Bokkers die wachten op hun nieuwbouwwoning

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Invisible
Berichten: 896
Geregistreerd: 03-07-05
Woonplaats: vlakbij den haag

Re: Bokkers die wachten op hun nieuwbouwwoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 19:18

Mag ik mij ook melden!?

Wij hebben ook een nieuwbouw huis in Zeeland gekocht en de oplevering is waarschijnlijk Q1 2021. In april/mei gaan ze zoals het er nu uit ziet starten. Voor mijn gevoel gaat 2020 erg lang duren..

Wel veel leuke ideeen opslaan en pinterest staat al vol

Geboren op 22-08-2013, onze prachtige dochter Lexi <3
Geboren op 06-12-2015, onze tweede prachtige dochter Filou!


BETUWE
Berichten: 727
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Bokkers die wachten op hun nieuwbouwwoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 14:51

Welkom tuurlijk mag je meepraten invisible

Hoe hebben jullie het kiezen van een vloer aangepakt?
Wij vinden dit een van de moeilijkste dingen tot nu toe. En weten even niet zo goed waar we moeten beginnen. Het enige wat we weten is dat het een pvc visgraat vloer moet worden.

Kwinta v. Nespresso M1
Zazoe v. Painted Black Z2+5/ Eli v. Houston M2/ Zoë B v. Solitair Z1/ Hyjana v. Apache L2

Kirstenn
Berichten: 1578
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 14:58

Leuk Invisible!

Betuwe dan ben je al een heel eind met je keuze ;) wij moeten nog kijken dus tips op detailniveau heb ik niet. M'n broer heeft onlangs visgraat pvc laten leggen en hij is in de winkel gaan kijken, heeft daarna het type opgezocht en de goedkoopste gekozen. Dat is deze vloer geworden (foto's op de site zijn van hun vloer) https://www.pvcvloerenonline.nl/pvcvloe ... -7001.html

_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: Bokkers die wachten op hun nieuwbouwwoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 07:21

Ik vind een vloer kiezen ook lastig, in principe hoeft dat nog lang niet. Alleen vind ik het belangrijk dat de keuken qua kleur afgestemd is op de vloer, en andersom. Dus eigenlijk moet ik het al wel weten, aangezien we donderdag voor een keuken gaan kijken. Nu is deze afspraak vooral voor het bepalen van de opstelling ivm het leidingwerk.
Ik zit te denken aan een pvc visgraat houtlook vloer, en een zwart matte keuken :)

Voor de vloer zou ik overigens bij een vloerenzaak gaan kijken. Hier in de buurt zit een zaakje welke oa pvc vloeren heeft, en niet erg duur is.

Mijn ouders hebben ook een nieuwbouw woning gekocht, welke bijna opgeleverd wordt. Fijn om bij sommige dingen af te kunnen kijken :)

♥♥♥♥♥

lucifertje
Berichten: 5608
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 08:05

_KellyAV schreef:
Ik vind een vloer kiezen ook lastig, in principe hoeft dat nog lang niet. Alleen vind ik het belangrijk dat de keuken qua kleur afgestemd is op de vloer, en andersom. Dus eigenlijk moet ik het al wel weten, aangezien we donderdag voor een keuken gaan kijken. Nu is deze afspraak vooral voor het bepalen van de opstelling ivm het leidingwerk.
Ik zit te denken aan een pvc visgraat houtlook vloer, en een zwart matte keuken :)

Voor de vloer zou ik overigens bij een vloerenzaak gaan kijken. Hier in de buurt zit een zaakje welke oa pvc vloeren heeft, en niet erg duur is.

Mijn ouders hebben ook een nieuwbouw woning gekocht, welke bijna opgeleverd wordt. Fijn om bij sommige dingen af te kunnen kijken :)


Dan heb je hetzelfde als ons!!! <3 Ik heb een aantal fotos in het topic gezet van de vloer.

Vergis je bij PVC niet in de kwaliteit. Goedkoper pvc krast veel sneller dan duurder pvc.

Kirstenn
Berichten: 1578
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: Zevenaar

Re: Bokkers die wachten op hun nieuwbouwwoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 08:09

Kelly vaak kan je bij de keuken afspreken dat je de kleuren nog kan wijzigen, en alleen indd een tekening maakt voor het leidingwerk. Wij kunnen alleen de aansluitingen niet meer wijzigen, maar nog wel de kleuren, materiaal en soort apparatuur.

Anyone who thinks sunshine is pure happiness,
*has never danced in the rain

upendo
Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 08:10

Klopt inderdaad lucifer! Let op de dikte van de toplaag van het PVC, ik zou minimaal gaan voor een laag van 0,55/0,7.

SuSem
Berichten: 4647
Geregistreerd: 24-11-06

Re: Bokkers die wachten op hun nieuwbouwwoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 08:29

Wij krijgen ook een mat zwarte keuken en visgraat pvc.

