Smartwatch

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Es_ther
Berichten: 18690
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 12:49

poes schreef:
Welke adapters hebben jullie eraan?

De originele!

Hebben jullie always on display aan staan?

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!


poes
Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 13:01

Hier hangen wij kabeltjes wel eens aan de iPad adapter en dan gaat laden veel sneller. Of het goed is echter…

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

Iloonie
Berichten: 582
Geregistreerd: 05-11-04
Woonplaats: Hoornaar

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 16:47

Wat raden jullie aan bij de volgende eisen:

-hoef er geen berichten mee te kunnen versturen of te bellen
-registeren van activiteit paardrijden of minstens hartslag
-stappenteller
-natuurlijk mogelijk andere vormen van sport
-niet te sportief uiterlijk

Es_ther
Berichten: 18690
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 17:00

Fitbit Alta HR?

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Iloonie
Berichten: 582
Geregistreerd: 05-11-04
Woonplaats: Hoornaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 17:10

Es_ther schreef:
Fitbit Alta HR?

thx voor de tip, die was ik nog niet tegen gekomen in mijn zoektocht

Sakura789
Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 19:23

Ik vind de Polar Ignite heel fijn.

Daphara
Berichten: 7210
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 19:30

poes schreef:
Welke adapters hebben jullie eraan?


De originele Apple adaptor en oplader, dat scheelt ook tijd!

Mijn Shire Horses op Bokt en op Instagram
Mijn Heilige Birmanen op Bokt en op Instagram

poes
Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 00:07

Garmin Venu hier. Het kleinere broertje voldoet ook :j

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)


Avelienvd
Berichten: 7217
Geregistreerd: 28-12-04

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 00:16

Hier sinds een week de garmin vivoactive 4. Heel fijn!

astrea
Berichten: 972
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 23:45

Heb een smartwatch via MP gekocht. Alleen om te kijken of dit mij inzicht gaat geven in me herstel training.
Hopelijk gaat het bevallen dan kijk ik wel naar een luxere. Wilde namelijk ook graag weer een horloge om me telefoon niet altijd daarvoor mee te hoeven.
Hoop alleen dat die goed oplaad. Want heb nu het idee dat die op 10% blijft staan.

Eens een New Forest pony altijd een New Forest pony.

astrea
Berichten: 972
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 06:44

astrea schreef:
Heb een smartwatch via MP gekocht. Alleen om te kijken of dit mij inzicht gaat geven in me herstel training.
Hopelijk gaat het bevallen dan kijk ik wel naar een luxere. Wilde namelijk ook graag weer een horloge om me telefoon niet altijd daarvoor mee te hoeven.
Hoop alleen dat die goed oplaad. Want heb nu het idee dat die op 10% blijft staan.


Inmiddels wel helemaal opgeladen.
Ben benieuwd of die gaat bevallen.

Eens een New Forest pony altijd een New Forest pony.

IwanLuver
Berichten: 1877
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: steenwijk

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 17:04

Ik heb een vraag. Ik heb sinds deze week de Garmin Venu 2s. Als ik ga wandelen of fietsen moet ik dan altijd een activiteit aanzetten? Of kan dat ook automatisch?

Het is moeilijk om iemand die over het paard getild is, weer in het zadel te krijgen

MarliesV
Berichten: 15147
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 17:11

Iloonie schreef:
Wat raden jullie aan bij de volgende eisen:

-hoef er geen berichten mee te kunnen versturen of te bellen
-registeren van activiteit paardrijden of minstens hartslag
-stappenteller
-natuurlijk mogelijk andere vormen van sport
-niet te sportief uiterlijk

Polar Ignite of Samsung Galaxy watch 4

Life is short....SMILE while you still have teeth!

Rennie89
Berichten: 37212
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 19:50

Ik heb sinds kort een tweedehands Michael kors Sofie horloge, maar die batterij gaat Max 1 dag mee. Is dit normaal? Mijn Ali horloge gaat zo een week mee, dus dit is wel extreem lijkt mij?

poes
Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 23:08

IwanLuver schreef:
Ik heb een vraag. Ik heb sinds deze week de Garmin Venu 2s. Als ik ga wandelen of fietsen moet ik dan altijd een activiteit aanzetten? Of kan dat ook automatisch?


Dat kan je zelf kiezen bij instellingen. Als het automatisch aanspringt, verlies je wel batterij. Het werkt enkel voor wandelen en hardlopen dacht ik.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

rozebadeend
Berichten: 348
Geregistreerd: 09-09-19

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-21 10:30

Ik heb even wat vragen! Ik heb het hele topic doorgespit, en ik heb mijn oog nu laten vallen op de Garmin Vivoactive 4s.

Waar ik benieuwd naar ben, kan je makkelijk bandjes wisselen? Of heb je een bandje er in principe echt voor langere tijd opzitten?

En hoe werkt Spotify. Kan je makkelijk draadloze oortjes connecten, en moet je telefoon altijd in de buurt zijn dan? Of kan je ook een playlist downloaden op je smartwatch?

mirriezz
Berichten: 2009
Geregistreerd: 12-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-21 11:53

rozebadeend schreef:
Ik heb even wat vragen! Ik heb het hele topic doorgespit, en ik heb mijn oog nu laten vallen op de Garmin Vivoactive 4s.

Waar ik benieuwd naar ben, kan je makkelijk bandjes wisselen? Of heb je een bandje er in principe echt voor langere tijd opzitten?

En hoe werkt Spotify. Kan je makkelijk draadloze oortjes connecten, en moet je telefoon altijd in de buurt zijn dan? Of kan je ook een playlist downloaden op je smartwatch?


Ik heb dit horloge, ik vind het een prettig horloge. Bandjes wisselen doe ik nooit, maar in de bandjes zit een snelwissel systeem. Ik heb voor de lol het wel eens getest, je schuift een palletje opzij en het bandje klikt los. Om vast te maken weer hetzelfde, palletje opzij, insteken, palletje loslaten en het zit. Het systeempje zit op de juiste plek op het bandje waardoor je het tijdens het dragen niet ziet en niet per ongeluk los kunt halen.

Spotify luisteren gaat ook prima! Je kunt via je telefoon luisteren, dan heb je toegang tot de gehele database van Spotify. Naar je horloge kun je een beperkt aantal nummers downloaden, ivm opslagcapaciteit. Ik weet niet meer hoeveel, maar ik dacht zeker 100 nummers. Die kun je dan ook afspelen zonder telefoon in de buurt op draadloze oortjes. Die oortjes verbinden was wel een dingetje kan ik me herinneren. Niet dat ik er uren mee bezig was, maar het is iets minder simpel dan als je oortjes aan een telefoon koppelt. Ik ben er dus even voor gaan zitten, instructie van Garmin erbij en dat ging eigenlijk prima.

Zertab
Berichten: 12068
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-21 12:14

Ik heb ook de Garmin Vivioactive 4S! Nu al ruim een jaar en nog altijd tevreden. Bandjes wisselen kan heel makkelijk. :)

rozebadeend
Berichten: 348
Geregistreerd: 09-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-21 13:29

mirriezz schreef:
rozebadeend schreef:
Ik heb even wat vragen! Ik heb het hele topic doorgespit, en ik heb mijn oog nu laten vallen op de Garmin Vivoactive 4s.

Waar ik benieuwd naar ben, kan je makkelijk bandjes wisselen? Of heb je een bandje er in principe echt voor langere tijd opzitten?

En hoe werkt Spotify. Kan je makkelijk draadloze oortjes connecten, en moet je telefoon altijd in de buurt zijn dan? Of kan je ook een playlist downloaden op je smartwatch?


Ik heb dit horloge, ik vind het een prettig horloge. Bandjes wisselen doe ik nooit, maar in de bandjes zit een snelwissel systeem. Ik heb voor de lol het wel eens getest, je schuift een palletje opzij en het bandje klikt los. Om vast te maken weer hetzelfde, palletje opzij, insteken, palletje loslaten en het zit. Het systeempje zit op de juiste plek op het bandje waardoor je het tijdens het dragen niet ziet en niet per ongeluk los kunt halen.

Spotify luisteren gaat ook prima! Je kunt via je telefoon luisteren, dan heb je toegang tot de gehele database van Spotify. Naar je horloge kun je een beperkt aantal nummers downloaden, ivm opslagcapaciteit. Ik weet niet meer hoeveel, maar ik dacht zeker 100 nummers. Die kun je dan ook afspelen zonder telefoon in de buurt op draadloze oortjes. Die oortjes verbinden was wel een dingetje kan ik me herinneren. Niet dat ik er uren mee bezig was, maar het is iets minder simpel dan als je oortjes aan een telefoon koppelt. Ik ben er dus even voor gaan zitten, instructie van Garmin erbij en dat ging eigenlijk prima.


Ah super bedankt voor deze reactie!
Hier word ik blij van :D Denk dat ik dan toch ook maar overstag ga!

wendy1987
Berichten: 6891
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-21 14:03

Ik had alles zo gekoppeld aan mijn horloge eigenlijk. Bandjes wisselen gaat prima maar doe ik eigenlijk nooit..
Ik ben er al een goed jaar heel blij mee!

Jodym
Berichten: 4933
Geregistreerd: 19-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 16:29

Hallo allemaal!

Kan iemand mij helpen? Ik zie door de bomen het bos niet meer met al die watches.

Ik wil graag eentje om vooral om te hebben op stal zodat ik kan zien als er berichtjes binnenkomen. Een tijd is handig, en muziek afspelen zou ook leuk zijn.

Bedoeling is om een tweedehandse te halen, of eentje die niet zo duur is.

ღ The words love, hope and dreams are synonymous with horses.ღ

iirrssjjee
Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 16:58


balance
Moderator Kantine
Berichten: 18048
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 18:55

Ik ben van plan mijn Apple 1 te vervangen met de fitbit sense. Goed plan?

We see things as we are, not as they are
- Anaïs Nin

poes
Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 20:59

balance schreef:
Ik ben van plan mijn Apple 1 te vervangen met de fitbit sense. Goed plan?


Is dat een waardige vervanger voor Apple? Wat vind je belangrijk? De 1 is al erg oud natuurlijk ik weet niet wat die kon.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

balance
Moderator Kantine
Berichten: 18048
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 22:00

Dat weet ik niet. Voordeel van de fitbit vind ik de langere batterijduur. Mijn Apple gaat1 dag mee, fitbit 6-7 dagen, dat is nogal een verschil.
Fitbit heeft eigen gps en ook op de loopband een stappenteller geloof ik.

We see things as we are, not as they are
- Anaïs Nin


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, ingvdh, jojoleinee, Kopmeeuw, mino1, Pardoesje en 28 bezoekers