[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 17:32

Sinds vanmiddag krijg ik ineens bij een nieuwe mail geen cijfer meer erop te staan, dit is bij alle apps.

Waar kan ik dit weer aan zetten? Moet nu steeds app openen om te kijken of er meldingen zijn? := heel irritant eigenlijk

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 17:39

Ik heb allerlei rare dingen sinds vanmiddag. Geen plaatjes en filmpjes meer op Facebook, Farmville doet het niet meer. Ik dacht dan maar naar iOS 15 maar die haalt ie ook niet op. Heb al 3 x een hard reset gedaan. Lost ook niks op.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 17:45

Morrie schreef:
Ik heb allerlei rare dingen sinds vanmiddag. Geen plaatjes en filmpjes meer op Facebook, Farmville doet het niet meer. Ik dacht dan maar naar iOS 15 maar die haalt ie ook niet op. Heb al 3 x een hard reset gedaan. Lost ook niks op.


Dat dus,
Waar ik tegen aan liep nu na lang vogelen en Google uitzoeken wel opgelost. Maar ik hoor dat meerdere blij waren de iOs 15 niet geïnstalleerd te hebben.

Dacht doe ook hard reset zodat het naar iOS 14 terug ging, mar helaas :(

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 17:49

Hier werkt alles nog prima gelukkig.

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 18:04

Ik denk dat mijn telefoon (11) een keer te vaak gevallen is ofzo. Ik heb nog iOS 14.8. Durf nog niet naar 15 vanwege gemelde problemen met o.a. Digid. Desnoods pak ik de 8plus weer, maar die is zo groot

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 08:41

Ik heb nergens last van (12 Pro). DigiD al paar keer mee ingelogd met iOS 15 en doet het gewoon prima!

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 10:53

Ik heb de 11ProMax, mijn man de 12ProMax, allebei geen problemen met DigiD.

Henniie

Berichten: 524
Geregistreerd: 10-08-08

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 16:49

De nieuwe iOS software vind ik safaria internet heel irritant. Alles gaat nu via onder kwa ingeven van sites enzo.

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 16:50

Dat kan je aanpassen door op de aA te klikken. Dan kan je kiezen dat je m weer bovenaan wil hebben staan.

Henniie

Berichten: 524
Geregistreerd: 10-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 16:04

Es_ther schreef:
Dat kan je aanpassen door op de aA te klikken. Dan kan je kiezen dat je m weer bovenaan wil hebben staan.

Ja had het inmiddels ontdekt ik dacht al dat is toch gek dat je niet gewoon boven die balk hebt.

Mandyy

Berichten: 30481
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 11:39

Als ik foto’s ontvang via whatsapp kan ik ze niet meer inzien in het beginscherm. Eerder kon ik dit wel. Nu moet ik eerst Whatsapp openen om foto’s te zien.
Heeft iemand dé oplossing?

Ik kan sinds gisteren m’n abbo verlengen. Nu heb ik een iPhone 7 en denk erover iPhone 12 mini te bestellen. Las hier al een aantal positieve ervaringen.
Ik twijfel nog iets.. maar eigenlijk ben ik ook al hoesjes aan het kijken dus euh.. O:)

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 11:46

Mandyy schreef:
Als ik foto’s ontvang via whatsapp kan ik ze niet meer inzien in het beginscherm. Eerder kon ik dit wel. Nu moet ik eerst Whatsapp openen om foto’s te zien.
Heeft iemand dé oplossing?

Ik kan sinds gisteren m’n abbo verlengen. Nu heb ik een iPhone 7 en denk erover iPhone 12 mini te bestellen. Las hier al een aantal positieve ervaringen.
Ik twijfel nog iets.. maar eigenlijk ben ik ook al hoesjes aan het kijken dus euh.. O:)

Niet de oplossing helaas. Ik heb hetzelfde sinds de laatste update.

Iemand al ervaring met de iPhone 13 pro?
Ik wacht met smart tot ik hem in de winkel kan kopen. Word de opvolger van mijn iPhone XS

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 11:51

dat van die foto's werd op iCulture genoemd als bug die nog niet opgelost is, zal wel in de volgende update komen.
Ik durf het nog niet aan, zolang ze 14 nog ondersteunen, blijf ik daar bij

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 12:40

lenaa_tje schreef:
Mandyy schreef:
Als ik foto’s ontvang via whatsapp kan ik ze niet meer inzien in het beginscherm. Eerder kon ik dit wel. Nu moet ik eerst Whatsapp openen om foto’s te zien.
Heeft iemand dé oplossing?

Ik kan sinds gisteren m’n abbo verlengen. Nu heb ik een iPhone 7 en denk erover iPhone 12 mini te bestellen. Las hier al een aantal positieve ervaringen.
Ik twijfel nog iets.. maar eigenlijk ben ik ook al hoesjes aan het kijken dus euh.. O:)

Niet de oplossing helaas. Ik heb hetzelfde sinds de laatste update.