Wij hebben van diverse vloeren stalen opgevraagd en die bewerkt met een sleutel :D. De vloeren van Mflor kwamen duidelijk het beste uit onze krastest :)

Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Re: Bokkers die wachten op hun nieuwbouwwoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 08:40

Wij hebben ook een matzwarte keuken en willen daar visgraat pvc bij :))

❤️

lucifertje
Berichten: 5608
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Re: Bokkers die wachten op hun nieuwbouwwoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 08:51

Super leuk! Ben echt zo benieuwd hoe alles gaat worden. Wij hopen dat we deze week toch echt wat gaan horen van de oplevering.

Kirstenn
Berichten: 1578
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: Zevenaar

Re: Bokkers die wachten op hun nieuwbouwwoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 09:17

Je kan wel zien wat nu hip is :')

Wij gaan waarschijnlijk voor een lichtgrijze keuken en ik wil een houtlook pvc vloer met brede planken maar die nog niet kunnen vinden

Anyone who thinks sunshine is pure happiness,
*has never danced in the rain

mailow
Berichten: 594
Geregistreerd: 28-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 10:11

Kirstenn schreef:
Je kan wel zien wat nu hip is :')

Wij gaan waarschijnlijk voor een lichtgrijze keuken en ik wil een houtlook pvc vloer met brede planken maar die nog niet kunnen vinden


Wij hebben houtlook click pvc gekocht met brede planken in Vriezenveen bij BEBO Pvc. Wij konden ook nergens een geschikte vloer vinden van goede kwaliteit in de omgeving en daar waren we binnen 10 minuten klaar.

Het was het ritje vanaf Zevenaar zeker waard. Ook qua prijs. :)

Jaan81
Berichten: 7609
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Goedereede

Re: Bokkers die wachten op hun nieuwbouwwoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 11:13

Vloeren en lampen.... Echt wat ik het moeilijkst vind, denk ik.
Ik wil een houten keuken met beton(look) blad, denk tegels op de vloer of pvc in tegellook.
Geadviseerde dikte heb ik direct opgeschreven in m'n ideeën schrift :))

TYCHO
~-~-~-~-~-~-~-~-~ [RIJ-ITP] Trekpaard Tycho & ik nemen afscheid.....~-~-~-~-~-~-~-~-~ [IM] Trekpaard Tycho, ons dikke boek is uit -~-~-~-~-~-~-~-~-

BETUWE
Berichten: 727
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Bokkers die wachten op hun nieuwbouwwoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 14:11

Wij hebben een pararel keuken, de ene kant is wit met een grijs tint, betonlook blad, zwarte kraan en een zwarte afzuigkap. De andere kant is zwart met een Houtmotief.
Daar willen wij een visgraatvloer bij die niet te grijs en niet te warm is.. en dat is juist het lastige.

Kwinta v. Nespresso M1
Zazoe v. Painted Black Z2+5/ Eli v. Houston M2/ Zoë B v. Solitair Z1/ Hyjana v. Apache L2

_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 12:16

lucifertje schreef:
_KellyAV schreef:
Ik vind een vloer kiezen ook lastig, in principe hoeft dat nog lang niet. Alleen vind ik het belangrijk dat de keuken qua kleur afgestemd is op de vloer, en andersom. Dus eigenlijk moet ik het al wel weten, aangezien we donderdag voor een keuken gaan kijken. Nu is deze afspraak vooral voor het bepalen van de opstelling ivm het leidingwerk.
Ik zit te denken aan een pvc visgraat houtlook vloer, en een zwart matte keuken :)

Voor de vloer zou ik overigens bij een vloerenzaak gaan kijken. Hier in de buurt zit een zaakje welke oa pvc vloeren heeft, en niet erg duur is.

Mijn ouders hebben ook een nieuwbouw woning gekocht, welke bijna opgeleverd wordt. Fijn om bij sommige dingen af te kunnen kijken :)


Dan heb je hetzelfde als ons!!! <3 Ik heb een aantal fotos in het topic gezet van de vloer.

Vergis je bij PVC niet in de kwaliteit. Goedkoper pvc krast veel sneller dan duurder pvc.


Bedankt voor de tip!
De winkel van de pvc vloeren is niet vreselijk goedkoop, maar ik denk eerder gewoon goed betaalbaar. Omdat mijn ouders daar ook hun vloer gekocht hebben, kan ik eerst even aankijken hoe de kwaliteit van hun vloer is!


Kirstenn schreef:
Kelly vaak kan je bij de keuken afspreken dat je de kleuren nog kan wijzigen, en alleen indd een tekening maakt voor het leidingwerk. Wij kunnen alleen de aansluitingen niet meer wijzigen, maar nog wel de kleuren, materiaal en soort apparatuur.


Ja klopt!
Dat is ook waar we nu voor gaan.

