of failing" - Joseph Chilton Pearce

Siamsmeesje
Berichten: 2226
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 01:05

Klinkt inderdaad goed, en ze komen zelfs op 2, misschien zelfs wel 3 locaties in de buurt waar ik regelmatig kom. Die 100 kilo pakketten zijn me een beetje te groot en te onzeker wat betreft inhoud, maar ik zag ook wat kleinere andere pakketten waarvan ik gewoon weet dat die hier zonder problemen op zouden gaan.

Even in de gaten houden dus wanneer ze deze kant op komen en zorgen dat ik op tijd bestel, want op de eerstvolgende route hierheen was een hoop al uitverkocht.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

DebGizmo
Berichten: 1952
Geregistreerd: 16-06-06

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 15:45

Ik mocht twee keer haribo perziken halen en heb voor 2 zakken ook maar 50 cent betaald. En ik krijg meer terug voor de smint, dan ik ervoor betaald heb, want de 35% korting sticker hebben ze niet verrekend :D

❤️ Mama van 4 fantastische kinderen! ❤️

Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:31

Ik ben eigenlijk opzoek naar "goedkope" lekkere wijn. :+

Rose, zoete witte..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, topsylover, YandexBot en 10 bezoekers