Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly
Sellyxx schreef:Oké ik ben om _/-\o_Spoiler:
Was ik eigenlijk al, omdat de gemakken van de libra 2 me dus heel chill leken, maar zocht nog even bevestiging, in een poging om er eventueel onderuit te komen. Mislukt *\o/*
Sellyxx schreef:Oké ik ben om _/-\o_Spoiler:
Was ik eigenlijk al, omdat de gemakken van de libra 2 me dus heel chill leken, maar zocht nog even bevestiging, in een poging om er eventueel onderuit te komen. Mislukt *\o/*
Sellyxx schreef:Volgens mij is dit het meest recente topic over e-readers, dus ik denk dat mijn vraag hier thuishoort :)
Ik wil graag een e-reader aanschaffen. Ik twijfel tussen de Kobo Clara en de Kobo Libra 2. De Kobo Clara kan ik refurbished al voor 100,- aanschaffen, de libra's zijn momenteel 200,-. Wat me voornamelijk aanspreekt aan de Libra zijn de tastbare knoppen. Op een of andere manier lijkt me dat fijn, zodat je niet enkel afhankelijk bent van de touch. En al vasthoudend/lezend kan klikken op de knop met je rechterduim of rechtervinger. Ook lijkt die extra grip van de libra 2 me wel fijn, bijvoorbeeld als je op je rug of zij ligt te lezen. Maar voor hetzelfde geld (of niet hetzelfde geld dus :+ ) koop ik straks een libra 2 en gebruik ik alsnog alleen de touch functie, en dan voldoet een Clara prima aan mijn wensen. Mijn telefoon kan ik prima in 1 hand houden en daarmee tegelijkertijd scrollen, maar hoe is dit met e-readers? wat is jullie ervaring hierin?
chazzie schreef:Hoi Allemaal,
Ik heb een vraag over e-readers, omdat jullie deze al gebruiken, kunnen jullie mij vast wel helpen.
Ik wil eigenlijk een Kobo aanschaffen, maar ben je verplicht een abonnement aan te gaan of kan je ook gewoon losse e-boeken bij Kobo aanschaffen?
Lisa_22 schreef:Ik loop met mijn Kobo tegen een probleem aan, misschien heeft een van jullie een idee. Het lukt me niet meer om boeken erop te zetten of te verwijderen, verder werkt ie nog heel goed. Hij komt uit 2017 dus hij is al wat ouder. Heeft een van jullie een idee hoe ik dit kan fixen of is ie dan misschien toch aan vervanging toe?
petitparis schreef:Lisa_22 schreef:Ik loop met mijn Kobo tegen een probleem aan, misschien heeft een van jullie een idee. Het lukt me niet meer om boeken erop te zetten of te verwijderen, verder werkt ie nog heel goed. Hij komt uit 2017 dus hij is al wat ouder. Heeft een van jullie een idee hoe ik dit kan fixen of is ie dan misschien toch aan vervanging toe?
Is dit wanneer je wil verbinden met je computer? Laadt hij nog wel via hetzelfde kabeltje? Anders loont het misschien om een ander kabeltje te nemen. Ik weet dat ik mini-usb kabeltjes heb die geen datatransfer toelaten, alleen laden.
Verder was er een maand of 2 cruciale update voor oudere Kobo modellen, ik dacht dit dit voornamelijk ging om latere ondersteuning en updates. Maar misschien dat je dat zou kunnen opzoeken en dat het daar iets mee te maken had.
Mijn Kobo is meer dan 7j oud en tot op heden altijd kunnen connecteren. Wel had ik laatst met de Kobo Libra van mijn collega dat het best lang duurde alvorens hij conneceteerde met mijn computer en er ook de tijd voor nam om alles te verwerken/laden.
Lisa_22 schreef:Ik loop met mijn Kobo tegen een probleem aan, misschien heeft een van jullie een idee. Het lukt me niet meer om boeken erop te zetten of te verwijderen, verder werkt ie nog heel goed. Hij komt uit 2017 dus hij is al wat ouder. Heeft een van jullie een idee hoe ik dit kan fixen of is ie dan misschien toch aan vervanging toe?
Mandyy schreef:Wie van jullie heeft een Kobo met abonnement? Kun je enkel een Kobo abbo afsluiten of ook een ander abbo?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers