Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly
Lotte_Wessel schreef:Ah had het verkeerd gelezen. Oke spannend wat betreft het andere huis! Het is inderdaad lastig van hoeveel andere bieden er ook/ zijn geïnteresseerd, en hoe je bod is ten opzichte van de rest. Wij hebben hem dus vrijdag bekeken, en toen waren er nog 2 andere bezichtigingen dezelfde dag. En dan staan er nog 3 gepland met een week - 2 weken. Mogelijk dat een andere partij dus ook al heeft geboden. Wij zijn net onder de vraagprijs gaan zitten en onder voorbehoudt. Maar goed we zullen het zien.
Denk je dat jullie een bod gaan plaatsen op het andere huis?
eilleen333 schreef:Ja hoor, onder voorbehoud verkocht. Maar de verkoper wilde de advertentie graag open laten staan.
Ik moet maar regelmatig contacten om te kijken of de financiering is gelukt of niet, want dat zie je dus niet aan de advertentie. Ze hebben mijn nummer ook wel opgeschreven, maar ik ga gewoon elke vrijdag bellen denk ik :')
Echt super jammer
Hutcherson schreef:De financiering is rond en goedgekeurd. Maar we moeten nog offertes aanleveren voor akkoord voor renovatielening. Dus nu kwestie van inleveren offertes. Hopen dat het afdoende is en we niet nogmeer moeten aanleveren. Dan doorgeven aan makelaar dat alles rond is. Dan komt het verkochtbord in de tuin en kunnen we plannen. Lijkt mij niet n probleem toch om dan eind juli de sleutel te krijgen?
Hutcherson schreef:Oh keuken, wat dat betreft: we hebben onze keuken al uitgezocht. Het is een tweedehandse met inbouwapparatuur in een kleur/print die we willen, 5 meter lang.
In prima staat, alles erop en eraan.
€300 :+
Vriendin heeft net een nieuwe keuken helemaal laten samenstellen. 16.000 euro :$
Ik ben heel blij met mn tweedehandsje.
Hutcherson schreef:De financiering is rond en goedgekeurd. Maar we moeten nog offertes aanleveren voor akkoord voor renovatielening. Dus nu kwestie van inleveren offertes. Hopen dat het afdoende is en we niet nogmeer moeten aanleveren. Dan doorgeven aan makelaar dat alles rond is. Dan komt het verkochtbord in de tuin en kunnen we plannen. Lijkt mij niet n probleem toch om dan eind juli de sleutel te krijgen?
Kmbrly schreef:Hutcherson schreef:De financiering is rond en goedgekeurd. Maar we moeten nog offertes aanleveren voor akkoord voor renovatielening. Dus nu kwestie van inleveren offertes. Hopen dat het afdoende is en we niet nogmeer moeten aanleveren. Dan doorgeven aan makelaar dat alles rond is. Dan komt het verkochtbord in de tuin en kunnen we plannen. Lijkt mij niet n probleem toch om dan eind juli de sleutel te krijgen?
Goh je ging naar België he ?
Normaal kan je er pas in als je langs de notaris bent geweest. En dat kan wel een tijdje duren.
Wij hebben vorig jaar midden juli getekend.
En het vroegste dat we bij de notaris konden was eind oktober.
Charaz schreef:Hutcherson schreef:De financiering is rond en goedgekeurd. Maar we moeten nog offertes aanleveren voor akkoord voor renovatielening. Dus nu kwestie van inleveren offertes. Hopen dat het afdoende is en we niet nogmeer moeten aanleveren. Dan doorgeven aan makelaar dat alles rond is. Dan komt het verkochtbord in de tuin en kunnen we plannen. Lijkt mij niet n probleem toch om dan eind juli de sleutel te krijgen?
Ik weet niet hoe snel de notarissen daar vol zitten, daar zou ik eerst een belletje naartoe doen.
Ik dacht dat het pas rond was als de renovatielening ook akkoord was maar dat staat los van je hypotheek dan ?
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, janderegelaa en 25 bezoekers