Iemand al ervaring met de iPhone 13 pro?
Ik wacht met smart tot ik hem in de winkel kan kopen. Word de opvolger van mijn iPhone XS

Mijn schoonbroer heeft de 13 pro en vriendin heeft de 13 pro max, beide vooral over de camera heel erg te spreken.
Zij komen beide van de 12 max volgens mij en zeggen verder niet echt te merken dat ze een nieuwe telefoon hebben

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 13:10

Na het schijnt wat ik overal las, weet niet 100% zeker, omdat ik nu voor het eerst een Iphone 12 max pro heb. Maar stel je wilt de 13 ook gewoon voor de 12 kon gaan, omdat we weinig verschil in zit geloof ik?

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 13:16

Dankjewel Granoek! Dat las ik ook. Nu heb ik dus een XS dus geloof dat, dat voor mij wel een vooruitgang gaat zijn.
Ben zeker benieuwd naar de camera.

Mandyy

Berichten: 30481
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 14:25

Ah het ligt dus niet aan mij/mijn telefoon. Goed om te weten.

iPhone 12 Mini is onderweg inclusief een hoesje.. O:) <3

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 07:25

Banyu schreef:
Na het schijnt wat ik overal las, weet niet 100% zeker, omdat ik nu voor het eerst een Iphone 12 max pro heb. Maar stel je wilt de 13 ook gewoon voor de 12 kon gaan, omdat we weinig verschil in zit geloof ik?

Klopt. In de 12 en 13 zitten niet heel veel verschillen, alleen wat kleine dingetjes zoals accu, de camera is wel echt veel verbeterd en dat soort dingen. Maar als je een 12 hebt hoef je nog niet over naar de 13 hoorde ik van de recensies :D

paars

Berichten: 5561
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 09:49

Cer schreef:
Zit er al een feature in die zorgt dat je horloge een signaal geeft, als je tever bij je telefoon vandaan bent? (dat lijkt mij echt top)

Doet mijn Garmin sporthorloge al “eeuwen”; als dat de Bluetooth connectie verliest doordat de telefoon te ver weg is voel ik een trilling op mijn pols. Al erg handig gebleken inderdaad als ik bijv. het huis haastig verlaat en m’n iphone vergeet.

LoveGlove

Berichten: 7916
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 22:27

Hee ik heb even een vraagje. Ik heb de beslissing gemaakt om van iPhone naar Samsung over te stappen. Er is alleen 1 probleempje waar ik tegenaan loop: ik heb op mijn iPhone heel veel belangrijke notities staan. Veel dingen zijn via cloud al naar mijn Samsung gegaan en de foto’s zijn nu ook bezig. Maar hoe doe ik dat dan met notities? Die komen er namelijk niet bij

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 00:07

lenaa_tje schreef:
Mandyy schreef:
Als ik foto’s ontvang via whatsapp kan ik ze niet meer inzien in het beginscherm. Eerder kon ik dit wel. Nu moet ik eerst Whatsapp openen om foto’s te zien.
Heeft iemand dé oplossing?

Ik kan sinds gisteren m’n abbo verlengen. Nu heb ik een iPhone 7 en denk erover iPhone 12 mini te bestellen. Las hier al een aantal positieve ervaringen.
Ik twijfel nog iets.. maar eigenlijk ben ik ook al hoesjes aan het kijken dus euh.. O:)

Niet de oplossing helaas. Ik heb hetzelfde sinds de laatste update.

Iemand al ervaring met de iPhone 13 pro?
Ik wacht met smart tot ik hem in de winkel kan kopen. Word de opvolger van mijn iPhone XS


Ja die heb ik! Meteen gepre-ordered toen hij uitkwam. :D
Wat wil je weten?

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 12:22

Nou niks meer haha! Ik heb hem net opgehaald bij de mediamarkt. Hij is nu aan het overzetten!

L_Ruiterhuis

Berichten: 2180
Geregistreerd: 22-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 04:32

Iemand misschien die weet of dit nog kan?
Ik zette voorheen altijd via iTunes mappen met foto’s op mijn iPhone. Nu wil ik na lange tijd opnieuw foto’s en mappen toevoegen maar ik zie de optie niet meer staan. Wel staan alle mappen van voorheen nog gewoon op mijn iPhone, maar ik kan er dus niks meer aan toevoegen via de computer.

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 10:24

L_Ruiterhuis schreef:
Iemand misschien die weet of dit nog kan?
Ik zette voorheen altijd via iTunes mappen met foto’s op mijn iPhone. Nu wil ik na lange tijd opnieuw foto’s en mappen toevoegen maar ik zie de optie niet meer staan. Wel staan alle mappen van voorheen nog gewoon op mijn iPhone, maar ik kan er dus niks meer aan toevoegen via de computer.


Wil je foto’s van de computer op je iPhone of van je iPhone op de computer zetten?
De snelste manier om foto’s op je iPhone te krijgen is ze te mailen naar jezelf en als het er teveel zijn of te groot dan via WeTransfer.
Andersom kan via de kabel van je oplader en dan foto’s importeren.

L_Ruiterhuis

Berichten: 2180
Geregistreerd: 22-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 12:16

Dankjewel voor je antwoord. Het gaat om foto’s op mijn iPhone te zetten. Het gaat om veel foto’s, de enigste manier momenteel is dus nog wetransfer en dan zelf mappen maken op mijn iPhone?
Jammer dat het via iTunes niet meer gaat. Dat ging zo snel en makkelijk, ik hoefde alleen maar de mappen op mijn computer aan te klikken en dan stonden ze daarna gesynchroniseerd en bijgewerkt op mijn iPhone.