Mijn vriend moet voor 5 maanden weg, alle deadlines liggen in die 5 maanden. En onze smaak strookt soms echt totaal niet, dus dat wordt leuk :')
Al denk ik dat hij het snel goed vind, althans dat hoop ik :')

Wat leuk al die zwarte keukens! <3 ik ben benieuwd of mijn vriend en ik straks ook voor een zwarte keuken gaan!

♥♥♥♥♥

upendo
Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Bokkers die wachten op hun nieuwbouwwoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 12:33

Wij hebben onze vloeren gekocht bij LuxuryFloors in Kampen. Waren verreweg de goedkoopste met hun offerte, verstandigste is wel om daar echt langs te gaan, toen kregen we er nog meer vanaf gepraat.

Ik lees op google ook heel veel positieve reviews, dus dat is wellicht ook nog het overwegen waard.

_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: Bokkers die wachten op hun nieuwbouwwoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 13:40

Nou we zijn donderdag voor een keuken gaan kijken. Ons oog viel direct op een super mooie keuken met een betonlook <3
Opstelling etc. laten tekenen, en nu we thuis zijn weet ik het niet meer :') Ik twijfel over de kleur, geen idee meer wat ik nu met de vloer aan moet, en ohohoh wat een luxeprobleem is dit :')

Maargoed, daar hebben we voorlopig nog een lange tijd de tijd voor om erover na te denken.

Wat wel vast staat is een zwarte wasbak met zwarte kokend water kraan, brede 4 pits-inductie kookplaat, afzuiging zijn we nog niet over uit, waarschijnlijk toch eentje aan de muur. 2 combi ovens in een hoge kastenwand, en onder de ovens aan de ene kant een koelkast en de andere kant een vriezer. Naast deze 2 kasten komt dan nog een hoge servieskast. En we willen een stenen aanrechtblad, kleur weten we nog niet, dat is afhankelijk van de kleur van de kasten
De keukenopstelling wordt een U-vorm.

♥♥♥♥♥

WillemYntJee
Berichten: 6300
Geregistreerd: 16-02-05
Woonplaats: Ljouwert

Re: Bokkers die wachten op hun nieuwbouwwoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 14:58

Ik zou er nooit voor kiezen om een oven boven je vriezer of koelkast te nemen. Dat kan nooit goed gaan qua warmte afvoer volgens mij.

Kleur kom je vast wel uit! Evt gewoon een keer met wat stalen alles bij elkaar leggen en kijken wat mooi is.

topsylover
Berichten: 5638
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Bokkers die wachten op hun nieuwbouwwoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 17:52

Hoi, ik wil me ook graag melden! Voornamelijk voor het meelezen. :=
Mijn situatie is iets anders dan de meesten hier, omdat ik een sociale huurappartement ga krijgen deze zomer. Compleet met vloerverwarming en een giga balkon. <3
Nu ben ik vast een begroting aan het maken voor alles wat ik nodig ga hebben. Zo leuk om alvast je huisje te kunnen inrichten!

lucifertje
Berichten: 5608
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Re: Bokkers die wachten op hun nieuwbouwwoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 20:48

We hebben ein-de-lijk een voorlopige prognose. Zijn we blij? Nee absoluut niet. Wat een verschrikkelijk bedrijf is het. Zoals het er nu naar uitziet hebben we 3 weken de tijd om het huis in gereedheid te brengen. Enige wat we dan nog niet hebben gepland is de keuken, maar die komt wel. Pff ik krijg hier echt veel stress van.

SuSem
Berichten: 4647
Geregistreerd: 24-11-06

Re: Bokkers die wachten op hun nieuwbouwwoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 20:59

Mèn.. wij zijn bezig met raambekleding.. wat belachelijk duur :roll:

Kirstenn
Berichten: 1578
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: Zevenaar

Re: Bokkers die wachten op hun nieuwbouwwoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 21:04

Duurt het nog zo lang Lucifertje?

SuSem ik vond het laatst toen ik ervoor keek juist meevallen. Heb je al bij veneta gekeken?

Anyone who thinks sunshine is pure happiness,
*has never danced in the rain

SuSem
Berichten: 4647
Geregistreerd: 24-11-06

Re: Bokkers die wachten op hun nieuwbouwwoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 21:05

Ja, en ik kan het bij veneta niet goed vinden.

lucifertje
Berichten: 5608
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 21:06

Ze verwachten week 11 op te leveren. Week 14 moeten we uit ons huidige huis zijn. Wordt dus allemaal heel krap. Het is ook echt 1 groot vraagteken wat ze in de aankomen 6 weken nog moeten doen. Helaas krijgen we daar geen antwoord op.

upendo
Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 21:43

SuSem schreef:
Mèn.. wij zijn bezig met raambekleding.. wat belachelijk duur :roll:

Wat voor raambekleding willen jullie?

Oei lucifer, dat wordt wel heel krap.. Opslagbox huren en even een back up logeeradres regelen?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: EmptyWords, SemrushBot en 72 bezoekers